Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Kicseréltettem a gyertyát és most már határozottan jobban indul, van amikor elsőre, de van amikor csak második, harmadik indításra. Ez még nem is lenne zavaró, de amikor beindul az alapjárat továbbra is rángat, le-föl ugrál olyan 1000-1250 között, aztán beáll 750-re. Az út alatt nincs is semmi gondom. Egy barátom azt mondta, lehet trafó vagy gyújtáskábel a gond. Vélemény? Ha trafó, akkor milyet érdemes venni? Lehet utángyártott? Nem nagyon szándékozok 40-50 ezret kifizetni. Cserélhetem magam is?

G Astrába nincsen gyújtás kábel! Trafó sor van 4 pipával. Jó lenne biztosra tudni hogy a trafósorral van-e baj! 30 körül van a gyári új de bontott gyárit már 10-14 ért is adnak. Csere megoldható otthon is ha van némi kézügyesség. Ha már cseréltél gyertyát annál nem nehezebb csak nem azt a hidat rakod vissza hanem amit veszel, kb ennyi. Szerintem ha a trafó sorral van a baj akkor sárgát is dob a gép, de ebben nem vagyok biztos!!!

Link to comment
Megosztás:

G Astrába nincsen gyújtás kábel! Trafó sor van 4 pipával. Jó lenne biztosra tudni hogy a trafósorral van-e baj! 30 körül van a gyári új de bontott gyárit már 10-14 ért is adnak. Csere megoldható otthon is ha van némi kézügyesség. Ha már cseréltél gyertyát annál nem nehezebb csak nem azt a hidat rakod vissza hanem amit veszel, kb ennyi. Szerintem ha a trafó sorral van a baj akkor sárgát is dob a gép, de ebben nem vagyok biztos!!!

Az után gyártottakat nem szabad megvenni, pénzkidobás, két hét múlva vehetsz gyárit, mert sehogyan sem jó.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltettem a gyertyát és most már határozottan jobban indul, van amikor elsőre, de van amikor csak második, harmadik indításra. Ez még nem is lenne zavaró, de amikor beindul az alapjárat továbbra is rángat, le-föl ugrál olyan 1000-1250 között, aztán beáll 750-re. Az út alatt nincs is semmi gondom. Egy barátom azt mondta, lehet trafó vagy gyújtáskábel a gond. Vélemény? Ha trafó, akkor milyet érdemes venni? Lehet utángyártott? Nem nagyon szándékozok 40-50 ezret kifizetni. Cserélhetem magam is?

Alapjárat ingadozást okozhatja az eltaknyosodott fojtószelepház is. Érdemes ránézni, kipucolni. Kritikus alkatrészeknél nem érdemes ugy. alkatrésszel foglalkozni.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, akkor ezeket megnézném, csak nem tudom hol keressem :D A 295 oldalas könyvet is átnéztem, de nem találom a fojtószelepházat. A másikat meg megnézem (azt se találom). Ha egyik sem, akkor trafó? És hol lehet 30ezerért kapni BP-n? Most nézegettem, de nem nagyon találok :wacko: Ja és a motorkód: Z14XEP

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, akkor ezeket megnézném, csak nem tudom hol keressem :D A 295 oldalas könyvet is átnéztem, de nem találom a fojtószelepházat. A másikat meg megnézem (azt se találom). Ha egyik sem, akkor trafó? És hol lehet 30ezerért kapni BP-n? Most nézegettem, de nem nagyon találok :wacko: Ja és a motorkód: Z14XEP

A Fórumon már legendás Wesszt biztos megérné felkeresned!

