Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali srácok! Meg van a hiba az astrám sajnos hengerfejes mert áll a víz a gyertyáknál....Tudna valaki ajánlani Pesten megbízható korrekt szerelőt??

Köszi a segítséget..

Ment PÜ.

Elküldve
Hallottam már olyanról hogy nem mindegy a szíj fajtája sem. Ugyan nem Astránál hanem Lagunánál, de azon pl havernak volt hogy 3X kellett cserélni mire nem visított

Ez a gyári szíj. ^_^

Ma reggel ~fél perc alatt elhallgatott.

Elküldve

Sziasztok

A zörgéshez kapcsolódóan lenne nekem is kérdésem.

Kb 1 hónapja jelentkezett hogy a szelepek felől vagy a vezérműszíj felől hangosabb ciripelő/kattogó hang jön..

Az üteme olyan mintha az egyik szelep mozgását követné vagy a gyertya gyújtást.

Találkozott már valaki hasonlóval? Mitől lehet esetleg?

A kis sárga lámpa nem világít és jól is megy a verda nem jelentkezett semmi változás ilyen téren.

Görgők vezérműszíj okozhat hasonlót?

25e van bennük csere óta...

Roly

Elküldve

Ilyen fura ciripelő/kattogó hangok nekem is jelentkeznek néha. Piros lámpánál állok, letekert ablakkal. Hallom a kattogást. Leállítom a motort, ekkor megszűnt. Újraindítottam és utána már nem hallottam. Ugyanilyen van néha hidegindításnál is. 10 alkalomból egyszer.

Elküldve

Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Elküldve
Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

De van 5letem :D

Nálam is ez volt, olvasgass vissza, sziloplaszttal kinyomtam a szélvédő és az alatta lévő műa elem közti takaróelemet, azóta jó. Alapvetőaen az a gond, h marha sz.r helyen van a szellőzőventilátor nyílása: a szélvédő és a műa elem találkozása ALATT. Ha tehát itt valami szétcsúszik, a víz rögtön utat tör és a pollenszűrőn keresztül egyenes az út a lábtérig! Le kell szedni az ablaktörlőt, lebontani a műanyagot, mindent kitisztítani (valszeg tele lesz neked is levéllel/dzsvával), aztán kinyomni pasztával.

Már ha ettől ázik a tied és nem a fűtőradiátorodból jön a lé (de mondtad, h vihar után volt...)

Olvass vissza, írtam erről valahol, nem sokkal többet mint most ^_^

Sok szerencsét!

Elküldve
Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Kísértetiesen hasonlít amit az előző autóm "produkált". Mégpedig hátul a doblemez volt egy kicsit elrohadva, a keréknél, a küszöbhöz meg befröcskölte a vizet. Nálam is nagy esőben jött először elő és előbb a vezető mögötti ülés alatt volt, aztán már alattam is. Elvittem egy karosszériáshoz és Ő pillanatok alatt megtalálta, egy kicsit odabökött az ujjával és máris egy 1 cm-es lyuk tátongott rajta. Szétszedte, slagot odatett a lyukhoz és látszott hol folyt a kárpit alá a víz, először a hátsó, majd onnan előre az első ülés alá.

Elküldve
Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Általában az szélvédőnél folyik be a víz. Sokszor szemét szorul a perem alá.

Nézd át, tisztítsd ki. Hallottam már hogy volt aki szilikonnal szigetelte.

Tesztelheted, hogy az anyós ülés elé befekszel miközben valaki slaggal nyomja a vizet a szélvédőre.

Amúgy vagy ebben vagy valamelyik másik topikban volt erről már szó.

Elküldve
Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

szia én annyit tudnék hozzá fűzni a dologhoz,hogy a haveromnak volt ilyen problémája ő a belső sárvédőt (a műanyagra gondolok )szerelte le .alatta 1 lapát sár volt és a víz nem tudott el folyni ebből ki folyólag a vjz az utas térben kötött ki.hátha segített az ötlet.helló

Elküldve
hello! azt szeretném kérdezni hogy a g-s astrában a fűtés tekerőnél 1.2.3 nem fúj semmi levegőt csak 4.be mi lehet a baj? előre is köszi a segítséget

Korábban már olvastam itt erről a hibáról, és azt hiszem, hogy az előtét ellenállás ment ki. Ha kicseréled, akkor valószínűleg jó lesz. Szerintem.

Elküldve
hello! azt szeretném kérdezni hogy a g-s astrában a fűtés tekerőnél 1.2.3 nem fúj semmi levegőt csak 4.be mi lehet a baj? előre is köszi a segítséget

Igen,már én is cseréltem:fűtőventilátor előtét ellenállás.

