Qpack Elküldve Július1, 2010 Elküldve Július1, 2010 speter írta: Már nincs ilyen műszakin. Tökmindegy hányat kattan, csak fogja meg. Ettől független érdemes így beállítani. a műszaki szóba sem került....eddig :P ^_^ :D
speter Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Qpack írta: a műszaki szóba sem került....eddig :P ^_^ :D Ja, csak gondoltam szólok, nehogy valaki csak azért ne aludjon estére, mert holnap megy műszakira és emlékei szerint 12 kattanás után blokkol. ;) Na jó, befejeztem.
K-G-za Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Qpack írta: a kézifék kar előtti műanyagot ami a váltókar felé van vedd ki és meglátod kézifékkar tövében, de fontos hogy ezt nem csak úgy ész nélkűl tekergetjük...egyik hátsó kerék felemel, a kéziféket 1-2 kattanásra felhúzod és néha a kereket megpörgetve ellenőrzöd ahogy húzod a csavart hogy súrol e a fék, ha súrol kiengeded a kéziféket (azt az 1-2 kattanást) és úgy már nem szabad súrlódnia a féknek...ha jól emlékszem 5 kattanásra már jól kell fékeznie 7-nél blokkolnia kellene az így beállított rögzítőféknek! :D Köszi az infót. Ez kimerítőbb válasz mint a kép. ^_^ mégegyszer köszi!
K-G-za Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 zolinho írta: Kipróbáltam. Zakatolás az nincs, csak enyhe súrlódás. :D Akkor ez is csak nálam van ^_^
Schiszi Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 K-G-za írta: :D Akkor ez is csak nálam van :P Szia! Nálam is van ilyen zakatolás, ha benyomom a kuplungot 1-2 cm-t menet közben. Nem tudom mióta van, egyszer csak észrevettem ^_^ Azt sem tudom baj-e...? Üdv. Schiszi
kelly Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Üdv Olyan kérdésem volna, hogy a jobb oldali ablaktörlő tengelye kipattan abból a műanyag perselyből. Ezt lehet cserélni külön, vagy komplett csere rúddal gyütt?
Mc-elek Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 kelly írta: Üdv Olyan kérdésem volna, hogy a jobb oldali ablaktörlő tengelye kipattan abból a műanyag perselyből. Ezt lehet cserélni külön, vagy komplett csere rúddal gyütt? Képet lökjél ,hogy tudjuk pontoson mire gondolsz. :D
kelly Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Szélvédőnél a műanyag burkolat alatt a menetirány szerinti jobb oldali ablaktörlő rúd ilyen elmés megoldással van megcsinálva, hogy egy kis gömbcsukló szerű pattan be egy műanyag szerű akármibe. Se menetet,se más dolgot nem látok rajta, hogy másképp volna rögzítve, mint a sima bepattintós módszer. Fényképezni sajna nem fényképeztem le. :D Mc-elek írta: Képet lökjél ,hogy tudjuk pontoson mire gondolsz. ^_^
Mc-elek Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 kelly írta: Szélvédőnél a műanyag burkolat alatt a menetirány szerinti jobb oldali ablaktörlő rúd ilyen elmés megoldással van megcsinálva, hogy egy kis gömbcsukló szerű pattan be egy műanyag szerű akármibe. Se menetet,se más dolgot nem látok rajta, hogy másképp volna rögzítve, mint a sima bepattintós módszer. Fényképezni sajna nem fényképeztem le. :D Akkor itt gondolsz valamire. Szerintem barkácsolás vagy csere lesz a megoldás.
zolinho Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Schiszi írta: Szia! Nálam is van ilyen zakatolás, ha benyomom a kuplungot 1-2 cm-t menet közben. Nem tudom mióta van, egyszer csak észrevettem :D Azt sem tudom baj-e...? Üdv. Schiszi Mihez hasonlítanád azt a zakatolást?
