Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
lehet már neked is írtam, de a komfort funkció nálad aktív? tehát az ablakemelő gomb hosszab megnyomására teljesen fel/le megy? mert nálam a nem gyári riasztónál is ez a risztóra felhúzom csak akkor megy, ha ez be van tanítva, különben nem! :devlish:

olvastam itt valahol sokoldallal előrébb erről a komfort funkcióról, de ez megvan, fellemegy ha hosszan nyomom... lehet ezekszerint a régi inditásgátló tudta a riasztóra felhúzást/ami ki lett kötve/ nem asztrakocsi... az lehet nem?

Elküldve
és ez miért jó így?

Annó nekem régen aszonták azért reccsen mert épp úgy állnak a fogaskerekek, és épp élére kapja el. én is ugy szoktam hogy először egyes, majd ugy R .

Elküldve
Annó nekem régen aszonták azért reccsen mert épp úgy állnak a fogaskerekek, és épp élére kapja el. én is ugy szoktam hogy először egyes, majd ugy R .

Akkor reccsen, ha még a kuplung kinyomását követően nem állt le a kuplung és a váltó közötti rész forgása, mivel a hátramenethez tudtommal nincs szinkron. Ha először berakod másik fokozatba, akkor leáll a köztes rész, és utána bemegy hátramenetbe is recsegés nélkül. De a használati utasítás is írja, hogy a kuplung kinyomása után ha várunk 2-3 másodpercet, akkor recsegés nélkül bemegy hátramenetbe.

Ha már állnak a fogaskerekek és épp szembe kapják a fogak egymást, akkor nemis megy be, hiába nyomod erősebben is. Ekkor kuplung fel majd ismét benyom, és akkor jó eséllyel bemegy.

Elküldve
Akkor reccsen, ha még a kuplung kinyomását követően nem állt le a kuplung és a váltó közötti rész forgása, mivel a hátramenethez tudtommal nincs szinkron. Ha először berakod másik fokozatba, akkor leáll a köztes rész, és utána bemegy hátramenetbe is recsegés nélkül. De a használati utasítás is írja, hogy a kuplung kinyomása után ha várunk 2-3 másodpercet, akkor recsegés nélkül bemegy hátramenetbe.

Ha már állnak a fogaskerekek és épp szembe kapják a fogak egymást, akkor nemis megy be, hiába nyomod erősebben is. Ekkor kuplung fel majd ismét benyom, és akkor jó eséllyel bemegy.

Ezt én is így szoktam ala. Uhuhu, ha tolatmenet kell, előbb 2esbe, majd onnan szépen be reverse :devlish:

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék tőletek. Én is lekapnám a szelepfedelet (Z14XEP, 2005/06, 63.000km) és ellenőrizném a csavarokat. Nem tudja véletlenül valaki hogy milyen sorrendben kell meghúzni és mekkora nyomatékkal? Valamint tömítést milyet érdemes venni, gyárit?

Előre is köszi.

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék tőletek. Én is lekapnám a szelepfedelet (Z14XEP, 2005/06, 63.000km) és ellenőrizném a csavarokat. Nem tudja véletlenül valaki hogy milyen sorrendben kell meghúzni és mekkora nyomatékkal? Valamint tömítést milyet érdemes venni, gyárit?

Előre is köszi.

Az ÍGY CSINÁLD... könyvben szerintem van róla szó. Pl. a kumabushi cartárs aláírásában lévő linkről le tudod tölteni. Tömítésből jó lehet a gyári.

(Mondjuk a könyvben nincs benne konkrétan a Z14XEP. De hátha jön valaki, aki bemondja Neked.)

Elküldve
Az ÍGY CSINÁLD... könyvben szerintem van róla szó. Pl. a kumabushi cartárs aláírásában lévő linkről le tudod tölteni. Tömítésből jó lehet a gyári.

(Mondjuk a könyvben nincs benne konkrétan a Z14XEP. De hátha jön valaki, aki bemondja Neked.)

Nem fontos tömítést cseélni,hacsak nem folyt már.

A meghúzási sorrend az ugyan az mint az x14xe-nél,asszem.

Elküldve

Sziasztok!

Az 1.6-os motorom mostanában elkezdett egy kicsit jobban rázni "remegni"!Ez alapjáraton jol láthatóan remeg és már 130-nál is jobban rázz a kormány mint szokott!Mitöl lehet??A motortartó bakkokra gondoltam de nagyobb hirtelen gáz adásra nem ugrik meg a motor!

Elküldve
Sziasztok!

Az 1.6-os motorom mostanában elkezdett egy kicsit jobban rázni "remegni"!Ez alapjáraton jol láthatóan remeg és már 130-nál is jobban rázz a kormány mint szokott!Mitöl lehet??A motortartó bakkokra gondoltam de nagyobb hirtelen gáz adásra nem ugrik meg a motor!

a kormány rázás nem a motor....az vmelyik első kerék lesz.... :devlish:

Elküldve

Nálam továbbra is kopog a vmi mikor belemegyek egy gödörbe vagy egyenletlen úton haladok. Sokan azt mondták hogy "kutyacsont" nagyon remélem igazuk lesz mert már meg is vettem. Ma akartam kicserélni de a projekt nem jött össze mert a gyári alufelni biztonsági fedelét nem tudtam leszedni a hozzá adott célszerszámmal. Nah mind1 jövő héten úgyis megyek gumiztatni, aztán akkor majd leugrik utána meg már nekem is megy majd. Viszont a belső összekötő cseréje az már nekem nekem nem igazán megy. Meg vhogy nem is merem szal annak eléggé szerelő szaga lesz. Bár szerintem az is nagyot sziv majd vele mert ez eszméletlen rossz helyen van! Vki már cserélt ilyent otthon? Ha igen ossza meg velem hogyan megy. Nekem a bal első szól.

Elküldve
a kormány rázás nem a motor....az vmelyik első kerék lesz.... :devlish:

Alapjáraton? Gyakorlatilag állva?

130-nál oké, de így?

Elküldve
olvastam itt valahol sokoldallal előrébb erről a komfort funkcióról, de ez megvan, fellemegy ha hosszan nyomom... lehet ezekszerint a régi inditásgátló tudta a riasztóra felhúzást/ami ki lett kötve/ nem asztrakocsi... az lehet nem?

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék tőletek. Én is lekapnám a szelepfedelet (Z14XEP, 2005/06, 63.000km) és ellenőrizném a csavarokat. Nem tudja véletlenül valaki hogy milyen sorrendben kell meghúzni és mekkora nyomatékkal? Valamint tömítést milyet érdemes venni, gyárit?

Előre is köszi.

Na megkerestem neked az occó utólagos megoldást. Bocs, csak most volt időm. Itt szedtük össze annó.

Elküldve
Alapjáraton? Gyakorlatilag állva?

130-nál oké, de így?

Zachi bakker te mindíg kötözködsz mindekivel!? olvass mielőtt felhúzol bárkit is a hozzászólásaiddal....a kormány remegést 130-nál írta, nem alapjáraton! alapjáratona moto4r remeg neki..olvass már ne csak kötözködj! :devlish:

Elküldve

Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy 98-as x14xe G astrám,a hibajelenség a következő.Mostanság ha 20-fok felett van a hömérséklet,az autó 1500-as alapjáraton indul,ami kb 40-50 mp-ig tart és utánna szépen lecsökken 1000-re és ahogy melegszik ugy csökken,ha 20-fok alatt van akkor nincs hiba,indul 1000 alapjárat és csökken ahogy melegszik,vagyis ahogy kell.Szerelő hőmérséklet jeladóra tippelt,kicseréltük,de nem lett jo,ezután azt mondta,hogy az alpjárati motor koszos,végülis igaza volt mert koszos volt,kipucolta de nem lett jo,hibát nem jelez a gép,még talán annyi,hogy 2-es 3-as-ban alacsony fordulaton(1500-2000 között)mintha nagyonkicsit rángatna.Olvastam,hogy mások is küszködnek ilyen hibával amit nemnagyon sikerült orvosolni,de ha valakinek mégis sikerült megoldani akkor ossza meg velem.

Elküldve
Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy 98-as x14xe G astrám,a hibajelenség a következő.Mostanság ha 20-fok felett van a hömérséklet,az autó 1500-as alapjáraton indul,ami kb 40-50 mp-ig tart és utánna szépen lecsökken 1000-re és ahogy melegszik ugy csökken,ha 20-fok alatt van akkor nincs hiba,indul 1000 alapjárat és csökken ahogy melegszik,vagyis ahogy kell.Szerelő hőmérséklet jeladóra tippelt,kicseréltük,de nem lett jo,ezután azt mondta,hogy az alpjárati motor koszos,végülis igaza volt mert koszos volt,kipucolta de nem lett jo,hibát nem jelez a gép,még talán annyi,hogy 2-es 3-as-ban alacsony fordulaton(1500-2000 között)mintha nagyonkicsit rángatna.Olvastam,hogy mások is küszködnek ilyen hibával amit nemnagyon sikerült orvosolni,de ha valakinek mégis sikerült megoldani akkor ossza meg velem.

Szerintem ez nem hiba, ez így normális! :devlish:

Elküldve
Szerintem ez nem hiba, ez így normális! :devlish:

Normális, hogy 20 fok felett 1500-as alapjárattal indul, 20 fok alat meg 1000-el? Szerintem nagyon nem normális, de a hőmérsékletmérőn kívül nekem sincs ötletem rá.

Elküldve
Normális, hogy 20 fok felett 1500-as alapjárattal indul, 20 fok alat meg 1000-el? Szerintem nagyon nem normális, de a hőmérsékletmérőn kívül nekem sincs ötletem rá.

X es mociknál ezzel már többször találkoztunk..sőt egyszer ezt ki is veséztük, (én így emlékszem) hogy ez ilyen és kész....semmi sem hibás a rendszerben csak így dolgozik....

Elküldve
X es mociknál ezzel már többször találkoztunk..sőt egyszer ezt ki is veséztük, (én így emlékszem) hogy ez ilyen és kész....semmi sem hibás a rendszerben csak így dolgozik....

Ha csak így nem :devlish:

Guest kumabushi
Elküldve
Én is kíváncsi vagyok mi lehet az!

na ezt kipróbálom délután...

na mire jutottatok cartársak?

Elküldve
X es mociknál ezzel már többször találkoztunk..sőt egyszer ezt ki is veséztük, (én így emlékszem) hogy ez ilyen és kész....semmi sem hibás a rendszerben csak így dolgozik....

Enyém is így megy mostanában!(nem a vulkáni hamu?) :devlish:

Elküldve

Kormányösszekötő cseréhez vki vmit? Senki nem csinált még ilyent. Jó lenne pár info hogy álljak neki. Azon kivül hogy szerelőhöz viszem. Mert az anyagiak miatt nem járható. Elég lesz nekem a futóművesnél kifizetni a beállitás árát.

Elküldve
Szép moci :lol:

Kié lehet ugyan :devlish:

Dunsztom sincs, ki motorja, neten lőttem, nem saját fénykép. Nem voltam ott, mikor apa szétkapta az enyémet.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.