seck Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok srácok, Kérdésem a következő lenne: Az miért van, hogy a ventilátor ki van kapcsolva és körülbelül 70-80 fölött ugyanúgy fúja a levegőt a mintha bekapcsoltam volna? Termosztát kb: 1-2 hónapja lett kicserélve...
hening Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok srácok, Kérdésem a következő lenne: Az miért van, hogy a ventilátor ki van kapcsolva és körülbelül 70-80 fölött ugyanúgy fúja a levegőt a mintha bekapcsoltam volna? Termosztát kb: 1-2 hónapja lett kicserélve... Menetszél??? :)
KGR Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok srácok, Kérdésem a következő lenne: Az miért van, hogy a ventilátor ki van kapcsolva és körülbelül 70-80 fölött ugyanúgy fúja a levegőt a mintha bekapcsoltam volna? Termosztát kb: 1-2 hónapja lett kicserélve... Menetszél beviszi a levegőt, mert külső levegőre van állítva?! Ez csak egy feltevés. Nálam is így van.
seck Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Menetszél beviszi a levegőt, mert külső levegőre van állítva?! Ez csak egy feltevés. Nálam is így van. Há de olyan levegőt fúj be amilyenre van állítva a hőmérséklet :)
hening Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Há de olyan levegőt fúj be amilyenre van állítva a hőmérséklet :D Ezen mi a meglepő??? Álítsd hidegebbre! :)
Barna Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Na, kísérleti fázis indul, fél tank ethanol, fél tank 95-ös betöltve. Ha érdekel titeket, majd beszámolok a tapasztalatokról.
PGA Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Na, kísérleti fázis indul, fél tank ethanol, fél tank 95-ös betöltve. Ha érdekel titeket, majd beszámolok a tapasztalatokról. Azt hiszem, a benzinárak még nem értek a csúcsra..., úgyhogy szerintem egyre több embert fog ez érdekelni... Küldheted ide az infókat, köszönjük :)
timoboy Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! A következő problémával fordulok Hozzátok. A minap munkába indulva a kulcsut a gyújtáskapcsolóba tettem, és fordítanám el, de nem megy. Megijed, kivesz, majd újrapróbál. Íme működik, de eléggé akadozva tudom elfordítani a kulcsot. (Remélem a melóból haza fogok tudni menni :) ) Kérdésem, hogy ez most így cserés, vagy pedig van rá valami megoldás? Ha azonban csere szükséges, akkor mi annak a folyamata? Nyílván új kulcs, de akkor a központi zárral mi lesz? Válaszotokat előre is köszi!
dsteel Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! A következő problémával fordulok Hozzátok. A minap munkába indulva a kulcsut a gyújtáskapcsolóba tettem, és fordítanám el, de nem megy. Megijed, kivesz, majd újrapróbál. Íme működik, de eléggé akadozva tudom elfordítani a kulcsot. (Remélem a melóból haza fogok tudni menni :) ) Kérdésem, hogy ez most így cserés, vagy pedig van rá valami megoldás? Ha azonban csere szükséges, akkor mi annak a folyamata? Nyílván új kulcs, de akkor a központi zárral mi lesz? Válaszotokat előre is köszi! A központi zárral semmi, hisz a kulcs 2 részből áll. Ha kell új kulcs (amit nem tudok, hogy kell-e), akkor a régi nyomógombot ráteszed az új kulcsra és kész.
hening Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! A következő problémával fordulok Hozzátok. A minap munkába indulva a kulcsut a gyújtáskapcsolóba tettem, és fordítanám el, de nem megy. Megijed, kivesz, majd újrapróbál. Íme működik, de eléggé akadozva tudom elfordítani a kulcsot. (Remélem a melóból haza fogok tudni menni :) ) Kérdésem, hogy ez most így cserés, vagy pedig van rá valami megoldás? Ha azonban csere szükséges, akkor mi annak a folyamata? Nyílván új kulcs, de akkor a központi zárral mi lesz? Válaszotokat előre is köszi! A központi zárral semmi, hisz a kulcs 2 részből áll. Ha kell új kulcs (amit nem tudok, hogy kell-e), akkor a régi nyomógombot ráteszed az új kulcsra és kész. Biztos, hogy a kulcs a hunyó? Nem lehet, hogy a gyújtáskapcsoló betét kezd széthullani? Attól is akadhat.
speter Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! A következő problémával fordulok Hozzátok. A minap munkába indulva a kulcsut a gyújtáskapcsolóba tettem, és fordítanám el, de nem megy. Megijed, kivesz, majd újrapróbál. Íme működik, de eléggé akadozva tudom elfordítani a kulcsot. (Remélem a melóból haza fogok tudni menni :) ) Kérdésem, hogy ez most így cserés, vagy pedig van rá valami megoldás? Ha azonban csere szükséges, akkor mi annak a folyamata? Nyílván új kulcs, de akkor a központi zárral mi lesz? Válaszotokat előre is köszi! Én fújnék a gyújtáskapcsolóba egy kis wd40-et.
timoboy Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Biztos, hogy a kulcs a hunyó? Nem lehet, hogy a gyújtáskapcsoló betét kezd széthullani? Attól is akadhat. A kulcsnak tuti hogy nincs hibája, itt biztos hogy a gyújtáskapcsoló a hunyó. Ha WD40-es fújok bele, attól jobb lesz, esetleg meg is "gyógyul"? Nem fog neki ártani?
speter Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 A kulcsnak tuti hogy nincs hibája, itt biztos hogy a gyújtáskapcsoló a hunyó. Ha WD40-es fújok bele, attól jobb lesz, esetleg meg is "gyógyul"? Nem fog neki ártani? Ártani biztosan nem árt. Egy kis olajzás nem árt semelyik (lakásajtó, autóajtó, lakat stb.) zárnak sem. Talán még egy kis trutyit is ki fog hozni.
timoboy Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Ártani biztosan nem árt. Egy kis olajzás nem árt semelyik (lakásajtó, autóajtó, lakat stb.) zárnak sem. Talán még egy kis trutyit is ki fog hozni. Oks, tehát akkor egyenlőre a cserét el lehet kerülni? Feltéve, ha az olajozás/WD40-ezés segít rajta valamelyest...
speter Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Oks, tehát akkor egyenlőre a cserét el lehet kerülni? Feltéve, ha az olajozás/WD40-ezés segít rajta valamelyest... Ha nincs a bele széttörve, szétkopva, igen. Reméljük a legjobbakat.
Qpack Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 anno öregemék D kadettjánál miután befújtam WD-40-el kezdődött az igazi vessző futás...előtte csak akadozgatott, aztán a WD-40 után már akadt rendesen..ki volt kopva kissé és ahogy kimosta belőle a vastgabb anyagokat még jobban akadt...ezután jött a szerelő zsír....akkor helyre állít mert ez vastagabb anyag, így ahol kopás volt ott is segített amennyit kellett...a WD-40 túl vékony volt neki... :) persze utánna agy darabig törölgetni kell a kulcsot.. :D nemcsak zsebre vágniOks, tehát akkor egyenlőre a cserét el lehet kerülni? Feltéve, ha az olajozás/WD40-ezés segít rajta valamelyest...
timoboy Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Köszönöm mindenkinek a választ, remélem megoldódik a probléma. :)
Zachi Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Azt hiszem, a benzinárak még nem értek a csúcsra..., úgyhogy szerintem egyre több embert fog ez érdekelni... Küldheted ide az infókat, köszönjük :) Van rá külön topic! Itt ni!
Tódy Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! Előzőekben írtam nektek hogy 1.4 16V 99es G Astrám 2ezer körüli fordulaton rángat nagyon. De csak üzem meleg motornál rángat, hidegen nem. Decemberben lett cserélve rajta gyújtás trafó és új gyertyák. Valamilyen okból amióta rángat, az első hangszóró szett magasa összeszed valahonnan valami generátor zajt és alapjáraton és magasabb fordulaton ciripel, nem sípol, csak ciripel. Más fejegység, hangszóró és erősítő van benne nagy akksival igényesen bele rakva. Már 3éve üzemel a hifi minden gond nélkül. Rájöttem nem az rca szedi össze a zajt, hanem a tápoldalon. Ez mitől lehet vajon? Generátorban valamelyik dióda rossz lehet? Kapott ma egy diagnosztikát mert valós színű a lamda szonda nem jó, aztán kiderült hogy az jó és a diagnosztika semmilyen hibát nem észlel. Megnéztük a gyertyákat, most lett benne cserélve decemberben gyertya és gyújtástrafó. Mind a négy gyertya meg volt égve, vörös. A rossz ukrán benzin csinálta ezt vele, többet nem lesz bele öntve csak magyar 95ös. Hátha csak ez a baja. Próba, ugyanúgy rángat 2ezer körül. Kipróbáltuk egy zsír új bontatlan trafóval 20ezer ft újonnan, azzal meg nem ment csak 3henger. Gyári hibás az új trafó a dobozban. Miféle GM alkatrészek ezek? Szar. Jött egy harmadik trafó azzal jó volt. Próba. Mindig rángat. Vissza a régi trafó nem az a baja. Már csak az EGR szelep maradt. Kiszedtük nehezen mozog benne a szelep, szorul néha. Ki lett pucolva. Próba. Mintha megszúnt volna a rángatás, aztán újra elkezdte, de már nem annyira csinálj. Valszeg EGR szelepet kellesz venni bele, de újonnan tudtommal vagy 35-40ezer Ft :) Most a szerelő keres bontóból, hátha meglenne 20ból egy másik EGR szelep. De nem biztos hogy EGR a baja, ezért ha szerzett bontóban előbb ki kell próbálni. Mi más baja lehet ha nem ez? Érdekes módon mióta új gyertya van benne azóta nem ciripel a magas sugárzó, bár ezzel nem hiszem hogy összefüggésben van. Előtte össze szedett valami generátor zajt sajnos.
