meriva1.8 Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 TELO, ha kell torx, szólj. Van profi torx-dugókészletem, meg félszar torx-bitkészlet. De az is jó, bármelyikkel beállítjuk neked 5 perc alatt. Ha ott leszel a XI-ben, odaugrom. Csörögj!
telo Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 TELO, ha kell torx, szólj. Van profi torx-dugókészletem, meg félszar torx-bitkészlet. De az is jó, bármelyikkel beállítjuk neked 5 perc alatt. Ha ott leszel a XI-ben, odaugrom. Csörögj! Köszönöm a segítséget előre is. Ma viszont nem jó nekem, mert nem autóval vagyok. Talán szerda vagy inkább csütörtök lenne jó, meg amikor mondjuk nem esik az eső :roll: . De majd csörgök előtte és megbeszéljük. Vihetek gumikalapácsot, ha kell ütögetni... Majd megpróbálom előtte körberajzolni az eredeti helyét, akkor talán könyebb lesz viszonyítani és azt az 1-2 mm-t állítani rajta.
meriva1.8 Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Ráérünk akkor alkoholista fíccel körbehúzni. Kalapács kis túlzás, csavarhúzó nyelével arrébb lehet kocogtatni. Na majd csörögj!
telo Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Ráérünk akkor alkoholista fíccel körbehúzni. Kalapács kis túlzás, csavarhúzó nyelével arrébb lehet kocogtatni. Na majd csörögj! Rendben! Még egyszer köszi! Majd csörgök szerda-csütörtök körül...
coupe Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Neked állítható hosszú (toldalékos) ülőlapod van? A deréktámaszod is állítható?Igen,de szerintem a nyikórgás és a mózgás csak a 2-3ajtós váltózatokban szokott elöfordulni.
telo Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Igen,de szerintem a nyikórgás és a mózgás csak a 2-3 ajtós váltózatokban szokott elöfordulni. Van 5 ajtós kupé is? Tényleg, sportüléseket csak kupéba raktak? Vagy rendes változatba is? Gondolom inkább nyugaton jellemzők az ilyenek, ha léteznek egyáltalán... Nekem 5 ajtós sima G astrám van, és előfordul, hogy nyikorog+mozog a támla. Én arra tippelek egyébként, hogy a mozgás csak állítható magasságú üléseknél szokott előfordulni. Ahogy megfigyeltem régebben, ezeknek mintha kicsit más lenne a szerkezete a háttámla középbox felé eső alsó forgási pontjánál (itt kotyog nekem). De aztán lehet, hogy rosszul néztem...
Adrian Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Szép jónapot, Hölgyek (ha vannak) és Urak! Szeretnék tanácsot kérni. Másfél hónapos Asta Calassic II 1,4-es twinport motorral: 2800 és 3000 ford/perc között rezgés hallatszik a műszerfal mögül. Más is tapasztalt ilyent? Mi lehet a valószínű oka? Köszönöm az ötleteket. Adrian
uhuhu Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Szép jónapot, Hölgyek (ha vannak) és Urak! Szeretnék tanácsot kérni. Másfél hónapos Asta Calassic II 1,4-es twinport motorral: 2800 és 3000 ford/perc között rezgés hallatszik a műszerfal mögül. Más is tapasztalt ilyent? Mi lehet a valószínű oka? Köszönöm az ötleteket. Adrian
telo Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Szép jónapot, Hölgyek (ha vannak) és Urak! Szeretnék tanácsot kérni. Másfél hónapos Asta Calassic II 1,4-es twinport motorral: 2800 és 3000 ford/perc között rezgés hallatszik a műszerfal mögül. Más is tapasztalt ilyent? Mi lehet a valószínű oka? Köszönöm az ötleteket. Adrian Pontosabban le tudnád írni azt a "rezgést"? Vmi berezonál? Milyen típusú a hang? Motortérből jövő vagy belső térből inkább... Milyen erősségű / magasságú a hang? Műszerfal mögül pontosan honnan? Melyik részéről? Ilyesmik... Mert ezt sztem így nehéz látatlanba... Egyébként én vmi egyszerű belső zörejre tippelek a középkonzol környékéről... Egyébként konkrét tapasztalatokról BallaImi tudna beszélni. Neki van ugyanilyen autója...
Jim Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Szép jónapot, Hölgyek (ha vannak) és Urak! Szeretnék tanácsot kérni. Másfél hónapos Asta Calassic II 1,4-es twinport motorral: 2800 és 3000 ford/perc között rezgés hallatszik a műszerfal mögül. Más is tapasztalt ilyent? Mi lehet a valószínű oka? Köszönöm az ötleteket. Adrian Hi! Nem valami zizegésre gondolsz a középkonzol felől (ahol az óra van)? Ha igen, akkor az nekem is és Amusing-nek is zizeg.
meriva1.8 Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Szép jónapot, Hölgyek (ha vannak) és Urak! Szeretnék tanácsot kérni. Másfél hónapos Asta Calassic II 1,4-es twinport motorral: 2800 és 3000 ford/perc között rezgés hallatszik a műszerfal mögül. Más is tapasztalt ilyent? Mi lehet a valószínű oka? Köszönöm az ötleteket. AdrianLehet, hogy ott kezd megjönni a motor hangja?? :lol: Hi! Nem valami zizegésre gondolsz a középkonzol felől (ahol az óra van)? Ha igen, akkor az nekem is és Amusing-nek is zizeg. Vagy esetleg a középkonzolban az óra ketyeg és berezonál a rugója?? :( :( Kis gonosz vagyok? :roll:
Adrian Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Pontosabban le tudnád írni azt a "rezgést"? Vmi berezonál? Milyen típusú a hang? Motortérből jövő vagy belső térből inkább... Milyen erősségű / magasságú a hang? Műszerfal mögül pontosan honnan? Melyik részéről? Ilyesmik... Mert ezt sztem így nehéz látatlanba... Egyébként én vmi egyszerű belső zörejre tippelek a középkonzol környékéről... Egyébként konkrét tapasztalatokról BallaImi tudna beszélni. Neki van ugyanilyen autója... Köszönöm a gyors választ. Csak most jutottam NET-hez. Tehát: mintha a sebeségmérő mögül hallanám, és csak 2800-3000 között rezeg valami. A középkonzol nekem is néha zizeg, az sokkal halkabb. Lehet, hogy a rezgés a motortérből jön, még nem volt alkalmam kipróbálni úgy, hogy valaki nyomná a gázt belül. Mert huzal már nincs amit rángatnék a motortér felől. A legnagyobb baj az, hogy tegnap óta megszűnt a jelenség! A legrosszabb hiba, ami magától elmúlik, mert bármikor előjöhet. Ha legközelebb megjelenik a dolog, megpróbálom jobban szemügyre (ill. fülügyre) venni! Addig is reménykedem, hogy nem hallom többet. Üdv: Adrian
KoPi Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Nem idézek többet, mert már sok a lépcső. :( A rezgés lehet, hogy tényleg nem jön többet elő. 3 autót járattam be és az elején mászik a rezonancia pontjuk. Az ASTRA-val (classic II) 3000 ezernél tartok és egyre csendesebb a motor, de pl. tegnap egy kicsit jobban meghajtottam Szekszárdra és beérve az első lámpánál alapjáraton is morgott egy kicsit. Pont úgy, mint mikor odalépsz. Aztán visszafelé nyugodtabb vezetés (majdnem folyamatos 115-ös tempo) hazaérve megnyugodott. Úgyérzem a magasabb fordulathoz még szoktatni kell, de ez a többi autón is így volt. Ja a fülem k...a érzékeny, ez hozzátartozik. Szerintem várj amíg egyértelmű nem lesz a dolog. A garanciából futja, viszont Te sem szeretnéd, ha a találgatás miatt feleslegesen szétszednének olyan részt ami jó volt. Nem rosszat akarnak, csak hibát keresnek, mert ugye azzal mentél oda, hogy oldják meg.
Adrian Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Nem idézek többet, mert már sok a lépcső. :( A rezgés lehet, hogy tényleg nem jön többet elő. 3 autót járattam be és az elején mászik a rezonancia pontjuk. Az ASTRA-val (classic II) 3000 ezernél tartok és egyre csendesebb a motor, de pl. tegnap egy kicsit jobban meghajtottam Szekszárdra és beérve az első lámpánál alapjáraton is morgott egy kicsit. Pont úgy, mint mikor odalépsz. Aztán visszafelé nyugodtabb vezetés (majdnem folyamatos 115-ös tempo) hazaérve megnyugodott. Úgyérzem a magasabb fordulathoz még szoktatni kell, de ez a többi autón is így volt. Ja a fülem k...a érzékeny, ez hozzátartozik. Szerintem várj amíg egyértelmű nem lesz a dolog. A garanciából futja, viszont Te sem szeretnéd, ha a találgatás miatt feleslegesen szétszednének olyan részt ami jó volt. Nem rosszat akarnak, csak hibát keresnek, mert ugye azzal mentél oda, hogy oldják meg. Helló! Köszönöm a jótanácsot. Nem merem elkiabálni, de elmúlt a rezgés. Szombaton szárazabb idő volt és töltöttem bele ablakmosó folyadékot. Majdnem üres volt a tartály. Kíváncsiságból