Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok,

Mióta itt a tavasz, a kocsibeálló feletti fenyő eszméletlenül hullajtja a tűleveleit. Tényleg vödörszámra lehet felseperni és tele van vele az autó (ablaktörlő, plusz alatta lévő légbeömlő rész). Amikor bekapcsolom a ventilátort, lehet hallani, hogy már tele van a levegő rendszer is vele. Okozhat ez valami problémát?

Próbálkoztam ponyvával letakarni a kocsit, de annyira fáj ráhúzni (mindig az jut eszembe, hogy bántom vele a fényezést), ráadásul ha esik, napokig nedves és persze át is engedi a vizet. Félek, hogy elkezd tőle rohadni.

Miért nem raksz valamit a légbeömlőre? Pl kartonpapírt. Az ablaktörlővel meg lefogatnád, így nem fújja le a szél, reggel meg szépen lesöpröd egy kis kézi seprűvel.

Egyszerűbb, mint a ponyva és nem bántja a fényezést.

Elküldve
Egy képen meg tudjátok mutatni nekem ezt a relét? Nagyon nagyon hálás lennék. Mellesleg menet közben is előjött már ez a hiba (1 óra autópálya út során)...

Valaki említette, hogy a gyújtáskapcsoló is okozhatja ezt a hibát... Mi a véleményetek?

Bizti táblán van ami a vezető oldali részen! Nekem sárga szinű ha megy a belső világitás több ideig akkor kicsit meleg is. Igérem csinálok neked képet de most értem haza nagyon készen vok. De lehet 22 óra magasságában lesz kép is :)

Elküldve
Bizti táblán van ami a vezető oldali részen! Nekem sárga szinű ha megy a belső világitás több ideig akkor kicsit meleg is. Igérem csinálok neked képet de most értem haza nagyon készen vok. De lehet 22 óra magasságában lesz kép is :D

Örök hála. :) (én is most értem haza munkából) :)

Elküldve

Hell mindenki

Van egy 1.2 Astra G-m és nem ég rajta az első tompított és a helyzetjelző lámpa, biztosítékok jók meg a kapcsoló is és az égők is.Mi lehet a baja szerintetek? Relé esetleg? Előre is köszönöm

Elküldve
Hell mindenki

Van egy 1.2 Astra G-m és nem ég rajta az első tompított és a helyzetjelző lámpa, biztosítékok jók meg a kapcsoló is és az égők is.Mi lehet a baja szerintetek? Relé esetleg? Előre is köszönöm

Se elől, se hátul nem világítanak az égők?

Elküldve
Hell mindenki

Van egy 1.2 Astra G-m és nem ég rajta az első tompított és a helyzetjelző lámpa, biztosítékok jók meg a kapcsoló is és az égők is.Mi lehet a baja szerintetek? Relé esetleg? Előre is köszönöm

Van reléje a fényszórónak egyáltalán? Nekem úgy tűnik, hogy nincs. Kéziműszerrel egykettőre kideríthető, hogy jut-e feszültség az izzóhoz vagy nem.

Elküldve

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. A feleségemnek van egy 2003-as Astra GCC 1,4 Z14XE autója. Tegnap reggel az alapjárat egyenetlen lett, a kipufogó érdekesen puffog. Magasabb fordulaton eltűnőnek tűnik a jelenség.

Azt is észrevettem, hogy közvetlen beindítás után jó az alapjárat, de fél perc múlva elkezd egyenetlenül járni és puffog a kipufogó.

Mivel jó sok beírás keletkezett az évek folyamán nem olvasnám végig, legyen kedves valaki írja meg, nagy valőószínűséggel mi okozhatja a problémát.

Üdv.

Éapa

Elküldve
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. A feleségemnek van egy 2003-as Astra GCC 1,4 Z14XE autója. Tegnap reggel az alapjárat egyenetlen lett, a kipufogó érdekesen puffog. Magasabb fordulaton eltűnőnek tűnik a jelenség.

Azt is észrevettem, hogy közvetlen beindítás után jó az alapjárat, de fél perc múlva elkezd egyenetlenül járni és puffog a kipufogó.

Mivel jó sok beírás keletkezett az évek folyamán nem olvasnám végig, legyen kedves valaki írja meg, nagy valőószínűséggel mi okozhatja a problémát.

Üdv.

Éapa

valószínű betett neki a túl sok városi araszolgatás..használat...meg kell hajtani .....autópálya4-5000 fordulat között..tehát elég a 4es vagy 3-as....kb 20 perc.....bár van aki kb 50 km-t mond...persze mindent fokozatosan.... :)

Elküldve
Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. A feleségemnek van egy 2003-as Astra GCC 1,4 Z14XE autója. Tegnap reggel az alapjárat egyenetlen lett, a kipufogó érdekesen puffog. Magasabb fordulaton eltűnőnek tűnik a jelenség.

Azt is észrevettem, hogy közvetlen beindítás után jó az alapjárat, de fél perc múlva elkezd egyenetlenül járni és puffog a kipufogó.

Mivel jó sok beírás keletkezett az évek folyamán nem olvasnám végig, legyen kedves valaki írja meg, nagy valőószínűséggel mi okozhatja a problémát.

Üdv.

Éapa

Szia!

Hibalámpa semmi?

Ami változik a bemelegedéssel: elkezdi a lambda jelét is figyelembe venni a verda.

Egy megterelést megér kipróbálni, hátha csak kokszosodik a rendszer, ahogy a cartárs is írta.

Elküldve
Örök hála. :) (én is most értem haza munkából) :)

Elnézést de nem tudtam képet produkálni de holnap igérem bepótlom. Most értem haza egy szopós maszekból. De legalább feltőltődtek az akksik a digitálisba :D

Elküldve
Elnézést de nem tudtam képet produkálni de holnap igérem bepótlom. Most értem haza egy szopós maszekból. De legalább feltőltődtek az akksik a digitálisba :D

Köszönöm köszönöm. :) :)

Guest kumabushi
Elküldve
A motorvezérlővel az a baj, hogy tanítani kell az immóhoz, tehát ha vki kölcsönad, az akkor sem fog működni a Tideben.

Szerintem hívd fel Wesszt, Ő megmondja, hogy ilyen tünetekkel lehet-e az a baja, vagy esetleg tök más.

levelezésig eljutottunk

Elküldve
Szia!

Hibalámpa semmi?

Ami változik a bemelegedéssel: elkezdi a lambda jelét is figyelembe venni a verda.

Egy megterelést megér kipróbálni, hátha csak kokszosodik a rendszer, ahogy a cartárs is írta.

Szia!

Van sárga hibalámpa, múlt héten is előjött, de kicseréltem a légszűrőt és elmúlt, de tegnap megint előjött a leírt hibával.

Meghajtás előtt kimosom a pillangószelepet és az EGR-t.

A pillangószelepet tudom hol van, de hol az EGR?

A kocsi egyébként megkímélt, 135.000 km van benne, az utóbbi időben csak városban használva, gyertyacsere tavaly ilyenkor volt.

Teljesen olyan, mintha nem menne 1 henger, de az erő meg van benne.

Köszönöm az eddigi és az ezutáni tanácsokat is.

Elküldve
Szia!

Van sárga hibalámpa, múlt héten is előjött, de kicseréltem a légszűrőt és elmúlt, de tegnap megint előjött a leírt hibával.

Meghajtás előtt kimosom a pillangószelepet és az EGR-t.

A pillangószelepet tudom hol van, de hol az EGR?

A kocsi egyébként megkímélt, 135.000 km van benne, az utóbbi időben csak városban használva, gyertyacsere tavaly ilyenkor volt.

Teljesen olyan, mintha nem menne 1 henger, de az erő meg van benne.

Köszönöm az eddigi és az ezutáni tanácsokat is.

csak akkor hajtsd meg, ha megy minden henger!

Elküldve
Szia!

Van sárga hibalámpa, múlt héten is előjött, de kicseréltem a légszűrőt és elmúlt, de tegnap megint előjött a leírt hibával.

Meghajtás előtt kimosom a pillangószelepet és az EGR-t.

A pillangószelepet tudom hol van, de hol az EGR?

A kocsi egyébként megkímélt, 135.000 km van benne, az utóbbi időben csak városban használva, gyertyacsere tavaly ilyenkor volt.

Teljesen olyan, mintha nem menne 1 henger, de az erő meg van benne.

Köszönöm az eddigi és az ezutáni tanácsokat is.

Egy három gombócos fagyit neki :)

Elküldve
Egy három gombócos fagyit neki :)

Megkapta a 4 gombocós fagyiját, 4000-5000-es fordulat kb 20 km-en. Tényleg megjavult. Köszönöm a tanácsokat. Amit még észrevettem, hogy a vízhőfok csak most ment fel függőlegesre, eddig még sohasem, a hűtőventi is beindult. Tavaly volt termosztát csere, mert előtte is észrevettem, hogy nem megy föl függőlegesbe a mutató. Ennek egyébként így kell lennie vagy nem, ez tipushiba? A sárgalámpa is kialudt és tök kormos lett a kipufogó vége.

Elküldve
Megkapta a 4 gombocós fagyiját, 4000-5000-es fordulat kb 20 km-en. Tényleg megjavult. Köszönöm a tanácsokat. Amit még észrevettem, hogy a vízhőfok csak most ment fel függőlegesre, eddig még sohasem, a hűtőventi is beindult. Tavaly volt termosztát csere, mert előtte is észrevettem, hogy nem megy föl függőlegesbe a mutató. Ennek egyébként így kell lennie vagy nem, ez tipushiba? A sárgalámpa is kialudt és tök kormos lett a kipufogó vége.

a vízhőfok attól megy feljebb, mert kint is melegebb van..ez ilyen...télen 83-85, nyáron 87-90...ez így normális...szóval akkor most te is megtanultad, hogy ezt nem szabad halálba kímélni..mert sokba kerülhet...pörgetni kell... :) vannak akik trafóhíd és gyertya csre után egy valag pénzt kidobva hiszik csak el...teolcsóbban megúsztad...a hosszabb táv telejsen kipucolta vola azért is látod a kormot a kipuff végén...szóval ha legközelebb hosszabb távon mész...még adj neki egy 2 gombócosat :)

Elküldve
Szerbusztok

Mennyi a gyertya csere intervallum??

Tippem:25-30 ezer km. :)

szerk:Rákerestem és télleg 60 ezer vagy 4 év van írva.Mondjuk ez sok szerintem!

Elküldve
Tippem:25-30 ezer km. :)

nemsoká 38e van benne....

uhuhunál volt 35344km-nél .

Azt mondta még okésak...

Jah..

Van szervizkönyvem...

Azt írja: legkésőbb 4 évenként ,illetve 60e km-enként

Ezt is tudjuk :)

Köszi srácok.

Elküldve
nemsoká 38e van benne....

uhuhunál volt 35344km-nél .

Azt mondta még okésak...

Jah..

Van szervizkönyvem...

Azt írja: legkésőbb 4 évenként ,illetve 60e km-enként

Ezt is tudjuk :)

Köszi srácok.

Én 50e-nél dobtam ki őket, de meglepődve tapasztaltam, hogy csak minimálisan látszott a használat rajtuk, tehát tuti elmentek volna gond nélkül 60e-ig. Nem tudom ki gyártja őket a GM-nek, de jó gyertyák.

Az enyémbe ráadásul nem is a többpólusú van, csak a sima.

Elküldve
nemsoká 38e van benne....

uhuhunál volt 35344km-nél .

Azt mondta még okésak...

Jah..

Van szervizkönyvem...

Azt írja: legkésőbb 4 évenként ,illetve 60e km-enként

Ezt is tudjuk :)

Köszi srácok.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én még nem sok mindent cseréltem a szervízkönyv szerint... olajat sem 30e-ként cserélem, a benzin, levegőszűrőt is kevesebb km után, mint a "könyvben". Mindenesetre én 40e km-ként kilököm belőle a gyertyákat, ha jól néznek ki, ha nem :).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.