Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Lengéscsillapító csere előtt állok. Ti milyen márkát ajánlanátok ami jó és megbízható. Az ár túlzás lenne, ha nem számítana, de kb. 18-25.000HUF/db között gondolkozom.

Ja, és a gázos vagy az olajos a jobb??? Van tapasztalatotok e téren?

Köszi előre is a sok-sok választ.

Szia

Enyéme kb ugy fél éve Bilstein-ek vannak elöl-hátúl, és én megvagyok elégedve velük. Pesten vettem őket, nagyon jó áron.

http://www.baro-ker.hu/index.php?cPath=81 Itt vettem őket.

Link to comment
Megosztás:

Amióta nálam van az autó (kb 1 éve) még nem volt cserélve.

Gondolom előtte sem.

Ezt írták:

G típusnál évjárattól függetlenül a bal oldali küszöb mellett a középső oszlopnál...persze a kocsi alatt.

Na én ott nem találtam semmit.

Szia!

Bal oldalt, a mellékelt képeken látható helyen van. Ha letérdelsz mellé, láthatod is. Csak vigyázz, nehogy közben hátulról meglepjen valaki... <_<

thumb-C8D4_4C850ED4.jpg

thumb-3892_4C850ED4.jpg

G.

Link to comment
Megosztás:

Szeretett G Astrámon nincs a motorháztető acéllemeze alatt olyan filclap, borítás izé (hogy szépen fejezzem ki magamat). Nem tudom, hogy gyárilag nincs, vagy kirohadt, vagy mi lett vele. Az a gyanúm, hogy gyárilag nincs, vagy legalábbis alaposan eltávolították, mert se híre, se hamva.

Lényeg: miből vágnátok? hogyan rögzítenétek? Vagy lehet ilyet kapni kereskedelemben (valahol 30millió forint alatt kicsivel)?

Anyagválasztás során gondolok itt pl. némi tűzállóságra, tartósságra...

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Vegyél bontóban...

Miután CLII lett az G ASTRA-ból, kispórolták belőle...

Szeretett G Astrámon nincs a motorháztető acéllemeze alatt olyan filclap, borítás izé (hogy szépen fejezzem ki magamat). Nem tudom, hogy gyárilag nincs, vagy kirohadt, vagy mi lett vele. Az a gyanúm, hogy gyárilag nincs, vagy legalábbis alaposan eltávolították, mert se híre, se hamva.

Lényeg: miből vágnátok? hogyan rögzítenétek? Vagy lehet ilyet kapni kereskedelemben (valahol 30millió forint alatt kicsivel)?

Anyagválasztás során gondolok itt pl. némi tűzállóságra, tartósságra...

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Szeretett G Astrámon nincs a motorháztető acéllemeze alatt olyan filclap, borítás izé (hogy szépen fejezzem ki magamat). Nem tudom, hogy gyárilag nincs, vagy kirohadt, vagy mi lett vele. Az a gyanúm, hogy gyárilag nincs, vagy legalábbis alaposan eltávolították, mert se híre, se hamva.

Lényeg: miből vágnátok? hogyan rögzítenétek? Vagy lehet ilyet kapni kereskedelemben (valahol 30millió forint alatt kicsivel)?

Anyagválasztás során gondolok itt pl. némi tűzállóságra, tartósságra...

Köszi

Hátt be Béllaaaaaaaaaaa <_<

Te erre ? :wacko:

Bontó amúgy, vagy racsingbazár :(

Link to comment
Megosztás:

Szeretett G Astrámon nincs a motorháztető acéllemeze alatt olyan filclap, borítás izé (hogy szépen fejezzem ki magamat). Nem tudom, hogy gyárilag nincs, vagy kirohadt, vagy mi lett vele. Az a gyanúm, hogy gyárilag nincs, vagy legalábbis alaposan eltávolították, mert se híre, se hamva.

Lényeg: miből vágnátok? hogyan rögzítenétek? Vagy lehet ilyet kapni kereskedelemben (valahol 30millió forint alatt kicsivel)?

Anyagválasztás során gondolok itt pl. némi tűzállóságra, tartósságra...

Köszi

Ugy emléxem, qva drága. De a filcet vedd ki, vagy olyat ne tégy bele, mert szivacsként szívja a vizet és korróziót okoz!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lengéscsillapító csere előtt állok. Ti milyen márkát ajánlanátok ami jó és megbízható. Az ár túlzás lenne, ha nem számítana, de kb. 18-25.000HUF/db között gondolkozom.

