woody1 Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Azt cseréld ki! A láncosnál ugye nincs időkorlát, csak amikor csörög csere?
freeze Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Jah, aszongyák... A láncosnál ugye nincs időkorlát, csak amikor csörög csere?
kcsszofi Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Na ezt holnap megnézem, mert a hengerfejen a jelölésre nem emlékszem, de biztos ezen is úgy van. Gyanús nekem ez a C pont. Nem tudja valaki, hogy a Tis-ben van erről (vezérlés jelölés ábra stb) valami illteve, hoogy ha igen akkor hol találom meg? Na megsasoltam, ma de ezen nincs semmiféle jelölés a két fogaskerék között, akkor ezeknek egymással szemben kell(ene) lenniük. Tehát elvileg jó.
Mc-elek Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Na megsasoltam, ma de ezen nincs semmiféle jelölés a két fogaskerék között, akkor ezeknek egymással szemben kell(ene) lenniük. Tehát elvileg jó. mi neked a motorkódod?
Mc-elek Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 mi neked a motorkódod? már meg van z16xe
Mc-elek Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Na megsasoltam, ma de ezen nincs semmiféle jelölés a két fogaskerék között, akkor ezeknek egymással szemben kell(ene) lenniük. Tehát elvileg jó. tehát tis szerint szembe egymással,de van a forgattyús tengelyen is jelölés. de az az érdekes,hogy a z18xe-nél is így van... direkt megnéztem azt is,a tis nem ír semmit a harmadik pontról,de nem kizárt hogy van..... valaki mesélte hogy skodánál van ilyen bohócság....
GH Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Srácok, a tankbetöltő ajtaját lehet valami módon állítani? Vagy van valami módszer amivel lehet javítani? Az a gáz, hogy az ajtó felső része nem fekszik fel a lemezre, és a kettő közt akkora rés van hogy felülről becsurog rajta a víz. Szerintem ezért rohadt be belül a tankbetöltő mellett is a lemez, mert mindig beázik de nem tud kiszáradni... A gumi kerete az ajtónak épnek tűnik egyébként.
imy Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Srácok, a tankbetöltő ajtaját lehet valami módon állítani? Vagy van valami módszer amivel lehet javítani? Az a gáz, hogy az ajtó felső része nem fekszik fel a lemezre, és a kettő közt akkora rés van hogy felülről becsurog rajta a víz. Szerintem ezért rohadt be belül a tankbetöltő mellett is a lemez, mert mindig beázik de nem tud kiszáradni... A gumi kerete az ajtónak épnek tűnik egyébként. Igen, azzal a 2 csavarral ami felfogja az ajtot. <_<
GH Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Igen, azzal a 2 csavarral ami felfogja az ajtot. :wacko: Azzal már próbálkoztam, így sem teljesen jó <_< Valami vékony kédergumi szerűségben gondolkodom amit pluszban rá lehetne ragasztani az ajtónak a peremére (ami rajta van gumi az nem sokat ér)
tgabika76 Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 tehát tis szerint szembe egymással,de van a forgattyús tengelyen is jelölés. de az az érdekes,hogy a z18xe-nél is így van... direkt megnéztem azt is,a tis nem ír semmit a harmadik pontról,de nem kizárt hogy van..... Nekem Wessz mondta, én meg elhittem neki, főleg hogy miután átrakta eszerint a szíjat, egyszerre megjavult az autó. Amúgy természetesen itt is van a főtengelyen is jelölés.
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Nekem Wessz mondta, én meg elhittem neki, főleg hogy miután átrakta eszerint a szíjat, egyszerre megjavult az autó. Amúgy természetesen itt is van a főtengelyen is jelölés. ma voltam Daninál,azt mondta egy foggal volt elrakva neked.... eltörném a kezét aki szarul rakja össze <_<
Opelaner Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 ma voltam Daninál,azt mondta egy foggal volt elrakva neked.... eltörném a kezét aki szarul rakja össze <_< Nem feltétlenül kell kezet törni! Elugorhat az akkor is, ha valaki nem önindítóval indít, hanem begurítja az autót, mondjuk dombon lefelé..., vagy sebességbe rakva löködik az autót. De ha valaki 5.-ből visszavált 2.-ba, mert Massa is így keni a Hungaroringen, nos akkor is ugorhat a szíj pár fogat.
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Nem feltétlenül kell kezet törni! Elugorhat az akkor is, ha valaki nem önindítóval indít, hanem begurítja az autót, mondjuk dombon lefelé..., vagy sebességbe rakva löködik az autót. De ha valaki 5.-ből visszavált 2.-ba, mert Massa is így keni a Hungaroringen, nos akkor is ugorhat a szíj pár fogat. igen ez is benne van :wacko: ,csak ne jöjjön a nagy rúgó <_< de egyet értek veled. :(
tgabika76 Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Sajnos esetemben jogos Mc-elek cartárs reakciója, ugyanis tényleg a szerelő rakta fel rosszul a szíjat. Az eset előtt egy héttel volt vezérműszíjcsere, és fura módon a hiba jelentkezése is egybeesett ezzel... <_<
Dom Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Srácok, a tankbetöltő ajtaját lehet valami módon állítani? Vagy van valami módszer amivel lehet javítani? Az a gáz, hogy az ajtó felső része nem fekszik fel a lemezre, és a kettő közt akkora rés van hogy felülről becsurog rajta a víz. Szerintem ezért rohadt be belül a tankbetöltő mellett is a lemez, mert mindig beázik de nem tud kiszáradni... A gumi kerete az ajtónak épnek tűnik egyébként. Az is okozhatja a rohadást,meg a sár,amit a kerék dobál be a tankbetöltő csöve ill. a sárvédő közé.Sokan ezzel szívták meg,mert nem szokták kimosni onnét a sarat. Hozzátenném,hogy tisztelet a kivételnek.
GH Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Az is okozhatja a rohadást,meg a sár,amit a kerék dobál be a tankbetöltő csöve ill. a sárvédő közé.Sokan ezzel szívták meg,mert nem szokták kimosni onnét a sarat. Hozzátenném,hogy tisztelet a kivételnek. Elgondolkoztam egy ilyenen is: dobbetét Tett már fel valaki ilyet? Ezt csak fel kell pattintani vagy csavarozni kell? (képen nem igazán látszik hogy kell rögzíteni)
imy Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Azzal már próbálkoztam, így sem teljesen jó <_< Valami vékony kédergumi szerűségben gondolkodom amit pluszban rá lehetne ragasztani az ajtónak a peremére (ami rajta van gumi az nem sokat ér) Amúgy nekem is vizes, nekem is befolyik, pedig újan vennem a kocsit. Más is tapasztalja ezt? Lehet annyit ér a gumi, megöregedett, megkeménykedett? :wacko:
Zachi Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Nem feltétlenül kell kezet törni! Elugorhat az akkor is, ha valaki nem önindítóval indít, hanem begurítja az autót, mondjuk dombon lefelé..., vagy sebességbe rakva löködik az autót. De ha valaki 5.-ből visszavált 2.-ba, mert Massa is így keni a Hungaroringen, nos akkor is ugorhat a szíj pár fogat. Ilyet nem illik csinálni! <_< De ha megtörténik - mármint az átugrás -, akkor már érdemes a kereket is alaposabban szemügyre venni, mert ez több szereplős játék.
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Ilyet nem illik csinálni! <_< De ha megtörténik - mármint az átugrás -, akkor már érdemes a kereket is alaposabban szemügyre venni, mert ez több szereplős játék. meg egy szíjcsere :wacko:
Lacika85 Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Nem feltétlenül kell kezet törni! Elugorhat az akkor is, ha valaki nem önindítóval indít, hanem begurítja az autót, mondjuk dombon lefelé..., vagy sebességbe rakva löködik az autót. De ha valaki 5.-ből visszavált 2.-ba, mert Massa is így keni a Hungaroringen, nos akkor is ugorhat a szíj pár fogat. <_< :wacko: Massa :( ;) de a legszebb, hogy vannak ilyen emberek! utána meg fikáz, hogy szar opel.......
Zachi Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 meg egy szíjcsere <_< Mondom: is! :wacko:
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Mondom: is! :wacko: most mit vársz egy hugyosbokortól <_<
kertészgéza Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Elgondolkoztam egy ilyenen is: dobbetét Tett már fel valaki ilyet? Ezt csak fel kell pattintani vagy csavarozni kell? (képen nem igazán látszik hogy kell rögzíteni) Igen, én a napokban rakattam bele ugyanezt a típust. A szaki, aki csinálta, már vagy 20 éve foglalkozik alváz-üregvédelemmel és - amíg létezett - a Werling-féle dobok berakásával. Az autó egy 2008 márciusi gyártás, ez év júniusa óta van nálam, most 22e km van benne - 15 ezerrel vettem. A mester több óra hosszat kínlódott azzal, hogy a jobb hátsó sárvédőből az üzemanyag cső körül ki tudja mosni a sarat - az autó nem jár földúton, teljesen átlagos napi használat, ráadásul nálam a beletett kilométerek legalább fele Német autópálya többnyire szakadó esőben. A felrakásnál a külső oldalon egy helyen fúrta meg a küszöb végét a kerék előtt, egy helyen a lökhárítót, egy helyen pedig a már meglévő csavart használta fel. Kerék mögött 2 helyen fúrta a lemezt. Minden csavar helye és maga a csavar is le van kezelve "kúszóviasszal". Korábbi Opelem /F Astra 1996/ új korában meg lett csinálva a már említett Werling dobbal+alváz+üregvédelem - mai napig látható korrózió nincs az autón, itt van Egerben, nap mint nap látom. Szerintem ennyi pénzt simán megér a dolog...
Erik1986 Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Hello!! Olyan kérdésem lenne, hogy a kesztyűtartómnál már mindkét villa vagy hogy is nevezik eltörött és szeretnék rendelni újakat, csak még arra nem jöttem rá hogy tudnám kicserélni őket mert ahogy láttam az alja eléggé be van ,,betonozva" a kesztyűtartóhoz.....és próbálgattam csavarhúzóval kiszedni vagy meglazítani de nem sikerült! Esetleg akinek már volt ilyen problémája vagy csinált ilyent, az legyen szíves megosztani mit hogy kellene csinálnom! Köszönöm előre is a választ!
lacika1000 Elküldve Szeptember19, 2010 Elküldve Szeptember19, 2010 Hello!! Olyan kérdésem lenne, hogy a kesztyűtartómnál már mindkét villa vagy hogy is nevezik eltörött és szeretnék rendelni újakat, csak még arra nem jöttem rá hogy tudnám kicserélni őket mert ahogy láttam az alja eléggé be van ,,betonozva" a kesztyűtartóhoz.....és próbálgattam csavarhúzóval kiszedni vagy meglazítani de nem sikerült! Esetleg akinek már volt ilyen problémája vagy csinált ilyent, az legyen szíves megosztani mit hogy kellene csinálnom! Köszönöm előre is a választ! Egyszer már leírtam korábban hogy én hogy csináltam,olvas vissza. <_<
Recommended Posts