KGR Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Így mondjuk már más a helyzet. Én a motorhőmérséklet jeladó vagy az arra menő vezeték hibájára tippelek. Ettől lehet az indítási probléma és a gázadásra torpanás is, hogy nem dúsít a vezérlő hideg motornál. Ez hosszú távon okozhat egyéb problémát a kocsiban, vagy kimerül ennyiben a hibajelenség? A fogyasztásom nem változott negatív irányba, sőt..mióta melegebb idők vannak kevesebbet is eszik egy picivel. Az 1000-es alapjárat is összefügghet ezzel? Miként tudom megvizsgálni, hogy jó-e a jeladóm? Csak úgy ha kicserélem egy másikra, vagy van egyéb módszer rá?
potyo Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Ez hosszú távon okozhat egyéb problémát a kocsiban, vagy kimerül ennyiben a hibajelenség? A fogyasztásom nem változott negatív irányba, sőt..mióta melegebb idők vannak kevesebbet is eszik egy picivel. Az 1000-es alapjárat is összefügghet ezzel? Miként tudom megvizsgálni, hogy jó-e a jeladóm? Csak úgy ha kicserélem egy másikra, vagy van egyéb módszer rá? Valószínűleg nem okoz semmi problémát azon kívül, hogy a kipufogógáz NOx tartalma magasabb lesz. Alapjárat és fogyasztás szintén egybevág, mert így nem dúsít (annyira) hidegen, és valószínűleg melegen is szegényebb keveréket képez, ami egy bizonyos szintig csökkenti a fogyasztást, cserébe a katalizátor nem működik olyan jól és magasabb az NOx tartalom. Szervízben rá tudnak nézni, hogy mit mutat a hőmérő, aztán ha hülyeséget mutat, akkor biztosan ez a probléma. Esetleg próba másik ugyanilyen autóból.
haft Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Már biztos nagyon unalmas, hogy folyadékfolyáson rugózok, de hátha tudtok segíteni. Írtam korábban, hogy fogyott a hűtővíz, kicserétettem a vízpumpát. A hétvégén megtettem kb 1500km-t, az első nap még este a motor alá néztem semmi nem volt. Másnap reggel tócsa, és a motor jobb oldalán (szemből) majdnem mindenhol vizes volt, még az a kivezető csonk is ami a termosztát és a hűtőbe vezető cső között van, de a bilincsnél száraz. A burkolat alatt is láttam cseppeket. Azt korábban elfelejtettem leírni, hogy mikor a szerelő kicserélte a vízpumpát azt mondta, hogy a lefogatsnál látta csak a szivárgást, tehát nem a pumpa szállt el. Ezt nem igen értem. Szóval lehetséges-e, hogy a termosztátnál az a fémkivezető szivárog? Ha hengerfejes milyen égéstermékkimutatással próbálkozzak, a márkaszervízek csinálnak ilyet? Mennyi lehet a hengerfejtömítés-csere, felújítás, miegymás kb? Előre is köszönöm a türelmeteket.
_Robi_ Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Már biztos nagyon unalmas, hogy folyadékfolyáson rugózok, de hátha tudtok segíteni. Írtam korábban, hogy fogyott a hűtővíz, kicserétettem a vízpumpát. A hétvégén megtettem kb 1500km-t, az első nap még este a motor alá néztem semmi nem volt. Másnap reggel tócsa, és a motor jobb oldalán (szemből) majdnem mindenhol vizes volt, még az a kivezető csonk is ami a termosztát és a hűtőbe vezető cső között van, de a bilincsnél száraz. A burkolat alatt is láttam cseppeket. Azt korábban elfelejtettem leírni, hogy mikor a szerelő kicserélte a vízpumpát azt mondta, hogy a lefogatsnál látta csak a szivárgást, tehát nem a pumpa szállt el. Ezt nem igen értem. Szóval lehetséges-e, hogy a termosztátnál az a fémkivezető szivárog? Ha hengerfejes milyen égéstermékkimutatással próbálkozzak, a márkaszervízek csinálnak ilyet? Mennyi lehet a hengerfejtömítés-csere, felújítás, miegymás kb? Előre is köszönöm a türelmeteket. Esetleg termosztát tömités vagy maga a hűtő és a termó közti csődarab? Én tutti hogy ezekeket nézném meg először. Más: Vki cserélt már belső összekötőt? Azon kívűl hogy futóműt kell állitani mennyire necces a művelet? Én otthon bele merjek vágni?
KGR Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Valószínűleg nem okoz semmi problémát azon kívül, hogy a kipufogógáz NOx tartalma magasabb lesz. Alapjárat és fogyasztás szintén egybevág, mert így nem dúsít (annyira) hidegen, és valószínűleg melegen is szegényebb keveréket képez, ami egy bizonyos szintig csökkenti a fogyasztást, cserébe a katalizátor nem működik olyan jól és magasabb az NOx tartalom. Szervízben rá tudnak nézni, hogy mit mutat a hőmérő, aztán ha hülyeséget mutat, akkor biztosan ez a probléma. Esetleg próba másik ugyanilyen autóból. Ezt bármelyik szervizben meg tudják nekem mérni, vagy csak opel szervizekben?
freeze Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Ahol van Tech2 ott meg tudják nekem legutóbb egy vW szervízben nétek rá. és olvasták ki a főtengely jeladó hibát Ezt bármelyik szervizben meg tudják nekem mérni, vagy csak opel szervizekben?
Guest kumabushi Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 gyerekek letört az antennám először csak azt hittem elgörbült, de aztán láttam (meg hallottam a rossz adásnál hogy gond van) a külső műanyag borítés egy kis része tartja csak kérdés, ciki nagyon olyan cápauszonyszerű antennát feltenni?
potyo Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 kérdés, ciki nagyon olyan cápauszonyszerű antennát feltenni? Nagyjából egybevág az angeleyes meg a kék helyzetjelzőkkel cikiség terén... :devlish:
Norbedlee Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Nagyjából egybevág az angeleyes meg a kék helyzetjelzőkkel cikiség terén... :devlish: ledes ablakspriccelőt kine hagyd
freeze Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Meg a Hello Kitty-s kipufogót :devlish: ledes ablakspriccelőt kine hagyd
Guest kumabushi Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Nagyjából egybevág az angeleyes meg a kék helyzetjelzőkkel cikiség terén... :devlish: akkor nem :lol: bár nekem fehér helyzetjelzőm van....
Guest kumabushi Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 na és milyen a a teleszkópos antenna? kitolja meg visszahúzza magát? hogyan?
Korzika Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 gyerekek letört az antennám először csak azt hittem elgörbült, de aztán láttam (meg hallottam a rossz adásnál hogy gond van) a külső műanyag borítés egy kis része tartja csak kérdés, ciki nagyon olyan cápauszonyszerű antennát feltenni? Valamit hiányolok!.........................Hol a fénykép? :devlish: A caravanon is olyan az antenna mint az 5 ajtóson?Rácsavarós vagy milyen? Mert nekem van itthon rácsavarós,ha jó rá elküldhetem!
dsteel Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Valamit hiányolok!.........................Hol a fénykép? :devlish: A caravanon is olyan az antenna mint az 5 ajtóson?Rácsavarós vagy milyen? Mert nekem van itthon rácsavarós,ha jó rá elküldhetem! ja az, rácsavarós, ha a gyári az...
KGR Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Valamit hiányolok!.........................Hol a fénykép? :lol: A caravanon is olyan az antenna mint az 5 ajtóson?Rácsavarós vagy milyen? Mert nekem van itthon rácsavarós,ha jó rá elküldhetem! Az 5 ajtósban elvileg benne van az ablakmosó kivezetés is... Caravanban is?! Az én sedánomon nincs is hátsó ablaktörlő. :devlish:
tommirra Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Nagyjából egybevág az angeleyes meg a kék helyzetjelzőkkel cikiség terén... :devlish: én nagyon nem komálom az ilyeneket. inkább a saloon style. de a nem gagyi cápaantenna nekem még beférne. vagy egy ilyen: http://www.pbase.com/hobili/image/13789669
dsteel Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Az 5 ajtósban elvileg benne van az ablakmosó kivezetés is... Caravanban is?! Az én sedánomon nincs is hátsó ablaktörlő. :lol: A caravanban asszem külön van (bringával vagyok, nem tom megnézni :devlish:.) De csak ha maga az antenna törött, sztem ugyanolyan, fel lehet rá csavarni, csak az alja más, a menet gondolom ugyanaz...
Guest kumabushi Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Valamit hiányolok!.........................Hol a fénykép? :lol: A caravanon is olyan az antenna mint az 5 ajtóson?Rácsavarós vagy milyen? Mert nekem van itthon rácsavarós,ha jó rá elküldhetem! :devlish: fénykép a törött antennáról? mondasz valamit, sőt, sorozatkép: törött, majdnem leesett, teljesen hiányzik, no meg némi kép arról hogy nem jön be rádióadó és keresi a csatornákat ... :lol: amúgy rácsavarós, de a csavaró még megvan, csak épp utána nincs semmi :lol: néztem párezer ft elvileg egy új.... a tied mennyi lenne? :lol:
Guest kumabushi Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 szevasztok lehet off lesz, de akarok venni a töröttek helyet új kesztyűtartó karokat http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._169245196.html no de hogy kell kiszedni a régit? Próbáltam mindenhogy de nem megy.... pedig az újak képe alapján csak be van pattintva valahogy... erre valaki?:?:???
Humannet Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Sziasztok Egy olan gondal fordulok hozzátok, hogy az elektromos fényszóróálító motor fordítva müködik :devlish: Úgy értem a dolgot hogy ötösön van lent és 0 án fent :lol: Mit tudnék evvel csinálni? méregettem hogy kapja az áramot, de nem tok rájönni hogy működik. Köszi
freeze Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Semmit se csinálj vele, mert az úgy működik rendesen. :devlish: Sziasztok Egy olan gondal fordulok hozzátok, hogy az elektromos fényszóróálító motor fordítva müködik :lol: Úgy értem a dolgot hogy ötösön van lent és 0 án fent :lol: Mit tudnék evvel csinálni? méregettem hogy kapja az áramot, de nem tok rájönni hogy működik. Köszi
freeze Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Én nulláson használom, csakk akkor állítom, ha meg van buggyantva hátul.
törvényenkívüli Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 én nagyon nem komálom az ilyeneket. inkább a saloon style. de a nem gagyi cápaantenna nekem még beférne. vagy egy ilyen: http://www.pbase.com/hobili/image/13789669 egy megfelelően menetelt csavar is megteszi és legalább nem susog a pályán :devlish:
KGR Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 egy megfelelően menetelt csavar is megteszi és legalább nem susog a pályán :devlish: Akkor miért nem már rögtön heggesztőpálca?
lacika1000 Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 erre valaki?:?:??? Nekem is ugyanez a hibám volt hogy letőrt a kesztyütartó karok.Kiveszed a kesztyűtartót és gyakorlatilag ki töröd a maradékot ne csavarhuzóval feszegesd. Én akkus furóval több helyen megfurtam a csonkot és utána simán kijött.Aztán az újat bepattintod.
Recommended Posts