Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Csak hogy biztosak legyünk, olajszűrőt is cseréltél?

Természetesen igen. Egyedül az üzemanyagszűrő nem jött össze, de holnap-holnapután azt is meg kell csináljam/csináltassam.

Most van a DiFer-nél valami jó akció: teljes motorszervíz 35 ezer körül, és mindent cserélnek. Ha korábban tudom, nem szórakoztam volna vele, és az üzemanyagszűrő is ki lenne cserélve... no mindegy. Meglátjuk mi lesz. Egyelőre az a kérdés, hogy fogja bírni az autópályás tempót.

Link to comment
Megosztás:

Ha eszi akkor 4 ezer alatt kiderül, egyébként milyen olajat öntöttél bele?

Nekem pozitív tapasztalatom van a motormosókkal (ez nem reklám)

Kettő között vaciláltam. Itt a Szmiklósi Opeleseknél volt ákcijós GM olaj és Mannol... aztán az utóbbi lett, 10W40. Azt mondták kb egy szinten van a két fajta...

Link to comment
Megosztás:

Természetesen igen. Egyedül az üzemanyagszűrő nem jött össze, de holnap-holnapután azt is meg kell csináljam/csináltassam.

Most van a DiFer-nél valami jó akció: teljes motorszervíz 35 ezer körül, és mindent cserélnek. Ha korábban tudom, nem szórakoztam volna vele, és az üzemanyagszűrő is ki lenne cserélve... no mindegy. Meglátjuk mi lesz. Egyelőre az a kérdés, hogy fogja bírni az autópályás tempót.

Üzemanyagszűrőt nem olyan vészes ha nem cseréled most. Próbáld ki, magasabb fordulatnál nyomsz padlógázt, ha nem torpan meg, húz rendesen, akkor kap elég benzint, túl koszos még nem lehet a szűrő.

Link to comment
Megosztás:

Üzemanyagszűrőt nem olyan vészes ha nem cseréled most. Próbáld ki, magasabb fordulatnál nyomsz padlógázt, ha nem torpan meg, húz rendesen, akkor kap elég benzint, túl koszos még nem lehet a szűrő.

OK. Holnap odafigyelek erre! Nem érzem, hogy megtorpanna, igaz, annyira nem is húz, de az etanolozás miatt muszáj cserélnem, tudod...

Apropó, gyorsítás, a kupplung eléggé fent fog. Ezeknek gondolom már automata beállós. Remélem nem kezd el majd csúszni, mert mintha olyasmit éreztem volna ma egy fürge indulásnál.

Link to comment
Megosztás:

OK. Holnap odafigyelek erre! Nem érzem, hogy megtorpanna, igaz, annyira nem is húz, de az etanolozás miatt muszáj cserélnem, tudod...

Apropó, gyorsítás, a kupplung eléggé fent fog. Ezeknek gondolom már automata beállós. Remélem nem kezd el majd csúszni, mert mintha olyasmit éreztem volna ma egy fürge indulásnál.

igen már automaták

Link to comment
Megosztás:

Hi.

Régebben írtam már az elektromos problémámról. (elkezd villogni a műszerfal világítás és nincs index). Azóta már átellenőriztem az összes biztosítékot. 1-2 napig jó volt, utána megint előjött. Ráadásul mostanában mintha egyre több fogyasztó jönne be a körbe.

Amik nem működnek:

index

belső tér világítás

műszerfal világítás

szakaszos ablaktörlés (CSAK A SZAKASZOS)

központi zár reteszelés (csak a reteszelés. az ajtókat bezárja)

Nagyjából ennyi. Amint látni nem csak menet közben jön elő a probléma. Ilyenkor kettőt csapok a biztosítéktábla takarójára és helyrejön a következő bukkanóig.

Valakinek ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Természetesen igen. Egyedül az üzemanyagszűrő nem jött össze, de holnap-holnapután azt is meg kell csináljam/csináltassam.

Most van a DiFer-nél valami jó akció: teljes motorszervíz 35 ezer körül, és mindent cserélnek. Ha korábban tudom, nem szórakoztam volna vele, és az üzemanyagszűrő is ki lenne cserélve... no mindegy. Meglátjuk mi lesz. Egyelőre az a kérdés, hogy fogja bírni az autópályás tempót.

az nem csak a difernél van, hanem mindenhol, szervi 4+ os ákcijá nak hivják....

