freeze Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 No, mentem megint egy kört, olyan 20 km-t volt benne mindenféle vezetés: alacsony fordulaton erőltetés magas fokozatban, pörgetés 2-es ben 6000-ig 140-es tempó, gyorsítások, kihúzatások. Egyszer nem torpant meg. Remélem elkönyvelhetem , hogy a gyertyák miatt volt a kihagyás. Itt van néhány fotó a kivett gyertyákról: fotók Ha szemben állunk a motorral akkor ugyanebben a sorrendben voltak benne. A hibakódom 0303 volt, azaz 3. henger felismert gyújtáskimaradás. Nekem nem sokat mondanak ezek a képek, de talán egy tapasztalt el tudja mondani milyen állapotban vannak ezek a gyertyák. no egyenlőre ennyi. Nem várok... inkáb próbálgatok... de igazad van, meglátjuk Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 No, mentem megint egy kört, olyan 20 km-t volt benne mindenféle vezetés: alacsony fordulaton erőltetés magas fokozatban, pörgetés 2-es ben 6000-ig 140-es tempó, gyorsítások, kihúzatások. Egyszer nem torpant meg. Remélem elkönyvelhetem , hogy a gyertyák miatt volt a kihagyás. Itt van néhány fotó a kivett gyertyákról: fotók Ha szemben állunk a motorral akkor ugyanebben a sorrendben voltak benne. A hibakódom 0303 volt, azaz 3. henger felismert gyújtáskimaradás. Nekem nem sokat mondanak ezek a képek, de talán egy tapasztalt el tudja mondani milyen állapotban vannak ezek a gyertyák. no egyenlőre ennyi. Csoda,hogy még gyújtottak. :D Azért a gyertyahézeg mér igencsak nagy. Nekem 30EKm után lett kuka és 4 gyárira csere,ég és föld. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Akkor ezek szerint jól sejtettem, hogy ezek még a szalon gyertyák voltak... egész jól bírták 93.000 km ig :D Most NGK van benne. egyébként melyik ebből a 3-as henger? Csoda,hogy még gyújtottak. <_< Azért a gyertyahézeg mér igencsak nagy. Nekem 30EKm után lett kuka és 4 gyárira csere,ég és föld. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ha minden igaz a hengerek a vezérlés felől vannak számozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 aha, akkor passzol is a dolog, mert a 3. néz ki a legrosszabbul. Ha minden igaz a hengerek a vezérlés felől vannak számozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 aha, akkor passzol is a dolog, mert a 3. néz ki a legrosszabbul. Remélem szerencséd lesz freeze, és jó lesz, nekem is ugyan ez volt a hibakód annó. de 2 hét után megint előjött új gyertyával is :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Trafóhíd lett a vége? Remélem szerencséd lesz freeze, és jó lesz, nekem is ugyan ez volt a hibakód annó. de 2 hét után megint előjött új gyertyával is :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Trafóhíd lett a vége? azt is cseréltünk. 1 hétig volt jó :) elvileg szelepkoksz miatt van.... de az év kb 8-9 hónapjában meg semmi baja. szerintem tuti valamelyik hőmérséklet szenzor viccelődik velünk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 jajj igen, már emlékszem rá mikor erről volt szó. Sokat írogattál annó... azt is cseréltünk. 1 hétig volt jó :) elvileg szelepkoksz miatt van.... de az év kb 8-9 hónapjában meg semmi baja. szerintem tuti valamelyik hőmérséklet szenzor viccelődik velünk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Megint okosabb lettem egy kicsit. Kiolvastuk a a hibakódot: P0136=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) funkció-rendellenesség Valakinek volt hasonló? Csere lesz, vagy esetleg valami más is bele szólhat a dologba. Egyébként ez tárolt hiba. De most nincs is a kocsival semmi baj... Ma hiba nélkül ment. Egyébként ez a szonda2 megnevezés a katalizátor utáni szondára utalna? Ha igen, ennek tud valaki cikkszámát esetleg? Mert akár melyik oldalon nézem, csak lambda szonda van írva. Gyári számnak pedig 0 258 005 256. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi7711 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Régen jártam erre szerencsére... Ami most elhagyott... :) Tegnap autópályán lerobbantam. 