Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok,

Még nem írtam a fórumra. Egy 2001-es Astra G Z14XE motoros kombim van. Szükségem lenne az első bölcső geometriai méreteire, esetleg az alváz főbb méreteire. (bekötési pontok távolsága,...) Tudna valaki küldeni, vagy meg lehet találni a neten valahol?

Előre is köszönöm,

Üdvözlettel,

gr1

Elküldve
pöpec a dudagombod, kumabushi <_<

A Te kocsidban sem 20E km van...

ja, kéne egy bőrös, kárpitos nem tudom mi :wacko:

200e km van benne + mocicsere :(

ne vedd meg!

;)

Elküldve
És gyújtás nélkül is mutatja a negyed tank benzint ;)

honnan tudod hogy nem volt rajta gyujtás? kell a zen szerelés közben <_<

amúgy lehet akkor még szar volt az óra, minden mutatott valamit leállítva is de már javítottam :wacko:

most minden szépen nulla

már csak szervizláma ég :(

Elküldve
ja, kéne egy bőrös, kárpitos nem tudom mi <_<

200e km van benne + mocicsere :wacko:

ne vedd meg!

:(

hál istennek most nem keresek kocsit ;)

van dudabőröző (itt volt róla szó régebben, valahol a duna-tisza közibe, olyan 5E-ért bőrözik dudát)

Elküldve
ja, kéne egy bőrös, kárpitos nem tudom mi :wacko:

200e km van benne + mocicsere :(

ne vedd meg!

;)

És azt az izét a kormányra a szerelés miatt tetted fel, vagy van gusztusod vezetés közben is rányúlni? <_<

Elküldve
És azt az izét a kormányra a szerelés miatt tetted fel, vagy van gusztusod vezetés közben is rányúlni? <_<

sokkal jobb így fogni, igaz ritkán fogom a kormányt, belül érintem alul, vagy lábbal :wacko:

de télleg jobb így NEKEM, korábban csúszott meg nem volt fogása

Elküldve
hál istennek most nem keresek kocsit :wacko:

van dudabőröző (itt volt róla szó régebben, valahol a duna-tisza közibe, olyan 5E-ért bőrözik dudát)

igen azt olvastam valahol, egyelőre nem költök ilyesmire <_<

köszi

Elküldve
sokkal jobb így fogni, igaz ritkán fogom a kormányt, belül érintem alul, vagy lábbal :(

de télleg jobb így NEKEM, korábban csúszott meg nem volt fogása

Mert ez műanyag? <_<

Mostanság ráköltötted az autóra néhány bőrkormány és még több bőrözés árát. :wacko:

Elküldve

Sziasztok. 1.4 16v 10 éves astrám van a probléma sajnos már egy éve is volt (hasonló) akkor adalék hozzáadásával (szeleptisztító) megszűnt a probléma. Szóval hibaüzenet 3. henger gyújtás hiba(régen az 1. vagy a 2. volt) néha alapjáraton nem stabil az alapfordulat, de valamikor meg jó, gyenge az autó, és 2000 fordulatnál mintha jobban rálépnék a gázra úgy elkezd menni.

Ez folyamatos tehát minden sebességi fokozatban ha elhagyom a 2000, megy az autó. AGR szelep megnézve, tiszta. Ja és nagyon nagy a fogyasztásom. Próbáltam adalékkal meghajtani, de nincsen változás. Sőt néha (ha olyan a kedve) annyira nem megy , hogy nem érem el a 130 at autópályán a meghajtásnál pl.. Máskor meg jobb. <_< Mi ez?

Elküldve
Sziasztok. 1.4 16v 10 éves astrám van a probléma sajnos már egy éve is volt (hasonló) akkor adalék hozzáadásával (szeleptisztító) megszűnt a probléma. Szóval hibaüzenet 3. henger gyújtás hiba(régen az 1. vagy a 2. volt) néha alapjáraton nem stabil az alapfordulat, de valamikor meg jó, gyenge az autó, és 2000 fordulatnál mintha jobban rálépnék a gázra úgy elkezd menni.

Ez folyamatos tehát minden sebességi fokozatban ha elhagyom a 2000, megy az autó. AGR szelep megnézve, tiszta. Ja és nagyon nagy a fogyasztásom. Próbáltam adalékkal meghajtani, de nincsen változás. Sőt néha (ha olyan a kedve) annyira nem megy , hogy nem érem el a 130 at autópályán a meghajtásnál pl.. Máskor meg jobb. <_< Mi ez?

Ha még szagattna és rángatna is bizonyos fordulaton akkor rámondanám,hogy trafó...így sok minden lehet.

Fojtószelep???Légszűrő milyen??

Elküldve
véletlenül tudom és véletlenül van is egy képem róla <_<

amúgy ugyanúgy kell ahogy a burkolatot ami előtte van

BALRA, ferdén kell kiemelni hogy ne karcolódjon, menni fog

nekem épp minap kellett megint hozzányúlnom mert szép lassan mind3 kiégett, kb fél év után :(

http://kepfeltoltes.hu/100914/201001106405...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100914/201001106389...ltoltes.hu_.jpg

Szuper! Tudtam én hogy neked vannak képeid is róla. :wacko:

Holnap ráugrom, bár az kicsit aggaszt, hogy fél évet bírt a led, pedig a józan ész azt súgná, hogy örök élet.

A kormányt kihúztad-leengedted vagy maradt a helyén? Bár én inkább lenyomom, biztos ami biztos.

Elküldve
Sziasztok. 1.4 16v 10 éves astrám van a probléma sajnos már egy éve is volt (hasonló) akkor adalék hozzáadásával (szeleptisztító) megszűnt a probléma. Szóval hibaüzenet 3. henger gyújtás hiba(régen az 1. vagy a 2. volt) néha alapjáraton nem stabil az alapfordulat, de valamikor meg jó, gyenge az autó, és 2000 fordulatnál mintha jobban rálépnék a gázra úgy elkezd menni.

Ez folyamatos tehát minden sebességi fokozatban ha elhagyom a 2000, megy az autó. AGR szelep megnézve, tiszta. Ja és nagyon nagy a fogyasztásom. Próbáltam adalékkal meghajtani, de nincsen változás. Sőt néha (ha olyan a kedve) annyira nem megy , hogy nem érem el a 130 at autópályán a meghajtásnál pl.. Máskor meg jobb. <_< Mi ez?

motorkód?

Elküldve

<_<

Vicces, hogy nálunk középen fenn van a 130, ezen órának meg a negyedénél... 330-nál biztos nem 4,3-at kajál, mint a dízelem 130-nál :wacko:

Életveszély, ha nem versenypályán csinálta... Asszem 8000f/p-nél még az én taknyom is kiégne, nemcsak a szeleptakony.

Szerk.. most látom, hogy a 100 van középen, nem is a 130!

Elküldve
...Asszem 8000f/p-nél még az én taknyom is kiégne, nemcsak a szeleptakony...

<_< Meg valószínű be kéne ugrani a sarki 100 Ft-os boltba egy új Liberóért... :wacko:

Elküldve
Nekem a váltó (és környéke) tiszta olajsár (17.000 km. van a kocsiban és még garis). Szervizvezető válasza a problémára: a váltón van egy szellőztető, abból szivároghatott ki, természetes jelenség. Nem volt több kérdésem...

Ajjaj,ez nem túl jó hír.Remélem nálam nem lesz természetes jelenség,nem hiányzik.

Elküldve
Ajjaj,ez nem túl jó hír.Remélem nálam nem lesz természetes jelenség,nem hiányzik.

Nekem is X14XE motorom van. Nálam kettesben rángat csak a kocsi, amikor hirtelen leveszem a gázról a lábam. Ha egy icipici gázt adok neki, akkor ezt abbahagyja. Mivel ez az első autóm, nem nagyon van tapasztalatom abban, hogy ez természetes-e.

Más. Mostanában észrevettem, hogy a fékeket jóval nagyobb erővel kell nyomnom, hogy ugyanazt a fékhatást érjem el mint régebben. A Fékbetétekben még van legalább 5mm. Kicsit olyan mintha felkeményedne a fék. Mi lehet a gond?

Elküldve

Ezzel ha akarná az ember sem tudná tartani az 50-et. Leginkább azért, mert nem is látszik a sebességmérőn, hogy hol van az 50 <_<

Más. Mostanában észrevettem, hogy a fékeket jóval nagyobb erővel kell nyomnom, hogy ugyanazt a fékhatást érjem el mint régebben. A Fékbetétekben még van legalább 5mm. Kicsit olyan mintha felkeményedne a fék. Mi lehet a gond?

Nem biztos, de fékolajcsere mikor volt? Mondjuk akkor inkább elpuhul, mint felkeményedik.

kolléga z14xep-jén a kivillogtatáskor folyamatosan villog a lámpa

és ezt 1 percig is tudja csinálni, szünet nélkül ugyanolyan perioditással

szerintetek?

Szerintem nincs hibakód.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.