Ja, és a gázos vagy az olajos a jobb??? Van tapasztalatotok e téren?

Köszi előre is a sok-sok választ.

Gázost vegyél, valamivel keményebb, tovább bírja....... szerintem

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Csak nekem ilyen "rövid" a szivargyújtó aljzatom, vagy másnak is ilyen?

Vettem egy FM modulatort ami nem mindig működik, mert valamiért nem érintkezik bizonyos állásokban, sőt van hogy ki is rázódik a helyéről.

Ez gyárilag ilyen vagy ezzel is spóroltak a gyárban?

Az összes szivargyújtó egy nagy kalap... Nem tudom miért erőltetik ennyire, ennél rosszabb csatlakozás nincs a világon, de (gps-től hűtőtáskáig) mindennek ilyen a csatlakozója. Nekem is mindig kicsúszik a telefontöltő, gps táp transmitter is. Nem csak az Astraban.

Link to comment
Megosztás:

Az összes szivargyújtó egy nagy kalap... Nem tudom miért erőltetik ennyire, ennél rosszabb csatlakozás nincs a világon, de (gps-től hűtőtáskáig) mindennek ilyen a csatlakozója. Nekem is mindig kicsúszik a telefontöltő, gps táp transmitter is. Nem csak az Astraban.

Csak a Ladás korszakomból emlékszem, hogy ott frankó hosszú belül pedig mély volt a szivargyújtó. Akkor ezeket miért spórolták ki?

Nincs erre valami megoldás, vagy csak cserélni lehet? Vagy a gyártók direkt gyártják ilyen hosszúra ezeket a szarokat, hogy még véletlen se érintkezzenek?

Link to comment
Megosztás:

nem tudom járt e már így vki

jelenség: remegett a a külső visszapillantó tükör (sofőr oldali). végre rászántam magam, hogy megnézzem miért.

Hát a tükör elvált az őt tartó műanyag laptól és csak a jobb felső sarokban tartotta már csak <_< nem volt soha törve, még csak nyoma sincs hogy tudtomom kívül vki nekiment volna. persze leszedni nem tudtam, mert a maradék ragasztó rendesen fogja. segítettem rajta kétoldalú ragsztóval, de azért fura.

Link to comment
Megosztás:

Szeretett G Astrámon nincs a motorháztető acéllemeze alatt olyan filclap, borítás izé (hogy szépen fejezzem ki magamat). Nem tudom, hogy gyárilag nincs, vagy kirohadt, vagy mi lett vele. Az a gyanúm, hogy gyárilag nincs, vagy legalábbis alaposan eltávolították, mert se híre, se hamva.

Lényeg: miből vágnátok? hogyan rögzítenétek? Vagy lehet ilyet kapni kereskedelemben (valahol 30millió forint alatt kicsivel)?

Anyagválasztás során gondolok itt pl. némi tűzállóságra, tartósságra...

Köszi

Én nemrég faragtam ilyet a Corsába, de nem akartam megvenni a gyárit, hanem vettem ilyen egyik oldalán alumíniummal fóliával kasírozott vékony (kb. 5mm-es) habszivacsot amit lakótelepi lakásokban hővisszaverési célból a radiátorok mögé szoktak rakni, és azt ragasztottam fel a géptető belső oldalára. A tűzállóság nem volt feltétel (egyrészt mert a gyári sem tűzálló, másrészt meg ha már lángot fog az már régen rossz, akkor ott más baj is van), a lényeg hogy a ragasztó amivel felraktam, hőálló legyen, mert ez az anyag, mivel eredetileg hőszigetelésre van kitalálva, eleve hőálló. A ragsztót nehezebb volt beszerezni mert azon kívül hogy hőálló, még vízállót is akartam, hátha egyszer véletlenül eldurranna valami vízcsövem és eláztatná a géptető belsejét, akkor ez még azért fennmaradjon... persze megoldható a rögzítése gyári patentokkal is, de mivel ez a borítás a rákasírozott alufólia miatt ezüst színű, elég hülyén nézne ki a fekete patentokkal, úgyhogy ezt elvetettem.

Még csak nemrég csináltam meg, úgyhogy igazán hideg időben még nincsenek vele tapasztalatok, de én azt várom tőle hogy télen lassabban hűl ki a motortér emiatt, szóval ha csak rövid időre állítom le az autót, akkor könnyebben újraindul majd.

