Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jaaj bocs.

A légtömegmérő meg a levegő hőmérséklet mérő.

A levegő cső vezetékben,a levegő szűrő és a folytószelepház között.

Milyen moci neked?(motorkód)

Elküldve
Sziasztok!

A következő lenne a kérdésem.

Szombat éjszaka vettem észre az M3-ason, hogy huzamosabb 140-160közötti tempónál a műszerfalon kivillant az a kis sárga lámpa ami a váltóra figyelmeztet.

Vissza lassítottam 110re kb, utána ki is aludt.

Találkozott már valaki ilyen problémával?

automata váltós az autód?

Elküldve
még pedig melyik az az 1?

Lambda?

Igen

P0130-O2 érzékelő áramkör szakadt

A Te motorodnál ezt jelenti.

Ezeknek teljesülnie kell:

Motor 40 sec óta fut

Hűtőközeg hőmérséklete nagyobb, mint 75 °C

Fojtószelep-nyílás nagyobb, mint 10 %

Következő hibakód nem tárolt: P0120, P0105

Lambda-szonda feszültsége a 343 mV -tól 540 mV -ig terjedő tartományban

(Áramkör szakadás, Lambda-szonda hiba)

A fenti feltételeknek legalább 15 sec -ig teljesülniük kell

Elküldve
Igen

P0130-O2 érzékelő áramkör szakadt

A Te motorodnál ezt jelenti.

Ezeknek teljesülnie kell:

Motor 40 sec óta fut

Hűtőközeg hőmérséklete nagyobb, mint 75 °C

Fojtószelep-nyílás nagyobb, mint 10 %

Következő hibakód nem tárolt: P0120, P0105

Lambda-szonda feszültsége a 343 mV -tól 540 mV -ig terjedő tartományban

(Áramkör szakadás, Lambda-szonda hiba)

A fenti feltételeknek legalább 15 sec -ig teljesülniük kell

Akkor lambda csere ezek szerint?

Akkor azért eszik ennyit a kocsi.

Szerintem legalább 1literrel eszik többet

Elküldve
Akkor lambda csere ezek szerint?

Akkor azért eszik ennyit a kocsi.

Szerintem legalább 1literrel eszik többet

Még mindig azt mondom ,hogy keresni kell valakit aki foglalkozik diagnosztikával,és megtudja nézni az értékeket :lol:

Hogy milyen értékek vannak.

Tecikérteni :devlish:

Másrészt a bosch és gm lambda ugyan az :lol:

Elküldve
Még mindig azt mondom ,hogy keresni kell valakit aki foglalkozik diagnosztikával,és megtudja nézni az értékeket :lol:

Hogy milyen értékek vannak.

Tecikérteni :devlish:

Másrészt a bosch és gm lambda ugyan az :lol:

Illetve nem, más a gyártásnál a tűrési érték.

Elküldve
Igen

P0130-O2 érzékelő áramkör szakadt

A Te motorodnál ezt jelenti.

Ezeknek teljesülnie kell:

Motor 40 sec óta fut

Hűtőközeg hőmérséklete nagyobb, mint 75 °C

Fojtószelep-nyílás nagyobb, mint 10 %

Következő hibakód nem tárolt: P0120, P0105

Lambda-szonda feszültsége a 343 mV -tól 540 mV -ig terjedő tartományban

(Áramkör szakadás, Lambda-szonda hiba)

A fenti feltételeknek legalább 15 sec -ig teljesülniük kell

honnan tudol te ilyesmiket??? :devlish:

Elküldve
Illetve nem, más a gyártásnál a tűrési érték.

Létezik olyan ,hogy bosch epc.

ott motorkód alapján megtalálod a neked valót,és ha megvan amit kerestél

akkor megnézed az OEM számot és már látod is a GM számot.És ha ez megvan akkor már csak azt kell tudni ,hogy mi a kerest alkatrész GM száma.

Tehát így kell a megfelelő alkatrészt kiválasztani.

Na a másik hogy ,nagyon sok elektronikus alkatrész bosch.

De én hagyom ezt a témát.

Elküldve

Kösz mindenkinek a tanácsát, infóját, segítségét!

Érdemes ide járni már rá jöttem, tőletek sokat lehet tanulni :lol:

Még annyi a Lambdához, hogy tegnap megpróbáltam kivenni, de bele van teremtve elég takarosan, képtelenség kilazítani... :devlish:

Elküldve
Létezik olyan ,hogy bosch epc.

ott motorkód alapján megtalálod a neked valót,és ha megvan amit kerestél

akkor megnézed az OEM számot és már látod is a GM számot.És ha ez megvan akkor már csak azt kell tudni ,hogy mi a kerest alkatrész GM száma.

Tehát így kell a megfelelő alkatrészt kiválasztani.

Na a másik hogy ,nagyon sok elektronikus alkatrész bosch.

De én hagyom ezt a témát.

Egy gyártósoron jön mind, csak a végén az egyik GM dobozba megy, mert teljesíti a GM előírást, a másik BOSCH (GM nem veszi át, de a Bosch követelményeket teljesíti), ami azt sem tudja megy nonamenak, ami meg azt sem, az kuka, amit az okosok még bezúzás előtt elpasszolnak feketén. :devlish:

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok-e? Ha nem akkor bocsi! Azt szeretném megtudni hogy a minapokban volt olaj csere a gépsasban és nem az opelnél történt az eset hanem másik szerelőnél! Az olajcsere után a napi számláló nyomva tartása mellett gyujtásra rakta és láttam a vizszintes vonalakat. A kérdésem az hogy ezzel a módszerrel csak kiütötte az inspekciót vagy ugyanugy jelezni fog a következő cserét?!

Elküldve
Még mindig azt mondom ,hogy keresni kell valakit aki foglalkozik diagnosztikával,és megtudja nézni az értékeket :lol:

Hogy milyen értékek vannak.

Tecikérteni :devlish:

Másrészt a bosch és gm lambda ugyan az :lol:

nem. nem....

a bosch általában univerzális a GM meg belevaló.

sok sok bosch termékkel szívtam már, ami nem belevaló volt, majd kiderült hogy a gyári is bosch. az jó volt.

Elküldve
Szervíz program :lol:

Lehet,h nekem is tudnál segíteni? :lol: Időszakosan rendetlenkedik az alapjáratom. Mármint az autómé... :devlish: A jelenség? álló helyzetben leesik 500 alá, felpörög 1000ig, megcsinálja párszor, majd beáll. Vagy... üresben gurulva fennakad 1200-1500 közt valahol, ill. ugrándozik 1200-1800 közt. Voltam szerelőnél, kitisztította az alapjáratit, ill. az egr-t, egy darabig (kb 100km) jó volt, de újra kezdte. Hibakód állítólag nincs. Tanácstalan vagyok...

Elküldve
nem. nem....

a bosch általában univerzális a GM meg belevaló.

sok sok bosch termékkel szívtam már, ami nem belevaló volt, majd kiderült hogy a gyári is bosch. az jó volt.

Rendben,legyen. én befejeztem ezt a témát. :lol:

Szerk:

Igen általában univerzális.

Azért vagyok vele úgy ,hogyha találok bosch alkatrészt hozzá megnézem bosch katalógus számát a bosch epc-ben és a stimmel a GM számmal akkor jöhet.

Nekem bevált.

Majd egyszer megmutatom miről beszélek. :lol:

Egyébként meg úgyis én vagyok a HUGYOSBOKOR!!!!! :devlish:

UFFF Befejeztem.

Elküldve
Lehet,h nekem is tudnál segíteni? :lol: Időszakosan rendetlenkedik az alapjáratom. Mármint az autómé... :devlish: A jelenség? álló helyzetben leesik 500 alá, felpörög 1000ig, megcsinálja párszor, majd beáll. Vagy... üresben gurulva fennakad 1200-1500 közt valahol, ill. ugrándozik 1200-1800 közt. Voltam szerelőnél, kitisztította az alapjáratit, ill. az egr-t, egy darabig (kb 100km) jó volt, de újra kezdte. Hibakód állítólag nincs. Tanácstalan vagyok...

Én így nem tudok segíteni,márkaszerviz vagy Wessz vagy Uhuhu vagy a környéketeken valami hozzáértő ember :lol:

Elküldve
Én így nem tudok segíteni,márkaszerviz vagy Wessz vagy Uhuhu vagy a környéketeken valami hozzáértő ember :devlish:

Veszprémi vagyok, nem ismerek profit, a márkaszervízekben pedig nem igazán bízom.

Elküldve

Amit kiütött, az a szervízintervallum-jelző, így most mehetsz megint 15e km-t, míg újra jelez.

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok-e? Ha nem akkor bocsi! Azt szeretném megtudni hogy a minapokban volt olaj csere a gépsasban és nem az opelnél történt az eset hanem másik szerelőnél! Az olajcsere után a napi számláló nyomva tartása mellett gyujtásra rakta és láttam a vizszintes vonalakat. A kérdésem az hogy ezzel a módszerrel csak kiütötte az inspekciót vagy ugyanugy jelezni fog a következő cserét?!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.