conquistador Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Márkatársak! Ismét sajnos hibakereséssel fordulnék hozzátok, még mindíg a rokon X14XE-s G-jéről van szó. Tegnap volt nálam és egy érdekes jelenségre hívta fel a figyelmemet. Alapjáraton szépen ketyereg a motor és ha finoman kezded emelni a fordulatszámot gázpedállal akkor semmi gond, de amint hirtelen akarod nyomni neki, befullad és nehezzed küzdi fel magát a fordulat, mint ha kihagyna egy henger benne, de csak a hirtelen gázra. Sajna a hibakód villogtatás nem eredményes nála, Köszönöm a cartársak segítségét ebben is, de valamiért nem akar semmit mutatni magából (99-es évjárat, olasz import). Én már sok mindenre gondoltam, de találgatni nem szeretnék mivel az nem olcsó dolog, ha esetleg valakinek volt hasonló problémálya vagy esetleg tudja a megoldást annak előre is Köszönöm a hozzászólását! ÜdV Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Márkatársak! Ismét sajnos hibakereséssel fordulnék hozzátok, még mindíg a rokon X14XE-s G-jéről van szó. Tegnap volt nálam és egy érdekes jelenségre hívta fel a figyelmemet. Alapjáraton szépen ketyereg a motor és ha finoman kezded emelni a fordulatszámot gázpedállal akkor semmi gond, de amint hirtelen akarod nyomni neki, befullad és nehezzed küzdi fel magát a fordulat, mint ha kihagyna egy henger benne, de csak a hirtelen gázra. Sajna a hibakód villogtatás nem eredményes nála, Köszönöm a cartársak segítségét ebben is, de valamiért nem akar semmit mutatni magából (99-es évjárat, olasz import). Én már sok mindenre gondoltam, de találgatni nem szeretnék mivel az nem olcsó dolog, ha esetleg valakinek volt hasonló problémálya vagy esetleg tudja a megoldást annak előre is Köszönöm a hozzászólását! ÜdV Ez nálam is ilyen.. Én nem tulajdonítok neki különösebb figyelmet. Csak üresben jelentkezik. Menet közben nem torpan meg az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Ez nálam is ilyen.. Én nem tulajdonítok neki különösebb figyelmet. Csak üresben jelentkezik. Menet közben nem torpan meg az autó. Szia KGR! Nála sajna terhelés alatt is ez a gond, és elég szarul viselkedik ez miatt sajna! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Szia KGR! Nála sajna terhelés alatt is ez a gond, és elég szarul viselkedik ez miatt sajna! Valamelyik nap írtak itt hasonló problémáról és akkor az eltömődőfélben levő benzinszűrő volt a ludas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tykó Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Üdv! Hétvégén állandósult a hibám, 60 fok elérése után fordulatszámmérő 0-ra esik és alig megy az autó. Szétszedtem az EGR-t, kitakarítottam látszólag működik is, nagyon sok helyen nézegettem már, hogy hogyan is működik ez pontosan a tisztításokat is, próbáltam keresni eladó szelepeket ( csak ha szükség lesz cserére) is boltokban és egyéb internetes eladó helyeken külföldin is, de ilyet nem találtam sehol! Az enyémet nem csavarral rögzítették hanem bilinccsel, nincs is csavarhely kialakítás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok! A vezérműtengely csapágyfedeleinek a meghúzásához szeretnék egy kis segítséget kérni! (Z14XEP 2005-ös) Gondolom a szelepdekli alatt van valami tömítés, kibírja a levételt vagy cserélni kell azt is? Illetve nincsen nyomatékkulcsom, ennek hiányában ne is húzzam meg a csavarokat?! Vagy,ha mégis akkor mindegy,hogy milyen sorrendben húzom meg őket? Köszönöm előre is a segítségeteket! :rolleyes: Sziasztok a kérdésem az lenne hogy ez egy általános G-astra tipus hiba vagy bizonyos évjárat és motorszámra jellemző ez a hibajelenség.Nekem 2003-as 1.2 Z12XE motorszámú autóm van.Köszönöm a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 hát ez szivacs nem gondoltam volna, hogy nem egy fényképes extrás hozzászólás lesz a következő amit írni fogsz :rolleyes: ja, le kellett volna fényképezni ahogy a cső le van jőve, meg ahogy vizet töltök a tartályba tudom, gondoltam rá, meg vettem antennát és ahogy azt ráraktam a kocsira, meg behangoltam a rádiót, arról sincs, bocsánat <_< Nincs extra projekt, most motorikusan kell rendbetenni, utána folytatódhat a z extrázás (kap tempo-t, sötétítést, klímát...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Hétfőn megyek a szerelőhöz hogy átnézze a kocsit a horvátországi utazás elött kicseréltetem az üzemanyagszűrőt és megnézetem vele a vízpumpát mivel annyit beszéltünk róla hogy már magam sem tudom eldöntení hogy kell-e cserélnem most a nagy út elött.Azt nem mondanám hogy zörög mivel elég nehéz meg állapitani láncos motornál de a pumpa feszitőgörgöje mintha enyhe nyolcasként forogna.Lehet hogy optikai csalódás de inkább nézze meg a szerelő.Nehogy nekem útközben meglepetés érjen.Valakinek volt már hasonló észrevétele ? Megnézte a szerelő a kocsit és pumpacsere lesz.Lóg a tengelye a vízpumpának ezért láttam enyhe nyolcas forgást a görgőben. Pumpa és üzemanyagszürő csere együtt 26.000 Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok a kérdésem az lenne hogy ez egy általános G-astra tipus hiba vagy bizonyos évjárat és motorszámra jellemző ez a hibajelenség.Nekem 2003-as 1.2 Z12XE motorszámú autóm van.Köszönöm a választ. Hivatalosan nem elismert típushiba: kizárólag 2005-2007 között gyártott, Z14XEP motorok. Utána csodák csodájára valahogy megjavult a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Márkatársak! Ismét sajnos hibakereséssel fordulnék hozzátok, még mindíg a rokon X14XE-s G-jéről van szó. Tegnap volt nálam és egy érdekes jelenségre hívta fel a figyelmemet. Alapjáraton szépen ketyereg a motor és ha finoman kezded emelni a fordulatszámot gázpedállal akkor semmi gond, de amint hirtelen akarod nyomni neki, befullad és nehezzed küzdi fel magát a fordulat, mint ha kihagyna egy henger benne, de csak a hirtelen gázra. Sajna a hibakód villogtatás nem eredményes nála, Köszönöm a cartársak segítségét ebben is, de valamiért nem akar semmit mutatni magából (99-es évjárat, olasz import). Én már sok mindenre gondoltam, de találgatni nem szeretnék mivel az nem olcsó dolog, ha esetleg valakinek volt hasonló problémálya vagy esetleg tudja a megoldást annak előre is Köszönöm a hozzászólását! ÜdV Hali Nekem is X14XE -s Gs astrám van és Tatabányán vagyok. Ha gondolja rokonod elgurul idáig kipróbálhatjuk pl a trafóhidat, mondjuk azt nem tartom valószínünek inkább a benzinszűrőre gondolnék én is. Szerk.: Még annyit hogy alacsony fordulaton 2500 alatt ha rálépek gázra az enyém is mindha terhes lajhár lenne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Hali! Tegnap vettem észre, hogy menet közben rossz úton a bal oldali kerék felől kopog valami.Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Hali! Tegnap vettem észre, hogy menet közben rossz úton a bal oldali kerék felől kopog valami.Mi lehet a gond? Szilent, gömbfej, lengéscsillapító, stabilizátor rúd....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Hivatalosan nem elismert típushiba: kizárólag 2005-2007 között gyártott, Z14XEP motorok. Utána csodák csodájára valahogy megjavult a dolog... Akkor egy kicsit nyugodtabb vagyok de csak egy kicsit.Mert beszéltem egy opelos szerelővel és mondta hogy a csavarok anyag fáradásosak és ezért lazulnak meg, cserélni kell db 800-Ft és 20 db van összesen mindkét oldal vezérműtengelynél.Azért majd ha szelepfedél tömítést kell cserélnem majd megnézetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Szilent, gömbfej, lengéscsillapító, stabilizátor rúd....... valamint:harkály,őrangyal,ÁVH..... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Márkatársak! Ismét sajnos hibakereséssel fordulnék hozzátok, még mindíg a rokon X14XE-s G-jéről van szó. Tegnap volt nálam és egy érdekes jelenségre hívta fel a figyelmemet. Alapjáraton szépen ketyereg a motor és ha finoman kezded emelni a fordulatszámot gázpedállal akkor semmi gond, de amint hirtelen akarod nyomni neki, befullad és nehezzed küzdi fel magát a fordulat, mint ha kihagyna egy henger benne, de csak a hirtelen gázra. Sajna a hibakód villogtatás nem eredményes nála, Köszönöm a cartársak segítségét ebben is, de valamiért nem akar semmit mutatni magából (99-es évjárat, olasz import). Én már sok mindenre gondoltam, de találgatni nem szeretnék mivel az nem olcsó dolog, ha esetleg valakinek volt hasonló problémálya vagy esetleg tudja a megoldást annak előre is Köszönöm a hozzászólását! ÜdV Szerintem nincs itt semmi gond. A környezetvédelmi normák miatt el van szegényítve a keverék, ezért a hirtelen túrát nehezebben veszi fel, valamint a szelepvezérlés is a magasabb fordulatszám-tartományoknak kedvez, csak ugye míg azt eléri az ember... Többek között ez utóbbi gyengeségre vannak kitalálva a változó geometriájú szelepvezérlések (pl. Honda VVTi), ahol alacsonyabb fordulatról intenzíven gyorsítva nem ennyire kelletlen a motor. Egyébként az enyémnél én is tudnék úgy padlót nyomni meg hirtelen visszaengedni a pedált, hogy közben szinte nem is történik semmi. Szóval, szerintem nyugi, pláne ha nincs hibakód, meg egyenetlen motorjárás se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Szerintem nincs itt semmi gond. A környezetvédelmi normák miatt el van szegényítve a keverék, ezért a hirtelen túrát nehezebben veszi fel, valamint a szelepvezérlés is a magasabb fordulatszám-tartományoknak kedvez, csak ugye míg azt eléri az ember... Többek között ez utóbbi gyengeségre vannak kitalálva a változó geometriájú szelepvezérlések (pl. Honda VVTi), ahol alacsonyabb fordulatról intenzíven gyorsítva nem ennyire kelletlen a motor. Egyébként az enyémnél én is tudnék úgy padlót nyomni meg hirtelen visszaengedni a pedált, hogy közben szinte nem is történik semmi. Szóval, szerintem nyugi, pláne ha nincs hibakód, meg egyenetlen motorjárás se. Itt ezzel most nem igazán értek egyet! Nem gondolom,hogy a környezetvédelmileg szegényített keverékre kellene azt fogni,hogy hírtelen gázadásra befullad(mert azt írta) az autó! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Megtudja valaki mondani hogy az Eurosuper 95 és Super 95 között mi a különbség mert Horvátországban mindketöt lehet tankolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 asszem az eurosuper való a katalizátoros autókba. vigyázni kell, mert asszem ott még van olmozott benzin, és katalizátor odalesz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 asszem az eurosuper való a katalizátoros autókba. vigyázni kell, mert asszem ott még van olmozott benzin, és katalizátor odalesz.... igen, én is így emlékszem, az euro a nyerő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 igen, én is így emlékszem, az euro a nyerő... Akkor melyiket kell pontosan tankolni? Köszönöm a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Akkor melyiket kell pontosan tankolni? Köszönöm a választ. Kérdezd meg Potyo cartársat! Ő biztos jobban vágja! Valahogy így megy náluk is (SRB). :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Akkor melyiket kell pontosan tankolni? Köszönöm a választ. Ha GAstrád van, eurosupert :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Ha GAstrád van, eurosupert :rolleyes: Oké köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karelxx Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok! Kérdésem a következő kb 10 éve vagyok opel párti amit nem is szeretnék megszüntetni. Tehát. G Astra 1.7dti Isuzu motoros 2002 évjárat. Sajnos a hibák elkezdtek kijönni 145ekm van benne.A legutólsó esetem éppen egy híd tetején álltam meg a kocsi se elöre se hátra,bevittem az Opel szervízbe és adagoló vezérlőelektronika forrasztás elengedte,megcsinálták de GARANCIÁT nem vállaltak ez állt a papíron is. Nekem ez sokat nem mondott,de megijesztett,mert szoktam külföldre is járni és nem szeretnék sehol-se ottragadni. 55 eft-ot kértek a munkáért,kész röhej garanciát meg nem adtak. Kérdésem a következő mennyire biztonságos ez a forrasztás? Merjem használni hosszú távon??Valaki tudna képet küldeni a vezérlőelektronikáról? karelxx@citromail.hu címre várnám a képet ide meg a hozzászolásotokat Köszönöm elöre is nektek. István Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július20, 2010 Megoszt Elküldve Július20, 2010 Itt ezzel most nem igazán értek egyet! Nem gondolom,hogy a környezetvédelmileg szegényített keverékre kellene azt fogni,hogy hírtelen gázadásra befullad(mert azt írta) az autó! :rolleyes: Sziasztok Elösszőr is Köszönöm szépen mindenkinek a segítőkészséget! Csak annyit a fulladásról, hogy neki ugye 14Xe, nekem 14 Se, de az tutkó, hogy valami gebasz van, mert ez olyan mint anno a régi szovjet katonai járművek, kövér padló és szinte "darabosan" veszi a fordulatot kb 3500-ig. Ugye a legfőbb gond, hogy pont ez az a tartomány amit folyamatosan használ az ember és ezért szívás. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts