Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Amit kiütött, az a szervízintervallum-jelző, így most mehetsz megint 15e km-t, míg újra jelez.

Szia andris83!

Tehát akkor 15e km után ismét jelez. Köszi szépen a választ! :devlish:

Elküldve
Rendben,legyen. én befejeztem ezt a témát. :lol:

Szerk:

Igen általában univerzális.

Azért vagyok vele úgy ,hogyha találok bosch alkatrészt hozzá megnézem bosch katalógus számát a bosch epc-ben és a stimmel a GM számmal akkor jöhet.

Nekem bevált.

Majd egyszer megmutatom miről beszélek. :lol:

Egyébként meg úgyis én vagyok a HUGYOSBOKOR!!!!! :devlish:

UFFF Befejeztem.

így-így... ez így OK, de nagyon sok helyen katalógusból kinézik hogy jó hozzá, és nem... nagyon nagyon sok embert láttam már akinek a végeredmény az 2x annyi volt mintha 1x megvette volna a jót, mert univerzálist adtak neki, amivel nem müködött az autó.

Elküldve
így-így... ez így OK, de nagyon sok helyen katalógusból kinézik hogy jó hozzá, és nem... nagyon nagyon sok embert láttam már akinek a végeredmény az 2x annyi volt mintha 1x megvette volna a jót, mert univerzálist adtak neki, amivel nem müködött az autó.

Na akkor egyről beszélünk :devlish:

Én igy csinálom.

Elküldve
Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok-e? Ha nem akkor bocsi! Azt szeretném megtudni hogy a minapokban volt olaj csere a gépsasban és nem az opelnél történt az eset hanem másik szerelőnél! Az olajcsere után a napi számláló nyomva tartása mellett gyujtásra rakta és láttam a vizszintes vonalakat. A kérdésem az hogy ezzel a módszerrel csak kiütötte az inspekciót vagy ugyanugy jelezni fog a következő cserét?!

A szervízkönyvben megadott szervíz periódus eljövetelekot (km, vagy idő, amelyik hamarabb elérkezik) újra meg fog jelenni az InSP.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy 99'-es 1.4 16v-es Astra G-m.

Olyan problémám van vele, hogy 1300-1800-as fordulat között rángat, ilyenkor a fordulat is ingadozik kicsit és a fogyasztása se a legjobb.

Valakinek volt már hasonló problémája?

Elküldve
Sziasztok!

Van egy 99'-es 1.4 16v-es Astra G-m.

Olyan problémám van vele, hogy 1300-1800-as fordulat között rángat, ilyenkor a fordulat is ingadozik kicsit és a fogyasztása se a legjobb.

Valakinek volt már hasonló problémája?

Szia!

Esetleg gyertyákat megnézheted, hogy milyenek, és ha lehet akkor tisztítsd ki a folytószelepházat, és ettől megjavul akkor lehet örülni, ha nem javul akkor máshol kell keresni a hibát....

Elküldve
Sziasztok!

Van egy 99'-es 1.4 16v-es Astra G-m.

Olyan problémám van vele, hogy 1300-1800-as fordulat között rángat, ilyenkor a fordulat is ingadozik kicsit és a fogyasztása se a legjobb.

Valakinek volt már hasonló problémája?

Ha hibát nem jelez,tehát a sárga lámpa nem világít akkor én is a Norbedlee által

javasoltakat ajánlom első körben megtenni.

Esetleg még megpróbálhatod az ún. kiégetést(fagyizást),ami abból áll,hogy

magasabb oktánszámú (99-100) benzinnel meghajtod a gépet,magasabb 4000-5000 körüli

fordulaton kb.50-100 km-en át.Ilyenkor kiégnek a lerakódások.Meg utána tölthetsz bele

jó minőségű szelep ill. injektortisztítót!

Elküldve
Ha hibát nem jelez,tehát a sárga lámpa nem világít akkor én is a Norbedlee által

javasoltakat ajánlom első körben megtenni.

Esetleg még megpróbálhatod az ún. kiégetést(fagyizást),ami abból áll,hogy

magasabb oktánszámú (99-100) benzinnel meghajtod a gépet,magasabb 4000-5000 körüli

fordulaton kb.50-100 km-en át.Ilyenkor kiégnek a lerakódások.Meg utána tölthetsz bele

jó minőségű szelep ill. injektortisztítót!

Régen néha fel-fel gyulladt, arra azt mondták hogy az ilyen ennél. Aztán mikor jelentkezett ez a probléma (nemsokkal vezérműszíj csere után) elvittem szerelőhöz, ő a hibakódkiolvasóval a lambda-szondát,egr-szelepet,gyertyát javasolta...meg hogy vigyem el diagnosztikára...

..ott azt mondták gyertya, esetleg trafósor, mert a szonda jó, csak lassú...

diagnosztika előtt volt gyertyacsere pár nappal, ezt mondtam is de erre azt mondták vegyek jó gyertyát, ne gm-est.

Ez után cseréltem szondát...javult a dolog, lámpa azóta nem gyulad fel.

Elküldve
Régen néha fel-fel gyulladt, arra azt mondták hogy az ilyen ennél. Aztán mikor jelentkezett ez a probléma (nemsokkal vezérműszíj csere után) elvittem szerelőhöz, ő a hibakódkiolvasóval a lambda-szondát,egr-szelepet,gyertyát javasolta...meg hogy vigyem el diagnosztikára...

..ott azt mondták gyertya, esetleg trafósor, mert a szonda jó, csak lassú...

diagnosztika előtt volt gyertyacsere pár nappal, ezt mondtam is de erre azt mondták vegyek jó gyertyát, ne gm-est.

Ez után cseréltem szondát...javult a dolog, lámpa azóta nem gyulad fel.

milyen fordulatokon használod a gépet? és legtöbbet hol? (pl városi rövidtávok, vagy pályán)

Elküldve

Ha bizonyos fordulaton szaggat-rángat az ált. trafó szokott lenni!

Gyertyacsere után pár napig jó aztán megint kezd rángatni.

Mondjuk ilyenkor sárga lámpi is van,asszem.

Elküldve
Ha bizonyos fordulaton szaggat-rángat az ált. trafó szokott lenni!

Gyertyacsere után pár napig jó aztán megint kezd rángatni.

Mondjuk ilyenkor sárga lámpi is van,asszem.

Trafónál nincs sárga lámpa

Elküldve
milyen fordulatokon használod a gépet? és legtöbbet hol? (pl városi rövidtávok, vagy pályán)

Túlnyomórészt városi rövid szakaszok (melóba/ból, kb 7-8 perc).

Elküldve
Ha bizonyos fordulaton szaggat-rángat az ált. trafó szokott lenni!

Gyertyacsere után pár napig jó aztán megint kezd rángatni.

Mondjuk ilyenkor sárga lámpi is van,asszem.

Gyertya csere után tényleg jobb volt egy-két napig.

Elküldve
Túlnyomórészt városi rövid szakaszok (melóba/ból, kb 7-8 perc).

Sajnos ez a legrosszabb az autóknak a sok rövidtáv hideg motorral.

Szerintem próbáld meg hosszabb távon jól megjáratni esetleg valami "prémium benzint" beletankolni és jól meglövetni a gépet hátha...

Elküldve
Diagnosztikán is gyanakodott rá(a trafóra) a srác, de hibát nem látott.

Sajnos attól hogy pl trafót ír ki nem biztos, hogy az a hiba....de lehet EGR szelep (az volt már tisztítva vagy cserélve?) lambda szonda is lehet meg é csomó más dolog...sajna ki kell tapogatózni...

Elküldve

Akkor,ha összefoglaljuk. bizonyos fordulaton rángat hibakód nincs,lambda cserélve,agr hibát nem ír,

gyertyacsere után megjavult utána megint rángat:szerintem próbálj meg egy csere trafóhidat szerezni!

Elküldve
Túlnyomórészt városi rövid szakaszok (melóba/ból, kb 7-8 perc).

Ez lehet a baja. Mindenhol tele lehet lerakódásokkal. Fojtószelepházat pucoltasd ki, és futtasd meg magasabb fordulaton, ahogy előttem is írták (persze csak akkor, ha minden henger megy!). Ilyen pörgetősebb üzemeket nem árt néha beiktatni, hogy elkerüld az eltunyulást.

Elküldve
Ez lehet a baja. Mindenhol tele lehet lerakódásokkal. Fojtószelepházat pucoltasd ki, és futtasd meg magasabb fordulaton, ahogy előttem is írták (persze csak akkor, ha minden henger megy!). Ilyen pörgetősebb üzemeket nem árt néha beiktatni, hogy elkerüld az eltunyulást.

így van és ne hidegen pörgesd!!!

Elküldve
Régen néha fel-fel gyulladt, arra azt mondták hogy az ilyen ennél. Aztán mikor jelentkezett ez a probléma (nemsokkal vezérműszíj csere után) elvittem szerelőhöz, ő a hibakódkiolvasóval a lambda-szondát,egr-szelepet,gyertyát javasolta...meg hogy vigyem el diagnosztikára...

..ott azt mondták gyertya, esetleg trafósor, mert a szonda jó, csak lassú...

diagnosztika előtt volt gyertyacsere pár nappal, ezt mondtam is de erre azt mondták vegyek jó gyertyát, ne gm-est.

Ez után cseréltem szondát...javult a dolog, lámpa azóta nem gyulad fel.

kiváncsi lennék, ezt mondaná-e a gyári mérnököknek is...

Elküldve
kiváncsi lennék, ezt mondaná-e a gyári mérnököknek is...

szvsz nem a gyertyán múlik, egy GM-is ugyanolyan jó mint egy Bosch lehet hogy még egy és ugyan az csak a doboza más...

Elküldve
Hi,

Bal első ajtó kinyitáskor nem akad meg a régi 2-3 helyen, hanem vissza akar csukódni. Mit lehet vele tenni?

előre is köszi!

Így látatlanban ajtóhatároló csere.

Elküldve
 

 Egy GM-is ugyanolyan jó mint egy Bosch lehet hogy még egy és ugyan az csak a doboza más...

Hát igen... Még a betű jele és a száma is ugyan az a kettőnek !

Cimbi most vett lambdát igaz Ő Fastrába X16XE -s motorral szereltbe. Neki azt mondtam hogy mindenképpen olyant vegyen aminek gyári stekkere van erre mikor kértük a boltba azt mondták hogy a bosch aminek a stekkere gyári (tehát nem 4 kanóc) az full ugyanaz mint a GM csak a gyártó dobozába van. G be én is nézegetek lehet hogy cserélek lambdát. Bár félek tőle mert azt mondják többen is hogy ha csak a fogyasztás miatt akarok nem tuti hogy ez az oka. Márpedig én csak amiatt szeretnék!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.