PGA Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! Előzőekben írtam nektek hogy 1.4 16V 99es G Astrám 2ezer körüli fordulaton rángat nagyon. De csak üzem meleg motornál rángat, hidegen nem. Decemberben lett cserélve rajta gyújtás trafó és új gyertyák. Valamilyen okból amióta rángat, az első hangszóró szett magasa összeszed valahonnan valami generátor zajt és alapjáraton és magasabb fordulaton ciripel, nem sípol, csak ciripel. Más fejegység, hangszóró és erősítő van benne nagy akksival igényesen bele rakva. Már 3éve üzemel a hifi minden gond nélkül. Rájöttem nem az rca szedi össze a zajt, hanem a tápoldalon. Ez mitől lehet vajon? Generátorban valamelyik dióda rossz lehet? Kapott ma egy diagnosztikát mert valós színű a lamda szonda nem jó, aztán kiderült hogy az jó és a diagnosztika semmilyen hibát nem észlel. Megnéztük a gyertyákat, most lett benne cserélve decemberben gyertya és gyújtástrafó. Mind a négy gyertya meg volt égve, vörös. A rossz ukrán benzin csinálta ezt vele, többet nem lesz bele öntve csak magyar 95ös. Hátha csak ez a baja. Próba, ugyanúgy rángat 2ezer körül. Kipróbáltuk egy zsír új bontatlan trafóval 20ezer ft újonnan, azzal meg nem ment csak 3henger. Gyári hibás az új trafó a dobozban. Miféle GM alkatrészek ezek? Szar. Jött egy harmadik trafó azzal jó volt. Próba. Mindig rángat. Vissza a régi trafó nem az a baja. Már csak az EGR szelep maradt. Kiszedtük nehezen mozog benne a szelep, szorul néha. Ki lett pucolva. Próba. Mintha megszúnt volna a rángatás, aztán újra elkezdte, de már nem annyira csinálj. Valszeg EGR szelepet kellesz venni bele, de újonnan tudtommal vagy 35-40ezer Ft :) Most a szerelő keres bontóból, hátha meglenne 20ból egy másik EGR szelep. De nem biztos hogy EGR a baja, ezért ha szerzett bontóban előbb ki kell próbálni. Mi más baja lehet ha nem ez? Érdekes módon mióta új gyertya van benne azóta nem ciripel a magas sugárzó, bár ezzel nem hiszem hogy összefüggésben van. Előtte össze szedett valami generátor zajt sajnos. Valószínű EGR baja lehet. Bontós szelepért szerintem nem szabad pénzt adni, az lehet, hogy még a Tiédnél is rosszabb... Vagy vegyél újat (30 alatt is lehet már szerezni), vagy zárasd le az EGR-t.
tgabika76 Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Biztos, hogy a kulcs a hunyó? Nem lehet, hogy a gyújtáskapcsoló betét kezd széthullani? Attól is akadhat. Egyszerű: ki kell próbálni a pótkulccsal. Ha azzal is akad akkor egyértelműen gyújtáskapcsoló. Amúgy én is erre tippelnék...
Korzika Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Valószínű EGR baja lehet. Bontós szelepért szerintem nem szabad pénzt adni, az lehet, hogy még a Tiédnél is rosszabb... Vagy vegyél újat (30 alatt is lehet már szerezni), vagy zárasd le az EGR-t. Hihihi,kis szégyenlős! :) Nem ciki az,ki kell tisztani és lezárni(ha nem tud -akar-újat venni)
gabesz76 Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Sziasztok! A következő problémával fordulok Hozzátok. A minap munkába indulva a kulcsut a gyújtáskapcsolóba tettem, és fordítanám el, de nem megy. Megijed, kivesz, majd újrapróbál. Íme működik, de eléggé akadozva tudom elfordítani a kulcsot. (Remélem a melóból haza fogok tudni menni :) ) Kérdésem, hogy ez most így cserés, vagy pedig van rá valami megoldás? Ha azonban csere szükséges, akkor mi annak a folyamata? Nyílván új kulcs, de akkor a központi zárral mi lesz? Válaszotokat előre is köszi! Szia! Én is így jártam. Elkezdett akadozni, szorulni.A vége az lett, hogy nem bírtam beindítani. Megoldás: Autószerelő haver szédszedte a gyujtáskapcsolót a rugókat elvágta rövidebbre benne. Azóta mint kés a vajban. WD-40 kár bele. Én is próbáltam. Leállítás után mindig törölgettem a kulcsot, mielőtt zsebretettem:-) Azóta beletettem 90e km-t, hibátlanul, napi 18-20 indítással!
KGR Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Hétvégén írtam, hogy elektromos problémám van/volt (koppkopp). Azóta 200km-t mentem a kocsival és semmi..minden működik. Fogalmam sincs mi lehetett a gond. Az összes biztosítékot megnéztem, megmozgattam...
Korzika Elküldve Március22, 2010 Elküldve Március22, 2010 Hétvégén írtam, hogy elektromos problémám van/volt (koppkopp). Azóta 200km-t mentem a kocsival és semmi..minden működik. Fogalmam sincs mi lehetett a gond. Az összes biztosítékot megnéztem, megmozgattam... Akkor jó helyre nyúltál vagy visszarázódott magától. :)
Recommended Posts