nyikszi Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Hali srácok! Meg van a hiba az astrám sajnos hengerfejes mert áll a víz a gyertyáknál....Tudna valaki ajánlani Pesten megbízható korrekt szerelőt?? Köszi a segítséget.. Ment PÜ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Hallottam már olyanról hogy nem mindegy a szíj fajtája sem. Ugyan nem Astránál hanem Lagunánál, de azon pl havernak volt hogy 3X kellett cserélni mire nem visított Ez a gyári szíj. ^_^ Ma reggel ~fél perc alatt elhallgatott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DjRoly Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Sziasztok A zörgéshez kapcsolódóan lenne nekem is kérdésem. Kb 1 hónapja jelentkezett hogy a szelepek felől vagy a vezérműszíj felől hangosabb ciripelő/kattogó hang jön.. Az üteme olyan mintha az egyik szelep mozgását követné vagy a gyertya gyújtást. Találkozott már valaki hasonlóval? Mitől lehet esetleg? A kis sárga lámpa nem világít és jól is megy a verda nem jelentkezett semmi változás ilyen téren. Görgők vezérműszíj okozhat hasonlót? 25e van bennük csere óta... Roly Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Ilyen fura ciripelő/kattogó hangok nekem is jelentkeznek néha. Piros lámpánál állok, letekert ablakkal. Hallom a kattogást. Leállítom a motort, ekkor megszűnt. Újraindítottam és utána már nem hallottam. Ugyanilyen van néha hidegindításnál is. 10 alkalomból egyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
trippla Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele. Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog. Köszönöm előre is a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele. Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog. Köszönöm előre is a segítséget! De van 5letem :D Nálam is ez volt, olvasgass vissza, sziloplaszttal kinyomtam a szélvédő és az alatta lévő műa elem közti takaróelemet, azóta jó. Alapvetőaen az a gond, h marha sz.r helyen van a szellőzőventilátor nyílása: a szélvédő és a műa elem találkozása ALATT. Ha tehát itt valami szétcsúszik, a víz rögtön utat tör és a pollenszűrőn keresztül egyenes az út a lábtérig! Le kell szedni az ablaktörlőt, lebontani a műanyagot, mindent kitisztítani (valszeg tele lesz neked is levéllel/dzsvával), aztán kinyomni pasztával. Már ha ettől ázik a tied és nem a fűtőradiátorodból jön a lé (de mondtad, h vihar után volt...) Olvass vissza, írtam erről valahol, nem sokkal többet mint most ^_^ Sok szerencsét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele. Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog. Köszönöm előre is a segítséget! Kísértetiesen hasonlít amit az előző autóm "produkált". Mégpedig hátul a doblemez volt egy kicsit elrohadva, a keréknél, a küszöbhöz meg befröcskölte a vizet. Nálam is nagy esőben jött először elő és előbb a vezető mögötti ülés alatt volt, aztán már alattam is. Elvittem egy karosszériáshoz és Ő pillanatok alatt megtalálta, egy kicsit odabökött az ujjával és máris egy 1 cm-es lyuk tátongott rajta. Szétszedte, slagot odatett a lyukhoz és látszott hol folyt a kárpit alá a víz, először a hátsó, majd onnan előre az első ülés alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Esskaaell Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele. Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog. Köszönöm előre is a segítséget! Általában az szélvédőnél folyik be a víz. Sokszor szemét szorul a perem alá. Nézd át, tisztítsd ki. Hallottam már hogy volt aki szilikonnal szigetelte. Tesztelheted, hogy az anyós ülés elé befekszel miközben valaki slaggal nyomja a vizet a szélvédőre. Amúgy vagy ebben vagy valamelyik másik topikban volt erről már szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Melyikre gondolsz? W E S S Z . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci-Hun Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele. Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog. Köszönöm előre is a segítséget! szia én annyit tudnék hozzá fűzni a dologhoz,hogy a haveromnak volt ilyen problémája ő a belső sárvédőt (a műanyagra gondolok )szerelte le .alatta 1 lapát sár volt és a víz nem tudott el folyni ebből ki folyólag a vjz az utas térben kötött ki.hátha segített az ötlet.helló Link to comment Megosztás: More sharing options...
lakatos pisti Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 hello! azt szeretném kérdezni hogy a g-s astrában a fűtés tekerőnél 1.2.3 nem fúj semmi levegőt csak 4.be mi lehet a baj? előre is köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 hello! azt szeretném kérdezni hogy a g-s astrában a fűtés tekerőnél 1.2.3 nem fúj semmi levegőt csak 4.be mi lehet a baj? előre is köszi a segítséget Korábban már olvastam itt erről a hibáról, és azt hiszem, hogy az előtét ellenállás ment ki. Ha kicseréled, akkor valószínűleg jó lesz. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 hello! azt szeretném kérdezni hogy a g-s astrában a fűtés tekerőnél 1.2.3 nem fúj semmi levegőt csak 4.be mi lehet a baj? előre is köszi a segítséget Igen,már én is cseréltem:fűtőventilátor előtét ellenállás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelLaci Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Üdv.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy Opel Astra G Isuzu Dízel 1.7 autóm 2000 évjárat.Akkor leírom mi a gondom.Az autóval semmi gondom nem volt addig míg el nem jött a vezérműszíj csere ideje.Megtörtént és azóta az autó 45-50km sebbeségnél hullámzik darabos.A fordulatszámjelző fixen áll.Néha 4 fokozatba 80 körül egy pill mintha kihagyna a motor.Ha plul a motort leállítom bemozog az egész autó eleje.A sebváltón is és a kormányon is érezni és látni is lehet hogy jár a motor,korábban ezt nem produkálta.A motor fordulata fix tehát nem ingadozik.Elvittem már diagnosztikára is és mindent rendben találtak.A diagnosztikás szerelő is megjegyezte hogy nem húz az autó rendesen.5 sebességbe padlógázon 140km/h többet nem megy.A szerelőm aki csinálta vezérműszíjcserét sem tudja mi lehet a gond ^_^ .Kérlek segítsetek Köszönöm. Üdv.Azóta megnézte a szerelő a vezérlést és elvileg rendben van.(két felső nagy fogaskeréknél rögzítőcsavarok bennt alul a kicsi fogaskerék rovátka a helyén).A gondom továbbra is megvan sajnos.Szerintetek katalizátor vagy kipufogórendszer hibája okozhatja ezt?Mert ugye fordulatszám nem ingadozik az autó mégsem megy.Valakinek más ötlet esetleg köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele. Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog. Köszönöm előre is a segítséget! Ha már úgyis felszeded a padlókárpitot, nézz rá a padlólemezen levő dugókra. Sokkal esélyesebbnek tartom ezeknek a tömítetlenségét, mint a szélvédőn bejutó víz miatti tocsogást végig a jobb oldalon. A másik lehetőség, hogy nem makulátlan az autó múltja és szakszerűtlen (értsd: gány) a javítása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Sziasztok! Tudja valaki, hogy manapság 1.4-es 2004-es évjáratú Astra G Classic II-es autót mostanság mennyi pénzért lehet műszaki vizsgáztatni? Van valakinek tapasztalata a következő: Link céggel, érdemes náluk vizsgáztatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Manyi Elküldve Szeptember1, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2010 Az adagoló száma 0470504003 csak sajnos nem tudom küldeni pü be Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok! Tudja valaki, hogy manapság 1.4-es 2004-es évjáratú Astra G Classic II-es autót mostanság mennyi pénzért lehet műszaki vizsgáztatni? Van valakinek tapasztalata a következő: Link céggel, érdemes náluk vizsgáztatni? Én ide vittem / vinném: 21800 Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sokkal esélyesebbnek tartom ezeknek a tömítetlenségét, mint a szélvédőn bejutó víz miatti tocsogást végig a jobb oldalon. Ami igaz, az igaz, nekem csak az anyós előtti kárpit volt vizes, hátul nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok! X14XEP 2005-ös caravánnál kellene cserélni első lengéscsillapítót. Melyik márkát ajánljátok? Szerelő Monroe-t ajánlotta, db-ját 26e-ért.+ szerelés+futómű beállítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok! X14XEP 2005-ös caravánnál kellene cserélni első lengéscsillapítót. Melyik márkát ajánljátok? Szerelő Monroe-t ajánlotta, db-ját 26e-ért.+ szerelés+futómű beállítás. SACHS 21e, és minőségben is sztem kifogástalan. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Nem Z14XEP az? ^_^ Sziasztok! X14XEP 2005-ös caravánnál kellene cserélni első lengéscsillapítót. Melyik márkát ajánljátok? Szerelő Monroe-t ajánlotta, db-ját 26e-ért.+ szerelés+futómű beállítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Nem Z14XEP az? ^_^ Biztos elírta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok! Tudja valaki, hogy műszaki vizsgán kérhetnek a beszerelt váltózárhoz bármilyen papírt, vagy mint fóliánál műbizonylatot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok! Tudja valaki, hogy manapság 1.4-es 2004-es évjáratú Astra G Classic II-es autót mostanság mennyi pénzért lehet műszaki vizsgáztatni? Van valakinek tapasztalata a következő: Link céggel, érdemes náluk vizsgáztatni? nálunk 22.000 ha nincs baja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts