Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok

A zörgéshez kapcsolódóan lenne nekem is kérdésem.

Kb 1 hónapja jelentkezett hogy a szelepek felől vagy a vezérműszíj felől hangosabb ciripelő/kattogó hang jön..

Az üteme olyan mintha az egyik szelep mozgását követné vagy a gyertya gyújtást.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mitől lehet esetleg?

A kis sárga lámpa nem világít és jól is megy a verda nem jelentkezett semmi változás ilyen téren.

Görgők vezérműszíj okozhat hasonlót?

25e van bennük csere óta...

Roly

Link to comment
Megosztás:

Ilyen fura ciripelő/kattogó hangok nekem is jelentkeznek néha. Piros lámpánál állok, letekert ablakkal. Hallom a kattogást. Leállítom a motort, ekkor megszűnt. Újraindítottam és utána már nem hallottam. Ugyanilyen van néha hidegindításnál is. 10 alkalomból egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

De van 5letem :D

Nálam is ez volt, olvasgass vissza, sziloplaszttal kinyomtam a szélvédő és az alatta lévő műa elem közti takaróelemet, azóta jó. Alapvetőaen az a gond, h marha sz.r helyen van a szellőzőventilátor nyílása: a szélvédő és a műa elem találkozása ALATT. Ha tehát itt valami szétcsúszik, a víz rögtön utat tör és a pollenszűrőn keresztül egyenes az út a lábtérig! Le kell szedni az ablaktörlőt, lebontani a műanyagot, mindent kitisztítani (valszeg tele lesz neked is levéllel/dzsvával), aztán kinyomni pasztával.

Már ha ettől ázik a tied és nem a fűtőradiátorodból jön a lé (de mondtad, h vihar után volt...)

Olvass vissza, írtam erről valahol, nem sokkal többet mint most ^_^

Sok szerencsét!

Link to comment
Megosztás:

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Kísértetiesen hasonlít amit az előző autóm "produkált". Mégpedig hátul a doblemez volt egy kicsit elrohadva, a keréknél, a küszöbhöz meg befröcskölte a vizet. Nálam is nagy esőben jött először elő és előbb a vezető mögötti ülés alatt volt, aztán már alattam is. Elvittem egy karosszériáshoz és Ő pillanatok alatt megtalálta, egy kicsit odabökött az ujjával és máris egy 1 cm-es lyuk tátongott rajta. Szétszedte, slagot odatett a lyukhoz és látszott hol folyt a kárpit alá a víz, először a hátsó, majd onnan előre az első ülés alá.

Link to comment
Megosztás:

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Általában az szélvédőnél folyik be a víz. Sokszor szemét szorul a perem alá.

Nézd át, tisztítsd ki. Hallottam már hogy volt aki szilikonnal szigetelte.

Tesztelheted, hogy az anyós ülés elé befekszel miközben valaki slaggal nyomja a vizet a szélvédőre.

Amúgy vagy ebben vagy valamelyik másik topikban volt erről már szó.

Link to comment
Megosztás:

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

szia én annyit tudnék hozzá fűzni a dologhoz,hogy a haveromnak volt ilyen problémája ő a belső sárvédőt (a műanyagra gondolok )szerelte le .alatta 1 lapát sár volt és a víz nem tudott el folyni ebből ki folyólag a vjz az utas térben kötött ki.hátha segített az ötlet.helló

Link to comment
Megosztás:

hello! azt szeretném kérdezni hogy a g-s astrában a fűtés tekerőnél 1.2.3 nem fúj semmi levegőt csak 4.be mi lehet a baj? előre is köszi a segítséget

Korábban már olvastam itt erről a hibáról, és azt hiszem, hogy az előtét ellenállás ment ki. Ha kicseréled, akkor valószínűleg jó lesz. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy Opel Astra G Isuzu Dízel 1.7 autóm 2000 évjárat.Akkor leírom mi a gondom.Az autóval semmi gondom nem volt addig míg el nem jött a vezérműszíj csere ideje.Megtörtént és azóta az autó 45-50km sebbeségnél hullámzik darabos.A fordulatszámjelző fixen áll.Néha 4 fokozatba 80 körül egy pill mintha kihagyna a motor.Ha plul a motort leállítom bemozog az egész autó eleje.A sebváltón is és a kormányon is érezni és látni is lehet hogy jár a motor,korábban ezt nem produkálta.A motor fordulata fix tehát nem ingadozik.Elvittem már diagnosztikára is és mindent rendben találtak.A diagnosztikás szerelő is megjegyezte hogy nem húz az autó rendesen.5 sebességbe padlógázon 140km/h többet nem megy.A szerelőm aki csinálta vezérműszíjcserét sem tudja mi lehet a gond ^_^ .Kérlek segítsetek Köszönöm.

Üdv.Azóta megnézte a szerelő a vezérlést és elvileg rendben van.(két felső nagy fogaskeréknél rögzítőcsavarok bennt alul a kicsi fogaskerék rovátka a helyén).A gondom továbbra is megvan sajnos.Szerintetek katalizátor vagy kipufogórendszer hibája okozhatja ezt?Mert ugye fordulatszám nem ingadozik az autó mégsem megy.Valakinek más ötlet esetleg köszönöm előre is.

Link to comment
Megosztás:

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Ha már úgyis felszeded a padlókárpitot, nézz rá a padlólemezen levő dugókra. Sokkal esélyesebbnek tartom ezeknek a tömítetlenségét, mint a szélvédőn bejutó víz miatti tocsogást végig a jobb oldalon.

A másik lehetőség, hogy nem makulátlan az autó múltja és szakszerűtlen (értsd: gány) a javítása.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.