Zachi Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 kelly írta: Üdv Olyan kérdésem volna, hogy a jobb oldali ablaktörlő tengelye kipattan abból a műanyag perselyből. Ezt lehet cserélni külön, vagy komplett csere rúddal gyütt? Én fúrtam egy M5-ös menetet a tengelybe és oda csavaroztam egy lemezből rögtönzött alátétet, ami nem fér át azon a műanyagon. A biztonság kedvéért a csavar kapott egy csepp csavarrögzítőt is. Bombabiztosan tartja össze a szerkezetet.
kelly Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Bekereteztem a képen. Az a baj, hogy barkácsolni nem nagyon lehet,mert kevés a kilógó darab ezen a "gömbcsuklón" Mindenesetre elég hülye megoldás. kép Mc-elek írta: Akkor itt gondolsz valamire. Szerintem barkácsolás vagy csere lesz a megoldás.
K-G-za Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 zolinho írta: Mihez hasonlítanád azt a zakatolást? Nálam olyan mintha az ABS dolgozna. Persze a jelenség sokkal finomabban, de kb. talán ahhoz lehet hasonlítani. Nem Schiszi???
zsolti.astra Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Cserélt otthon valaki már hátsó lengéscsillapítókat? Milyen szerszám kell hozzá? Vagy inkább érdemes szerelővel csináltatni? Gondolom az gyorsabb és tuti jól rakja be. jav.: Mibe fáj ez a csere? Érdemes rugókat is cserélni? Milyen rugót és lengéscsillapítót érdemes venni?
peter... Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Sziasztok! Egy kérdés milyen tárcsát és betétet ajánlotok a g astrámra előre? Ferrodo volt eddig...létezik olyan tárcsa ami nem korrodál egy csöppet sem, megmarad a tárcsa olyannak ahogy felraktam és nem lesz rozsdafoltos ...vagy hülyeséget ne kérdezzek?:-)
Schiszi Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 K-G-za írta: Nálam olyan mintha az ABS dolgozna. Persze a jelenség sokkal finomabban, de kb. talán ahhoz lehet hasonlítani. Nem Schiszi??? Igen-igen! Nagyjából olyan, persze az ABS működésénél jóval enyhébb mértékben... Másnál nincs ilyen?
Schiszi Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 peter... írta: Sziasztok! Egy kérdés milyen tárcsát és betétet ajánlotok a g astrámra előre? Ferrodo volt eddig...létezik olyan tárcsa ami nem korrodál egy csöppet sem, megmarad a tárcsa olyannak ahogy felraktam és nem lesz rozsdafoltos ...vagy hülyeséget ne kérdezzek?:-) Szia! Tapasztalatom szerint (ami szigorúan felhasználói szintű) minden acél tárcsa rozsdásodik egy kis állás után. Az első-második fékezésnél az úgyis lekopik, ez csak felületi rozsda, ergo szépséghiba. Üdv. Schiszi
Norbedlee Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Schiszi írta: Szia! Tapasztalatom szerint (ami szigorúan felhasználói szintű) minden acél tárcsa rozsdásodik egy kis állás után. Az első-második fékezésnél az úgyis lekopik, ez csak felületi rozsda, ergo szépséghiba. Üdv. Schiszi Ha lemosod az autót és a garázsba állsz már akkor "lerozsdásodik" de ez pár fékezésnél eltűnik