Elküldve
Üdv.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy Opel Astra G Isuzu Dízel 1.7 autóm 2000 évjárat.Akkor leírom mi a gondom.Az autóval semmi gondom nem volt addig míg el nem jött a vezérműszíj csere ideje.Megtörtént és azóta az autó 45-50km sebbeségnél hullámzik darabos.A fordulatszámjelző fixen áll.Néha 4 fokozatba 80 körül egy pill mintha kihagyna a motor.Ha plul a motort leállítom bemozog az egész autó eleje.A sebváltón is és a kormányon is érezni és látni is lehet hogy jár a motor,korábban ezt nem produkálta.A motor fordulata fix tehát nem ingadozik.Elvittem már diagnosztikára is és mindent rendben találtak.A diagnosztikás szerelő is megjegyezte hogy nem húz az autó rendesen.5 sebességbe padlógázon 140km/h többet nem megy.A szerelőm aki csinálta vezérműszíjcserét sem tudja mi lehet a gond ^_^ .Kérlek segítsetek Köszönöm.

Üdv.Azóta megnézte a szerelő a vezérlést és elvileg rendben van.(két felső nagy fogaskeréknél rögzítőcsavarok bennt alul a kicsi fogaskerék rovátka a helyén).A gondom továbbra is megvan sajnos.Szerintetek katalizátor vagy kipufogórendszer hibája okozhatja ezt?Mert ugye fordulatszám nem ingadozik az autó mégsem megy.Valakinek más ötlet esetleg köszönöm előre is.

Elküldve
Két hónapja vásároltam az 1,4 es G-es Astrámat (2004-es) és tapasztaltam egy roppantul kellemetlen hibát. Egy nagy eső után a kocsiban a kárpit alatt tocsogott a víz, de csak a jobb oldalon az anyósülés és a mögötte lévő ülés mögött. Szét kellett bontanom a kárpitot, hogy fel tudjam itatni és 3 napig száradt. Az ablak nem volt lehúzva, még mielőtt megkérdeznétek:). Ez volt kb. 2 hete, azóta nem vittem szerelőhöz, bízva abban, hogy hatalmas nagy viharban mentem pályán, hátha azért folyt be. De a mai napon ismét ez következett be, pedig csak csepergő, enyhén esős időben közlekedtem vele.

Nincs valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

Elég borzasztó, mert a szivacs rendesen felszívja és éppen elég kitakarítani, meg azért ez nem normális dolog.

Köszönöm előre is a segítséget!

Ha már úgyis felszeded a padlókárpitot, nézz rá a padlólemezen levő dugókra. Sokkal esélyesebbnek tartom ezeknek a tömítetlenségét, mint a szélvédőn bejutó víz miatti tocsogást végig a jobb oldalon.

A másik lehetőség, hogy nem makulátlan az autó múltja és szakszerűtlen (értsd: gány) a javítása.

Elküldve

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy manapság 1.4-es 2004-es évjáratú Astra G Classic II-es autót mostanság mennyi pénzért lehet műszaki vizsgáztatni?

Van valakinek tapasztalata a következő: Link céggel, érdemes náluk vizsgáztatni?

Elküldve
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy manapság 1.4-es 2004-es évjáratú Astra G Classic II-es autót mostanság mennyi pénzért lehet műszaki vizsgáztatni?

Van valakinek tapasztalata a következő: Link céggel, érdemes náluk vizsgáztatni?

Én ide vittem / vinném: 21800 Ft

Elküldve
Sokkal esélyesebbnek tartom ezeknek a tömítetlenségét, mint a szélvédőn bejutó víz miatti tocsogást végig a jobb oldalon.

Ami igaz, az igaz, nekem csak az anyós előtti kárpit volt vizes, hátul nem.

Elküldve

Sziasztok!

X14XEP 2005-ös caravánnál kellene cserélni első lengéscsillapítót. Melyik márkát ajánljátok?

Szerelő Monroe-t ajánlotta, db-ját 26e-ért.+ szerelés+futómű beállítás.

Elküldve
Sziasztok!

X14XEP 2005-ös caravánnál kellene cserélni első lengéscsillapítót. Melyik márkát ajánljátok?

Szerelő Monroe-t ajánlotta, db-ját 26e-ért.+ szerelés+futómű beállítás.

SACHS 21e, és minőségben is sztem kifogástalan. ^_^

Elküldve

Nem Z14XEP az?

^_^

Sziasztok!

X14XEP 2005-ös caravánnál kellene cserélni első lengéscsillapítót. Melyik márkát ajánljátok?

Szerelő Monroe-t ajánlotta, db-ját 26e-ért.+ szerelés+futómű beállítás.

Elküldve
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy manapság 1.4-es 2004-es évjáratú Astra G Classic II-es autót mostanság mennyi pénzért lehet műszaki vizsgáztatni?

Van valakinek tapasztalata a következő: Link céggel, érdemes náluk vizsgáztatni?

nálunk 22.000 ha nincs baja

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.