KGR Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Öregem, majdnem el akartam hesegetni a bogarat a képernyőről :D Aztamindenit!!! ^_^ Én meg bekapcsoltam a szúnyogriasztós elosztót... :P Akkor jöttem rá, hogy mit tettem, amikor elolvastam freeze hozzászólását!!! Ez egy nagyon mocsok kép. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 ugorj el valami bontóba, ahol meg tudod nézni mind2-t...emelésre sík terep első kerekek kitámaszt, hátul a küszöbnél emelni mind2 oldalt és cserélhető szerintem..a teleszkópok felső rögzítéseit még oldani kell, különben nem engedi ki...a futóművet.. Köszi a gyors választ,és a bókokat a képre! Amúgy chipelt már valaki 1.2-s erőgépet?Én ma csináltattam meg és meglepő a változás!Klimával is most már autózható a verda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Köszi a gyors választ,és a bókokat a képre! Amúgy chipelt már valaki 1.2-s erőgépet?Én ma csináltattam meg és meglepő a változás!Klimával is most már autózható a verda. papíron mit mondatk így mennyi "lett az ereje"? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 papíron mit mondatk így mennyi "lett az ereje"? :D nem papíron,fékpadon,87 Le,127Nm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Aztamindenit!!! ^_^ Én meg bekapcsoltam a szúnyogriasztós elosztót... :P Akkor jöttem rá, hogy mit tettem, amikor elolvastam freeze hozzászólását!!! Ez egy nagyon mocsok kép. ;) Ne törődj vele, Én agyonnyomtam... volna, de továbbmászott. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 nem papíron,fékpadon,87 Le,127Nm. előtte is mérték? :D jól hangzik..75->87LE PERFECT! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 előtte is mérték? :D jól hangzik..75->87LE PERFECT! Ez eddig szép és jó csak kérdés hogy a fogyasztást mennyire nyomja meg, ill a motor élettartamát mennyire rövidíti meg. Nekem inkább olyan módosítás kéne a vezérlő elektronikába ami a fogyasztásomat csökkenti. Engem az sem érdekelne ha mondjuk ez 5 lóerő mínuszt jelentene. De nagyon el tudnám viselni ha városba max 8 literrel beérné. Mert nagyon sok ismerősömnek az 1,4es autói simán beleférnek a 8 ba még klimával családdal teli autózva is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 előtte is mérték? :D jól hangzik..75->87LE PERFECT! Így van előtte is megmérték,és utána is!Nekem eddig sem volt gond a fogyasztással,városba is max 6.5 volt,és ha most netalántán felmegy,megérte.De akinek van chip,és dumáltam vele,azok nem panaszkodtak,sőt vagy nem nagyon változott a fogyi,vagy minimálisat.Gondolj bele,most több paci mozgatja ugyanazt a kasznit,és nem is erőlködik úgy mint a gyári paraméterekkel.Szal nem tartok fogyasztás növekedéstől,az élettartam meg rajtam is múlik,hogy taposom neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
futaki Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Sárga lámpát dobott?EGR hiba az ad sárgát is! Üdv kiolvasattam a hibát P0400 hibát hozott. EGR túlzott áramlás vagy ilyesmi tehát a szelep nem tud bezárni a rárakódott korom miatt. Ez ki lett takarítva és megy mint az állat, de rángatózás nem múlt el. És kizárólag akkor jelentkezik, ha nagyon lágyan nyomom a gázpedált. Ha csak csorogni akarok. Lehetséges hogy az elektromos gázpedál okoz ilyen problémát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Te mindent tudol? Hugyosbokor... Eddig a vers... :D Folyt Mert barátod az EPC.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Öregem, majdnem el akartam hesegetni a bogarat a képernyőről :D Én is benyaltam ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