DieselPower Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Helló! Segítsetek,ha tudtok!Astra G '99 14.16v X14XE Problémám a következő:Ha menet közbe leveszem a gázról a lábam,picit rángatózik,(erre azt mondták tipikus Opel jelenség,ne törődjek vele). Másik:Ha 2000-3000 között valahol megtartom a fordulatot nagyon durván rángat,majdnem úgy,mintha ki fogyott volna a nafta.Ha viszont emelem a fordulatot,vagy benyomom a kuplungot rögtön abba hagyja.Egyébként normál gyorsításnál még soha sem csinálta.Ac pumpa új,benzin szűrő új,gyertyák újak.Valaki azt mondja EGR szelep,de akkor állítólag világítana a hibajelző a műszerfalon. Nem tudom sajnos milyen irányba keressem a hibát.Eddig csak dízeleim voltak,ehhez sajna még kezdő vagyok. :rolleyes:
K-G-za Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 zsolti.astra írta: Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Cserélt otthon valaki már hátsó lengéscsillapítókat? Milyen szerszám kell hozzá? Vagy inkább érdemes szerelővel csináltatni? Gondolom az gyorsabb és tuti jól rakja be. jav.: Mibe fáj ez a csere? Érdemes rugókat is cserélni? Milyen rugót és lengéscsillapítót érdemes venni? Én 2 hete cseréltettem elöl hátul. A hátsókat kb. 20 perc alatt kicserélte a mókus. Le kell venni a kereket (mindig csak egy oldalt! különben "leesik a hátsó tengely :rolleyes: ") Igaz, hogy érdekes "csillag" alakú csavarral van feltéve a csillapító, de meg lehet oldalni a kicsavarást. Érdemes alátámasztani a dobot, nehogy kiessen a rugó mikor kivezsed a csillapítót. 2 csavar ki majd be az újjat és szvsz kész. mehet fel rá a kerék.... Ha tudom, hogy ilyen egyszerű, mint ahogy láttam, lehet, hogy én is nekiálltam volna <_< Nekem 6e-ért nagyon baráti alapon mind a 4-et kicserélték. A rugón én is gondolkodtam, de inkább beáldoztam egy jobb lengéscsillapítóra. Én Monroe Reflexet rakadtam be. Rugót tudomásom szerint akkor kell cserélni, ha már nagyon "elfáradt" kvázi "összement" -_- . De persze ezt is lehet "jaftekolni". Fel kell hevíteni, kinyújtani a gyári hosszra, majd visszahűteni és mehet a helyére. Azért javítson ki valaki, ha rosszat mondtam :D
zsolti.astra Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 K-G-za írta: Én 2 hete cseréltettem elöl hátul. A hátsókat kb. 20 perc alatt kicserélte a mókus. Le kell venni a kereket (mindig csak egy oldalt! különben "leesik a hátsó tengely :rolleyes: ") Igaz, hogy érdekes "csillag" alakú csavarral van feltéve a csillapító, de meg lehet oldalni a kicsavarást. Érdemes alátámasztani a dobot, nehogy kiessen a rugó mikor kivezsed a csillapítót. 2 csavar ki majd be az újjat és szvsz kész. mehet fel rá a kerék.... Ha tudom, hogy ilyen egyszerű, mint ahogy láttam, lehet, hogy én is nekiálltam volna <_< Nekem 6e-ért nagyon baráti alapon mind a 4-et kicserélték. A rugón én is gondolkodtam, de inkább beáldoztam egy jobb lengéscsillapítóra. Én Monroe Reflexet rakadtam be. Rugót tudomásom szerint akkor kell cserélni, ha már nagyon "elfáradt" kvázi "összement" -_- . De persze ezt is lehet "jaftekolni". Fel kell hevíteni, kinyújtani a gyári hosszra, majd visszahűteni és mehet a helyére. Azért javítson ki valaki, ha rosszat mondtam :D Köszi az infót. Délután megnézi szerelő, hogy pontosan mit kell cserélni és minden kiderül, mit is kell vennem. Jó lesz ha megszűnik ez a beleérés a kasztniba.
Korzika Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 DieselPower írta: Helló! Segítsetek,ha tudtok!Astra G '99 14.16v X14XE Problémám a következő:Ha menet közbe leveszem a gázról a lábam,picit rángatózik,(erre azt mondták tipikus Opel jelenség,ne törődjek vele). Másik:Ha 2000-3000 között valahol megtartom a fordulatot nagyon durván rángat,majdnem úgy,mintha ki fogyott volna a nafta.Ha viszont emelem a fordulatot,vagy benyomom a kuplungot rögtön abba hagyja.Egyébként normál gyorsításnál még soha sem csinálta.Ac pumpa új,benzin szűrő új,gyertyák újak.Valaki azt mondja EGR szelep,de akkor állítólag világítana a hibajelző a műszerfalon. Nem tudom sajnos milyen irányba keressem a hibát.Eddig csak dízeleim voltak,ehhez sajna még kezdő vagyok. :rolleyes: Én (mivel hibakódról,sárga lámpáról nem írtál) valamiféle kokszolódásra,lerakódásra gondolok a motorban (mondjuk a sok városi alacsony fordulatú menet miatt), ezért először is meghajtanám a már sokszor leírt módon:magas oktánszámú benzinnel tankold meg és menj vele az átlagosnál magasabb 4-5000-es fordulaton(azért szét ne hajtsd <_< ) kb 100 km-t.Ezután pedig próbálj meg inkább közepes 3000 ford. körül elváltani és egy kis jobb minőségű szeleptisztítót is önthetsz bele! Ilyenkor a lerakódások kiégnek a motorból.Ez nem kerül sokba és lehet csak ennyi a baja!Ha mégse akkor lehet tovább keresni a hibát!
Barna Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 Sziasztok, Kicsit visszatérve a vezérmű tengelytörés témára (Z14XEP). Tapasztaltabbak, szervizesek, szerintetek, ha egyszer megtörtént a baj, vagy utána lettek húzva a vezérműtengely rögzítő csavarok, azzal vége a sztorinak és újból nem fognak lelazulni? Tudja valaki, hogy az a gond, hogy nem húzták meg rendesen a gyárban (egyszer utánahúzva megjavul), vagy az, hogy lelazul (folyamatosan)? Azért kérdezem, mert nincs kedvem még egyszer 300e-t kiadni érte, szóval ha azt mondjátok, hogy jobb xezer kilométerenként (mennyi az x? :rolleyes:) utánahúzni, akkor az lesz... Kösz előre is
Mc-elek Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 Barna írta: Sziasztok, Kicsit visszatérve a vezérmű tengelytörés témára (Z14XEP). Tapasztaltabbak, szervizesek, szerintetek, ha egyszer megtörtént a baj, vagy utána lettek húzva a vezérműtengely rögzítő csavarok, azzal vége a sztorinak és újból nem fognak lelazulni? Tudja valaki, hogy az a gond, hogy nem húzták meg rendesen a gyárban (egyszer utánahúzva megjavul), vagy az, hogy lelazul (folyamatosan)? Azért kérdezem, mert nincs kedvem még egyszer 300e-t kiadni érte, szóval ha azt mondjátok, hogy jobb xezer kilométerenként (mennyi az x? :rolleyes:) utánahúzni, akkor az lesz... Kösz előre is Abban maraduntunk ebben a témaban ,hogy olajcserekor rá kell nézni. Az a tuti <_<
DieselPower Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 corsIKa írta: Én (mivel hibakódról,sárga lámpáról nem írtál) valamiféle kokszolódásra,lerakódásra gondolok a motorban (mondjuk a sok városi alacsony fordulatú menet miatt), ezért először is meghajtanám a már sokszor leírt módon:magas oktánszámú benzinnel tankold meg és menj vele az átlagosnál magasabb 4-5000-es fordulaton(azért szét ne hajtsd <_< ) kb 100 km-t.Ezután pedig próbálj meg inkább közepes 3000 ford. körül elváltani és egy kis jobb minőségű szeleptisztítót is önthetsz bele! Ilyenkor a lerakódások kiégnek a motorból.Ez nem kerül sokba és lehet csak ennyi a baja!Ha mégse akkor lehet tovább keresni a hibát! Etanollal üzemel az autó(átalakított) és nem nagyon használom városban.Az etanol meg állítólag magas 105-ös oktánszámú és van benne elég sok adalék,ami kitisztítja a rendszert,attól jobb pedig benzinben nincs.Ezen a magas fordulatos használaton már túl vagyok és kb. 500-600 km-t használtam így.Benzines használatnál is rángat és etanolos üzemben is.Úgyhogy megpróbálom az EGR-t levenni és kipucolni.Ha ez nem segít akkor passz. :rolleyes:
Recommended Posts