_Robi_ Elküldve Március22, 2010 Megoszt Elküldve Március22, 2010 anno öregemék D kadettjánál miután befújtam WD-40-el kezdődött az igazi vessző futás...előtte csak akadozgatott, aztán a WD-40 után már akadt rendesen..ki volt kopva kissé és ahogy kimosta belőle a vastgabb anyagokat még jobban akadt...ezután jött a szerelő zsír....akkor helyre állít mert ez vastagabb anyag, így ahol kopás volt ott is segített amennyit kellett...a WD-40 túl vékony volt neki... :) persze utánna agy darabig törölgetni kell a kulcsot.. :D nemcsak zsebre vágni Nekem tavaly volt ilyen gondom mikor megjöttek a melegek. Nem tom mitől de ha meleg van akkor igaz hogy halkan de kicsit nyikorog a kuplung is adtam neki szilikon sprayt attól elmúlt.Gyújtás kapcsoló meg ahogy más is mondta WD40 bele párszor elfordít majd kulcs ki majd megint vissza. Aztán mint a vaj. Ezt nyáron a rotty melegben kb 1,5 havonta kell. Gondolom kipárolog a WD40. Bár hallotam ilyen zár grafitot is hogy tettek ilyen régebbi kaddet F astra félékbe. De egy tuti ha akad ne erőltesd mert eltörik aztán ottmaradsz vhol. WD40 nekem jó lett, szerintem nyudodtan mehet bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imiderecske Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Sziasztok! G Astra hűtőjéből csepeg a víz a jobb felső lábnál,ahol a klíma hűtő egyik csavarja is megy. tuti h valamikor törve volt a kocsi és valami nagy tudású csere helyett csak kókányolta a hűtőt... Érdemes csináltatni vagy csere? Mert ha most műanyag hegesztővel be csimbókolják, kitudja meddig tart :S Csak üzemi hőfokon csepeg nyomás alatt. Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Sziasztok! G Astra hűtőjéből csepeg a víz a jobb felső lábnál,ahol a klíma hűtő egyik csavarja is megy. tuti h valamikor törve volt a kocsi és valami nagy tudású csere helyett csak kókányolta a hűtőt... Érdemes csináltatni vagy csere? Mert ha most műanyag hegesztővel be csimbókolják, kitudja meddig tart :S Csak üzemi hőfokon csepeg nyomás alatt. Szerintetek? Én úgy gondolom, hogy csere, mert ha tényleg törött volt, akkor máshol is megmakkanhat rövid időn belül, akkor 2X-es az időráfordítás, 2X a hűtővíz költsége, a szerelő köoltsége + még a heggesztés sem olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Sziasztok! G Astra hűtőjéből csepeg a víz a jobb felső lábnál,ahol a klíma hűtő egyik csavarja is megy. tuti h valamikor törve volt a kocsi és valami nagy tudású csere helyett csak kókányolta a hűtőt... Érdemes csináltatni vagy csere? Mert ha most műanyag hegesztővel be csimbókolják, kitudja meddig tart :S Csak üzemi hőfokon csepeg nyomás alatt. Szerintetek? Szia, Én most estem át egy hűtő cserén. Nagyjából ugyanez a felállás. Törve volt. Kókler módon javították. Mindenféle kapcsokkal, ragasztókkal. Mivel nem tudtam azonnal cseréltetni, ideiglenesen meg lett ragasztva.. kb 200km-t bírt. 2 hete lett cserélve munkadíjjal 26eFt...bár az enyém nem klímás és természetesen ennyi pénzért nem gyári hűtő került bele. Működés közben és kívülről sem látni a különbséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imiderecske Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Szia, Én most estem át egy hűtő cserén. Nagyjából ugyanez a felállás. Törve volt. Kókler módon javították. Mindenféle kapcsokkal, ragasztókkal. Mivel nem tudtam azonnal cseréltetni, ideiglenesen meg lett ragasztva.. kb 200km-t bírt. 2 hete lett cserélve munkadíjjal 26eFt...bár az enyém nem klímás és természetesen ennyi pénzért nem gyári hűtő került bele. Működés közben és kívülről sem látni a különbséget. Kösz az infót ! Én is után gyártottan gondolkodom, az viszonylag elfogadható árban is van. Ki tudom cserélni azzal nincs probléma, a munkadíjat meg fogom :) Nem folyik, de látványosan csepeg :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Kösz az infót ! Én is után gyártottan gondolkodom, az viszonylag elfogadható árban is van. Ki tudom cserélni azzal nincs probléma, a munkadíjat meg fogom :) Nem folyik, de látványosan csepeg :S A munkadíj nálam 2.000 volt..szerelő a szomszéd utcában...szóval nem foglalkoztam vele, inkább átvittem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pepike73 Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Sziasztok,normális dolog az,hogy hideg motorral elindulsz nagyon megy a gép,ha bemelegedik akkor már viszont nem érzem azt amit hideg motorral csinál ugyanazon a fordulaton.Amugy jol megy az auto csak feltünt,hogy melegen jobban kell pörgetni,hogy érezzem ugyanazt mint hidegen.Motor 1,4 Z14XE 2003-as. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Egyszerű: ki kell próbálni a pótkulccsal. Ha azzal is akad akkor egyértelműen gyújtáskapcsoló. Amúgy én is erre tippelnék... Persze. Én csak megemlítettem egy esetleges másik hibaforrást. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Szevasztok! Ma felraktam a nyári gumikat és közben mindkét féktárcsám felületén észrevettem két-két sugár irányú hajszálrepedést. Úgy néznek ki elhelyezkedésre, mintha a fékbetétek széleinek a lenyomata lenne, de nem az, nem lehet lemosni, levakarni, szemre hajszálrepedéseknek néznek ki. Annyira szabályos távolságra és formára vannak egymástól, mintha direkt így gyártanák. Találkozott már ilyennel valaki? Gyártásból adódó dolog lehet,vagy kezdjek aggódni és irány a szerviz? (A gép még augusztusig garis, 11000 km van benne.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Szevasztok! Ma felraktam a nyári gumikat és közben mindkét féktárcsám felületén észrevettem két-két sugár irányú hajszálrepedést. Úgy néznek ki elhelyezkedésre, mintha a fékbetétek széleinek a lenyomata lenne, de nem az, nem lehet lemosni, levakarni, szemre hajszálrepedéseknek néznek ki. Annyira szabályos távolságra és formára vannak egymástól, mintha direkt így gyártanák. Találkozott már ilyennel valaki? Gyártásból adódó dolog lehet,vagy kezdjek aggódni és irány a szerviz? (A gép még augusztusig garis, 11000 km van benne.) Azért nem árt, ha megnézeted valakivel szerény véleményem szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 én még ilyenről hogy elrepedt volna nem hallottam..inkább úgy ahogy mondod a fékpofák lenyomata lehet, nézz rá ismét pár hét múlva...egy esős idő utánni hosszabb állás simán okozhat hasonló nyomokat... :) Szevasztok! Ma felraktam a nyári gumikat és közben mindkét féktárcsám felületén észrevettem két-két sugár irányú hajszálrepedést. Úgy néznek ki elhelyezkedésre, mintha a fékbetétek széleinek a lenyomata lenne, de nem az, nem lehet lemosni, levakarni, szemre hajszálrepedéseknek néznek ki. Annyira szabályos távolságra és formára vannak egymástól, mintha direkt így gyártanák. Találkozott már ilyennel valaki? Gyártásból adódó dolog lehet,vagy kezdjek aggódni és irány a szerviz? (A gép még augusztusig garis, 11000 km van benne.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Én már hallottam, gagyi féktárcsák szoktak repedni... mondjuk a tied ha jól olvasom akkor gyári, szóval ezt annyira nem értem, de ez nem olyasmi amin gondolkozni szoktak, a fék nem játék, irány a szerviz és ha kell csere, ha garis ha nem, gondolj bele mi lesz ha menet közben szétrobban a tárcsa? (jó, mondjuk ez a legrosszabb eset és kicsi a valószínűsége, de akkor is, én ezzel nem játszanék...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 én még ilyenről hogy elrepedt volna nem hallottam..inkább úgy ahogy mondod a fékpofák lenyomata lehet, nézz rá ismét pár hét múlva...egy esős idő utánni hosszabb állás simán okozhat hasonló nyomokat... :) Mondom, nem nyom, a fékpofa pora beleül simán ezekbe a hajszálrepedésnek kinéző vonalakba , tiszta benzinnel töröltem, ugyanúgy látszik. Amikor az elsőt észrevettem, azt gondoltam, tuti kezdő repedés, aztán megláttam a párját, és a másik tárcsánál ugyanúgy, azért gondoltam, hogy esetleg a gyártástechnológiából adódó dolog? A harmadik Astrámon cserélgetem a felniket, de ilyennel még nem találkoztam, igaz most is teljesen véletlenül vettem észre. Ezért kérdezem, hogy CL2-nél találkozott-e valaki ilyennel most, a gumicserélgetések során? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Én már hallottam, gagyi féktárcsák szoktak repedni... mondjuk a tied ha jól olvasom akkor gyári, szóval ezt annyira nem értem, de ez nem olyasmi amin gondolkozni szoktak, a fék nem játék, irány a szerviz és ha kell csere, ha garis ha nem, gondolj bele mi lesz ha menet közben szétrobban a tárcsa? (jó, mondjuk ez a legrosszabb eset és kicsi a valószínűsége, de akkor is, én ezzel nem játszanék...) Tudom, " A sör nem ital, az asszony nem ember, a medve meg nem játék " ......., a fék meg főleg nem. Mindenképp megnézetem még a héten, csak azért érdeklődtem tapasztalatok után, mert nagyon nem szeretném, hogy a szervizben hülyének nézzenek, vagy elhajtsanak mint a legyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Sziasztok, A multiméter (a biztosítéktáblából lehet kihúzni) mit csinál az autóban? Van erről valakinek információja? A szerelési leírásban találtam róla pár sort amiből arra következtettem, hogy összefüggésben lehet a hétvégén előfordult elektromos hibámmal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Nem multitimer volt az véletlenül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Sziasztok, A multiméter mit csinál az autóban? Van erről valakinek információja? A szerelési leírásban találtam róla pár sort amiből arra következtettem, hogy összefüggésben lehet a hétvégén előfordult elektromos hibámmal. Szerintem az a fényerő állító... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március23, 2010 Megoszt Elküldve Március23, 2010 Nem multitimer volt az véletlenül? 54-ik oldal. "A multiméter az időtől függően különböző elektromos funkciókat vezérel. Ilenyek: - az elektromos ablakemelő - a központizár - a belső térvilágítás - fűthető hátsó ablak - az irányjelző.........." Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 (A gép még augusztusig garis, 11000 km van benne.) Hali akkor majd nem egyidősek az enyémmel az én ASTRA-m szeptemberig garanciális,és most hagyta el a 11000-et. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 (A gép még augusztusig garis, 11000 km van benne.) Hali akkor majd nem egyidősek az enyémmel az én ASTRA-m szeptemberig garanciális,és most hagyta el a 11000-et. :) Üdv! Nem csak a gépek, hanem mi is, 3hónappal és két nappal vagy idősebb, mint én. :D (Ja, és arányosan ennyivel többször szóltál a fórumon! ;) Ha már az "Általános műszaki problémáknál" vagyunk, Neked nem szokott (főleg hidegen) enyhén rángatva indulni a kocsi? Nem úgy, mint amikor egy kicsit "ledadog" a motor, hanem a úgy általában enyhén rángatózva indul? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Üdv! Nem csak a gépek, hanem mi is, 3hónappal és két nappal vagy idősebb, mint én. :) (Ja, és arányosan ennyivel többször szóltál a fórumon! :D Ha már az "Általános műszaki problémáknál" vagyunk, Neked nem szokott (főleg hidegen) enyhén rángatva indulni a kocsi? Nem úgy, mint amikor egy kicsit "ledadog" a motor, hanem a úgy általában enyhén rángatózva indul? Nekem szokott.... pedig 90%-ban autópályán van használva...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Nekem nem szokott rángatni soha Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Nekem nem szokott rángatni soha A saját nekem se rángat,de a szolgálati 1,4XEP az a télen rángatott induláskor,mostanában már nem,de kicsit nagyobb gázzal ki lehet küszöbölni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Üdv! Kombi autónál elöl már cserélve lettek a futőműnél a merevítők, vagy mik. ( 2 gömbfejes cucc). Kérdés az, hogy hátúl lehet valami hasonlót cserélni, mert hátul kegyetlen nyikorgás van, mint egy lőcsös szekér, csak nem tudom mitől. Ha a tetőcsomagtartónál meg hintáztatom a kocsit akkor nyekereg kegyetlen módon..... mi a kezelési megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Sziasztok! Vettem egy VDO Dayton CD4203 típusú autórádiót. úgy tudom ez a típus vezéreli az Opel Astra G kijelzőjét úgy ahogy a gyári Opel rádiók és kíírja az aktuális rádió állomás RDS adatait a kijelzőre. Tudja valaki hogy az autó ISO csatlakozóját hová, hogyan kell bekötni hogy a fenti funkció működjön? Ha valaki tud csatlakozó bekötést vezeték színekkel az is nagyon jó lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts