Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

sok sikert!

Nah meg is jöttem, hát a teszt eredmény nem javult.

Mentem vele gyorsforgalmin ugy 30km-t 4-6 ezres fordulat között de semmi sem változott a kis sárga led ugyan ugy világit mint amikor elindultam, a jo hir az hogy végig ment mind a 4 henger és nem volt fura hangja sem csak a led égett :lol:

Azt hiszem holnap jön a szerviz ujra :)

Link to comment
Megosztás:

Igen tényleg ezt!

Akkor lehet benne valami.

A másik ami igaz szinte csak városban használom ugy 10 percet de. meg 10 perc du.

Max hétvégén megyek vele hosszabb távra

A legnagyobb baj az szerintem hogy 10 perc alatt semmi sem melegszik fel :lol:

Akkor meghajtom egy kicsit.

Köszi a segitséget

Ez a városozás a baja. Kicsit sűrűbben látogasd meg a vidéki rokonokat Mátészalkán... :) Egyébként ha nagyon kokszos a hengerfejed, akkor tényleg le kell kapni, aztán elpucolni. Azért ha megy mind a 4 hengered, most március 15-én próbálj esetleg még forszírozott menetet hosszabb távra. Ha ettől gyógyulás van, és nincs több égéskimaradásod, a sárga lámpa is le fog pihenni... (csak letárolt hibaként őrzi meg a computer)

(Az olajad nem annyira nyerő a 2004-es autódba, olajos topikot lesd meg.)

Link to comment
Megosztás:

Nah meg is jöttem, hát a teszt eredmény nem javult.

Mentem vele gyorsforgalmin ugy 30km-t 4-6 ezres fordulat között de semmi sem változott a kis sárga led ugyan ugy világit mint amikor elindultam, a jo hir az hogy végig ment mind a 4 henger és nem volt fura hangja sem csak a led égett :lol:

Azt hiszem holnap jön a szerviz ujra :)

várjál még vele egy icsit... mármint a szervizzel.

ha holnap reggel is rendesen megy a motor, nem büfög-csattog, akkor lehet hogy ez megoldotta a problémádat...

menjél vele egy pár napot, és ha minden ok, és nem alszik el a lámpa kkor menjél csak hibakódot töröltetni....

Link to comment
Megosztás:

várjál még vele egy icsit... mármint a szervizzel.

ha holnap reggel is rendesen megy a motor, nem büfög-csattog, akkor lehet hogy ez megoldotta a problémádat...

menjél vele egy pár napot, és ha minden ok, és nem alszik el a lámpa kkor menjél csak hibakódot töröltetni....

Köszi a segitséget akkor megfogadom a tanácsod, még megyek vele pár napot és ha minden ok akkor csak töröltetni viszem be :lol:

Link to comment
Megosztás:

én nem értek hozzá, csak kérdem. az ilyen PGA féle durva elkoszolódáson az E85 nem segít?

Ha jol tudom az valami rendszer és be kell szereltetni nem ? jobb oktán számu talán 105?

Szerintem elég ha tankolok majd néha valami v-power-t . :lol:

Link to comment
Megosztás:

Miután sokadjára kitöröltem a P0136 hibát (mindig not present),ma délután nemvolt benne.

Utoljára tegnap délelőtt volt benne,akkor töröltem.

Majd mentem vele,és nem jött vissza.HURRRÁÁ

Ma kapott 200km pályát,meg 100km egyéb ide-oda ,megint semmi.Hurrrááá

Pedig nagyon vártam már a jó időt hogy átnézem a csatikat,mert valószínűleg valamelyik nem oxidáció léphetet fel.

Holnap megint kap 250km.Majd kiderül.

Szerk.P0141 volt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valami baja van az 1.4 16V G Astrámnak 99-es évjárat. 190ezer km óra szerint.

Az lenne a probléma vele, hogy 3,4,5 fokozatban alacsony fordulaton 1800 és 2000között elkezd finoman rángatni.

Másodikban is csinál ilyet ha hideg a motor de ha üzem meleg lesz abbahagyja mindig, bár ezt mostanában nem tapasztaltam.