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy Opel Astra G Isuzu Dízel 1.7 autóm 2000 évjárat.Akkor leírom mi a gondom.Az autóval semmi gondom nem volt addig míg el nem jött a vezérműszíj csere ideje.Megtörtént és azóta az autó 45-50km sebbeségnél hullámzik darabos.A fordulatszámjelző fixen áll.Néha 4 fokozatba 80 körül egy pill mintha kihagyna a motor.Ha plul a motort leállítom bemozog az egész autó eleje.A sebváltón is és a kormányon is érezni és látni is lehet hogy jár a motor,korábban ezt nem produkálta.A motor fordulata fix tehát nem ingadozik.Elvittem már diagnosztikára is és mindent rendben találtak.A diagnosztikás szerelő is megjegyezte hogy nem húz az autó rendesen.5 sebességbe padlógázon 140km/h többet nem megy.A szerelőm aki csinálta vezérműszíjcserét sem tudja mi lehet a gond :D .Kérlek segítsetek Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy Opel Astra G Isuzu Dízel 1.7 autóm 2000 évjárat.Akkor leírom mi a gondom.Az autóval semmi gondom nem volt addig míg el nem jött a vezérműszíj csere ideje.Megtörtént és azóta az autó 45-50km sebbeségnél hullámzik darabos.A fordulatszámjelző fixen áll.Néha 4 fokozatba 80 körül egy pill mintha kihagyna a motor.Ha plul a motort leállítom bemozog az egész autó eleje.A sebváltón is és a kormányon is érezni és látni is lehet hogy jár a motor,korábban ezt nem produkálta.A motor fordulata fix tehát nem ingadozik.Elvittem már diagnosztikára is és mindent rendben találtak.A diagnosztikás szerelő is megjegyezte hogy nem húz az autó rendesen.5 sebességbe padlógázon 140km/h többet nem megy.A szerelőm aki csinálta vezérműszíjcserét sem tudja mi lehet a gond :D .Kérlek segítsetek Köszönöm.

Tuti el van rakva a vezérlésed!!

Így ne nagyon használd az autót!

Mikor vez. szíjat cseréltem, még pluszba fehér alkoholos filccel összejelöltem a bordáskereket és csere után még többször ellenőriztem, hogy minden jel a helyén van e.

Szóval, le kell bontani a burkolatot és megnézni minden jelen van e.

A tünetek alapján a az adagoló kerekének 1 bordával való elmozdulására tippelek.

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
gratula, ez aránylag gyorsan ment

és most legalább nincs olajfoltos csúnyaság a motortérben

oké szépnek nem szép de jó ez :D

201008101610_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

201008101611_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

most már csak hűtővíztartályt kellene találnom, mert abba még mindig akad olaj, és nem tudom a trisó kiviszi-e

na nem drága, cserélném

aztán izzók+fék,kerék,lengéscsillapítók :wacko:

Link to comment
Megosztás:

és most legalább nincs olajfoltos csúnyaság a motortérben

oké szépnek nem szép de jó ez :D

http://kepfeltoltes.hu/100814/201008101610...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100814/201008101611...ltoltes.hu_.jpg

most már csak hűtővíztartályt kellene találnom, mert abba még mindig akad olaj, és nem tudom a trisó kiviszi-e

na nem drága, cserélném

aztán izzók+fék,kerék,lengéscsillapítók :wacko:

Gondolom a tartály még nincs beépítve. Brigéciollal próbáld meg. Persze utána alapos öblítés!

Link to comment
Megosztás:

és most legalább nincs olajfoltos csúnyaság a motortérben

oké szépnek nem szép de jó ez :wacko:

http://kepfeltoltes.hu/100814/201008101610...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100814/201008101611...ltoltes.hu_.jpg

most már csak hűtővíztartályt kellene találnom, mert abba még mindig akad olaj, és nem tudom a trisó kiviszi-e

na nem drága, cserélném

aztán izzók+fék,kerék,lengéscsillapítók :wacko:

mi van az akkun, borítás? :D

Link to comment
Megosztás:

Egy haverom felhívott telefonon hogy kerék csere közben elfelejtette a kéziféket behúzni és az emelő kifordult a kocsi alól, de sebességben volt.A bal elsőt cserélte egyébként G Astras, a kocsi a féktárcsára huppant,elmondása szerint 5-6 cm eshetett a kocsi átnézte nem talált semmi sérülést miután újra megemelte a kocsit.Én a féktárcsát mondtam hogy nézze át alaposan.A rozsda lepergésen kivűl nem lett baja a tárcsának.A kérdésem az lenne hogy megsérülhetett valami még a futóműnek, esetleg el állítódhatott, vagy valami más hiba jelenség előjöhet. Köszönöm a választ. :D

Link to comment
Megosztás:

Egy haverom felhívott telefonon hogy kerék csere közben elfelejtette a kéziféket behúzni és az emelő kifordult a kocsi alól, de sebességben volt.A bal elsőt cserélte egyébként G Astras, a kocsi a féktárcsára huppant,elmondása szerint 5-6 cm eshetett a kocsi átnézte nem talált semmi sérülést miután újra megemelte a kocsit.Én a féktárcsát mondtam hogy nézze át alaposan.A rozsda lepergésen kivűl nem lett baja a tárcsának.A kérdésem az lenne hogy megsérülhetett valami még a futóműnek, esetleg el állítódhatott, vagy valami más hiba jelenség előjöhet. Köszönöm a választ. :wacko:

Ment vele és nem történt semmi baj, nem hall se zörejt és a futómű sem állítódott el. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi

ma veszek végre kesztyűtartókart mert mindkettő törött, + a bal oldali tőből hiányzik is és így ha nem zárom a kocsit, világít a LED! ^_^

ezért muszáj, hogy kikapcsolja

DE, hogyan kell kivenni a régit?? Próbáltam, nem megy

pedig elnézve az újat nincs odaragasztva....

kép link

Link to comment
Megosztás:

ma veszek végre kesztyűtartókart mert mindkettő törött, + a bal oldali tőből hiányzik is és így ha nem zárom a kocsit, világít a LED! ^_^

ezért muszáj, hogy kikapcsolja

DE, hogyan kell kivenni a régit?? Próbáltam, nem megy

pedig elnézve az újat nincs odaragasztva....

kép link

Én is cseréltem már magamnak szó szerint ki kell faragni.Na nem szó szerint,én egy vékony furószállal több helyen meg gyengitettem az anyagot úgy hogy ne fúrd át, a kesztyütartót és utána már ki lehetett pattintani aztán az ulyat be nyomod és kész.Kicsit babrás de nekem sikerült.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A G Astrám nagyobb gázadáskor rángat. Már nagyon zavaró és meg szeretném szűntetni a hibát. A hibaolvasó EGR hibát jelzett, ami alapján ki lett cserélve a szelep, de nem javult a helyzet.

Már többet nem szeretnék feleslegesen költeni rá. Ha valakinek van bármilyen tippje, hogy mi lehet a baj, az kérem írja meg!

Köszönöm a segítségeteket.

Üdv:

ipaq3850

Az autó típusa: Opel Astra G X16XEL

Tünetek:

- meleg motornál rángat gázadásnál, főként alacsony fodulatnál

- hidegen nem rángat

- alapjárat rendben van

Eddigi próbálkozások a rángatás megszűntetésére:

- üzemanyagszűrő cserélve

- EGR / AGR szelep és környéke kitisztítva

- EGR / AGR szelep később kicserélve egy újra

- computerrel nincs gond (fel lett programozva egy másik, de nem változott az autó tőle)

Link to comment
Megosztás:

Én is cseréltem már magamnak szó szerint ki kell faragni.Na nem szó szerint,én egy vékony furószállal több helyen meg gyengitettem az anyagot úgy hogy ne fúrd át, a kesztyütartót és utána már ki lehetett pattintani aztán az ulyat be nyomod és kész.Kicsit babrás de nekem sikerült.

Na ez most fájt... léééééécccccii használd a böngésződ helyesírás ellenőrzőjét legalább... Tök jó, hogy segítesz, de az uly már sok volt... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.