G á b o r Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Már miért ne volna szabad? Automatát nem illik, mert olyankor nincsen olajnyomás a váltóban. Rémlik valami olyasmi, hogy némely fajtát nem szabad vontatni. De nem igazán tudom, hogy melyek ezek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 "Az oldalsó küszöb elején és hátulján takarólemezek fedik az emelési pontokat. Hajtsa ki a takarólemezt." Ezek az Úr a "Kezelési útmutató" szavai. Kezelési útmutató könyv, 184.old. 1. bek. 3.számú kép magyarázat :D Fiók néven közismertebb, mert úgy is néz ki és nem kihajtani, hanem kihúzni kell. Legalábbis nálam húzni kellett, míg az a műanyag rész, ami a helyén tartotta le nem tört. Azóta két pötty Palmatex tartja a helyén. :) Így szükség esetén tényleg lehajtható és újra visszaragasztható. Az utóbbi időben nem idéztél a Bibliából, hiányoltam is. :D De most jó pásztorhoz illően szóltál a nyájhoz, köszönjük! :D (Egyébként a kezelési és a google együttes használata tényleg csodákra képes. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval. A múltkor elvittem szerelőhöz és kicserélte elől a 2 db Szélső kormányösszekötő gömbfejet. De a kopogás nem múlt el! Mi lehet a probléma? kutyacsont, nézz utána. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 kutyacsont, nézz utána. Ebből aztán fejtse meg...első stabilizátor kar az árlistákban általában Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzsoltee Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Nekem is így kezdődött anno a problémám a vassal. Gyertyacsere, trafócsere, injektor-tisztítás, végül kiderült, hogy szelep volt beállva. Nem mondom hogy neked is ez van, de ez is egy eshetőség... Köszi, de nekem igazából Augusztus végén kezdte el. Ma viszont megvolt a benzinnyomás mérés, és minden jó! A fenébe, pedig már inkább megvettem volna a pumpát csak legyen már jó. Most (a 3. hengerre ír gyújtás hibát vagy mit, de tavaly volt már az 1. meg a 2. is) úgyhogy a szelepek lesznek cserélve. A befecskendezőket meg a trafóhidat már tavaly megnéztük jók voltak. Várok minden ötletet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Már miért ne volna szabad? Automatát nem illik, mert olyankor nincsen olajnyomás a váltóban. Már megint az a fránya "Kezelési utasítás"! :) "Automata váltóval szerelt jármű csak menetirányban, 80 km/h sebességnél lassabban, max. 100 km távolságra vontatható. Hibás váltó, nagyobbsebesség vagy hosszabb vontatási távolság esetén a járművet felemelt elülső tengellyel vontassa." (175. oldal) Persze azt elfelejtették leírni, hogy vontatni kizárólag N (neutral) állásban szabad. Amire Te gondoltál: vontatva beindítani, berántani, belökni nem szabad. (172. oldal) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Már megint az a fránya "Kezelési utasítás"! :D "Automata váltóval szerelt jármű csak menetirányban, 80 km/h sebességnél lassabban, max. 100 km távolságra vontatható. Hibás váltó, nagyobbsebesség vagy hosszabb vontatási távolság esetén a járművet felemelt elülső tengellyel vontassa." (175. oldal) Persze azt elfelejtették leírni, hogy vontatni kizárólag N (neutral) állásban szabad. Amire Te gondoltál: vontatva beindítani, berántani, belökni nem szabad. (172. oldal) "bölcs vagy és belátó ,szerzünk neked egy rekettyést " :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 "bölcs vagy és belátó ,szerzünk neked egy rekettyést " :) Te is a rekettye iparban dolgozol? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Hát ja... Reggel ment volna az asszony Vácra.. na mi ndegy. Remélem én is, hogy esetleg egy kábel, vagy injektor kontakt, de ez a3. henger olyan gyanús.. mintha mindenkinek ez lett volna akinek végül gyújtásmodult kellett cseréni szerk: vagy trafóhíd? nem is tudom de valami rémlik a 3. henger kapcsán korábbról Szia! Előbb valakitől kérj kölcsön szerintem mielőtt megvennéd! Én megvettem és nem az volt a baj :), Gyertyát is vettem, azzal is sz@r volt, :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vancsi Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok. Belső levegőkeringetés: valóban, ha a szélvédőre van irányítva, akkor nem hajlandó belső keringésre kapcsolni. Ha másik állásban belsőre kapcsolok, akkor tényleg erősebb lesz a légáram. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sakkay Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Nekem is így kezdődött anno a problémám a vassal. Gyertyacsere, trafócsere, injektor-tisztítás, végül kiderült, hogy szelep volt beállva. Nem mondom hogy neked is ez van, de ez is egy eshetőség... Igen lehet nálam is valami hasonló van, most hívtak , hogy a henger tömítés a bűnös..vagy mi... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok! Milyen fagyálló folyadékot kell tölteni az astrákba? Ilyen spéci ezer forint/kg -os cuccot vagy a legolcsóbb vacak is jó bele? Le kell engednem és akkor már ha leengedem ki is cserélném frissre... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok! Milyen fagyálló folyadékot kell tölteni az astrákba? Ilyen spéci ezer forint/kg -os cuccot vagy a legolcsóbb vacak is jó bele? Le kell engednem és akkor már ha leengedem ki is cserélném frissre... :D Vedd meg a gyárit (igen, 1000Ft/liter), mert az keni a vízpumpát is, és nekem már volt szerencsém látni rossz minőségű hűtőfolyadéktól beállt vízpumpát... Arról a szélsőséges esetről nem is beszélve, hogy ugye a vízpumpát a vezérműszíj hajtja, ha pedig előbbi csapágya beáll a kenés hiánya miatt, akkor megszorul a vízpumpa, ami legrosszabb esetben eltépheti a vezérműszíjat --> motor kuka. Persze ez a "worst case scenario" és kicsi rá az esély, de elméletben előfordulhat... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok! Milyen fagyálló folyadékot kell tölteni az astrákba? Ilyen spéci ezer forint/kg -os cuccot vagy a legolcsóbb vacak is jó bele? Le kell engednem és akkor már ha leengedem ki is cserélném frissre... :) gyárit Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Kicsit tömörebben fogalmaztál... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok! Milyen fagyálló folyadékot kell tölteni az astrákba? Ilyen spéci ezer forint/kg -os cuccot vagy a legolcsóbb vacak is jó bele? Le kell engednem és akkor már ha leengedem ki is cserélném frissre... :) Mindenképpen olyat, ami nem bántja az alumíniumot. Van aki pirosnak, van aki rózsaszínűnek mondja. Ilyen és ennyi a Speter által is ajánlott gyári fagyálló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Mindenképpen olyat, ami nem bántja az alumíniumot. Van aki pirosnak, van aki rózsaszínűnek mondja. Köszi szépen a válaszokat. Akkor veszek bele pirosat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
xXxGáborxXx Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Vedd meg a gyárit (igen, 1000Ft/liter), mert az keni a vízpumpát is, és nekem már volt szerencsém látni rossz minőségű hűtőfolyadéktól beállt vízpumpát... Arról a szélsőséges esetről nem is beszélve, hogy ugye a vízpumpát a vezérműszíj hajtja, ha pedig előbbi csapágya beáll a kenés hiánya miatt, akkor megszorul a vízpumpa, ami legrosszabb esetben eltépheti a vezérműszíjat --> motor kuka. Persze ez a "worst case scenario" és kicsi rá az esély, de elméletben előfordulhat... :) Nekem láncos a motorom. Akkor a hosszbordás szíj hajt azt hiszem. Szóval nem akkora probléma. De azért gyárit veszek köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
yaya Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval. A múltkor elvittem szerelőhöz és kicserélte elől a 2 db Szélső kormányösszekötő gömbfejet. De a kopogás nem múlt el! Mi lehet a probléma? Üdv! Nálam is jelentkezett ez a probléma kátyus uton tompa kopogás hallatszik az autó jobb elejénél,ha nálad megoldódott ird már ki hogy mi volt ez kopogó hang. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Üdv! Nálam is jelentkezett ez a probléma kátyus uton tompa kopogás hallatszik az autó jobb elejénél,ha nálad megoldódott ird már ki hogy mi volt ez kopogó hang. Köszönöm. Okés a napokban újra elviszem szerelőhöz! Persze hozzáértőhöz! majd írok ha kész! üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Egyébként a műszarfalvilágításomból is kiment 1 db izzó illetve a fűtés állító tekerőnél is a legszélső jobb oldali, úgyhogy azért is mehetek szerelőhöz! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok! Gyári távvezérlővel szenvedek egy ideje, a helyi szakik már feladták....nincs valakinek jó ötlete? A jelenség a következő: úgy indult hogy a távvezérlőm hol működött, hol nem, aztán egyáltalán nem. No para! Veszünk új elemet.....volt már ilyen....de most nem segített! Elvittem egy szakihoz aki azt mondta "típus hiba"! Fél perc alatt megforrasztotta az elemtartót és kész!!! Gondolta ő! De nem! Visszamentem majd rátanította a távvezérlőt a vasra..../gyújtás-kinyit gomb-bezár gomb/ És jó lett.....míg haza nem értem.....aztán pár napig még játszadozott a vas, én tanítgattam, de most már se kép se hang! A szaki azt mondta.....én erre nem érek rá /vajon miért?...pff!/ Opel szervízbe ugyan nem voltam csak felhívtam őket, azt a választ kaptam még sosem láttak ilyet , vigyem el a helyi szakihoz mert ők is vele szokták javíttatni ezeket a dolgokat /jó nem? /...........de ugye ő volt aki előzőleg feladta.....Egy másik versenyző azt ajánlotta hogy kidobja a gyári riasztót és beépít nekem egy másikat! De nem szeretnék "karikán lógó távvezérlőt" ha van gyári! Meg szeretném javíttatni! Szóval most ott tartok hogy sehol! Ha van valakinek használható ötlete szívesen meghallgatnám! Előre is köszi a segítséget! Bocsi hogy így elsőre ilyen sokat írtam , de így kerek a történet! Üdv! Chief! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Sziasztok. Belső levegőkeringetés: valóban, ha a szélvédőre van irányítva, akkor nem hajlandó belső keringésre kapcsolni. Ha másik állásban belsőre kapcsolok, akkor tényleg erősebb lesz a légáram. Köszi!Szia! Nem is fog menni, mert az összes Astra G-nél ezzel küszöbölik ki, hogy a szélvédőd bepárásodjon. (Nincs friss levegő utánpótlás, és előbb-utóbb párásodás lesz a vége.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Egyébként a műszarfalvilágításomból is kiment 1 db izzó illetve a fűtés állító tekerőnél is a legszélső jobb oldali, úgyhogy azért is mehetek szerelőhöz! :) Ennyire nehéz a G-nél izzót cserélni a műszerfalban? Nálunk el lehet érni bármelyik izzót 10 perc alatt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts