Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

"Az oldalsó küszöb elején és hátulján

takarólemezek fedik az emelési pontokat.

Hajtsa ki a takarólemezt."

Ezek az Úr a "Kezelési útmutató" szavai.

Kezelési útmutató könyv, 184.old. 1. bek. 3.számú kép magyarázat

:D

Fiók néven közismertebb, mert úgy is néz ki és nem kihajtani, hanem kihúzni kell. Legalábbis nálam húzni kellett, míg az a műanyag rész, ami a helyén tartotta le nem tört. Azóta két pötty Palmatex tartja a helyén. :) Így szükség esetén tényleg lehajtható és újra visszaragasztható.

Az utóbbi időben nem idéztél a Bibliából, hiányoltam is. :D De most jó pásztorhoz illően szóltál a nyájhoz, köszönjük! :D

(Egyébként a kezelési és a google együttes használata tényleg csodákra képes. :D )

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval. A múltkor elvittem szerelőhöz és kicserélte elől a 2 db Szélső kormányösszekötő gömbfejet. De a kopogás nem múlt el! Mi lehet a probléma?

kutyacsont, nézz utána.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is így kezdődött anno a problémám a vassal. Gyertyacsere, trafócsere, injektor-tisztítás, végül kiderült, hogy szelep volt beállva. Nem mondom hogy neked is ez van, de ez is egy eshetőség...

Köszi, de nekem igazából Augusztus végén kezdte el. Ma viszont megvolt a benzinnyomás mérés, és minden jó! A fenébe, pedig már inkább megvettem volna a pumpát csak legyen már jó. Most (a 3. hengerre ír gyújtás hibát vagy mit, de tavaly volt már az 1. meg a 2. is) úgyhogy a szelepek lesznek cserélve. A befecskendezőket meg a trafóhidat már tavaly megnéztük jók voltak. Várok minden ötletet. :)
Link to comment
Megosztás:

Már miért ne volna szabad? Automatát nem illik, mert olyankor nincsen olajnyomás a váltóban.

Már megint az a fránya "Kezelési utasítás"! :)

"Automata váltóval szerelt jármű csak menetirányban, 80 km/h sebességnél lassabban, max. 100 km távolságra vontatható. Hibás váltó, nagyobbsebesség vagy hosszabb vontatási távolság esetén a járművet felemelt elülső tengellyel vontassa." (175. oldal)

Persze azt elfelejtették leírni, hogy vontatni kizárólag N (neutral) állásban szabad.

Amire Te gondoltál: vontatva beindítani, berántani, belökni nem szabad. (172. oldal)

Link to comment
Megosztás:

Már megint az a fránya "Kezelési utasítás"! :D

"Automata váltóval szerelt jármű csak menetirányban, 80 km/h sebességnél lassabban, max. 100 km távolságra vontatható. Hibás váltó, nagyobbsebesség vagy hosszabb vontatási távolság esetén a járművet felemelt elülső tengellyel vontassa." (175. oldal)

Persze azt elfelejtették leírni, hogy vontatni kizárólag N (neutral) állásban szabad.

Amire Te gondoltál: vontatva beindítani, berántani, belökni nem szabad. (172. oldal)

"bölcs vagy és belátó ,szerzünk neked egy rekettyést " :)

Link to comment
Megosztás:

Hát ja...

Reggel ment volna az asszony Vácra.. na mi ndegy.

Remélem én is, hogy esetleg egy kábel, vagy injektor kontakt, de ez a3. henger olyan gyanús.. mintha mindenkinek ez lett volna akinek végül gyújtásmodult kellett cseréni

szerk: vagy trafóhíd? nem is tudom de valami rémlik a 3. henger kapcsán korábbról

Szia!

Előbb valakitől kérj kölcsön szerintem mielőtt megvennéd! Én megvettem és nem az volt a baj :), Gyertyát is vettem, azzal is sz@r volt, :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is így kezdődött anno a problémám a vassal. Gyertyacsere, trafócsere, injektor-tisztítás, végül kiderült, hogy szelep volt beállva. Nem mondom hogy neked is ez van, de ez is egy eshetőség...

Igen lehet nálam is valami hasonló van, most hívtak , hogy a henger tömítés a bűnös..vagy mi... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Milyen fagyálló folyadékot kell tölteni az astrákba? Ilyen spéci ezer forint/kg -os cuccot vagy a legolcsóbb vacak is jó bele? Le kell engednem és akkor már ha leengedem ki is cserélném frissre... :D

Vedd meg a gyárit (igen, 1000Ft/liter), mert az keni a vízpumpát is, és nekem már volt szerencsém látni rossz minőségű hűtőfolyadéktól beállt vízpumpát...

Arról a szélsőséges esetről nem is beszélve, hogy ugye a vízpumpát a vezérműszíj hajtja, ha pedig előbbi csapágya beáll a kenés hiánya miatt, akkor megszorul a vízpumpa, ami legrosszabb esetben eltépheti a vezérműszíjat --> motor kuka.

Persze ez a "worst case scenario" és kicsi rá az esély, de elméletben előfordulhat... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Milyen fagyálló folyadékot kell tölteni az astrákba? Ilyen spéci ezer forint/kg -os cuccot vagy a legolcsóbb vacak is jó bele? Le kell engednem és akkor már ha leengedem ki is cserélném frissre... :)

Mindenképpen olyat, ami nem bántja az alumíniumot. Van aki pirosnak, van aki rózsaszínűnek mondja.

Ilyen és ennyi a Speter által is ajánlott gyári fagyálló.

Link to comment
Megosztás:

Vedd meg a gyárit (igen, 1000Ft/liter), mert az keni a vízpumpát is, és nekem már volt szerencsém látni rossz minőségű hűtőfolyadéktól beállt vízpumpát...

Arról a szélsőséges esetről nem is beszélve, hogy ugye a vízpumpát a vezérműszíj hajtja, ha pedig előbbi csapágya beáll a kenés hiánya miatt, akkor megszorul a vízpumpa, ami legrosszabb esetben eltépheti a vezérműszíjat --> motor kuka.

Persze ez a "worst case scenario" és kicsi rá az esély, de elméletben előfordulhat... :)

Nekem láncos a motorom. Akkor a hosszbordás szíj hajt azt hiszem. Szóval nem akkora probléma. De azért gyárit veszek köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Nekem is előjött az astrám-nál egy hibajelenség. Az autó eleje felől valamilyen kopogó hang hallatszik amikor döcögős, kátyús úton haladok az autóval. A múltkor elvittem szerelőhöz és kicserélte elől a 2 db Szélső kormányösszekötő gömbfejet. De a kopogás nem múlt el! Mi lehet a probléma?

Üdv!

Nálam is jelentkezett ez a probléma kátyus uton tompa kopogás hallatszik az autó jobb elejénél,ha nálad megoldódott ird már ki hogy mi volt ez kopogó hang.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Nálam is jelentkezett ez a probléma kátyus uton tompa kopogás hallatszik az autó jobb elejénél,ha nálad megoldódott ird már ki hogy mi volt ez kopogó hang.

Köszönöm.

Okés a napokban újra elviszem szerelőhöz! Persze hozzáértőhöz! majd írok ha kész! üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gyári távvezérlővel szenvedek egy ideje, a helyi szakik már feladták....nincs valakinek jó ötlete?

A jelenség a következő: úgy indult hogy a távvezérlőm hol működött, hol nem, aztán egyáltalán nem. No para! Veszünk új elemet.....volt már ilyen....de most nem segített! Elvittem egy szakihoz aki azt mondta "típus hiba"! Fél perc alatt megforrasztotta az elemtartót és kész!!! Gondolta ő! De nem! Visszamentem majd rátanította a távvezérlőt a vasra..../gyújtás-kinyit gomb-bezár gomb/ És jó lett.....míg haza nem értem.....aztán pár napig még játszadozott a vas, én tanítgattam, de most már se kép se hang! A szaki azt mondta.....én erre nem érek rá /vajon miért?...pff!/ Opel szervízbe ugyan nem voltam csak felhívtam őket, azt a választ kaptam még sosem láttak ilyet , vigyem el a helyi szakihoz mert ők is vele szokták javíttatni ezeket a dolgokat /jó nem? /...........de ugye ő volt aki előzőleg feladta.....Egy másik versenyző azt ajánlotta hogy kidobja a gyári riasztót és beépít nekem egy másikat! De nem szeretnék "karikán lógó távvezérlőt" ha van gyári! Meg szeretném javíttatni! Szóval most ott tartok hogy sehol!

Ha van valakinek használható ötlete szívesen meghallgatnám! Előre is köszi a segítséget!

Bocsi hogy így elsőre ilyen sokat írtam , de így kerek a történet!

Üdv! Chief!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Belső levegőkeringetés: valóban, ha a szélvédőre van irányítva, akkor nem hajlandó belső keringésre kapcsolni. Ha másik állásban belsőre kapcsolok, akkor tényleg erősebb lesz a légáram.

Köszi!

Szia! Nem is fog menni, mert az összes Astra G-nél ezzel küszöbölik ki, hogy a szélvédőd bepárásodjon. (Nincs friss levegő utánpótlás, és előbb-utóbb párásodás lesz a vége.)
Link to comment
Megosztás:

Egyébként a műszarfalvilágításomból is kiment 1 db izzó illetve a fűtés állító tekerőnél is a legszélső jobb oldali, úgyhogy azért is mehetek szerelőhöz! :)

Ennyire nehéz a G-nél izzót cserélni a műszerfalban? Nálunk el lehet érni bármelyik izzót 10 perc alatt. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.