130as tempó alatt a motorhiba jelző lámpám világítani, majd villogni kezdett... Utána megpróbáltam egy indítást, beindult de remeg az egész autó, mintha a hengerek közül 1/2 nem menne. Motortérből csörgés hallatszik, ha enyhén gázt adok. Pár percnyi guglizás és szervizes kérdezősködés után arra jutottam, hogy sajnos van esély arra, hogy a vezérműtengelyem törhetett el. Abban kérnék tőletek segítséget, hogy merre induljak el itt Kecskemét környékén? Érdemes-e szakszervízbe kezdenem és az ár függvényében tovább mozdulnom? Mekkora a valószínűsége, hogy ekkora sebességnél a szelepek is megkapták a magukét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Régen jártam erre szerencsére... Ami most elhagyott... :) Tegnap autópályán lerobbantam. 130as tempó alatt a motorhiba jelző lámpám világítani, majd villogni kezdett... Utána megpróbáltam egy indítást, beindult de remeg az egész autó, mintha a hengerek közül 1/2 nem menne. Motortérből csörgés hallatszik, ha enyhén gázt adok. Pár percnyi guglizás és szervizes kérdezősködés után arra jutottam, hogy sajnos van esély arra, hogy a vezérműtengelyem törhetett el. Abban kérnék tőletek segítséget, hogy merre induljak el itt Kecskemét környékén? Érdemes-e szakszervízbe kezdenem és az ár függvényében tovább mozdulnom? Mekkora a valószínűsége, hogy ekkora sebességnél a szelepek is megkapták a magukét? Úgy rémlik, mint ha ennél a motor típsunál és évjáratnál lett volna valami típushiba, hogy a vezérműtengelyt rögzítő csavar kilazult és a tengely önálló életre kelt. De majd hozzászól valaki aki ebben a témában érintett volt. Szakszervízben kis összegért orvosolták a hibát, ha időben bevitték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Régen jártam erre szerencsére... Ami most elhagyott... :) Tegnap autópályán lerobbantam. 130as tempó alatt a motorhiba jelző lámpám világítani, majd villogni kezdett... Utána megpróbáltam egy indítást, beindult de remeg az egész autó, mintha a hengerek közül 1/2 nem menne. Motortérből csörgés hallatszik, ha enyhén gázt adok. Pár percnyi guglizás és szervizes kérdezősködés után arra jutottam, hogy sajnos van esély arra, hogy a vezérműtengelyem törhetett el. Abban kérnék tőletek segítséget, hogy merre induljak el itt Kecskemét környékén? Érdemes-e szakszervízbe kezdenem és az ár függvényében tovább mozdulnom? Mekkora a valószínűsége, hogy ekkora sebességnél a szelepek is megkapták a magukét? A Kecskeméti clubosok biztos tudnak segíteni szerelő ügyben,írd meg oda is problémád! Sajnos tényleg nagy az esélye, hogy tengelytörés,lévén Z14XEP 2005-ös motor!Majd kiderül a baj mértéke,ha szétbomlik a motor!Részvétem! Nekem is van egy ismerősömnek ilyen motorú Astrája, eddig húztam,de most már biztos,hogy mihamarabb szólok neki,hogy nézesse meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Kérdesem volna urak! Ugye volt nekem az 0303 hibakód. Megjavult a dolog a gyertyacserével. De a motorámpa továbbra is világított egy darabig. Töröltetni akartam, de mire odaértem, eltűnt. No, gondolom ez természetes dolog egy idő után ha maga a hiba negszűnt. Aztán, gondoltam kivillgtatom, továbbra is előjön még a 0303, bizonyára a memóriából. Gondolom ezt törölni kéne valahogy, de miután eljöttem a szerelőtől, mondván, hogy már nem világít, nem akartam visszamenni. Természetese ez így ahogy leírtam, és hogyan lehet törölni végeleg a tárolt hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Kérdesem volna urak! Ugye volt nekem az 0303 hibakód. Megjavult a dolog a gyertyacserével. De a motorámpa továbbra is világított egy darabig. Töröltetni akartam, de mire odaértem, eltűnt. No, gondolom ez természetes dolog egy idő után ha maga a hiba negszűnt. Aztán, gondoltam kivillgtatom, továbbra is előjön még a 0303, bizonyára a memóriából. Gondolom ezt törölni kéne valahogy, de miután eljöttem a szerelőtől, mondván, hogy már nem világít, nem akartam visszamenni. Természetese ez így ahogy leírtam, és hogyan lehet törölni végeleg a tárolt hibát? Akkusarut vedd le kb. fél órára, ha jól rémlik. De csak ha megvan a radio code. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Nem olyan rádióm van :) Akkusarut vedd le kb. fél órára, ha jól rémlik. De csak ha megvan a radio code. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Sziasztok! Régen jártam erre szerencsére... Ami most elhagyott... :D Tegnap autópályán lerobbantam. 