Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Nekem eltűnt ,miután összedugtam szétcsúszott csatit.

Lehet,hogy közre játszott ,hogy levettem az aksit :rolleyes:

Aztán hazaértünk és kitöröltem ;)

Ha nem jön össze, hogy magától eltűnik, akkor holnap leveszem az akksit...

De akkor csak eltűnt, de eltárolta a hibát, akkor az nem gond, gondolom nem, ugye?

Link to comment
Megosztás:

Ha nem jön össze, hogy magától eltűnik, akkor holnap leveszem az akksit...

De akkor csak eltűnt, de eltárolta a hibát, akkor az nem gond, gondolom nem, ugye?

A továbbra is van hiba akkor világítani fog.

Ha elmúlt a hiba,a gép tárolja a kitörlésig,tehát ha nem világít nincs hiba.

Más:

Az a legjobb amikor hol világít hol nem :rolleyes:

Vagy nincs hibakód,de mégse úgy működik ahogy kellene. ;)

Link to comment
Megosztás:

kicsit nem kevés a benzin?

50-50 föle sose, de inkébb 60-40 a benzin javára arány, amiért még nem gonoszkodik a sárga.

Azt mondjátok meg,hogy idáig négy ikon világított gyújtás állapotban

kulcs

olaj

töltés

sárga gonosz.

Hétvégén levettem az aksi sarut amíg bohóckodtam a hátsó lambdával

azóta nincs kulcs,csak addig van amíg a többi is világít(légzsák ,kézifék,stb)

Tehát gyújtáson most

olaj töltés sárga gonosz.

?????

Ha tárolt hibakód van, de már nincs jelen a hiba, akkor indításig világít a kulcs. Ez tuti azoknál a hibakódoknál, amik akkusaru levételre eltűnnek. Szóval két piros, közte egy sárga a tuti.

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel alaposabban megnéztem, én nálam is úgy működik, hogy gyújtás ráadáskor felvillan a kulcsos, utána pedig a többivel elalszik és csak a töltés, a kipufogógázos sárga meg az olajnyomás világít.

Nekem is úgy működik hogy gyújtás után addig van kulcs amig abs TC meg a többi, nekem azokkal együtt alszik el!
Link to comment
Megosztás:

50-50 föle sose, de inkébb 60-40 a benzin javára arány, amiért még nem gonoszkodik a sárga.

Ha tárolt hibakód van, de már nincs jelen a hiba, akkor indításig világít a kulcs. Ez tuti azoknál a hibakódoknál, amik akkusaru levételre eltűnnek. Szóval két piros, közte egy sárga a tuti.

Én értelek.

De nem volt benne hiba amikor négy ikon világított

Majd a hátsó lambda miatt volt benne,azt megcsináltam.

Tovább nem világított a sárga gonosz.

Szóval tárolva volt,de már nem volt jelen.

És három világított,annak ellenére hogy volt tárolt hiba

Érti???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Melegebb időben másnak is szorul a gyújtáskapcsoló? Már tavaly is észrevettem, de most rettenetesen akad.

Gondoltam fújok bele egy kis wd40-t, de akkor a kulcsot zsebre téve csupa trutyi lenne a zsebem.

Bár lehet, hogy mégis meglépem, oszt a kulcsot törölgetem inkább egy darabig.

Link to comment
Megosztás:

Érti???

Másrészt nem lényeges,mert mindkét állapotnál tökéletesen mükszik. :D

Ha van kulcs ,ha nincs

Nem teljesen, de télleg mindegy. :rolleyes:

Sziasztok!

Melegebb időben másnak is szorul a gyújtáskapcsoló? Már tavaly is észrevettem, de most rettenetesen akad.

Gondoltam fújok bele egy kis wd40-t, de akkor a kulcsot zsebre téve csupa trutyi lenne a zsebem.

Bár lehet, hogy mégis meglépem, oszt a kulcsot törölgetem inkább egy darabig.

Pont múlt héten volt ez a gondom. Én fújtam bele wd40-et, azóta mint az új. Első két kulcsolásnál volt kicsit wd40-es a kulcs, de azóta csak filmréteg van rajta, az meg nem bántja a zsebem. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Melegebb időben másnak is szorul a gyújtáskapcsoló? Már tavaly is észrevettem, de most rettenetesen akad.

Gondoltam fújok bele egy kis wd40-t, de akkor a kulcsot zsebre téve csupa trutyi lenne a zsebem.

Bár lehet, hogy mégis meglépem, oszt a kulcsot törölgetem inkább egy darabig.

Nekem is szorul a gyújtáskapcsoló. Főleg nyáron annyira, hogy szinte az önindító állásból nekem kell visszatekernem nem magától ugrik vissza. Én befújom WD-40-el általában ami segít. De sajnos tényleg nem szabad elfeledkezni a trutyis kulcsról olyankor. Engem is érdekelne ha lenne rá valami csodaszer :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szorul a gyújtáskapcsoló. Főleg nyáron annyira, hogy szinte az önindító állásból nekem kell visszatekernem nem magától ugrik vissza. Én befújom WD-40-el általában ami segít. De sajnos tényleg nem szabad elfeledkezni a trutyis kulcsról olyankor. Engem is érdekelne ha lenne rá valami csodaszer :rolleyes:

Már írtam régebben, nekem is így kezdődött, aztán meg tréler lett a vége, annyira megszorult, hogy nem lehetett beindítani.Pedig wd-40-es-eztem egy párszor addig:-)

Autószerelő haver megoldása: gyújtáskapcsoló szétszed, rugók rövidebbre vágva.

Ez volt kb 70-80e Km-nél.

Most 173e van benne és azóta semmi baja, pedig egy nap 20-25-ször biztos beindítom:-)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szorul a gyújtáskapcsoló. Főleg nyáron annyira, hogy szinte az önindító állásból nekem kell visszatekernem nem magától ugrik vissza. Én befújom WD-40-el általában ami segít. De sajnos tényleg nem szabad elfeledkezni a trutyis kulcsról olyankor. Engem is érdekelne ha lenne rá valami csodaszer :rolleyes:

Igy van nekem ez volt tavaly is meg idén is! Roszogott a kulcs a zárba :S Én is nyomtam bele WD40et aztóta következő évig gond letudva! Nem tudom a meleg mit csinál ott (lehet kiszáritja a WD40et) de lényeg hogy minden évbe eddig kellet WD40 bele.

Link to comment
Megosztás:

Lehet rászóltam a múltkor amikor azt mondtam, hogy mióta megvettem az autóm még nem volt probléma vele. Minap vettem észre, hogy a motortérből, alapjáraton furcsa kattogó, zakatoló hang hallatszik mintha az ékszíj felől jönne a hang. Nem tudom mi lehet a probléma esetleg, de remélem nem komoly.

Link to comment
Megosztás:

Lehet rászóltam a múltkor amikor azt mondtam, hogy mióta megvettem az autóm még nem volt probléma vele. Minap vettem észre, hogy a motortérből, alapjáraton furcsa kattogó, zakatoló hang hallatszik mintha az ékszíj felől jönne a hang. Nem tudom mi lehet a probléma esetleg, de remélem nem komoly.

Ékszíj felől jön akkor az ékszijfeszitő hangját hallod nekem melegen szintén ezt csinálja! Ne foglalkozz vele ha nagyon cicereg akkor csere. Párom cliójába fütyül már vagy jó fél éve aztán semmi gond. Bár ha beáll akkor letüzeli az ékszijat az egyszer biztos. Nekem az F astrám csinálta ugyanezt. Az inkább ilyesztő minthogy veszélyes, meg persze utána lehet izomszervóval menni hazáig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a gyújtáskapcsoló nekem csak a kormányzár miatt szorul néha,de ha megmozgatom a kormányt,akkor már könnyen elfordul.Lenne 1 kérdésem nem marad bent a szivargyújtó,ha benyomom folyamatosan akkor bemelegszik,csere vagy javítható szerintetek?

A szivargyújtód valószinűleg azért nem marad bennt mert nem csak szivargyújtásra használod hanem áramforrásként is. És mivel a bedugott eszközök kitágították a bimetallt ezért nem fogja meg. Lehet azt hogy meggörbited a két kis fülecskét de óvatosan mert aztán az ellenkezőjét éred el hogy nem vagy csak igen soká ugrik ki és az viszont okozhat tüzet vagy műszerfal deformációt. ÚGYHOGY EZZEL OVATOSAN! Ha görbítesz rajta akkor teszteld jó sokáig több alkalommal hogy nem melegszik-e meg túlságosan Illetve még vmi. Ha sikerül megoldani egészen odáig lesz jó mégnem megint beledugod a mobil- pda- laptom- vibrátor- vagy mittudoménmitöltőt.

Link to comment
Megosztás:

Ékszíj felől jön akkor az ékszijfeszitő hangját hallod nekem melegen szintén ezt csinálja! Ne foglalkozz vele ha nagyon cicereg akkor csere. Párom cliójába fütyül már vagy jó fél éve aztán semmi gond. Bár ha beáll akkor letüzeli az ékszijat az egyszer biztos. Nekem az F astrám csinálta ugyanezt. Az inkább ilyesztő minthogy veszélyes, meg persze utána lehet izomszervóval menni hazáig.

köszönöm! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok a gyújtáskapcsoló nekem csak a kormányzár miatt szorul néha,de ha megmozgatom a kormányt,akkor már könnyen elfordul.Lenne 1 kérdésem nem marad bent a szivargyújtó,ha benyomom folyamatosan akkor bemelegszik,csere vagy javítható szerintetek?

Nekem olyat csinál melegben, hogy kihúzom a kulcsot, de nem kattanik, és a rádió is megy tovább, bedug, kuhúz és megjavul... Tényleg évente min 1x tavasszal kell neki a kenés....

Az egyik kollegámnak ilyen probléma miatt cseréltek valamit garissan a kocsiban, neki azóta nem kell kennie... Azt mondták erre is, hogy elég gyakori (ugyanúgy mint a bal oldali féltengely szimeríng, az olajszűrő ház tömítése, stb... )

Link to comment
Megosztás:

Igy van nekem ez volt tavaly is meg idén is! Roszogott a kulcs a zárba :S Én is nyomtam bele WD40et aztóta következő évig gond letudva! Nem tudom a meleg mit csinál ott (lehet kiszáritja a WD40et) de lényeg hogy minden évbe eddig kellet WD40 bele.

Arra tudok gondolni, hogy nyáron az autóban nagyon meleg van és talán elpárolog a WD-40 vagy elveszíti a kenőképességét. Esetleg hőtágulás? Nem tudom. Lehet tényleg érdemes megnézetni valami hozzáértővel és a rugókból vágni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.