freeze Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Ha már itt járunk, szedett már szét valaki indítómotort? Mi fárad el ilyenkor benne (olyan a hangja, mintha nem engednéd vissza időben a kulcsot)? Lehet cserélni, vagy tisztítással javítani? Megnéztem, 25-70e egy indító motor, márkafüggően és attól, hogy gyári felújítottat, vagy gyári újat veszel. Hogy ezen a kocsin nincs 20e alatti alkatrész.... Aszongyák tisztítás segít, meg egy kis kenés ott ahol kell... Állítólag valóban az van, hogy nem megy vissza teljesen és összeér egy kicsit indítás után... vagy valami ilyesmi... Ha sokáig használja így az ember tönkre is megy az önindító.
dtk Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Hali Olvasom itt a hozzászólásokat a vezérműtengely töréssel kapcsolatban. Az én kocsim 2008 év végi gyártású, de felmerült bennem a kérdés, hogy mi van ha.....Mert szerintem simán lehet, hogy a 2008-as kocsiba belekerül egy 2007-es gyártású moci, ami be volt raktározva nekik a gyárban. Az motorszámból nem lehet kikövetkeztetni, a motor gyártási évét?
speter Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Hali Olvasom itt a hozzászólásokat a vezérműtengely töréssel kapcsolatban. Az én kocsim 2008 év végi gyártású, de felmerült bennem a kérdés, hogy mi van ha.....Mert szerintem simán lehet, hogy a 2008-as kocsiba belekerül egy 2007-es gyártású moci, ami be volt raktározva nekik a gyárban. Az motorszámból nem lehet kikövetkeztetni, a motor gyártási évét? Ha ennyire foglalkoztat, akkor inkább húzzatok utána. Nem lehet megmondani, hogy pontosan mikor változtattak a meghúzáson, ugyanis erről senki nem beszél. Így a 2005-2007-ig is csak nem reprezentatív felmérés. ráadásul van, akinek pl 2006-os én nem volt probléma a csavarokkal.
lacika1000 Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Ha ennyire foglalkoztat, akkor inkább húzzatok utána. Nem lehet megmondani, hogy pontosan mikor változtattak a meghúzáson, ugyanis erről senki nem beszél. Így a 2005-2007-ig is csak nem reprezentatív felmérés. ráadásul van, akinek pl 2006-os én nem volt probléma a csavarokkal. És mi a helyzet a 2005-előtt gyártott g-astrákkal nekem 2003-as z12xep motorom van félhetek én is akkor a tengelytöréstől ? :)
adorjant Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Ha már itt járunk, szedett már szét valaki indítómotort? Mi fárad el ilyenkor benne (olyan a hangja, mintha nem engednéd vissza időben a kulcsot)? Lehet cserélni, vagy tisztítással javítani? Nekem is volt ilyen problémám,nekem szénkefe csere volt,számlával,garanciával egy tízes.
speter Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 És mi a helyzet a 2005-előtt gyártott g-astrákkal nekem 2003-as z12xep motorom van félhetek én is akkor a tengelytöréstől ? :) 2003-ban még nem volt XEP, ráadásul G Astrába Z12XEP nem is került.
Barna Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 2003-ban még nem volt XEP, ráadásul G Astrába Z12XEP nem is került. valamint csak a Z14XEP motorokról hallottunk, más motornál nem jött elő a probléma, vagy nem tudunk róla
Korzika Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 2003-ban még nem volt XEP, ráadásul G Astrába Z12XEP nem is került. Dehát azt írja az övé pont Z12XEP! :) Nekem is a C Corsám 2003-as és Z10XEP volt.
freeze Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Dehát azt írja az övé pont Z12XEP! :) Nekem is a C Corsám 2003-as és Z10XEP volt. 2003- ban twinport motors volt a corsa-d?
Tomi 1.6 Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 És mi a helyzet a 2005-előtt gyártott g-astrákkal nekem 2003-as z12xep motorom van félhetek én is akkor a tengelytöréstől ? :) Z12XEP-s Corsanál már halottam :D
Tomi 1.6 Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 2003- ban twinport motors volt a corsa-d? Nem C? Szerintem igen.
speter Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Nem C? Szerintem igen. Szerintem is Corsa C. :) Freeze úgy írta, hogy Corsád, vagyis autód. :D
freeze Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Szerintem is Corsa C. :) Freeze úgy írta, hogy Corsád, vagyis autód. :D úgy hát <_< :icon13: a másik értelmezés eszembe sem jutott, de annyira nem, hogy aszittem, hogy Z10XEC-t akar mondani :D Nem is értettem, mert ilyen motorkódot nem is hallottam még... Jól elmentünk egymás mellett :lol: -_- B)
andris83 Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Itt látszik, hogy 2003-tól van twinport Agila-ban és Corsa-ban
freeze Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Itt látszik, hogy 2003-tól van twinport Agila-ban és Corsa-ban Valóban... no ezt sem tudtam. aszittem 2005 előtt nem volt ilyen szelep
Mc-elek Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Hali Olvasom itt a hozzászólásokat a vezérműtengely töréssel kapcsolatban. Az én kocsim 2008 év végi gyártású, de felmerült bennem a kérdés, hogy mi van ha.....Mert szerintem simán lehet, hogy a 2008-as kocsiba belekerül egy 2007-es gyártású moci, ami be volt raktározva nekik a gyárban. Az motorszámból nem lehet kikövetkeztetni, a motor gyártási évét? az enyém is '08as, inkább megnézettem ,és én is ránéztem már...az enyémbe tuti 2007 moci van....vagy korábbi...
Mc-elek Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Dehát azt írja az övé pont Z12XEP! :) Nekem is a C Corsám 2003-as és Z10XEP volt. G-be nincs gyárilag z12xep...
uhuhu Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 No, akkor mostantól érvényes visszahivás van a Z14XEP motorokra, a csapágycsésze meghúzására. alvázszámok: Modell Gyár Alvázszámtól Alvázszámig Astra H Bochum 5 2 127191 5 2 243170 Astra H Antwerpen 5 5104564 5 5 256209 Astra H Ellesmere Port 5 8 076219 5 8 173158 Agila Gliwice 5 G 068130 5 G 115860 Astra G Gliwice 5 G 066872 5 G 115858 Meriva A Zaragoza 5 4 211396 5 4 395995 Combo C Azambuja 5 3 033004 5 3 071565 Corsa C Zaragoza 5 4 206462 5 4 395998 Corsa C Eisenach 5 6 068545 5 6 121411 Tigra B Heuliez 5 E 000001 5 E 042126 Csak az alvázszám-listán szereplő, Z10XEP (RPO kód LJ4), Z12XEP (RPO kód LB4), Z14XEP (RPO kód LJ2) vagy Z14XEL (RPO kód LKA) motorral felszerelt járműveket kell átszerelni. szóval akinek ilyen autója van lehet jelentkezni az ellenörzésre....
freeze Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 No, akkor mostantól érvényes visszahivás van a Z14XEP motorokra, a csapágycsésze meghúzására. alvázszámok: Modell Gyár Alvázszámtól Alvázszámig Astra H Bochum 5 2 127191 5 2 243170 Astra H Antwerpen 5 5104564 5 5 256209 Astra H Ellesmere Port 5 8 076219 5 8 173158 Agila Gliwice 5 G 068130 5 G 115860 Astra G Gliwice 5 G 066872 5 G 115858 Meriva A Zaragoza 5 4 211396 5 4 395995 Combo C Azambuja 5 3 033004 5 3 071565 Corsa C Zaragoza 5 4 206462 5 4 395998 Corsa C Eisenach 5 6 068545 5 6 121411 Tigra B Heuliez 5 E 000001 5 E 042126 Csak az alvázszám-listán szereplő, Z10XEP (RPO kód LJ4), Z12XEP (RPO kód LB4), Z14XEP (RPO kód LJ2) vagy Z14XEL (RPO kód LKA) motorral felszerelt járműveket kell átszerelni. szóval akinek ilyen autója van lehet jelentkezni az ellenörzésre.... És ha azt mondod, hogy te intézted el... :):D:D ...
uhuhu Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 nem hiszem hogy lenne ekkora befolyásom a GM re :)
Tibi(1) Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 No, akkor mostantól érvényes visszahivás van a Z14XEP motorokra, a csapágycsésze meghúzására. alvázszámok: Modell Gyár Alvázszámtól Alvázszámig Astra H Bochum 5 2 127191 5 2 243170 Astra H Antwerpen 5 5104564 5 5 256209 Astra H Ellesmere Port 5 8 076219 5 8 173158 Agila Gliwice 5 G 068130 5 G 115860 Astra G Gliwice 5 G 066872 5 G 115858 Meriva A Zaragoza 5 4 211396 5 4 395995 Combo C Azambuja 5 3 033004 5 3 071565 Corsa C Zaragoza 5 4 206462 5 4 395998 Corsa C Eisenach 5 6 068545 5 6 121411 Tigra B Heuliez 5 E 000001 5 E 042126 Csak az alvázszám-listán szereplő, Z10XEP (RPO kód LJ4), Z12XEP (RPO kód LB4), Z14XEP (RPO kód LJ2) vagy Z14XEL (RPO kód LKA) motorral felszerelt járműveket kell átszerelni. szóval akinek ilyen autója van lehet jelentkezni az ellenörzésre.... Akkor most nekünk kell jelentkezni vagy automatikusan a szerviz értesit?
uhuhu Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 elméletileg értesitenie kell... ilyenkor csak az a kérdés, hogy mi van azzal akiknek eltört már a tengelye? érdemes lenne egy számlával besétálni a GM hez, egy kis pénzvisszafizetésre....
freeze Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 elméletileg értesitenie kell... ilyenkor csak az a kérdés, hogy mi van azzal akiknek eltört már a tengelye? érdemes lenne egy számlával besétálni a GM hez, egy kis pénzvisszafizetésre.... Ne az már valami! Ehhez mit szóltok? Nem jönne rosszul karácsony előtt mi?
domber Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 No, akkor mostantól érvényes visszahivás van a Z14XEP motorokra, a csapágycsésze meghúzására. alvázszámok: Modell Gyár Alvázszámtól Alvázszámig Astra H Bochum 5 2 127191 5 2 243170 Astra H Antwerpen 5 5104564 5 5 256209 Astra H Ellesmere Port 5 8 076219 5 8 173158 Agila Gliwice 5 G 068130 5 G 115860 Astra G Gliwice 5 G 066872 5 G 115858 Meriva A Zaragoza 5 4 211396 5 4 395995 Combo C Azambuja 5 3 033004 5 3 071565 Corsa C Zaragoza 5 4 206462 5 4 395998 Corsa C Eisenach 5 6 068545 5 6 121411 Tigra B Heuliez 5 E 000001 5 E 042126 Csak az alvázszám-listán szereplő, Z10XEP (RPO kód LJ4), Z12XEP (RPO kód LB4), Z14XEP (RPO kód LJ2) vagy Z14XEL (RPO kód LKA) motorral felszerelt járműveket kell átszerelni. szóval akinek ilyen autója van lehet jelentkezni az ellenörzésre.... Enyém: WOLOTGF487G144688 AKKOR EZ MOST???
Recommended Posts