130as tempó alatt a motorhiba jelző lámpám világítani, majd villogni kezdett... Utána megpróbáltam egy indítást, beindult de remeg az egész autó, mintha a hengerek közül 1/2 nem menne. Motortérből csörgés hallatszik, ha enyhén gázt adok. Pár percnyi guglizás és szervizes kérdezősködés után arra jutottam, hogy sajnos van esély arra, hogy a vezérműtengelyem törhetett el. Abban kérnék tőletek segítséget, hogy merre induljak el itt Kecskemét környékén? Érdemes-e szakszervízbe kezdenem és az ár függvényében tovább mozdulnom? Mekkora a valószínűsége, hogy ekkora sebességnél a szelepek is megkapták a magukét? Ha tényleg ez a baj, a GM azért tényleg tehetne egy szívességet... :) , már a sokadik lennél itt a fórumon... A lényeg, hogy amíg ki nem derül, hogy mi a konkrét baj, ne is próbáld beindítani. Nem tudom, Tormásiék mennyire vannak a szeren, hátha a környékbeliek mondanak valamit. Ha privát szerelőt keresel, mindenképpen gyakorlott, jól felszerszámozott legyen, mert ha tényleg nagy a gond, nem árt a hozzáértés, akár gépműhelyes kapcsolat sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Kérdesem volna urak! Ugye volt nekem az 0303 hibakód. Megjavult a dolog a gyertyacserével. De a motorámpa továbbra is világított egy darabig. Töröltetni akartam, de mire odaértem, eltűnt. No, gondolom ez természetes dolog egy idő után ha maga a hiba negszűnt. Aztán, gondoltam kivillgtatom, továbbra is előjön még a 0303, bizonyára a memóriából. Gondolom ezt törölni kéne valahogy, de miután eljöttem a szerelőtől, mondván, hogy már nem világít, nem akartam visszamenni. Természetese ez így ahogy leírtam, és hogyan lehet törölni végeleg a tárolt hibát? Üdv. fagyizós cimbora! Véglegesen törölni szerintem csak műszerrel lehet, addig a hibatörténetben szerepel, csak már nem akut, fennálló hiba, úgyhogy ezért nincs sárgalámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 :) köszi Üdv. fagyizós cimbora! Véglegesen törölni szerintem csak műszerrel lehet, addig a hibatörténetben szerepel, csak már nem akut, fennálló hiba, úgyhogy ezért nincs sárgalámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Megint okosabb lettem egy kicsit. Kiolvastuk a a hibakódot: P0136=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) funkció-rendellenesség Valakinek volt hasonló? Csere lesz, vagy esetleg valami más is bele szólhat a dologba. Egyébként ez tárolt hiba. De most nincs is a kocsival semmi baj... Ma hiba nélkül ment. Ehhez valakinek esetleg van valami ötlete? Nem szíevesn cserélném 75 ezer km-nél. A gyári Opeléknál 58. Üzletben az utángyártott 24. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 A Kecskeméti clubosok biztos tudnak segíteni szerelő ügyben,írd meg oda is problémád! Sajnos tényleg nagy az esélye, hogy tengelytörés,lévén Z14XEP 2005-ös motor!Majd kiderül a baj mértéke,ha szétbomlik a motor!Részvétem! Nekem is van egy ismerősömnek ilyen motorú Astrája, eddig húztam,de most már biztos,hogy mihamarabb szólok neki,hogy nézesse meg! hányszor téptük a szánkat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Ehhez valakinek esetleg van valami ötlete? Nem szíevesn cserélném 75 ezer km-nél. A gyári Opeléknál 58. Üzletben az utángyártott 24. akkor ez a hátsó szonda....??? valószínűleg csere...de ne utángyártottat....gyárit,vagy a katalógus számnak megfelelő bosch-t Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolinho Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 Üdv. Ma megmérettem a lengéscsillapítóimat, kicsit megdöbbentem az eredményen, mivel én semmi rendellenességet nem éreztem azon kívül, hogy kicsit furán koptak a hátsó gumik.(48 e. km) íme az eredmények: bal első:49,4% jobb első:41,7% bal hátsó:31,8% jobb hátsó:31,8% A szaki azt mondta az elsők 30%-ig a hátsó csillapítók 20%-ig még elmennek. Jól van ez így? Milyen lengéscsillapítót ajánlotok? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Október19, 2010 Megoszt Elküldve Október19, 2010 akkor ez a hátsó szonda....??? valószínűleg csere...de ne utángyártottat....gyárit,vagy a katalógus számnak megfelelő bosch-t Hátsó igen. 0136 hibát ír a gép. Lambdaszonda(bank1, szonda2) funkció rendellenesség. Utángyártottat nem akarok, mert az az ami mindenbe jó, de igazából semmibe. Bosch típusszámot esetleg tud-e valaki mondani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts