Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Helló sziasztok nekem egy olyan bajom lenne hogy ha bejárok a kapúbejáromra mindig látok egy kisebb csikót a kipúfogó után nem tudom mi folyhat belőle?Hosszabb út után nem szokta csinálni!De ha csak keveset megyek vele akkor szokta de télen is meg nyáron is úgyhogy nem tudom mi lehet a baj a segítségeteket előre is köszönöm! :D

Csak nem? Már megint előjött a kis paripánk :o

kondenzvíz az véleményem szerint, természetes. Ha csak kicsi távra használod mindig, az olajbeöntő nyílásnál is be szokott taknyosodni - egy bizonyos mértékig - az is normális...

Link to comment
Megosztás:

OFF

Ma reggel is sikerült felháborodnom mert egyszerűen nem tudom elhinni hogy valaki (2 ember is) annyira analfabéta hogy egy épkézláb mondatot nem tud úgy összerakni hogy meg lehessen érteni Én sem tartozok a társadalom idősebb rétegei közé de azért engem még megtanítottak írni

Vagy mégse? :o Komolyan mondom nagy erőfeszítéseket kellett tennem, hogy az előző mondatból kihagyjam az írásjeleket.. :D

Szedjétek már össze magatokat EMBEREK!

Elnézést a kirohanásomért!

/OFF

Link to comment
Megosztás:

OFF

Ma reggel is sikerült felháborodnom mert egyszerűen nem tudom elhinni hogy valaki (2 ember is) annyira analfabéta hogy egy épkézláb mondatot nem tud úgy összerakni hogy meg lehessen érteni Én sem tartozok a társadalom idősebb rétegei közé de azért engem még megtanítottak írni

Vagy mégse? :o Komolyan mondom nagy erőfeszítéseket kellett tennem, hogy az előző mondatból kihagyjam az írásjeleket.. :D

Szedjétek már össze magatokat EMBEREK!

Elnézést a kirohanásomért!

/OFF

Megértelek, de szerintem nem ezzel kéne itt foglalkozni hanem azzal amiért a fórum létezik, Segítsük egymást gyerekek ? ahogy a dal is mondja. :)

Link to comment
Megosztás:

Hello!!

Olyan téren érdeklődnék, hogy szétszedtem a világításkapcsolót és a panel alatt ugye vannak rúgók. Arra lennék kíváncsi, hogy 6 vagy 7 db rúgó van e benne, mert pontosan már nem emlékszek rá mikor szétszedtem. Összeraktam és az egyik ködlámpa nem működik és ebből gondolom, hogy esetleg egy rúgó kieshetett szerelés közben.

Köszi előre is a válaszotokat...!

Link to comment
Megosztás:

Megértelek, de szerintem nem ezzel kéne itt foglalkozni hanem azzal amiért a fórum létezik, Segítsük egymást gyerekek ? ahogy a dal is mondja. :o

Ezt itt olvasd végig egyszer és rájössz miért zavarja a cartársat a pocsék helyesírás.

Idézet a linkelt irományból:

"Úgy vettük észre, hogy a hanyagul, felületesen író emberek ugyanilyen felületesen és hanyagul dolgoznak, gondolkodnak. (Legalábbis elég nagy százalékban.) Felületesen gondolkodó emberekre nem érdemes időt pazarolni."

Amúgy egyetértek vele.

Link to comment
Megosztás:

Ezt itt olvasd végig egyszer és rájössz miért zavarja a cartársat a pocsék helyesírás.

Idézet a linkelt irományból:

"Úgy vettük észre, hogy a hanyagul, felületesen író emberek ugyanilyen felületesen és hanyagul dolgoznak, gondolkodnak. (Legalábbis elég nagy százalékban.) Felületesen gondolkodó emberekre nem érdemes időt pazarolni."

Amúgy egyetértek vele.

Pontosan!

Kiráz a hideg,ha arra gondolok,hogy ilyen emberekkel élek együtt... :o

Link to comment
Megosztás:

Pontosan!

Kiráz a hideg,ha arra gondolok,hogy ilyen emberekkel élek együtt... :o

Nem akarok védeni senkit, de ennyi erővel mindentől kirázhat a hideg. Elég csak a közlekedésre gondolni, vagy kókler "szakikra", a benga útjavítókra egészen nemzetünk analfabéta vezetőikig. A helyesírás esetében is csak a magyar átlagot hozzuk. Igaz ez a fórum azért jóval színvonalasabb (köszönhetően a modiknak), mint a többi, hasonló kaliberű fórum.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet minden G Astrásnak!

Van egy kis problémám. Van egy 1.4-es G Astrám ami első elinduláskor (hidegen) úgy ráz, mintha az első kerekekkel rázópadon állnék! :o Ez pár száz méter megtétele után elmúlik és utána semmi jele. Ha ud valaki valami okosat, azt megköszönném!!!!

Nem a kuplung rosszalkodik?Bár az nem szokott százméterekig rázkódni ,csak elinduláskor és nagyobb gázzal elkerülhető!

Meg persze kuplungcserével! :D (Mostanában volt is itt valakinél.)

Link to comment
Megosztás:

Nem a kuplung rosszalkodik?Bár az nem szokott százméterekig rázkódni ,csak elinduláskor és nagyobb gázzal elkerülhető!

Meg persze kuplungcserével! :D (Mostanában volt is itt valakinél.)

Ja!Nem is százméterekig rázkódik, csak kb. annyit kell menni vele,hogy újabb induláskor ne rázkódjon. A nagyobb gáz nem mindíg segít,hol jobban csinálja, hol pedig kevésbé,néha kisebb gázzal sem ráz annyira mint néha nagyobbal. Szóval fura a szitu. Szerintem is a kuplung vagy esetleg a váltó körül lehet valami,de jó lenne,ha esetleg tudna valaki valami konkrétat mielőtt szerelőhöz mennék, aki hátha ez-hátha az alapon kicserélné nekem az egész autót! :o

Link to comment
Megosztás:

Ja!Nem is százméterekig rázkódik, csak kb. annyit kell menni vele,hogy újabb induláskor ne rázkódjon. A nagyobb gáz nem mindíg segít,hol jobban csinálja, hol pedig kevésbé,néha kisebb gázzal sem ráz annyira mint néha nagyobbal. Szóval fura a szitu. Szerintem is a kuplung vagy esetleg a váltó körül lehet valami,de jó lenne,ha esetleg tudna valaki valami konkrétat mielőtt szerelőhöz mennék, aki hátha ez-hátha az alapon kicserélné nekem az egész autót! :o

Ha jól emlékszem, fubela cartárs is küzdött itt ilyesmivel, olvass vissza ugyanebben a topikban úgy nyár tájára. Neki garis volt a gépe, és a kuplungtárcsáját cserélték, azt hiszem.

Különben ritkán, hideg, párás időben nekem is (mint sokaknak) csinálta már párszor, míg meg nem lett vasalva. Aztán annyi... Szóval, nálam pl. nem nőtte ki magát idegesítő, állandó hibává.

Link to comment
Megosztás:

Motorkód:Z14XEP19HV1833

Azért kérdeztem a motorkódot, mert az én gépemnek is volt olyan problémája, amit leírtál. Garanciában cserélték a teljes kuplungszerkezetet lendkerékkel, kinyomócsapággyal egyetemben. A szerviz nem tudott választ adni arra a kérdésre, hogy konkrétan mi a probléma oka, vagy forrása. A csere óta "tünetmentes" az autó.

Ha már nincs garanciád, akkor nem lettél "beljebb" az infóval...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G-s astrában (1.2 benzin) 115e km-nél járok, és mostanában azt érzem, hogy kicsit mintha csúszna a kuplung (pl. 1-ből 2-be váltáskor). Elég steril az ezzel kapcsolatos tudásanyagom... :o úgyhogy kérdeznék az okosaktól.

- mi egy G astránál a kuplung élettartama sacc/kb, nagyságrendileg?

- azaz lehetséges-e, hogy nálam tényleg kopott?

- jól gondolom-e, hogy létezik valamilyen utánaállítási lehetőség, vagy ilyenkor egyben csere van?

- az előző kérdés függvényében, mennyiért csinál szervíz utánaállítást (vagy lehetséges-e házilag), ill. mennyi egy kuplungcsere?

üdv

ervin

Link to comment
Megosztás:

Hello!!

Olyan téren érdeklődnék, hogy szétszedtem a világításkapcsolót és a panel alatt ugye vannak rúgók. Arra lennék kíváncsi, hogy 6 vagy 7 db rúgó van e benne, mert pontosan már nem emlékszek rá mikor szétszedtem. Összeraktam és az egyik ködlámpa nem működik és ebből gondolom, hogy esetleg egy rúgó kieshetett szerelés közben.

Valaki aki már szétszedte és pontosan megnézte, örülnék ha tudna választ adni a kérdésemre...mert lehet egyik rugó elveszett...:S

köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G-s astrában (1.2 benzin) 115e km-nél járok, és mostanában azt érzem, hogy kicsit mintha csúszna a kuplung (pl. 1-ből 2-be váltáskor). Elég steril az ezzel kapcsolatos tudásanyagom... :o úgyhogy kérdeznék az okosaktól.

- mi egy G astránál a kuplung élettartama sacc/kb, nagyságrendileg? használat függő valakinél 30.000 valakinél 300.000 km.

- azaz lehetséges-e, hogy nálam tényleg kopott? igen

- jól gondolom-e, hogy létezik valamilyen utánaállítási lehetőség, vagy ilyenkor egyben csere van? állitani nem lehet, csere kompletten

- az előző kérdés függvényében, mennyiért csinál szervíz utánaállítást (vagy lehetséges-e házilag), ill. mennyi egy kuplungcsere? kuplung csere mindennel olyan 200.000 ezer ft ki kell venni a motort - vagy le kell venni a váltót, és a kinyomócsapágy gyáriban 70E körül van, az utángyártottat nem szabad megvenni, mert szarok.

üdv

ervin

Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet véletlenül többször rákattintani? :D :) Remeg az ujjad? :o

Simán lehet, velem is előfordult már, hogy javítani akartam a hozzászólásom, de véletlenül a "Válasz" gombra kattintottam a "Javít" helyett és ezt már későn vettem észre. Tényleg nem lenne rossz, ha legalább a saját hozzászólásainkat törölni tudnánk. Láttam már többször üres hozzászólást. Gyanítom nem feltűnési viszketegség volt, hanem valaki írt valamit, aztán mégis úgy gondolta, hogy nem idevaló, de törölni nem tudta, ezért csak javította és kitörölt belőle mindent.

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu!

Mi a helyzet az nemrég említett visszahívással a vezérműtengellyel kapcsolatban? Van, lesz?

Felénk a helyi Opel szervíz nem is hallott róla. (legalábbis ezt állítják)

van, megy.

mond meg neki,k, hogy lépjenek be a channel 21 be, és nézzék meg... :o

majd néznek hogy ezt honnan tudod....

Link to comment
Megosztás:

Simán lehet, velem is előfordult már, hogy javítani akartam a hozzászólásom, de véletlenül a "Válasz" gombra kattintottam a "Javít" helyett és ezt már későn vettem észre. Tényleg nem lenne rossz, ha legalább a saját hozzászólásainkat törölni tudnánk. Láttam már többször üres hozzászólást. Gyanítom nem feltűnési viszketegség volt, hanem valaki írt valamit, aztán mégis úgy gondolta, hogy nem idevaló, de törölni nem tudta, ezért csak javította és kitörölt belőle mindent.

erre való a jelez! gomb ott bal alul a hozzászólásodban. jelzel, és töröljük :o

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.