Link to comment
Megosztás:

Hi.

Régebben írtam már az elektromos problémámról. (elkezd villogni a műszerfal világítás és nincs index). Azóta már átellenőriztem az összes biztosítékot. 1-2 napig jó volt, utána megint előjött. Ráadásul mostanában mintha egyre több fogyasztó jönne be a körbe.

Amik nem működnek:

index

belső tér világítás

műszerfal világítás

szakaszos ablaktörlés (CSAK A SZAKASZOS)

központi zár reteszelés (csak a reteszelés. az ajtókat bezárja)

Nagyjából ennyi. Amint látni nem csak menet közben jön elő a probléma. Ilyenkor kettőt csapok a biztosítéktábla takarójára és helyrejön a következő bukkanóig.

Valakinek ötlete?

hali bújjál be a bizti tábla alá két csavar tartja tekerd ki kicsit szívás húzd le az egészet jobb oldalán van egy csatlakozó lehet meglazult

ha nem ez a gond akkor amibe belecsatlakozik ez a csatlakozó akkor az lesz a hibás fekete doboz

az összes relét vedd ki van egy zöld biztosító szeg a relék között szedd ki és kicsúszik .ez valami vezérlő keress bontottat csere és minden jó lesz szerintem.

csá.

Link to comment
Megosztás:

hali bújjál be a bizti tábla alá két csavar tartja tekerd ki kicsit szívás húzd le az egészet jobb oldalán van egy csatlakozó lehet meglazult

ha nem ez a gond akkor amibe belecsatlakozik ez a csatlakozó akkor az lesz a hibás fekete doboz

az összes relét vedd ki van egy zöld biztosító szeg a relék között szedd ki és kicsúszik .ez valami vezérlő keress bontottat csere és minden jó lesz szerintem.

csá.

Ez a multitimer, erre tippeltem már a múltkor is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy adott egy g astra hátsó tárcsafékes autó. Jelenlegi fékem Bosch, 4x100 -as lyuk osztással. Ezt szeretném Lucas -ra cserélni, de nem tudom hogy van e eltérés a 4x100 -as lyuk osztású és az 5x110 -es lyuk osztású tárcsára való féknyergek között. Többen mondták hogy nem jó hozzá, többen meg azt hogy jó. Nem szeretnék feleslegesen vásárolni, ezért kellene a segítség.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Az lenne a kérdésem, hogy adott egy g astra hátsó tárcsafékes autó. Jelenlegi fékem Bosch, 4x100 -as lyuk osztással. Ezt szeretném Lucas -ra cserélni, de nem tudom hogy van e eltérés a 4x100 -as lyuk osztású és az 5x110 -es lyuk osztású tárcsára való féknyergek között. Többen mondták hogy nem jó hozzá, többen meg azt hogy jó. Nem szeretnék feleslegesen vásárolni, ezért kellene a segítség.

Sztem ha van is a féknyeregben különbség,a kkor az a tárcsa átmérőjétől illetve vastagságától függ, nem attól hogy milyen körosztója volt az eredeti féktárcsának illetve milyen van a mostaninak.

Update: nem hinném hogy lenne különbség, nekem itt van a polcon egy hátsó Lucas nyereghez való gyári fékbetétszett, és a rajta levő tájékoztató nem ír motorkódot vagy féktárcsa méretet, csak évjáratot, ami szerint mindegyik Lucas nyereghez jó 2002-től (előtte Bosch-al szerelték az Astrákat).

Úgyhogy ne is vásárolj feleslegesen (én már megtettem sajna), nekem ez a betétszett pluszban van itt, megbeszéljük és valami gazdaságos áron a tied lehet.

Link to comment
Megosztás:

Én a "jómunkásember" mondjára megnéztem, azaz meglengedtem az eleját hátulját mindkét oldalon. Az eleje olyan szépen ringatózott tovább, hogy csak na. A hátulja már sokkal jobb volt.

Pont volt egy ingyenes átviszgálásos roadshow, oda vittem, hogy beméressem. bal első 55%, jobb első -5%, bal hátsó 31% , jobb hátsó 27%

Monroe E1248 a hátsó csillapító 12.075,- Ft (Reflex)/db. Ez úgy gondolom nagyon baráti ár érte <_<

Az első E4882 18.280,- / db

Itt tudod megnézni mifélék vannak még: http://www.taec.nl/monroe/

Optimal: normál minőség (mondhatjuk úgy is, hogy nem gyári. kb. 8500,- / db

Nem valami sűrűn kell lengéscsillapítót cserélni, és nem is akarlak rábeszélni, de én biztos a jobbat választanám. Hidd el meghálálja a kis kocsid is -_-

JA és egy fontos dolog a biztonság mellett:

roszz lengéscsillapítókkal a fékek között elöl 14%, hátul 11% eltérés volt

Csere után elöl 0%, hátul 3% !!!!!!

Lehet, hogy csak az a pár méter kell majd............. :rolleyes: Ha érted mire gondolok....

Köszi a részletes tájékoztatást!

Holnap már beszerelésre kerülnek a Monroe lengéscsillapítók.

14500Ft-os áron/db.

Még 1szer köszi a tájékoztatást!

Link to comment
Megosztás:

....

JA és egy fontos dolog a biztonság mellett:

roszz lengéscsillapítókkal a fékek között elöl 14%, hátul 11% eltérés volt

Csere után elöl 0%, hátul 3% !!!!!!

Lehet, hogy csak az a pár méter kell majd............. :rolleyes: Ha érted mire gondolok....

ez a fék különbség hogy jött ki? fékpadon a kocsi futóműve/kereke nem ugrál, hanem gördül (csak ha kerék kiegyensúlyozási gond is van, legfeljebb akkor)...szóval ez elég fura amit leírsz...a fékútról stimt amit írtál, hiszen ha elpattognak a kerekek, akkor abban a pillanatban nem is fékeznek és emiatt hosszabb a fékút, de ez az oldalak közötti különbség nekem sántít... <_<

Link to comment
Megosztás:

Sztem ha van is a féknyeregben különbség,a kkor az a tárcsa átmérőjétől illetve vastagságától függ, nem attól hogy milyen körosztója volt az eredeti féktárcsának illetve milyen van a mostaninak.

Update: nem hinném hogy lenne különbség, nekem itt van a polcon egy hátsó Lucas nyereghez való gyári fékbetétszett, és a rajta levő tájékoztató nem ír motorkódot vagy féktárcsa méretet, csak évjáratot, ami szerint mindegyik Lucas nyereghez jó 2002-től (előtte Bosch-al szerelték az Astrákat).

Úgyhogy ne is vásárolj feleslegesen (én már megtettem sajna), nekem ez a betétszett pluszban van itt, megbeszéljük és valami gazdaságos áron a tied lehet.

hali

érdekelne mekkora hátra a legnagyobb fék tárcsa 4x100asba gyáriba , melyik cég gyártotta?

bosch és lucas között van valami minőségi különbség?

ja és 3-4-5 ajtósok hátsó tárcsás féke is megfelelő a kombira?

Link to comment
Megosztás:

az nem csak a difernél van, hanem mindenhol, szervi 4+ os ákcijá nak hivják....

"..., a bármely Opel-forgalmazótól 4 évnél régebben vásárolt 1.2, 1.4, 1.6 literes, benzines Astra G modellek esetén"

"Konkrét árajánlatért és részletes információkért kérjük, forduljon a részt vevő Opel Márkaszervizekhez."

Akkor én most Opel Márkaszervizhez fordulok! <_<

Tehát, akinek nagyobb motorral szerelt benzines ill. bármilyen dízel üzemű Astra G van a birtokában az le van ejtve, vagy van kivétel? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes:

Egyébként tényleg furcsa, hogy a dízeleket miért hagyták ki... Részletek ITT.

Én is onnét idéztem. És nézd csak! 1.6-nál nagyobb Astra G benzinesek sem léteznek és Astra F is az 1.4 és 1.6 literes benzinesen túl valószínűleg csak egy párhuzamos világban létezik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.