nundee Elküldve Október30, 2010 Elküldve Október30, 2010 Sziasztok! A napokban én is megejtettem a vez.tengely lefogató csavarok ellenőrzését, rendben volt az összes, nem volt laza egyik sem. A gép 2008. 12. hónapban vásárolt. /Opel B*rcika, új szervizvezető, nagyon korrektek voltak, még a szelepfedél-tömítést is kicserélték, ingyé'. :o/ U.i.: A márkaszervizben hallottam, hogy az "ezres", 3 hengeres mocikat is visszahívják ellenőrzésre, a fenti okok miatt. Ha esetleg valakit érintene, persze nem G Astrára gondolok. :D
tgabika76 Elküldve Október30, 2010 Elküldve Október30, 2010 U.i.: A márkaszervizben hallottam, hogy az "ezres", 3 hengeres mocikat is visszahívják ellenőrzésre, a fenti okok miatt. Ha esetleg valakit érintene, persze nem G Astrára gondolok. :o De ott is csak a Twinportot, vagy a sima Z10XE-t is?
nundee Elküldve Október30, 2010 Elküldve Október30, 2010 De ott is csak a Twinportot, vagy a sima Z10XE-t is?
Korzika Elküldve Október30, 2010 Elküldve Október30, 2010 De ott is csak a Twinportot, vagy a sima Z10XE-t is? A "mi" listánkon csak a Z10XEP van rajta.
totipityu Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Hali!!! Köszi mindenkinek az infókat, sokat segítettetek velük. Ködlámpa ügyileg is köszi a segítséget. Persze kapcsolóegységet hoztam a lámpákkal együtt, úgyhogy az nem lesz gond. Még egy nagy kérdésem lenne....remélem nem lesz nagyon pofátlan... :o Visszaolvasgatás közben láttam többször szúrtok be szerelési meg használati/kezelési utasításból, esetleg Haynes-ből. Hozzá tudnék én is férni ilyenekhez, esetleg pont Y17DT-hez? Tudom mekkora segítség még a 40 éves Csepelemnél meg Dutrámnál is, pedig ott aztán tényleg látni mi miért/kivel van :D Köszi előre is és biztonságos utat a hétvégére, mert nagyon sok az idióta...
dsteel Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Hali!!! Köszi mindenkinek az infókat, sokat segítettetek velük. Ködlámpa ügyileg is köszi a segítséget. Persze kapcsolóegységet hoztam a lámpákkal együtt, úgyhogy az nem lesz gond. Még egy nagy kérdésem lenne....remélem nem lesz nagyon pofátlan... :o Visszaolvasgatás közben láttam többször szúrtok be szerelési meg használati/kezelési utasításból, esetleg Haynes-ből. Hozzá tudnék én is férni ilyenekhez, esetleg pont Y17DT-hez? Tudom mekkora segítség még a 40 éves Csepelemnél meg Dutrámnál is, pedig ott aztán tényleg látni mi miért/kivel van :) Köszi előre is és biztonságos utat a hétvégére, mert nagyon sok az idióta... Szia, segítjük 1mást, ahogy tudjuk :D Y17DT-hez van kapcsolási rajzom, és az így csináldot is el tudom küldeni óriásfájlban, csak küldj egy privit a mélcímeddel. Ha már szereztél, persze tárgytalan :)
totipityu Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Szia, segítjük 1mást, ahogy tudjuk :o Y17DT-hez van kapcsolási rajzom, és az így csináldot is el tudom küldeni óriásfájlban, csak küldj egy privit a mélcímeddel. Ha már szereztél, persze tárgytalan :D Hali! Egyszer én is vissza tudok ám majd segíteni nektek, neked remélem! Ha másthogy nem, majd Csepelezünk egyet :) Amúgy még nem tudtam szerezni, így szívesen fogadom, küldtem is priviben a mailcímemet. KÖSZÖNÖM :)
Atis25 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Sziasztok! Hát én továbbra is küzdök az alapjárat problémával, pedig szelepház kitakarítva, már gyertyát és trafót is cseréltem kíváncsiságból, de semmi eredmény. Az a tapasztalat, hogy általában melegen csinálja, ha leállítom-újraindítom, akkor a legészrevehetőbb. Leesik 500 körüliig, utána vissza, majd megint le. Van mikor le is áll. Illetve menet közben kuplungoláskor is leesik, majd visszalendül 1100-1200-ig, utána megint le. Mint ha valami lassan szabályozna. És ez mellé még sokat eszik. Egy tank 500 km. Az nagyon gáz. Eddig elmentem vele 750 körül. Valakinek valami ötlete esetleg? Én gondoltam lambda szondára, hogy talán az lehet a bűnös. Konzultálok majd szerelővel is, de addig is hátha valakinek volt már hasonló. Előre is köszi.
totipityu Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Megkaptam az anyagot, nagyon hasznos olvasmány...köszönöm! Közben eszembe jutott még egy észrevétel a kocsival kapcsolatban... Ha rövid állás után indítom, az olajnyomás lámpa majdnem egyből kialszik. Viszont ha hosszabb állás után (1-2óra) akkor kb egy 4-6 másodperc kell neki a kialvásig. Na először arra gondoltam, biztos kell idő amíg felnyomja a szűrőházat. Most az így csináldban olvastam hogy van benne egy szelep, ami csak akkor engedi a szűrőből lefolyni az olajat, ha leveszem a kupakot. Létezhet hogy nekem ez a szelepem szar? Vagy normális ha ezt csinálja??? Y17DT amúgy, de ezt már úgy is tudjátok! :o
Korzika Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Sziasztok! Hát én továbbra is küzdök az alapjárat problémával, pedig szelepház kitakarítva, már gyertyát és trafót is cseréltem kíváncsiságból, de semmi eredmény. Az a tapasztalat, hogy általában melegen csinálja, ha leállítom-újraindítom, akkor a legészrevehetőbb. Leesik 500 körüliig, utána vissza, majd megint le. Van mikor le is áll. Illetve menet közben kuplungoláskor is leesik, majd visszalendül 1100-1200-ig, utána megint le. Mint ha valami lassan szabályozna. És ez mellé még sokat eszik. Egy tank 500 km. Az nagyon gáz. Eddig elmentem vele 750 körül. Valakinek valami ötlete esetleg? Én gondoltam lambda szondára, hogy talán az lehet a bűnös. Konzultálok majd szerelővel is, de addig is hátha valakinek volt már hasonló. Előre is köszi. A nagy fogyasztásban tényleg szerepe lehet a lambdának (is)! Lehet hülyeség,de az injektorokat néztétek? Utólag is boldog szülinapot!
szkszaby Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Sziasztok! Hát én továbbra is küzdök az alapjárat problémával, pedig szelepház kitakarítva, már gyertyát és trafót is cseréltem kíváncsiságból, de semmi eredmény. Az a tapasztalat, hogy általában melegen csinálja, ha leállítom-újraindítom, akkor a legészrevehetőbb. Leesik 500 körüliig, utána vissza, majd megint le. Van mikor le is áll. Illetve menet közben kuplungoláskor is leesik, majd visszalendül 1100-1200-ig, utána megint le. Mint ha valami lassan szabályozna. És ez mellé még sokat eszik. Egy tank 500 km. Az nagyon gáz. Eddig elmentem vele 750 körül. Valakinek valami ötlete esetleg? Én gondoltam lambda szondára, hogy talán az lehet a bűnös. Konzultálok majd szerelővel is, de addig is hátha valakinek volt már hasonló. Előre is köszi. Szerintem lambdaszonda. Hasonló problémám volt nekem is csak nem ingadozott ennyire az alapjárat...
Atis25 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 A nagy fogyasztásban tényleg szerepe lehet a lambdának (is)! Lehet hülyeség,de az injektorokat néztétek? Utólag is boldog szülinapot! Köszi! :D Volt benne részem. Tegnap halálomon voltam egész nap! Injektorokat nem néztem még. De azt is akkor sorra vesszük. :o Remélem megjavul már, így nagyon nem gazdaságos, és idegesítő is. Köszi a tippet!
dsteel Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Megkaptam az anyagot, nagyon hasznos olvasmány...köszönöm! Közben eszembe jutott még egy észrevétel a kocsival kapcsolatban... Ha rövid állás után indítom, az olajnyomás lámpa majdnem egyből kialszik. Viszont ha hosszabb állás után (1-2óra) akkor kb egy 4-6 másodperc kell neki a kialvásig. Na először arra gondoltam, biztos kell idő amíg felnyomja a szűrőházat. Most az így csináldban olvastam hogy van benne egy szelep, ami csak akkor engedi a szűrőből lefolyni az olajat, ha leveszem a kupakot. Létezhet hogy nekem ez a szelepem szar? Vagy normális ha ezt csinálja??? Y17DT amúgy, de ezt már úgy is tudjátok! :D Használd egészséggel :o Nekem ugyanúgy kell reggel, hidegben a 4 mp, szerintem így normális!
Atis25 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Szerintem lambdaszonda. Hasonló problémám volt nekem is csak nem ingadozott ennyire az alapjárat... Neked egyébként hibakódot adott-e? Mert ez az érdekes, hogy ezzel kapcsolatban nekem nincs semmi. Van egy 0400 EGR, de az azért mert le van zárva. De ez nem játszik bele. Ha lambda akkor kicsit zsebbe nyúlós lesz, de jobb mint ami most van. Köszi Neked is az ötletet.
ASTRA G X16XEL Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Sziasztok 90 el mentem,elvettem a lábam a gázról,a kocsi lelassult 60 ra,megint nyomtam a gázt,és ekkor elkezdett húzni,majd megtorpant,utána ismét húzott,másik alkalommal pedig rántott egyet a motor,mintha hirtelen engedném rá a kuplungot,nektek is csinál ilyet?
trb Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Üdvözlet minden G Astrásnak! Van egy kis problémám. Van egy 1.4-es G Astrám ami első elinduláskor (hidegen) úgy ráz, mintha az első kerekekkel rázópadon állnék! :o Ez pár száz méter megtétele után elmúlik és utána semmi jele. Ha ud valaki valami okosat, azt megköszönném!!!!
szkszaby Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Üdvözlet minden G Astrásnak! Van egy kis problémám. Van egy 1.4-es G Astrám ami első elinduláskor (hidegen) úgy ráz, mintha az első kerekekkel rázópadon állnék! :o Ez pár száz méter megtétele után elmúlik és utána semmi jele. Ha ud valaki valami okosat, azt megköszönném!!!! Vizet nem eszi? Ha igen akkor hengerfejes és kell idő kidolgozni a belefolyt vizet. Vagy szar benzint tankolsz és le vannak tapadva az injektorok. Vagy akármi....
trb Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Vizet nem eszi? Ha igen akkor hengerfejes és kell idő kidolgozni a belefolyt vizet. Vagy szar benzint tankolsz és le vannak tapadva az injektorok. Vagy akármi.... A vizet nem eszi és szerintem a benyóval sem lehet gond!De azért köszi! :o
PGA Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Sziasztok 90 el mentem,elvettem a lábam a gázról,a kocsi lelassult 60 ra,megint nyomtam a gázt,és ekkor elkezdett húzni,majd megtorpant,utána ismét húzott,másik alkalommal pedig rántott egyet a motor,mintha hirtelen engedném rá a kuplungot,nektek is csinál ilyet? Eltaknyosodóban lévő AGR miatt csinálhat ilyet.
Livi Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Helló sziasztok nekem egy olyan bajom lenne hogy ha bejárok a kapúbejáromra mindig látok egy kisebb csikót a kipúfogó után nem tudom mi folyhat belőle?Hosszabb út után nem szokta csinálni!De ha csak keveset megyek vele akkor szokta de télen is meg nyáron is úgyhogy nem tudom mi lehet a baj a segítségeteket előre is köszönöm! :o
PGA Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Helló sziasztok nekem egy olyan bajom lenne hogy ha bejárok a kapúbejáromra mindig látok egy kisebb csikót a kipúfogó után nem tudom mi folyhat belőle?Hosszabb út után nem szokta csinálni!De ha csak keveset megyek vele akkor szokta de télen is meg nyáron is úgyhogy nem tudom mi lehet a baj a segítségeteket előre is köszönöm! :o És a pej kanca? :D Természetes jelenség: a kipufogógázból kiváló kondenzvíz.
Erik1986 Elküldve November2, 2010 Elküldve November2, 2010 Hello!! Olyan téren érdeklődnék hogy szétszedtem a világításkapcsolót és azokba a panel alatt ugye vannak rúgók, arra lennék kíváncsi hogy 6 vagy 7 rúgó van e benne mert pontosan már nem emlékszek rá mikor szétszedtem mert összeraktam és az egyik ködlámpa nem működik és ebből gondolom hogy esetleg egy rúgó kieshetett! Köszi előre is a válaszotokat...!
woody1 Elküldve November3, 2010 Elküldve November3, 2010 Helló sziasztok nekem egy olyan bajom lenne hogy ha bejárok a kapúbejáromra mindig látok egy kisebb csikót a kipúfogó után nem tudom mi folyhat belőle?Hosszabb út után nem szokta csinálni!De ha csak keveset megyek vele akkor szokta de télen is meg nyáron is úgyhogy nem tudom mi lehet a baj a segítségeteket előre is köszönöm! :) Szerintem add el, és nem fogod látni... :o :D :)
nundee Elküldve November3, 2010 Elküldve November3, 2010 Üdvözlet minden G Astrásnak! Van egy kis problémám. Van egy 1.4-es G Astrám ami első elinduláskor (hidegen) úgy ráz, mintha az első kerekekkel rázópadon állnék! :o Ez pár száz méter megtétele után elmúlik és utána semmi jele. Ha ud valaki valami okosat, azt megköszönném!!!! Egy motorkód sokat lendítene az ügyön...
Recommended Posts