megütögettem az ablakmosó tartály nyakát és mintha azt a rezgést hallottam volna. A hűtő kiegyenlítő tartályából megy egy cső az ablakmosó mellett, hozzá is rögzítették egy műanyag bilinccsel. A gumicsövet kicsit arréb toltam a kiegyenlítő tartáűly felé, erre megszűnt a rezgés. Mármint kézzel kocogtatva. Lehet, hogy a tele ablakmosó tartály kicsit lejjeb került és emiatt tudott rezonálni? Talán nem jön elő megint a jelenség. Mert nagyon zavaró volt, 90 és 110 között zenélt az autó. Valóban, nem szerettem volna, ha szétszedik hibakeresés címén. Főleg attól féltem, hogy az egész műszerfalat kiszedik. Mert mintha onna jött volna. Szóval, most talán megúsztam. Milyen autód van? CLASSIC II, milyen motoral? Mégegyszer köszönöm. Adrian
telo Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 ...Talán nem jön elő megint a jelenség. Mert nagyon zavaró volt, 90 és 110 között zenélt az autó. Valóban, nem szerettem volna, ha szétszedik hibakeresés címén. Főleg attól féltem, hogy az egész műszerfalat kiszedik. Mert mintha onna jött volna. Szóval, most talán megúsztam. Milyen autód van? CLASSIC II, milyen motoral? Mégegyszer köszönöm. Adrian Z14XE motoros Classic II van neki... check this out: http://g-astra.opelclub.hu/index.php?optio...lview&staffid=5 Egyébként reméljük, végleg megszűnt a rezonanciád és sok örömöd leled majd az autóban... :(
laziko Elküldve Április28, 2005 Elküldve Április28, 2005 1998-s G Astrám van-1,4 16V.Télen jelentkező problémám,hogy reggel a motor alatt vizfolt található.Kiderült, hogy a termosztát fedélen található műanyag csőcsonk menetes részénél szivárog, a fém és a műanyag különböző hőtágulása miatt. Erre a hibára nincs valakinek megoldása?
uhuhu Elküldve Április29, 2005 Elküldve Április29, 2005 dehogynincs. meg kell javitani. ha ezt nem lehet akkor ki kell cserélni.... 8)
astra14c Elküldve Május1, 2005 Elküldve Május1, 2005 Korábban Koco, ha rossz úton haladt az ajtó nyikorgására panaszkodott. Javaslom a zárszerkezetbe fecskendezzél egy kevés olajat, vagy kend meg zsírral az oszlopon lévő tuskót és a zárszerkezetet. A nyikorgás a zár és az oszlopon lévő műanyag áldásos tevékenysége.
uhuhu Elküldve Május1, 2005 Elküldve Május1, 2005 Javaslom a zárszerkezetbe fecskendezzél egy kevés olajat. A nyikorgás a zár és az oszlopon lévő műanyag áldásos tevékenysége. ezt kinek irtad??? :shock:
telo Elküldve Május1, 2005 Elküldve Május1, 2005 ezt kinek irtad??? :shock: Lehet, hogy nekem? Mivel én írtam, hogy ilyen problémám van, bár nem vagyok "koco"... Mindenesetre, ha nekem, akkor köszi, de én már korábban megtaláltam rá a zárzsírzásos megoldást, ahogy azt írtam is... plusz állítattam a tuskón is, hogy szorosabban záródjon az ajtó, így teljesen eliminálva a nyekergés lehetőségét.
tade Elküldve Május3, 2005 Elküldve Május3, 2005 Sziasztook! Egy barátomnak olyan problémája lenne hogy a szeretett astra g 1.2 eco hol hajlandó menni hol nem:( kiderítette hogy az AC nem mindíg kap áramot !! Nincs valakinek ilyesféle tapasztalata ? Hol keresse a hibát?
telo Elküldve Május3, 2005 Elküldve Május3, 2005 Sziasztook! Egy barátomnak olyan problémája lenne hogy a szeretett astra g 1.2 eco hol hajlandó menni hol nem:( kiderítette hogy az AC nem mindíg kap áramot !! Nincs valakinek ilyesféle tapasztalata ? Hol keresse a hibát? Részletesebben picit... Mi nem megy pontosan? A légkondi? Olyan szokott lenni pl, hogy ha full gázt nyomsz, akkor egy kis időre leveszi a kompresszor teljesítményt... szinte nullára: mintha kikapcsolna. De ez csak teljes terhelésnél (teljes gáz) szokott előfordulni...
uhuhu Elküldve Május3, 2005 Elküldve Május3, 2005 szerintem az autó nem megy.... az AC az benzinpumpa..... szóval hol kap benzint hol nem.... szerinem. 8)
telo Elküldve Május3, 2005 Elküldve Május3, 2005 szerintem az autó nem megy.... az AC az benzinpumpa..... szóval hol kap benzint hol nem.... szerinem. 8) Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :oops: :oops: Bocsika.... :oops: :oops:
opelbolt Elküldve Május3, 2005 Elküldve Május3, 2005 honnan szabadult ide ez a sok műszaki analfabéta? szerintetek meg lehet tanulni autót javítani egy internetes oldalról? vigyétek el egy megbízható márkaszervizbe,ne otthon kínlódjatok
Recommended Posts