Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Esetleg csak tököl a net, és úgy tűnik nem csinál semmit, aztán klatty megint, meg megint.

Simán lehet, velem is előfordult már, hogy javítani akartam a hozzászólásom, de véletlenül a "Válasz" gombra kattintottam a "Javít" helyett és ezt már későn vettem észre.

Ilyenkor elegánsan azt mondjuk:ej, ez a vacak fórum/blog motor! :o

Na de ne offoljunk.

A múltkor valaki említette,hogy indításkor olyan turbina szerű hangot hall a motor

felől.Most már sejtem mire gondol,mert én is hallottam ma reggel olyasmit!

Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor elegánsan azt mondjuk:ej, ez a vacak fórum/blog motor! :o

Na de ne offoljunk.

A múltkor valaki említette,hogy indításkor olyan turbina szerű hangot hall a motor

felől.Most már sejtem mire gondol,mert én is hallottam ma reggel olyasmit!

Én ezt a hangot akkor hallottam a motortérből amikor lefullad a kocsi. (nem mintha le szoktam volna fulladni :D )

Link to comment
Megosztás:

van, megy.

mond meg neki,k, hogy lépjenek be a channel 21 be, és nézzék meg... :o

majd néznek hogy ezt honnan tudod....

Uhuhu szeretném megkérdezni, hogy ez az átnézés csak azokra a kocsikra vonatkozik, amelyek benne vannak abban az alvázszám kategóriában, ami itt a fórumon megjelent, vagy minden kocsit átnéznek?

Link to comment
Megosztás:

Köszönjük szépen a segítségeteket! :o

Szia!

Egyszer régen (2007.10. 15-én) letöltötted az Astra G szerelési útmutatót. Sajnos az a link már megszűnt, de nekem szükségem lenne az anyagra.

Tudnál nekem segíteni?

Természetesen bárki segítségét elfogadom:)

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

2001 es Astra G caravan tetőkárpitját szeretném leszerelni, de nem nagyon találok róla semmit hogy hogyan álljak neki pl az oszlop burkolatok leszedéséről gőzöm sincs. Ha valaki segítene megköszönném.

Nem egy gyors meló, attól függ mit szeretnél? Csak kárpitcsere?

Hivatalosan:

- első ülések ki

- köszöb fel illetve oldalra kipattint

- B oszlop alsó takarók, majd felső takarók

- C oszlopnál csavarok is vannak elrejtve

- A oszlop pattintós

- kapaszkodók mind csavarosak, fedő le, csavart elkezded kicsavarni, majd benyomod és akkor jön csak ki

- napellenzők dettó

A B C oszlopot nézd meg min van mi, és értelem szerű sorrendbe szedd le (lehet nem jól emlékeztem a sorrendet illetően.)

Link to comment
Megosztás:

Nem egy gyors meló, attól függ mit szeretnél? Csak kárpitcsere?

Hivatalosan:

- első ülések ki

- köszöb fel illetve oldalra kipattint

- B oszlop alsó takarók, majd felső takarók

- C oszlopnál csavarok is vannak elrejtve

- A oszlop pattintós

- kapaszkodók mind csavarosak, fedő le, csavart elkezded kicsavarni, majd benyomod és akkor jön csak ki

- napellenzők dettó

A B C oszlopot nézd meg min van mi, és értelem szerű sorrendbe szedd le (lehet nem jól emlékeztem a sorrendet illetően.)

Húha.

Sajnos belóg a kárpitom egyre jobban ezért szeretném kikapni, majd pedig vagy sajátkezűleg vagy kárpitos által megjavítani,de ez így nem tűnik valami egyszerűnek dejó lenne erről valami képes beszámoló.

Köszönöm a segítséget elöbb utóbb sajnos meg kell csinálnom mert simizi a fejem ha beülök:D

Igazából az oszlopburolatokkal vagyok meglőve nagyon .

Link to comment
Megosztás:

Húha.

Sajnos belóg a kárpitom egyre jobban ezért szeretném kikapni, majd pedig vagy sajátkezűleg vagy kárpitos által megjavítani,de ez így nem tűnik valami egyszerűnek dejó lenne erről valami képes beszámoló.

Köszönöm a segítséget elöbb utóbb sajnos meg kell csinálnom mert simizi a fejem ha beülök:D

Igazából az oszlopburolatokkal vagyok meglőve nagyon .

no para

figyelj

1 lehúzod az oldalajtóknál a gumik az ehhez nem kell tudás

A oszlop feszítsd le a műanyagokat ez se jelent problémát

B oszlop felső takarója szintén patentos

C oszlop először vedd le a felső műanyagot (csomi ajtó teteje)

innentől szintén patentos a hátsó üvegek kerete

2 a kapaszkodók :ezeket nem csavar hanem kis műanyag stiftek tartják helyükön, kapaszkodónként 2db

kis csavarhúzóval kihúzod a stiftet és ki csúszik a fogantyú ,ha van benne világítás a kábelek 3db mind más méretű saruval vannak szerelv

az összerakásnál nem lehet összekeverni

a fém rögzítők amikhez a stiftes dolgok rögzülnek azokat vedd ki ,rakd össze a műanyagokkal és csak pattintsd be a helyükre, ha kész a kárpit javítás

ha nem így teszel fel fog robbanni a fejed az idegtől hallgass rám én már tapasztaltam.

a napellenzőt 1 csavar és szintén egy stiftes megoldás tartja

a középső lámpát elöl simán le kell pattintani a lámpa élén van két kis bemélyedés ott ess neki cs húzóval

csomi lámpában is ki kell pattintani az átlátszó részt

ha van hálórögzítő azt is stiftek tartják azt hiszem.

egyedül a menyón lévő kerek vackot nem szedtem még le ez a feladat rád vár

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Még mindig küszködök az állítólagos önindító problémával.

Itt vannak az előzményekben írt hozzászólásaim:

1.

2.

3.

Mai napon ismét belevetettem magam az autó motorterébe.

Próbálkoztam mindenféle eszközzel, amit tanácsként kaptam.

Önindító kocogtatás, ékszíj és tengely forgatása kézzel.

Ezek után már picit felcsillant a remény, ugyanis elkezdte a feléledést a motor.

Sajnos csak kezdeti öröm volt, mert nem indult el.

Viszont észre vettem valamit.

Van egy kis dobozka, ami a gyújtás ráadása után kattog, majd sípol pár másodpercig.

Nem tudom, hogy ez mi, csak most vettem észre.

A képeket belinkelem, pirossal van megjelölve az említett doboz.

Kép 1.

Kép 2.

Kép 3.

Elnézést, hogy ennyit problémázok, de csak végső esetben akarok szerelőhöz menni.....

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Még mindig küszködök az állítólagos önindító problémával.

Itt vannak az előzményekben írt hozzászólásaim:

1.

2.

3.

Mai napon ismét belevetettem magam az autó motorterébe.

Próbálkoztam mindenféle eszközzel, amit tanácsként kaptam.

Önindító kocogtatás, ékszíj és tengely forgatása kézzel.

Ezek után már picit felcsillant a remény, ugyanis elkezdte a feléledést a motor.

Sajnos csak kezdeti öröm volt, mert nem indult el.

Viszont észre vettem valamit.

Van egy kis dobozka, ami a gyújtás ráadása után kattog, majd sípol pár másodpercig.

Nem tudom, hogy ez mi, csak most vettem észre.

A képeket belinkelem, pirossal van megjelölve az említett doboz.

Kép 1.

Kép 2.

Kép 3.

Elnézést, hogy ennyit problémázok, de csak végső esetben akarok szerelőhöz menni.....

Segíteni nem tudok, de az enyém is sípol, a Tieddel ellentétbe be is indul.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

nekem egy opel astra G 1998-as kiadásu autóm van.

nekem egy olyan problemám van, hogy nem volt központi zár az automba es szereltettem de azota ég a légzsák lámpám, az ajtókba ott voltak a gyári kábelek amire rákötték azokat a motrokat ami zárja az ajtót és jobb felöl elöl az autónál ott volt a kábeleknek a vége ahova jön a központi zár egység.

nem hiszem hogy valamit pluszba elvágtak volna hisz az üres kábelekre kötték rá.

na most azt nem tudom hogy a plusz szál vagy a test esetleg bezavarhat???

az op-com programmal kiakartam törülni hogy ne égjen a légzsák lámpa és a következő hibát irta ki:

Total number of fault codes: 6

00077 - Driver Side Airbag Squib Circuit High Resistance

Not present

00035 - Driver Pretensioner Circuit High Resistance

Not present

00087 - Passenger Side Airbag Squib Circuit High Resistance

Not present

00037 - Passenger Pretensioner Circuit High Resistance

Not present

00072 - Driver Side Airbag Sensor Circuit Malfunction

Not present

00082 - Passenger Side Airbag Sensor Circuit Malfunction

Not present

olyan mintha nem kapna áramot az egész légzsák rendszer.

és nem engedi hogy kitörüljen az op-com programmal.

szerintetek létezhet hogy a központi zár egység valamit bezavar, mert fogalmam sincs mitöl nem müködik.

mit probáljak meg????

esetleg tudnátok valami kapcoslási rajzal szolgálni vagy létezik olyan hogy kiment a biztosíték a légzsáknak.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

nekem egy opel astra G 1998-as kiadásu autóm van.

nekem egy olyan problemám van, hogy nem volt központi zár az automba es szereltettem de azota ég a légzsák lámpám, az ajtókba ott voltak a gyári kábelek amire rákötték azokat a motrokat ami zárja az ajtót és jobb felöl elöl az autónál ott volt a kábeleknek a vége ahova jön a központi zár egység.

nem hiszem hogy valamit pluszba elvágtak volna hisz az üres kábelekre kötték rá.

na most azt nem tudom hogy a plusz szál vagy a test esetleg bezavarhat???

az op-com programmal kiakartam törülni hogy ne égjen a légzsák lámpa és a következő hibát irta ki:

Total number of fault codes: 6

00077 - Driver Side Airbag Squib Circuit High Resistance

Not present

00035 - Driver Pretensioner Circuit High Resistance

Not present

00087 - Passenger Side Airbag Squib Circuit High Resistance

Not present

00037 - Passenger Pretensioner Circuit High Resistance

Not present

00072 - Driver Side Airbag Sensor Circuit Malfunction

Not present

00082 - Passenger Side Airbag Sensor Circuit Malfunction

Not present

olyan mintha nem kapna áramot az egész légzsák rendszer.

és nem engedi hogy kitörüljen az op-com programmal.

szerintetek létezhet hogy a központi zár egység valamit bezavar, mert fogalmam sincs mitöl nem müködik.

mit probáljak meg????

esetleg tudnátok valami kapcoslási rajzal szolgálni vagy létezik olyan hogy kiment a biztosíték a légzsáknak.

Azt írja minden hibára, hogy nincs jelen, vagyis csak hiba volt. Valószínűleg a beszerelésnél bontották meg a rendszert. Ki kellene törölni a hibákat. Hogy Neked miért nem sikerül, nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy rosszul megválasztott parkolónál sajnos leért valami a kocsi hátuljánál. Nagyon óvatosan engedtem le a kocsit, de fennakadt a padkán (a padka mögött volt egy kisebb mélyedés). Azóta nagyobb sebességnél (50km/h-nál már hallani), ha átmegyek egy olyan úthibán ami az autó fenekét is belengeti, akkor olyan hangot ad ki, mintha valami beleérne valahova. Ötletem sincs mi lehet. Van valakinek egy tippje? Aláfeküdtem, de semmit semmilyen sérülést nem látok.

Link to comment
Megosztás:

Azt írja minden hibára, hogy nincs jelen, vagyis csak hiba volt. Valószínűleg a beszerelésnél bontották meg a rendszert. Ki kellene törölni a hibákat. Hogy Neked miért nem sikerül, nem tudom.

en attol felek hogy nem-e valami rosszul volt bekotve vagy feletlenul egy rossz kabel elvagodott, esetleg hogy lehetne resetalni az egesz legzsak egyseget, hogyan tudnam aramtalanitani az egesz legzsak rendszert???

Link to comment
Megosztás:

en attol felek hogy nem-e valami rosszul volt bekotve vagy feletlenul egy rossz kabel elvagodott, esetleg hogy lehetne resetalni az egesz legzsak egyseget, hogyan tudnam aramtalanitani az egesz legzsak rendszert???

Akksi saru levesz, majd pár perc múlva visszatesz.

Link to comment
Megosztás:

Akksi saru levesz, majd pár perc múlva visszatesz.

probaltam ezt de csak ugyanazokat a hibakat adta ki es nem tudtam kitorolni.

most azon kezdek gondolkozni hogy mas programmal kellene megprobalnom.

idaig az op-com-al probalkoztam, meg milyen diagnosztikai programok vannak opelhez????

Link to comment
Megosztás:

probaltam ezt de csak ugyanazokat a hibakat adta ki es nem tudtam kitorolni.

most azon kezdek gondolkozni hogy mas programmal kellene megprobalnom.

idaig az op-com-al probalkoztam, meg milyen diagnosztikai programok vannak opelhez????

Ülések alatti csatlakozókat próbáltad már mozgatni? Nálam ott volt kontakt hiba!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kérdésem.

Elkezdett világítani a sárga motor alakú kijelző lámpám, és menet közbe félgáznál pedig villog, ha visszaveszem a gázt akkor megint folyamatosan villágít stb.

Szerintettek mi lehet a hiba.

Előre is köszönöm.

Attila

Link to comment
Megosztás:

Ülések alatti csatlakozókat próbáltad már mozgatni? Nálam ott volt kontakt hiba!

igen probaltam.

az hogy minden mukodott rendesen de amiutan a kozponti zarat beszereltek azota eg a legzsak lampam.

ma mindent le ellenoriztem de sehol nem kaptam hibat, most azert kezdek gyanakodni a programra vagy a kabelre amit most vettem.

mert allitolag ezek a kinai utan gyartott kabelek es a feltort programok nem mindig tudjak kitorolni a hibat.

az is lehet hogy amikor beszereltek a kozponti zart akkor tortent valami aram kieses es a legzsak eszre vette, csak lehet nem jo a program amivel kiakarom torolni.

ha nem sikerul megoldjam akkor muszaj lesz service-be vigyem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.