edina Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Sziasztok! Először is köszönöm szépen a gyors segítségeteket,nagyon kedvesek vagytok! De sajnos a hibát nem sikerült megoldani eddig, a folyamatos ventilátor forgásra. Voltam villamossági szerelő műhelyben ott kiolvasták a hibát mégegyszer megmértek mindent.Nem találtak semmit! Egy új hűtőmodult is kipróbáltak de sajnos ugyan ugyanúgy forogtak a ventik! Azt mondták,hogy valószínűleg motorvezérlő egység csere megoldaná a gondot! Csillagászati összeget mondtak plusz a programozás ugyanis ezt programozni kell! Most már végképp elkeseredtem! Vagy az olcsóbb megoldás az hogy a csatlakozókat húzzam le, megmutatták hol vannak,és ha a vízhőfok jelző 90 fok körül jár,akkor álljak meg és dugjam össze!Akkor elindul a hűtés és nem lesz gond! Kössz szépen gondoltam, nő létemre majd meg állok 5-6km-ént és föl-le húzogatom a csatlakozókat! Szóval egy autószerelő ismerősöm ezt nevetségesenek tartja. Ő szerinte valami egyszerű kis probléma pl: hőgomba, lehet de mivel nem villamossági szerelő segíteni nem sokat tud. Ezért ha van még valakinek ötlete megköszönöm előre is! Az autó igen klímás és működik rendesen, és a műszer falon is vissza jelez a kis lámpa ( motorhűtés) ahogy ráadom a gyújtást és folyamatosan világít. köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Sziasztok! Először is köszönöm szépen a gyors segítségeteket,nagyon kedvesek vagytok! De sajnos a hibát nem sikerült megoldani eddig, a folyamatos ventilátor forgásra. Voltam villamossági szerelő műhelyben ott kiolvasták a hibát mégegyszer megmértek mindent.Nem találtak semmit! Egy új hűtőmodult is kipróbáltak de sajnos ugyan ugyanúgy forogtak a ventik! Azt mondták,hogy valószínűleg motorvezérlő egység csere megoldaná a gondot! Csillagászati összeget mondtak plusz a programozás ugyanis ezt programozni kell! Most már végképp elkeseredtem! Vagy az olcsóbb megoldás az hogy a csatlakozókat húzzam le, megmutatták hol vannak,és ha a vízhőfok jelző 90 fok körül jár,akkor álljak meg és dugjam össze!Akkor elindul a hűtés és nem lesz gond! Kössz szépen gondoltam, nő létemre majd meg állok 5-6km-ént és föl-le húzogatom a csatlakozókat! Szóval egy autószerelő ismerősöm ezt nevetségesenek tartja. Ő szerinte valami egyszerű kis probléma pl: hőgomba, lehet de mivel nem villamossági szerelő segíteni nem sokat tud. Ezért ha van még valakinek ötlete megköszönöm előre is! Az autó igen klímás és működik rendesen, és a műszer falon is vissza jelez a kis lámpa ( motorhűtés) ahogy ráadom a gyújtást és folyamatosan világít. köszönöm! Nekem akkor csinált így,mikor nem volt benne klímahűtő.Akkor azt mondta a szerelőm,hogy azért megy a motorventilátor,mivel nincs bent a klímahűtőnek a propellere,és ezt hibának érzékeli,a motorventilátorral kompenzálja a hiányt .Ahogy visszakerült bele a cucc,megszűnt a gond,még a lámpa is kialudt a műszerfalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 én konkrétan nem ismerem az árát a modulnak, de tudom hol található (a kocsi bal elejében a lökös mögött, az ablakmosó tartály mellett találod és két soklábú csati megy rá, bordó kihúzható rögzítőkkel), és szerintem ha egy kicsit is jó hiszemű a bontós, segít akár abban is hogy kicseréli, hogy megbizonyosodj a hiba megszűnéséről vagy további fennállásáról....(egyébként ez csak úgy előjött vagy történt valami a géppel?) nem reklám és nem is tudom máshol mennyi de itt ennyiért árulják...bontottan semmiképpen sem 70-80-90eFt ^_^ hűtés vezérlő Modul Ez egy jó ár érte,kérdés az élettartam..... Na meg ez a baj-e Az új ár 45e :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balage_81 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Üdv kiolvasattam a hibát P0400 hibát hozott. EGR túlzott áramlás vagy ilyesmi tehát a szelep nem tud bezárni a rárakódott korom miatt. Ez ki lett takarítva és megy mint az állat, de rángatózás nem múlt el. És kizárólag akkor jelentkezik, ha nagyon lágyan nyomom a gázpedált. Ha csak csorogni akarok. Lehetséges hogy az elektromos gázpedál okoz ilyen problémát? nekem ugyanez a problémám, egr-szelep és lambda szonda hibajelzés volt. kitörölték, de nem nyúltak a kocsihoz, most újra előjött, rángat is kis sebességnél. részemről döngettem vele 100 km-t autópályán, miután raktam bele stp-tisztítót (a tankba, úgy volt írva, nem az olajhoz kevertem). nem tisztult ki így, szóval most megyek vissza és akkor nekem is az a félelmem hogy a tisztítás költséges lesz és új olaj is kell bele, meg egy teljes motorrevízió. ezt egy fórumban olvastam, jelezni szerettem volna. http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/030108a Link to comment Megosztás: More sharing options...
balage_81 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 a ventillátor pedig nem működik egyes fokozaton, ezzel mit lehet csinálni? csak villanyos tudja megjavítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Sziasztok! Először is köszönöm szépen a gyors segítségeteket,nagyon kedvesek vagytok! De sajnos a hibát nem sikerült megoldani eddig, a folyamatos ventilátor forgásra. Voltam villamossági szerelő műhelyben ott kiolvasták a hibát mégegyszer megmértek mindent.Nem találtak semmit! Egy új hűtőmodult is kipróbáltak de sajnos ugyan ugyanúgy forogtak a ventik! Azt mondták,hogy valószínűleg motorvezérlő egység csere megoldaná a gondot! Csillagászati összeget mondtak plusz a programozás ugyanis ezt programozni kell! Most már végképp elkeseredtem! Vagy az olcsóbb megoldás az hogy a csatlakozókat húzzam le, megmutatták hol vannak,és ha a vízhőfok jelző 90 fok körül jár,akkor álljak meg és dugjam össze!Akkor elindul a hűtés és nem lesz gond! Kössz szépen gondoltam, nő létemre majd meg állok 5-6km-ént és föl-le húzogatom a csatlakozókat! Szóval egy autószerelő ismerősöm ezt nevetségesenek tartja. Ő szerinte valami egyszerű kis probléma pl: hőgomba, lehet de mivel nem villamossági szerelő segíteni nem sokat tud. Ezért ha van még valakinek ötlete megköszönöm előre is! Az autó igen klímás és működik rendesen, és a műszer falon is vissza jelez a kis lámpa ( motorhűtés) ahogy ráadom a gyújtást és folyamatosan világít. köszönöm! akkor marad az említett klíma nyomás/töltöttség ellenőrzés...ha nincs benne elég gáz akkor is ezt csinálja! irány egy klímáshoz vagy ha közel vagy törökbálinthoz, írj wessznek, tuti megtalálja a hibát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 akkor marad az említett klíma nyomás/töltöttség ellenőrzés...ha nincs benne elég gáz akkor is ezt csinálja! irány egy klímáshoz vagy ha közel vagy törökbálinthoz, írj wessznek, tuti megtalálja a hibát! Épp kérdezni akartam hogy klímás-e az autó, mert én is erre gondoltam... Törökbálint szvsz nincs éppen közel hozzá, legalábbis az adatlapján Pécs van megadva városként, szóval lehet hogy Wessz cartárs lehetőségként kiesett... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Épp kérdezni akartam hogy klímás-e az autó, mert én is erre gondoltam... Törökbálint szvsz nincs éppen közel hozzá, legalábbis az adatlapján Pécs van megadva városként, szóval lehet hogy Wessz cartárs lehetőségként kiesett... :D Akkor én azt javasolnám az Edinának,hogy keresse meg itt a Pécsi,Mediterrán clubos cartársakat itt a fórumon, ők biztosan segítenek ismerős szerelőt találni.Mindjárt írok is oda. Nekem is egyből segítettek,mikor kocsit akartam venni és Pécsen volt a kiszemelt Astra,rögtön elmentek és megnézték,ellenőrizték nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steven66 Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Sziasztok! A 15087-es hozzászólához nincs valakinek ötlete? Egyre sűrűbben jelentkezik a hiba! Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Sziasztok! Régóta olvasgatom a fórumot. Nagyon sok fontos imformációhoz jutottam! Most segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003-as évjáratú 1,4-es 16szelepes (Z14XE motorkódú) G Astrám. Teljesen rendszertelenül, indulásoknál a km-óra egy darabig 0-án marad. Kb 30-40-es sebességet elérve, hirtelen felugrik a helyes értékre, és akkor mutat rendesen. Ezt nem minden induláskor csinálja, csak ha ő úgy gondolja. Néha le is áll, de gyorsan be is tudom indítani. Eléggé zavaró, merre keressem a hibát? Sebesség jeladó esetleg? Előre is köszönöm a válaszokat! Igen szerintem is lehet jeladó hiba,vagy még valami kontakthiba is előfordulhat esetleg. Amikor leáll nem dob hibakódot?Vagy hogyan,milyen körülmények között áll le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steven66 Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Igen szerintem is lehet jeladó hiba,vagy még valami kontakthiba is előfordulhat esetleg. Amikor leáll nem dob hibakódot?Vagy hogyan,milyen körülmények között áll le? Szia! Hibakódot nem jelez, nem sárgalámpázik! Ha több száz méteren keresztül nem kezd el mutatni sebességet a km-óra, akkor menet közben is érzem a rángatást, és ha ilyenkor kereszteződéshez, lámpához érek, lassítok leáll a motor. Van amikor egy indításra beindul, kicsit túráztatom, és megy tovább! de ma már volt olyan szituáció, hogy kétszer, háromszor kellett a leállás után indítanom, hogy ne fulladjon le! Ha rendesen mutat a km-óra, akkor nem áll le, legalábbis ezt vettem észre! Aztán lehet, hogy véletlen egybeesés!Azért gondoltam hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Nekem Főtengely jeladó rendellenesség gyanús. Ha az nem ad jelet, ac ECU nem érzékeli, hogy meg a motor és nem adagol banyát, ezért áll le. De ez csak tipp Nekem is volt ilyen és már csak akkor dobott hibakódot, mikor már abszolút nem idult el. Szia! Hibakódot nem jelez, nem sárgalámpázik! Ha több száz méteren keresztül nem kezd el mutatni sebességet a km-óra, akkor menet közben is érzem a rángatást, és ha ilyenkor kereszteződéshez, lámpához érek, lassítok leáll a motor. Van amikor egy indításra beindul, kicsit túráztatom, és megy tovább! de ma már volt olyan szituáció, hogy kétszer, háromszor kellett a leállás után indítanom, hogy ne fulladjon le! Ha rendesen mutat a km-óra, akkor nem áll le, legalábbis ezt vettem észre! Aztán lehet, hogy véletlen egybeesés!Azért gondoltam hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steven66 Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Nekem Főtengely jeladó rendellenesség gyanús. Ha az nem ad jelet, ac ECU nem érzékeli, hogy meg a motor és nem adagol banyát, ezért áll le. De ez csak tipp Nekem is volt ilyen és már csak akkor dobott hibakódot, mikor már abszolút nem idult el. Szia! A km-óra rosszalkodása, és a főtengely jeladó rosszalkodása összefügghet, vagy ez két különböző hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Helló srácok! Egy kis segítségre lenne szükségünk ,itt a G Astrásoknál . Új cartársunk:Edina bajlódik kocsijával aminek folyamatosan megy a hűtőventillátora ezért valami ismerős ,megbízható szerelő kellene ,aki segít neki kijavítani a hibát. Előre is köszi a helpet! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts