Randy Elküldve Március18, 2010 Elküldve Március18, 2010 Sziasztok! Szeretnék kérdezni pár dolgot! Most a télen vettem egy Opel Astra Caravant 1.7 Td 1998-as évjáratú! Kb egy hónap múlva egyszer-egyszer felvillant a motorhibajelző lámpa! Majd egyre sűrűbben! A fogyasztása a kocsinak 8-9 liter(5-6 helyett)! Amikor a lámpa ég elmegy az erő a kocsiból! Miután nagyobb gázt adok neki, elalszik, és normálisan megy az autó! Még egy érdekesség.....! A vízhőfokmérő 100km/h alatt ki van feküdve! 120 körül felmegy 80-ra! De ha lelassítok 100 alá újból kifekszik! Amúgy a kocsi -14 fokban is szépen indult.....tehát gondolom a motornak nincs baja! Ha esetleg valaki tud hasznos tanácsot adni, vagy előfordult másnál is a hiba kérem jelezze! Lambdaszondára gyanakszok a fogyasztás miatt! A hőfokmérőnél meg a gombára! Előre is köszönöm a segítséget
zotya975 Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Az ilyeneknek általában család helyett ölebe és autója van. :) Meg huzatvédő huzata. Még a huzaton is huzat van. ;) Hát van kutya is, mg család is, igaz a patyolattiszta motortér még csak álom. :D
speter Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Sziasztok! Szeretnék kérdezni pár dolgot! Most a télen vettem egy Opel Astra Caravant 1.7 Td 1998-as évjáratú! Kb egy hónap múlva egyszer-egyszer felvillant a motorhibajelző lámpa! Majd egyre sűrűbben! A fogyasztása a kocsinak 8-9 liter(5-6 helyett)! Amikor a lámpa ég elmegy az erő a kocsiból! Miután nagyobb gázt adok neki, elalszik, és normálisan megy az autó! Még egy érdekesség.....! A vízhőfokmérő 100km/h alatt ki van feküdve! 120 körül felmegy 80-ra! De ha lelassítok 100 alá újból kifekszik! Amúgy a kocsi -14 fokban is szépen indult.....tehát gondolom a motornak nincs baja! Ha esetleg valaki tud hasznos tanácsot adni, vagy előfordult másnál is a hiba kérem jelezze! Lambdaszondára gyanakszok a fogyasztás miatt! A hőfokmérőnél meg a gombára! Előre is köszönöm a segítséget Esetleg termosztát?
tomi7711 Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy a Twinport-os 2005-ösbe milyen gyertyát tegyek? A boltban 2 pólusút adnának de benne 1 pólusú van (szakszervízben cserélték az előző periódusban). SOS lenne, mert este már cserélnék :) Köszönöm
andris83 Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy a Twinport-os 2005-ösbe milyen gyertyát tegyek? A boltban 2 pólusút adnának de benne 1 pólusú van (szakszervízben cserélték az előző periódusban). SOS lenne, mert este már cserélnék :) Köszönöm szerintem kétpólusút és gyárit tegyél bele.
Randy Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Esetleg termosztát? Köszi a választ! Ha a termosztáttal lenne gond, akkor nem menne a fűtés nem? Vagy rosszul gondolom? Üdv
Korzika Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Köszi a választ! Ha a termosztáttal lenne gond, akkor nem menne a fűtés nem? Vagy rosszul gondolom? Üdv Van fűtés rossz termoval is ,csak sokkal lassabban melegszik fel a víz ,később fűt fel az autó.Valamint nem éri el a vízhőfok az ideális 85-90 fokot.(bár ha jól tudom a dízelek amúgy sem mennek 80 fölé,főleg az Isuzuk).
speter Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Van fűtés rossz termoval is ,csak sokkal lassabban melegszik fel a víz ,később fűt fel az autó.Valamint nem éri el a vízhőfok az ideális 85-90 fokot.(bár ha jól tudom a dízelek amúgy sem mennek 80 fölé,főleg az Isuzuk). Én csak azért gondoltam erre, mert mondta, hogy ha nagy terhelés hatására nehezen üzem meleg lesz, akkor is gyorsan ki tudja fektetni, ha csökken a terhelés. Egyébként a dieselek tényleg hidegvérűbbek benzines társaiknál. Nomeg a magas fogyi miatt. Azt nézd meg Randy, hogy hidegindítás után mennyivel kezd melegedni a hűtő bemenő csöve. (Kézrátételes teszt elég) Ha igen gyorsan, akkor az lesz a baj. Ha kb akkor, amikor üzem meleg a motor, akkor nem termosztát baja lesz.
tomi7711 Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 szerintem kétpólusút és gyárit tegyél bele. Köszi! Mindenképp GM-et akartam, csak az volt a furcsa, hogy 1 pólusú van benne a boltba a program meg 2 pólusút hoz fel hozzá.
Korzika Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Én csak azért gondoltam erre, mert mondta, hogy ha nagy terhelés hatására nehezen üzem meleg lesz, akkor is gyorsan ki tudja fektetni, ha csökken a terhelés. Egyébként a dieselek tényleg hidegvérűbbek benzines társaiknál. Nomeg a magas fogyi miatt. Azt nézd meg Randy, hogy hidegindítás után mennyivel kezd melegedni a hűtő bemenő csöve. (Kézrátételes teszt elég) Ha igen gyorsan, akkor az lesz a baj. Ha kb akkor, amikor üzem meleg a motor, akkor nem termosztát baja lesz. Igen,azért írtam ,mert első körben én is termosztáthibára gyanakodnék,leírása alapján.
Barna Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Köszi! Mindenképp GM-et akartam, csak az volt a furcsa, hogy 1 pólusú van benne a boltba a program meg 2 pólusút hoz fel hozzá. Gyári GM, egypólusú, GM száma 93176801, kat szám 1214031. Kb. 1900 Ft darabja.
Humannet Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Igen,azért írtam ,mert első körben én is termosztáthibára gyanakodnék,leírása alapján. Üdv Cseréltél benne már vizpumpát? nekem annó mikor megvettem, ugyan ezek voltak a gondjaim, sőt még plussz az is hogy fellfort a viz ha 100 körül mentem vele. termosztát csere magában nekem nem segített, csak egy kicsit. mikor kicseréltem a vizpumpát megszakatt minden ilyen jellegü hiba
Korzika Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Üdv Cseréltél benne már vizpumpát? nekem annó mikor megvettem, ugyan ezek voltak a gondjaim, sőt még plussz az is hogy fellfort a viz ha 100 körül mentem vele. termosztát csere magában nekem nem segített, csak egy kicsit. mikor kicseréltem a vizpumpát megszakatt minden ilyen jellegü hiba Ezt biztos nekem akartad írni? :) Amúgy volt cserélve vízpumpám,vezérléscserekor!
Humannet Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Ezt biztos nekem akartad írni? :) Amúgy volt cserélve vízpumpám,vezérléscserekor! Bocs lehet férre klikkeltem, fejemből is alig látok ki :D Randynak akartam
freeze Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Freeze kórban szenved :) Ezt biztos nekem akartad írni? :D Amúgy volt cserélve vízpumpám,vezérléscserekor! Bocs lehet férre klikkeltem, fejemből is alig látok ki ;) Randynak akartam
Korzika Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Freeze kórban szenved :D Randy-zni akar biztos valakivel! :) Szóval,hogy ne offoljak:mikor a vezérműszíjat és a feszítőgörgőket cseréltük ki akkor kapott új vízpumpát is a gép. Meg rajzoltam egy tuningcsíkot is az oldalára és egyből vagy 20 lóval erősebb lett . ;)
Randy Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Randy-zni akar biztos valakivel! :) Szóval,hogy ne offoljak:mikor a vezérműszíjat és a feszítőgörgőket cseréltük ki akkor kapott új vízpumpát is a gép. Meg rajzoltam egy tuningcsíkot is az oldalára és egyből vagy 20 lóval erősebb lett . :D Persze! Ki lett cserélve minden! Vízpumpa, görgők, olaj, szűrők, szíj! Mondjuk nem álltam a szerelő fölött, de bízok a legjobbakban! Az kézrátételes módszert még nem volt időm kipróbálni, de viszonylag hamar kezd fűteni a kocsi(pár km után)!Amúgy mindenkinél a lomha egy kicsit a 68 lovas gépezet? Üdv
Zachi Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Van fűtés rossz termoval is ,csak sokkal lassabban melegszik fel a víz ,később fűt fel az autó.Valamint nem éri el a vízhőfok az ideális 85-90 fokot.(bár ha jól tudom a dízelek amúgy sem mennek 80 fölé,főleg az Isuzuk). A termosztát a kis vízkört választja el a nagy vízkörtől (ebben van a hűtő). A fűtés a kis körről üzemel. Ez az oka. Ha rögtön az indítástól tolod a fűtést hasonlóan lassan éri el az üzemi hőfokot, mintha rossz lenne a termosztát. Igen, a dízelek jóval kisebb hőveszteséggel, jobb hatásfokkal üzemelnek.
Zachi Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Sziasztok! Szeretnék kérdezni pár dolgot! Most a télen vettem egy Opel Astra Caravant 1.7 Td 1998-as évjáratú! Kb egy hónap múlva egyszer-egyszer felvillant a motorhibajelző lámpa! Majd egyre sűrűbben! A fogyasztása a kocsinak 8-9 liter(5-6 helyett)! Amikor a lámpa ég elmegy az erő a kocsiból! Miután nagyobb gázt adok neki, elalszik, és normálisan megy az autó! Még egy érdekesség.....! A vízhőfokmérő 100km/h alatt ki van feküdve! 120 körül felmegy 80-ra! De ha lelassítok 100 alá újból kifekszik! Amúgy a kocsi -14 fokban is szépen indult.....tehát gondolom a motornak nincs baja! Ha esetleg valaki tud hasznos tanácsot adni, vagy előfordult másnál is a hiba kérem jelezze! Lambdaszondára gyanakszok a fogyasztás miatt! A hőfokmérőnél meg a gombára! Előre is köszönöm a segítséget Gyanúm szerint vagy a befecskendezett ü.a. mennyiségét, vagy a befecskendezés idejét nem tudja a terhelés függvényében kellőképp módosítani és ezt honorálja sárgázással amikor már végképp nem bírja.
Korzika Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 A termosztát a kis vízkört választja el a nagy vízkörtől (ebben van a hűtő). A fűtés a kis körről üzemel. Ez az oka. Ha rögtön az indítástól tolod a fűtést hasonlóan lassan éri el az üzemi hőfokot, mintha rossz lenne a termosztát. Igen, a dízelek jóval kisebb hőveszteséggel, jobb hatásfokkal üzemelnek. Ma ilyen nap van?Mindenki nekem válaszol? :) Köszönöm a kocsim és én is jól vagyok,tudom mi a kis és nagy vízkör,azért írtam,ááááá :D
Mc-elek Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Ma ilyen nap van?Mindenki nekem válaszol? :D Köszönöm a kocsim és én is jól vagyok,tudom mi a kis és nagy vízkör,azért írtam,ááááá ;) Biztos ,hogy tudod? :) Akarsz róla beszélni? ;)
KGR Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Sziasztok, Már megint van baja a gépnek.. :) Autópályán haladok és egyszercsak elkezd vibrálni a műszerfal világítás. Akkor egyéb tünetet nem észleltem, csak idegesítő volt. Kb 2-3 perc után abbahagyta. 160 km-t jöttem, utána pont az utcába ahol le akartam parkolni megint elkezdte és ekkor már az index se működött. Leálltam az autóval és elkezdtem próbálgatni. A műszerfal folyamatosan vibrált, az index és a belső világítás nem működött. Leállítottam mindent, majd 1 perc múlva ismét ráadtam a gyújtást és ismét működött minden. Utána még elmentem egy 40km-es útra és nem jött elő a hiba. Megnéztem a biztosítékokat de nem láttam semmit.... Valakinek van ötlete, hogy mi lehet ez? Esetleg elkorrodált az egyik biztosíték lába? A fura az volt, hogy mindkétszer emelkedőn jött elő a hiba.... Eléggé félek így elindulni bárhova is.
potyo Elküldve Március19, 2010 Elküldve Március19, 2010 Biztosítékokat, reléket mozgasd végig, de igazából bárhol lehet egy rossz érintkezés...
Korzika Elküldve Március20, 2010 Elküldve Március20, 2010 Igen,valószínűleg kontakthiba lesz. A szolgálati Astránk volt egy időben ilyen,időközönként elment a műszerfal és a középkonzol világítása, aztán mikor egy döccenőbe belement akkor visszajött vagy gyújtás levétel-ráadásra is megjavult. Kelemetlen ez a hibafajta,nehéz rájönni hol is van a prücök. (ma megkérek mindenkit,hogy más autójának hibáira ne nekem válaszoljon,mert még az enyém is megkehesedik a végén! :) )
KGR Elküldve Március20, 2010 Elküldve Március20, 2010 Biztosítékokat, reléket mozgasd végig, de igazából bárhol lehet egy rossz érintkezés... Átnéztem amennyire lehet... Mégis merre keressem? Előfordulhat, hogy a motortérben lévő biztosítékok közül szórakozik valamelyik, vagy azok nagyobb galibát okoznának?
Recommended Posts