tompi.paintball Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Az Y-os-ról írtam én is. jaja látom a tiéd i ua. csak most 3 felé figyelek mondjuk ez idegesít a legjobban Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Poénnak vettem uhuhu hozzászólását, de ha komolyan írta, akkor elnézést, nem adtam elegendő információt a jelenségről. Csak azért kérdeztem vissza, mert nyilván nem éghetett le az indítómotor. Max a behúzónak lehetett valami baja. Most néztem meg, mágneskapcsolónak hívja a javítási útmutató. Forog rendesen a motor, csak miután elengedem a kulcsot, pár pillanatig zizeg. Más autóknál a bendix szokott ilyet csinálni. Van egy Daihatsu-m, ami 15 éve nálunk van és azóta pont ezt csinálja. Bocs uhuhu! bocs, de szerintem én értettem félre... :D szerintem szorul az öninditódban a fogaskerék. öninditó ki, és a tengelyt meg kell kenni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompi.paintball Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 uhuhu! szia ehhez nem tudnál hozzászolni?: Hali Urak! ezer éve olvasom a forumot de csak most regeltem. eddig reg nélkül is meg tudtam mindent tőletek. de most fogta magát y17dt motor. menetközben leállt. félrehózodtam és inditás után indult rendesen haza is értem vele. itthon kivillogtattam 0370 os kód amit tudom hogy mi ( P0370=Vonatkozásihelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség) csak nem tudom mit jelent és mibe fog fájni? ha valaki tud segíteni ne tartsa magába. kösz illetve azóta többször csinálta mert ugye el kellett mennem dolgozni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 sajnos erre nem tudok mondani semmit, eza vonatkozási helyzet jeladó, ilyen nincs. ez valami félreforditás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 ha ez az amire én gondolok, akkor az adagolóban lévő fordulatszámjeladó döglődik. asszem ez csak adagolóval együtt cserélhető. érdemes lenne valami hozzáértő szerelőt felkeresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompi.paintball Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 ha ez az amire én gondolok, akkor az adagolóban lévő fordulatszámjeladó döglődik. asszem ez csak adagolóval együtt cserélhető. érdemes lenne valami hozzáértő szerelőt felkeresni. azért köszönöm. csak jövö hét végén tud fogadni. hülye kérdés de egyszer már volt hasonlo akkor az adagolo vez el. volt igaz akkor a sárga kisautó folyamatosan jelzett. ugye most nem valószínű hogy ugyan az a bibi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dylan Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Sziasztok! Elég régóta olvasgatom a fórumot és úgy látom egy két jó 5lete mindig van valakinek! Egy pici segítségre lenne szükségem: Z14XE 2004.03. havi, az elmúlt időszakban a következőt produkálja 2500 alatt nem akar menni lomha nem húz a hangja is elmélyül főleg 1-2ben ha úgy váltok hogy a fordulat 2000-2500 fölött marad akkor viszont nem csinálja. Ha a légkondit is rányomom akkor egy lámpánál csak úgy tudok elindulni ha kinyomom, mert különben csak szenved. Hidegen megy normálisan. Nemrég kapott egy tempomatot Wessz műhelyében és akkor megpróbáltuk a hibát kiolvasni, de nem írt semmit. Gondoltam írok Nektek hátha tapasztaltatok hasonlót, vagy van valakinek valami ötlete mi lehet a gond! A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Sziasztok! Vittem ma a kocsit olajcserére (2008-as Z14XEP), és megkérdeztem ezt a "Vezérműtengely lefogó csapágy csavarjainak fellazulása,ami töréshez vezet" (ez a GyIK-ból van) dolgot, a szervizes szerint ez csak 1,2-es motoroknál fordult elő, de állítólag megnézték. Na most nem hiszem, hogy tényleg megnézték, ráadásul 44e-es km állás helyett 74e-et írtak a szervizkönyve, amit itthon vettem észre. Tudtok ajánlani valaki megbízható szakembert BP XIII környékén, aki megnézné ezt a problémát? Köszi, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Sziasztok! Vittem ma a kocsit olajcserére (2008-as Z14XEP), és megkérdeztem ezt a "Vezérműtengely lefogó csapágy csavarjainak fellazulása,ami töréshez vezet" (ez a GyIK-ból van) dolgot, a szervizes szerint ez csak 1,2-es motoroknál fordult elő, de állítólag megnézték. Na most nem hiszem, hogy tényleg megnézték, ráadásul 44e-es km állás helyett 74e-et írtak a szervizkönyve, amit itthon vettem észre. Tudtok ajánlani valaki megbízható szakembert BP XIII környékén, aki megnézné ezt a problémát? Köszi, Zoli Lehet ,hogy van a z12xep-nél is ilyen,csak mi nem tudunk róla. De z14xep-nél biztos,hogy volt ilyen probléma. Itt a fórumon talán 3 embernek volt törése,és sok megúszta után húzással. Én a helyedben keresnék másik márkaszervizt ,pl 11ker Budaörsi út. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Lehet ,hogy van a z12xep-nél is ilyen,csak mi nem tudunk róla. De z14xep-nél biztos,hogy volt ilyen probléma. Itt a fórumon talán 3 embernek volt törése,és sok megúszta után húzással. Én a helyedben keresnék másik márkaszervizt ,pl 11ker Budaörsi út. ^_^ ma valaki betelefonált hozzánk, hogy AGR baja van, de valaki azt mondta hogy vezérlőegység baja van. dezsávüm volt, mintha valami ilyet olvastam volna itt a fórumon is... kivót??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 ma valaki betelefonált hozzánk, hogy AGR baja van, de valaki azt mondta hogy vezérlőegység baja van. dezsávüm volt, mintha valami ilyet olvastam volna itt a fórumon is... kivót??? :D Nem én ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Szerintem Livi volt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Szerintem Livi volt :D Látom hiányzik ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Látom hiányzik :D Mint nyáron a szánkó ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 bocs, de szerintem én értettem félre... :P szerintem szorul az öninditódban a fogaskerék. öninditó ki, és a tengelyt meg kell kenni..... :D Nos, azóta egyre ritkábban csinálja, ma pl egyszer sem csinálta. Volt úgy, hogy hosszan kellett indítóznom, és indítózás közben zizzent be 1-2 alkalommal, de utána elhallgatott. Amint találok aknát, alámegyek, ránézek az önindítóra. Mióta volt ez a szintjelző miatti lerohadásom, ugye akkor száraz tankra töltöttem rá 5L etanolt, azóta reggelente 3-4 indítózás után beindul, utána egész nap bármikor pöccre. Tehát reggelente figyelem zizeg-e az önindító ^_^ Köszi a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Annyit tudtam vele mérni (szamarás időszakomból már volt ilyes nemü tapasztalatom), kivettem az egész jeladót es egy sima multimeterrel néztem hogy változik az ellenálás ahogy mozgatom. Most próbáltam egy olyat is, hogy rákötöttem kivett állapotba a csatira és mozgatás mellett mértem a szintjelző mutató motorját, hogy változik e a lábainaá a feszültség, és az is változott, úghyogy gondolom a motor lett szálszakadásos Én ma d.u. rászántam pár órát, keservesen, de végre kinyitottam a tankot (dokumentáltam fotókkal, ha valakit érdekel). Kalapáccsal nem sikerült, csőfogóval tudtam leszedni a gyűrűt. Aztán mikor levettem a fedelet, szembesültem azzal, hogy le kéne szednem a csöveket róla, hogy jobban hozzáférjek az úszóhoz. Nem mertem, nehogy a csövek beessenek és ne tudjam összerakni. Viszont az úszót kézzel elértem, megmozgattam, mozog rendesen, de mivel csak 5L van a tankban, nem "úszik" hanem a tank alján áll. AZT NEM ÉRTEM, hogy a műszerfalon a mutató hogy mutathat NEGYED tankot, ha az úszó teljesen lent van?? Szakértő kollégák kérem, nem lehet, hogy elektronikusan lehet szabályozni a szintjelző mutató nullpontját?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pepex Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Sziasztok! Y17Dti motornál P0335 - No RPM signal hibakóddal küzdök. Magyar hangja: Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség Angol hangja: crankshaft sensor Olvastam is egy csomót róla a fórumon, találtam is diagramot: http://s1.postimage.org/8riDA-26e41df1291b...6e6a5499ae1.jpg http://www.postimage.org/image.php?v=gx8rv6i De a valóságban, a motortérben sehol nem találom. Valaki elmondaná hogy alulról vagy felülről közelítsek, esetleg fotója is van róla (a motortérben), valamint hogy kötelező a csere vagy meg lehet próbálni tisztítani? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Y17Dti motornál P0335 - No RPM signal hibakóddal küzdök. Magyar hangja: Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség Angol hangja: crankshaft sensor Olvastam is egy csomót róla a fórumon, találtam is diagramot: http://s1.postimage.org/8riDA-26e41df1291b...6e6a5499ae1.jpg http://www.postimage.org/image.php?v=gx8rv6i De a valóságban, a motortérben sehol nem találom. Valaki elmondaná hogy alulról vagy felülről közelítsek, esetleg fotója is van róla (a motortérben), valamint hogy kötelező a csere vagy meg lehet próbálni tisztítani? Köszönöm. Tompikának írtam róla, hogy hol van, keress rá! Nekem is Opel szervízben mutatták meg a helyét még anno, és kicseréltem sk. a költségkímélés végett. A csere viszont elkerülhetetlen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steven66 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Pár héttel ezelőtt a km-óra rosszalkodása miatt kértem tanácsokat Tőletek! Két napja hoztam el a szerelőtől az autót, és úgy néz ki, hogy sikerült a hibát megoldani! Uhuhu tanácsolta a kerékagycserét, amiben a sebességjeladó található! Kicseréltük és azóta szépen működik! Köszönöm mindenkinek a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Vicc képpen gondoltam kivillogtatom, hátha van tárolt hibakód a kocsiban. Fék+gáz be, gyújtás, majd folyamatosan villog a sárga kulcsos autó piktogram, megállás nélkül. Ez azt jelenti, hogy nincs tárolt hibakód, vagy nem kötöttem össze a megfelelő lábakat az ODB (vagy mittudomén) csatlakozón? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Vicc képpen gondoltam kivillogtatom, hátha van tárolt hibakód a kocsiban. Fék+gáz be, gyújtás, majd folyamatosan villog a sárga kulcsos autó piktogram, megállás nélkül. Ez azt jelenti, hogy nincs tárolt hibakód, vagy nem kötöttem össze a megfelelő lábakat az ODB (vagy mittudomén) csatlakozón? Köszi! Ez asszem azt jelenti, hogy nincs hiba... De nem értem, mit kötsz össze és miért, ha a fék-gáz módszert alkalmazod? szerk: a lábakat akkor kell összekötni, ha nem el. a gázpedálod, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 szerk: a lábakat akkor kell összekötni, ha nem el. a gázpedálod, nem? De. Azon viszont tényleg spórolni kell, hogy elektromos helyett el.-ot írsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Ez asszem azt jelenti, hogy nincs hiba... De nem értem, mit kötsz össze és miért, ha a fék-gáz módszert alkalmazod? szerk: a lábakat akkor kell összekötni, ha nem el. a gázpedálod, nem? Bocs, én nem tudtam, hogy az összekötést mikor kell alkalmazni :D csak tettem egy próbát. Mostmár azt is tudom, hogy csak akkor kell a kézifék alatti csatlakozót buherálni, ha nem elektromos a gázpedál. Köszi! :P Mivel tiszta etanol van a kocsiban, arra számítok, hogy hamarosan lesz lambda-szonda hibakód. Eddig nem volt, ezért akartam megnézni. Tehát most sincs ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Bocs, én nem tudtam, hogy az összekötést mikor kell alkalmazni :D csak tettem egy próbát. Mostmár azt is tudom, hogy csak akkor kell a kézifék alatti csatlakozót buherálni, ha nem elektromos a gázpedál. Köszi! ;) Mivel tiszta etanol van a kocsiban, arra számítok, hogy hamarosan lesz lambda-szonda hibakód. Eddig nem volt, ezért akartam megnézni. Tehát most sincs ^_^ Szvsz tiszta etanollal átalakító nélkül azért vigyázz! Nemcsak hibakódot fog adni a szegény keverék miatt, amit már agyon próbál dúsítani, de fennáll a veszélye a jóval magasabb hengeren belüli égéshőnek, ami pedig csúnya dolgokat tud művelni. Láttunk már emiatt szétégett hengerfej tömítést, igaz nem Opelen, de nem lenne jó ilyet olvasni itt is :P Átalakító nélkül nem javasolt az 50-50% átlépése Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Bocs, én nem tudtam, hogy az összekötést mikor kell alkalmazni :D csak tettem egy próbát. Mostmár azt is tudom, hogy csak akkor kell a kézifék alatti csatlakozót buherálni, ha nem elektromos a gázpedál. Köszi! :P Mivel tiszta etanol van a kocsiban, arra számítok, hogy hamarosan lesz lambda-szonda hibakód. Eddig nem volt, ezért akartam megnézni. Tehát most sincs ^_^ Ok, semmi gond, azért van a fórum, h mindenki okuljon. Akkor most valszeg hibakódmentes a géped! TISZTA etanol? Azaz E85? azt nem csak max felesben ajánlják? vagy át van alakítva a kocsid? szerk.: látom, ezen Barna kollega is fennakadt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts