haft Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Szerintetek milyen vízpumpát éri meg venni? Vagyis inkább megéri-e 2-3-4 ezerrel többet adni egy SKF-ért egy Febi/Dolz/Qh-val szemben?
hening Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 haft írta: Szerintetek milyen vízpumpát éri meg venni? Vagyis inkább megéri-e 2-3-4 ezerrel többet adni egy SKF-ért egy Febi/Dolz/Qh-val szemben? Meg. A Quinton-Hazel amúgy is a kalap xar.
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 haft írta: Szerintetek milyen vízpumpát éri meg venni? Vagyis inkább megéri-e 2-3-4 ezerrel többet adni egy SKF-ért egy Febi/Dolz/Qh-val szemben? A febi cuccok nem rosszak.
lacika1000 Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Kérdésem az lenne hogy a termosztát rossz, akkor hogyan jövök rá hogy rosszul müködik. Tegnap kb 5-10-perces dugó alatt 90-fik fölé ment a víz és igazábol nem halottam hogy bekapcsolt volna a ventilátor utána menetszél és visszahűlt,tehát eléggé tanácstalan vagyok hogyan tudnám letesztelni hogy rossz-e a termosztát.
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 lacika1000 írta: Kérdésem az lenne hogy a termosztát rossz, akkor hogyan jövök rá hogy rosszul müködik. Tegnap kb 5-10-perces dugó alatt 90-fik fölé ment a víz és igazábol nem halottam hogy bekapcsolt volna a ventilátor utána menetszél és visszahűlt,tehát eléggé tanácstalan vagyok hogyan tudnám letesztelni hogy rossz-e a termosztát. Hidegen beindítod ,hagyod járni 4-5 percet,és ha meleg a hűtő akkor nyitva van. Az az nem jó. Úgy tudom ,hogy ezek inkább nyitva maradnak... Ha nem akkor a többiek cáfoljanak meg :)
Korzika Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Olasz Graf gyátmányt ne vegyél,enyémbe olyat raktak be tavaly és már van egy kis hangja.
KGR Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Mc-elek írta: Hidegen beindítod ,hagyod járni 4-5 percet,és ha meleg a hűtő akkor nyitva van. Az az nem jó. Úgy tudom ,hogy ezek inkább nyitva maradnak... Ha nem akkor a többiek cáfoljanak meg :) De ez nem okozna dugóban 90 fok feletti hőmérsékletet nem? Nekem nagyon sokat megy a venti mióta 0 fok felett van az átlaghőmérséklet. Amint megállok egy lámpánál bekapcsol és folyamatosan megy amíg meg nem teszek 1km-t métert lámpa után.
PGA Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 haft írta: Szerintetek milyen vízpumpát éri meg venni? Vagyis inkább megéri-e 2-3-4 ezerrel többet adni egy SKF-ért egy Febi/Dolz/Qh-val szemben? Az enyémbe 5000 km-rel ezelőtt SKF került. Én bízom benne, hogy nem lesz vele gond.
_Robi_ Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Jony G írta: A piros színű fagyálló az aluminium hűtőkhöz való.Elsősorban ezért színezik , hogy meglehessen különböztetni réz v. alu hűtőhöz való-e. Most akkor mennyire gond hogy zöld színű lett bele???A zöld az lángautós termék. Cseréljem le vagy maradhat???
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 KGR írta: De ez nem okozna dugóban 90 fok feletti hőmérsékletet nem? Nekem nagyon sokat megy a venti mióta 0 fok felett van az átlaghőmérséklet. Amint megállok egy lámpánál bekapcsol és folyamatosan megy amíg meg nem teszek 1km-t métert lámpa után. ott valami error van :) úgy emlékszek ,hogy 100/95 gomba van berakva. alapból 92 fokos az üzemi. Nekem is magasabb most,mint télen,meg hamarabb éri el az üzemit. Akkor tud megfőni ,ha zárva marad a termosztát.... Ezért írtam ,hogy ezek inkább nyitva maradnak,ez a jobbik esett. De ez látványosan megemeli a fogyasztást.
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 _Robi_ írta: Most akkor mennyire gond hogy zöld színű lett bele???A zöld az lángautós termék. Cseréljem le vagy maradhat??? Ha piros való bele,akkor cseréld le.
Zachi Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 _Robi_ írta: Most akkor mennyire gond hogy zöld színű lett bele???A zöld az lángautós termék. Cseréljem le vagy maradhat??? Minden amivel érintkezik és alumínium azt szép lassan megeszi.
_Robi_ Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Zachi írta: Minden amivel érintkezik és alumínium azt szép lassan megeszi. Huhh akkor ha hónap elején kicserélem az még jó??
ASTRA G X16XEL Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 lacika1000 írta: Kérdésem az lenne hogy a termosztát rossz, akkor hogyan jövök rá hogy rosszul müködik. Tegnap kb 5-10-perces dugó alatt 90-fik fölé ment a víz és igazábol nem halottam hogy bekapcsolt volna a ventilátor utána menetszél és visszahűlt,tehát eléggé tanácstalan vagyok hogyan tudnám letesztelni hogy rossz-e a termosztát. szia lehet hogy a termosztát jól működik,csak a ventilátor nem kapcsol be,mert a hőgomba rossz,vagy nem érintkeznek a vezetékek rajta,viszont ha hideg a hűtő,amikor bent a műszer már 90 fokon van,akkor rossz a termosztát.
KGR Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Mc-elek írta: ott valami error van :) úgy emlékszek ,hogy 100/95 gomba van berakva. alapból 92 fokos az üzemi. Nekem is magasabb most,mint télen,meg hamarabb éri el az üzemit. Akkor tud megfőni ,ha zárva marad a termosztát.... Ezért írtam ,hogy ezek inkább nyitva maradnak,ez a jobbik esett. De ez látványosan megemeli a fogyasztást. A fogyim mióta jó idő van 6,5....szóval még ez se ugrott meg, inkább visszaesett a télihez képest (6,9 - 7,1) Igazából azóta csinálja ezt mióta hűtőt cseréltem..sajnos egyidőben történt ez a meleg idő beálltával. Nem gyári került bele, de kinézetre semmi különbséget nem látok rajta. Lehet, hogy ennek rosszabb a hűtésfoka? Mellesleg hétvégén úgy volt, hogy elindultam, megtettem kb 1 km-t és pirosnál már ment a venti. Hőmérséklet meg még csak akkor kezdett elindulni felfelé. Kb 3-4 km-nél állt be 90-re.
Lelike Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 potyo írta: Benyomod a kilóméternullázót, nyomva tartod, gyújtás rá (nem indítózol), és kb. 10 másodperc után megjelenik ---- a kijelzőn, és akkor elengedheted. Hali Hát sajnos ez a megoldás nem jött be..... Esetleg vmi más? Köszi
ASTRA G X16XEL Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 KGR írta: A fogyim mióta jó idő van 6,5....szóval még ez se ugrott meg, inkább visszaesett a télihez képest (6,9 - 7,1) Igazából azóta csinálja ezt mióta hűtőt cseréltem..sajnos egyidőben történt ez a meleg idő beálltával. Nem gyári került bele, de kinézetre semmi különbséget nem látok rajta. Lehet, hogy ennek rosszabb a hűtésfoka? Mellesleg hétvégén úgy volt, hogy elindultam, megtettem kb 1 km-t és pirosnál már ment a venti. Hőmérséklet meg még csak akkor kezdett elindulni felfelé. Kb 3-4 km-nél állt be 90-re. szia szerintem folyamatosan nyitva van a termosztát,egyből bekerül a hűtőbe a folyamatosan melegedő víz,nekem vagy nagyon csendes a venti,vagy be se kapcsol,én úgy tudom hogy a G Astra gyárilag túlhűtött.
Zachi Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Lelike írta: Hali Hát sajnos ez a megoldás nem jött be..... Esetleg vmi más? Köszi Csak gyakorolj és tartsd be a sorrendet! Eddig még mindenkinek sikerült. Vagy szervizben géppel törlik jó pénzért.
Korzika Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Zachi írta: Csak gyakorolj és tartsd be a sorrendet! Eddig még mindenkinek sikerült. Vagy szervizben géppel törlik jó pénzért. Én is így csináltam és bejött,nem elsőre ,de egyszer csak eltünt! :)
_Robi_ Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Zachi írta: Minden amivel érintkezik és alumínium azt szép lassan megeszi. És az megeszi téma milyen gyorsan következik be? Hetek vagy inkább hónapok vagy esetleg évek kérdése? Direktbe lett beleöntve nem higitva. Nem ment el az összes víz. Szal előtte higitott lötty volt kb 1,5 liter tömény ment utána a zöldből.
ASTRA G X16XEL Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Lelike írta: Sziasztok! Meg tudná vki mondani, hogyan tudom kiütni az INSP kiírást az autóból? Jól emlékszem egyszer ide valahova fel volt már tüntetve a munka menete, de kövezzetek meg érte nem találom. Ha valaki esetleg leírná még egyszer megköszönném. Astra 2.0 DTi szia leírom neked ami nekem ki van nyomtatva,és működött. Zárja be az ajtókat. Vegye le a gyújtást. Képernyőn meg kell jelennie a napi útszakasznak. Nyomja le a visszaállítás-gombot és tartsa lenyomva. Kapcsolja be a gyújtást. Tartsa lenyomva a visszaállító gombot legalább 10 másodpercig. A szervízkijelző átáll. Kb. 10 másodperc után a maximális teljesítmény szimbóluma,ill. a "INSP" megjelenik 2 másodpercre a képernyőn. A visszaállítógomb felengedéséig megjelenik a "_ _ _ _".. Engedje el Újra a gombot. A szerviz-periódus vissza van állítva. A képernyőn megjelenik az útszakasz számláló,illetve az idő.
haft Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Köszönöm a vízpumpás válaszokat, azt hiszem eldőlt. Csak tudnám mit tud a drágább SKF 18 ezerért... na jó ez csak egy költői kérdés volt.
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 KGR írta: A fogyim mióta jó idő van 6,5....szóval még ez se ugrott meg, inkább visszaesett a télihez képest (6,9 - 7,1) Igazából azóta csinálja ezt mióta hűtőt cseréltem..sajnos egyidőben történt ez a meleg idő beálltával. Nem gyári került bele, de kinézetre semmi különbséget nem látok rajta. Lehet, hogy ennek rosszabb a hűtésfoka? Mellesleg hétvégén úgy volt, hogy elindultam, megtettem kb 1 km-t és pirosnál már ment a venti. Hőmérséklet meg még csak akkor kezdett elindulni felfelé. Kb 3-4 km-nél állt be 90-re. A fogyi akkor ugrik meg ha nyitva mindig,ezt főleg télen feltűnő. A gomba át lett rakva a régiből? De ez új hűtő vagy bontot?
KGR Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Mc-elek írta: A fogyi akkor ugrik meg ha nyitva mindig,ezt főleg télen feltűnő. A gomba át lett rakva a régiből? De ez új hűtő vagy bontot? Új, utángyártott hűtő. Mellesleg lehet, hogy hülyeséget mondok, de mintha a szerelő azt mondta volna nekem, hogy az enyémbe nem a hűtőn van a gomba. Az biztos, hogy mindent átrakott a régiről...
Mc-elek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 KGR írta: Új, utángyártott hűtő és bár lehet, hogy nagy butaságot mondok, de a szerelő mintha olyat mondott volna, hogy az enyémbe nincs gomba.. Bár lehet, hogy nem egyről beszélünk... Az biztos, hogy mindent átrakott a régiről... Valaminek vezérelni kell a ventilátort...
Recommended Posts