Link to comment
Megosztás:

Na erre én is kíváncsi vagyok,nekem is jelentkezik hasonló probléma,tartott 1600-1900 fordulatoknál,vagy tartott gázról gyorsításkor,de csak ennél a két fordulatnál.

Nemrég volt AGR,trafó,gyertya,benzinszűrő csere is,szóval ezeket kizárnám. AC-pumpa szerintetek okozhathatja ezt?

Képzeljétek! Megoldódott a fordulatszámfüggő akadozás. Eltűnt a szervó, majd visszajött és így jöttünk rá, hogy a generátor vacakol. Megvolt a csere és azóta nem csinálja a korábban írt problémát, miszerint 1500 és 2000-es fordulat között rángat az autó. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel Astra G 1.6-os autóm van, és a problémám a következő. Hidegen indítva az autót nincs semmi probléma, ahogy melegszik az autó egyszer csak az 1-es henger megáll, ezáltal nincs benne erő, nem gyorsúl és a visszaváltásoknál is nagyon erőtlen. Elvittem szerelőhöz, Ő egy igazi vérbeli öreg szaki sok-sok tapasztalattal. Levettük a gyújtótrafót, kivettük a gyertyákat és az első henger gyertyáján tisztán látszott, hogy nem üzemelt. A gyertyákat más sorrendbe visszarakva elindítottuk az autót, és mint a mérgezet egér elindult. Néhány száz méter megtétele után újra jelentkezett a hiba, újra az 1-es hengeren.

Ezek után elvittük diagnosztához, ahol a számítógép kiírta, hogy "gyújtáshiba az egyes hengerben" kérdeztem, ennyi? igen ennyi, volt a válasz. Rendes volt a srác, kimérte a trafót, és mind a négy vezetéken amin lehetett mérni, azonos, a gyár által megadott értéket mért. Hozzátette, lehet ahogy az autó felmelegszik és az alkatrészek tágulnak valahol esetleg áthúz a gyújtás és nem a gyertyára adja le. Megmondom őszintén, hogy nekem ezektől a "lehet"-ektől van tele a t...köm. Valag pénzeket költünk szerelőre, autóra és nincs semmi konkrét diagnózis. Ez a k...va számítógép is minek van, ha csak azt írja ki, hogy "gyújtáshiba", erre magunktól is rájöttünk. Könyen lehet, hogy én vagyok a hülye, vagy a hozzánemértő de szerintem nincs ez így rendbe, főleg, hogy egy szaros trafó 50.000,- forint. Bocs de kissé pipás vagyok. Ha valaki találkozott hasonló hibával és meg tudta oldani, kérem egy pár sorba írja le nekem, nagy segítség lenne.

Köszi mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

Megmondom őszintén, hogy nekem ezektől a "lehet"-ektől van tele a t...köm. Valag pénzeket költünk szerelőre, autóra és nincs semmi konkrét diagnózis. Ez a k...va számítógép is minek van, ha csak azt írja ki, hogy "gyújtáshiba", erre magunktól is rájöttünk. Könyen lehet, hogy én vagyok a hülye, vagy a hozzánemértő de szerintem nincs ez így rendbe, főleg, hogy egy szaros trafó 50.000,- forint. Bocs de kissé pipás vagyok. Ha valaki találkozott hasonló hibával és meg tudta oldani, kérem egy pár sorba írja le nekem, nagy segítség lenne.

Köszi mindenkinek.

Sajnos tipusbetegség a trafóhiba.

Csergőben kapsz jóáron hozzá cuccot.

Érdemes a gyertyákat is újra cserélni,gyári 4db nem olyan vészes áron kapható már.

Módosítva : uhuhu
bocsánat, de kicsit beleszerkesztettem, mert én beletudok :)
Link to comment
Megosztás:

Sajnos tipusbetegség a trafóhiba.

Csergőben kapsz jóáron hozzá cuccot.

Érdemes a gyertyákat is újra cserélni,gyári 4db nem olyan vészes áron kapható már.

Köszi a tippet, igaz nem írtam le,de a gyertyák is tök újak.

Valójában a vaterán találtam nagyon olcsón trafót, de ha mégsem az a hiba, akkor a nagyon olcsó is elég drága lesz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.