Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  corsIKa írta:
És amikor a gyertyákat átcserélted ,akkor mi történt?

Nem gondolom,hogy a trafót így "be lehet mérni",hogy jó-e?

Igen a hibakódok törlődnek akksi sarok levételével,de ha azután is írja

az azt jelenti ,hogy a hiba továbbra is fenn áll!

Sajnos semmi nem tortent a gyertyak atcserelese utana, ugyanugy viselkedett a motor mint azelott es akkor is a 4. hengerre adta a hibat.

Esetleg ha valakinek van meg valami otlete amit megprobalhatnek?

Koszonom.

Elküldve
  fresk írta:
Sajnos semmi nem tortent a gyertyak atcserelese utana, ugyanugy viselkedett a motor mint azelott es akkor is a 4. hengerre adta a hibat.

Esetleg ha valakinek van meg valami otlete amit megprobalhatnek?

Koszonom.

Lehet hogy az injektornál nem okés valami, de ennél több tippem nincs, szerintem nézesd meg szakival

Elküldve
  fresk írta:
Sajnos semmi nem tortent a gyertyak atcserelese utana, ugyanugy viselkedett a motor mint azelott es akkor is a 4. hengerre adta a hibat.

Esetleg ha valakinek van meg valami otlete amit megprobalhatnek?

Koszonom.

Szerintem is mielőbb vidd el szerelőhöz, aztán ott esetleg ha bele tudtok próbálni egy donor trafót és azzal megnézni, az lenne a tuti.

Elküldve
  fresk írta:
Sajnos semmi nem tortent a gyertyak atcserelese utana, ugyanugy viselkedett a motor mint azelott es akkor is a 4. hengerre adta a hibat.

Esetleg ha valakinek van meg valami otlete amit megprobalhatnek?

Koszonom.

Haverom Z12XEP Corsája is a 4. henger gyújtáshibát adott és ott is trafócsere lett!

Mindenképp próbáld meg egy cseretrafóval megnézni!És ha megveszed csak gyári trafót érdemes ,

mert az utángyártottak semmit nem érnek!!!

Elküldve
  dsteel írta:
Egy omega alakú drótdarab, nemdebár, ha olyan mint az F-nél (és gondolom, olyan)

Jól mondja a kolléga. :) Omega alakú a pöcök. Én egy keményebb dróttal benyúltam és úgy piszkáltam ki.

Elküldve

Sziasztok!

Új vagyok itt. Opel Astra G Caravánom van, 1.4 16V-s már 10 éves a drága alapjában véve jó állapotban van de sajnos mostanában kezdtek megszaporodni a problémák vele.

Két hete kezdte el, hogy a kézifékjelző lámpa eleinte csak fel-felvillant menet közben, most azonban folyamatosan ég. Igy utólag már bánom, hogy nem foglalkoztam vele azonnal. Gondoltam csak a lámpa rossz majd ha ráérek megnézem.

Tegnap jöttem (volna) haza a munkahelyemről 70-80-as tempónál (nem tünt fel semmi különös jól ment ahogy szokott egyszercsak látom visszapillantóban hogy vastag füst száll fel mindkét hátsó kerékből. Megálltam, égett gumiszag csapta meg az orrom, az első döbbenetből felalélva odahajoltam és éreztem a keréktárcsák forróságát.

Létezik, hogy behúzva maradt a kézifék? Vagy a kiloldó kar romlott el, és a lámpa mutat jót amikor folyamatosan behúzott kéziféket jelez?? Mostanában már ki sem aludt egyáltalán!

Elképzelhetetlennek tartom behúzott kézifékkel 80-as tempóban haladni úgy,hogy a pedál a legkisebb érintésre is gyorsitja az autót érezni az erőt, a nyomatékot mindent. Kézifékkel szerintem ez lehetetlen lenne!

Mit gondoltok erről?

Üdv.

T.J

Elküldve
  csakazopel írta:
Sziasztok!

Új vagyok itt. Opel Astra G Caravánom van, 1.4 16V-s már 10 éves a drága alapjában véve jó állapotban van de sajnos mostanában kezdtek megszaporodni a problémák vele.

Két hete kezdte el, hogy a kézifékjelző lámpa eleinte csak fel-felvillant menet közben, most azonban már soha ki sem alszik. Nem foglalkoztam vele különösebben gondoltam csak a lámpa rossz majd ha ráérek foglalkozom vele.

Tegnap jöttem (volna) haza a munkahelyemről 70-80-as tempónál (nem tünt fel semmi különös jól ment ahogy szokott egyszercsak látom visszapillantóban hogy vastag füst száll fel mindkét hátsó kerékből. Megálltam, égett gumiszag csapta meg az orrom, és a forró keréktárcsák

Létezik, hogy behúzva maradt a kézifék? Vagy a kiloldó kar romlott el, és a lámpa mutat jót amikor folyamatosan behúzott kéziféket jelez?? Mostanában már ki sem aludt egyáltalán!

Elképzelhetetlennek tartom behúzott kézifékkel 80-as tempóban haladni úgy,hogy a pedál a legkisebb érintésre is gyorsitja az autót érezni az erőt, a nyomatékot mindent. Kézifékkel szerintem ez lehetetlen lenne!

Mit gondoltok erről?

Üdv.

T.J

Előfordulhat, hogy csak kicsit fog a kéziféked, de azt folyamatosan. Ez is okozhat ilyen jellegű felmelegedést a véleményem szerint. Mindenképpen nézd meg!! Lehet, hogy csak állítani kell a bovdenen. Emeld meg a kocsit és nézd meg, hogy tudod-e forgatni a kereket kiengedett kézifékkel.

Elküldve
  csakazopel írta:
Sziasztok!

Új vagyok itt. Opel Astra G Caravánom van, 1.4 16V-s már 10 éves a drága alapjában véve jó állapotban van de sajnos mostanában kezdtek megszaporodni a problémák vele.

Két hete kezdte el, hogy a kézifékjelző lámpa eleinte csak fel-felvillant menet közben, most azonban folyamatosan ég. Igy utólag már bánom, hogy nem foglalkoztam vele azonnal. Gondoltam csak a lámpa rossz majd ha ráérek megnézem.

Tegnap jöttem (volna) haza a munkahelyemről 70-80-as tempónál (nem tünt fel semmi különös jól ment ahogy szokott egyszercsak látom visszapillantóban hogy vastag füst száll fel mindkét hátsó kerékből. Megálltam, égett gumiszag csapta meg az orrom, és a forró keréktárcsák

Létezik, hogy behúzva maradt a kézifék? Vagy a kiloldó kar romlott el, és a lámpa mutat jót amikor folyamatosan behúzott kéziféket jelez?? Mostanában már ki sem aludt egyáltalán!

Elképzelhetetlennek tartom behúzott kézifékkel 80-as tempóban haladni úgy,hogy a pedál a legkisebb érintésre is gyorsitja az autót érezni az erőt, a nyomatékot mindent. Kézifékkel szerintem ez lehetetlen lenne!

Mit gondoltok erről?

Üdv.

T.J

Szia!

Nem csak a kézifék okozhatja ezt, hanem az üzemi fék is.

Ugyanis annak is ez a visszajelzője. Nézd meg a fékfolyadék szintedet, szerintem alacsonyabb lesz, mint a minimum, és ugyanakkor a hátsó fékeidet is alaposan át kellene nézni, mert én inkább arra gyanakodnék, hogy erőteljesen elkoptak.

Mikor volt fékpofád cserélve hátul?

Elküldve
  joc írta:
Sziasztok

Meg tudja e mondani valaki nekem,hogy G astra manuális ablakemelő karja,hogy jön le?

A kis mocsok nem akar lejönni.

Na ezt az omegát kell kihúzni, én azzal a dróttal szoktam :D Kar úgy álljon hogy a tekerő gomb része lefele nézzen, majd nyomd be kissé a kárpitot és megkeresed az omegát majd kihúzod. :) Remélem tudtam segíteni.

106191-20101013-MlqCWy..jpg

Elküldve
  andris83 írta:
Szia!

Nem csak a kézifék okozhatja ezt, hanem az üzemi fék is.

Ugyanis annak is ez a visszajelzője. Nézd meg a fékfolyadék szintedet, szerintem alacsonyabb lesz, mint a minimum, és ugyanakkor a hátsó fékeidet is alaposan át kellene nézni, mert én inkább arra gyanakodnék, hogy erőteljesen elkoptak.

Mikor volt fékpofád cserélve hátul?

Kézifék visszajelző és füstölgő hátsókerék? Lehet igazad van, de nem látok összefüggést...

Ha el lennének kopva a fékpofák nem füstölögne és melegedne. A fékfolyadékot tényleg érdemes ellenőrizni, de gondolom mindenkinél alap, hogy havonta egyszer megnézi az olajszintet és közben rápillant a másik tartályra is. :) Igaz? :D

Elküldve
  KGR írta:
Kézifék visszajelző és füstölgő hátsókerék? Lehet igazad van, de nem látok összefüggést...

Ha el lennének kopva a fékpofák nem füstölögne és melegedne. A fékfolyadékot tényleg érdemes ellenőrizni, de gondolom mindenkinél alap, hogy havonta egyszer megnézi az olajszintet és közben rápillant a másik tartályra is. :) Igaz? :D

Nem.

Elküldve
  KGR írta:
Kézifék visszajelző és füstölgő hátsókerék? Lehet igazad van, de nem látok összefüggést...

Ha el lennének kopva a fékpofák nem füstölögne és melegedne. A fékfolyadékot tényleg érdemes ellenőrizni, de gondolom mindenkinél alap, hogy havonta egyszer megnézi az olajszintet és közben rápillant a másik tartályra is. :) Igaz? :D

Csak azért gondoltam inkább az üzemi fékre, mert azt írta, hogy nem érződik, hogy be lenne húzva akár egy picit is a kézi.

De ez úgyis kiderül, ha leveszik a kereket, aztán megnézik alaposabban. <_<

A fékfolyadékot én az olajjal együtt szoktam ellenőrizni, a hűtőfolyadékkal egyetemben.

Elküldve
  fresk írta:
Atcsereltem ma a gyertyakat, es le ellenoriztem a trafot, ugy hogy kivettem a helyerol es egy gyertyat rarakva, lefoldelve egyenkent mindenik hengernel ad szikrat, ez azt jelenti hogy akkor a trafo is jo? A hibakod ugy torlodik, ha a sarut leveszem par percig? Ez megtortent, de tovabbra maradt a 0304-es hibakod, a motor pedig elegge remegve megy, az alapjarat nehezen akar beallni, ha ragazolok akkor is nagyon beremeg.

Erdemes uj gyertyakat vegyek vagy mas trafoval probalkozzak?

Ha szervizbe nezetem meg a szamitogep adhat reszletesebb informaciot is a hibarol vagy csak annyit, mint amit ki tudok villogtatni?

Szia kompressziót tudsz méretni? ha a szelepekkel van a gond,akkor abból lehet következtetni rá,ha nem jól zárnak,akkor sokkal kisebb lesz mint a többinél.

Elküldve

sziasztok!

azt szeretném tudni,hogy hideg időben mikor átmegyek egy fekvő rendőrön nyikorgó hangokat hallani az autóból!

Hangsúlyozom csak hideg időben ,télen szinte állandóan és csak az indítás után történik amíg be nem melegszik az autó !

köszi

Elküldve
  speter írta:
Corsika kartárs aláírásában van hibakód link és az is, hogy hogyan kell kivillogtatni a hibakódot. Amit Te leírtál sz szerintem nem fog működni Nálad, mert az csak bovdenes gázpedálnál él. Elektromos gázpedálnál csak tökig benyomod a féket meg a gázt, gyújtás ráad és már villog is. Szóval kezdd azzal, hogy megtudod, milyen a gázpedálod.

És azt hogyan tudom meg?

Elküldve
  csibi72 írta:
sziasztok!

azt szeretném tudni,hogy hideg időben mikor átmegyek egy fekvő rendőrön nyikorgó hangokat hallani az autóból!

Hangsúlyozom csak hideg időben ,télen szinte állandóan és csak az indítás után történik amíg be nem melegszik az autó !

köszi

Szia a hidegtől zsugorodnak a fém alkatrészek,keresd meg hol nyikorog,és adj neki kenést.

Elküldve
  csibi72 írta:
sziasztok!

azt szeretném tudni,hogy hideg időben mikor átmegyek egy fekvő rendőrön nyikorgó hangokat hallani az autóból!

Hangsúlyozom csak hideg időben ,télen szinte állandóan és csak az indítás után történik amíg be nem melegszik az autó !

köszi

A szilentek lesznek nyikorgósak hidegben,meg kell őket kenni kicsit! :)

Ha nem hallgat el akkor meg csere,nem nagy pénzek!

Elküldve
  lamantin írta:
Előröl kopogás : kutyacsont (csere)

Előröl nyikorgás: száraz szilent (szilikon)

Utastér zörgés: légbeömlő (purfix)

Hátulról kocogás: hátsó dob csatlakozása a középsőhez (tűzkarika csere)

Általában ezek fordulnak elő !!!    De ez nem szentírás csak megélt tapasztalat .... :D

Lamantin itt nagyon jó összefoglalást adott a dolgokról! :)

Elküldve
  csibi72 írta:
sziasztok!

azt szeretném tudni,hogy hideg időben mikor átmegyek egy fekvő rendőrön nyikorgó hangokat hallani az autóból!

Hangsúlyozom csak hideg időben ,télen szinte állandóan és csak az indítás után történik amíg be nem melegszik az autó !

köszi

Nyugodj meg csak a szilentjeid fáznak! :) Nekem is volt/van ilyen "gondom"! Érdemes őket kicseréltetni,mert nem egy nagy összegü dolog!

Elküldve
  Yaki1981 írta:
És azt hogyan tudom meg?

A motorkód kezdő betűjéből (X, Y, Z). Célszerű volna az aláírásodban vagy a személyes adatokban az autó(k)nál a motorkódot is megjeleníteni.

Elküldve
  Zachi írta:
A motorkód kezdő betűjéből (X, Y, Z). Célszerű volna az aláírásodban vagy a személyes adatokban az autó(k)nál a motorkódot is megjeleníteni.

A motorkódom 13 jegyből áll.

Az aláírásba a teljeset bele írjam, vagy csak egy részét?

Ja, amúgy "Z"-vel kezdődik.

Elküldve
  Yaki1981 írta:
A motorkódom 13 jegyből áll.

Az aláírásba a teljeset bele írjam, vagy csak egy részét?

Ja, amúgy "Z"-vel kezdődik.

Ez így bőven elég.

Mehet a gáz+fék+gyújtás módszer.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.