De most a fenti fokozatokban üzem meleg motornál is ezt csinálja. Mindig szervizelve van időben, benzin szűrőt akarok rajta cserélni 20ezer km előtt lett cserélve. Mostanában a magas benzin árak miatt felesben van tankolva magyar 95ös és ukrán 95ös. Lehet a rossz benzin okozza?

Bár most csak tiszta 30liter magyar van benne mégis rángat. A dolog abba marad ha a 2ezer fölé forgatom. 1500 és 2000között csinálja ezt mindig!

Valaki tudna segíteni esetleg??

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv. T

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valami baja van az 1.4 16V G Astrámnak 99-es évjárat. 190ezer km óra szerint.

Az lenne a probléma vele, hogy 3,4,5 fokozatban alacsony fordulaton 1800 és 2000között elkezd finoman rángatni.

Másodikban is csinál ilyet ha hideg a motor de ha üzem meleg lesz abbahagyja mindig, bár ezt mostanában nem tapasztaltam.

De most a fenti fokozatokban üzem meleg motornál is ezt csinálja. Mindig szervizelve van időben, benzin szűrőt akarok rajta cserélni 20ezer km előtt lett cserélve. Mostanában a magas benzin árak miatt felesben van tankolva magyar 95ös és ukrán 95ös. Lehet a rossz benzin okozza?

Bár most csak tiszta 30liter magyar van benne mégis rángat. A dolog abba marad ha a 2ezer fölé forgatom. 1500 és 2000között csinálja ezt mindig!

Valaki tudna segíteni esetleg??

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv. T

szerintem trafóhidas

ugy szoktam hogy rakok bele 4 db uj gyertyát és ha akkor egy rövid ideig megszünik a rángatozás akkor trafós.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A bal első ajtónál van egy csúnya nyikorgó hang (nyitáskor-záráskor). Már fújtam mindent mindennel, de a hang csak a jó párás időben hallgat el. Mi a fenét hagyhattam ki a zsírzással, olajozással?

A választ előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Megtörtént a hűtő cserém. 26 pénz volt munkadíjjal együtt. Úgy gondolom, hogy viszonylag olcsón megúsztam. Remélem többet nem kell költenem egy darabig a kocsira. Ezzel átlépte az 1Mft-ot vásárlási árral együtt. 7 hónap és ~5500km alatt. Mondjuk ebbe benne van a téli gumi is.

Link to comment
Megosztás:

Megtörtént a hűtő cserém. 26 pénz volt munkadíjjal együtt. Úgy gondolom, hogy viszonylag olcsón megúsztam. Remélem többet nem kell költenem egy darabig a kocsira. Ezzel átlépte az 1Mft-ot vásárlási árral együtt. 7 hónap és ~5500km alatt. Mondjuk ebbe benne van a téli gumi is.

Mi volt vele?

Vagy írtad...

Link to comment
Megosztás:

Mi volt vele?

Vagy írtad...

Az autót ár alatt vettük, mert törött volt régebben (hátulról belementek és beletolták egy másik autóba). Mindent szépen megcsináltak rajta, csak a hűtőt gányolták össze. Eleinte csak annyit lehetett látni rajta, hogy itt-ott van rajta horpadás. Aztán a tél közepén elkezdett csöpögni. Akkor kiszereltük és láttuk, hogy több helyen ragasztva és kapcsozva van. Nem akartam ilyen hűtővel belemenni a nyárba.

A csere óta mentünk 160km-t autópályán. Minden Ok volt vele. Végig 85-87 fok között volt a mutató. Pestre beérve piros lámpáknál felment 90-re. Úgy gondolom, hogy ez így tökéletes. Utángyártott hűtőről van szó, mert a gyárira 100 körüli összeget mondtak és kinézetre 0 különbséget láttam rajta.

Link to comment
Megosztás:

Az autót ár alatt vettük, mert törött volt régebben (hátulról belementek és beletolták egy másik autóba). Mindent szépen megcsináltak rajta, csak a hűtőt gányolták össze. Eleinte csak annyit lehetett látni rajta, hogy itt-ott van rajta horpadás. Aztán a tél közepén elkezdett csöpögni. Akkor kiszereltük és láttuk, hogy több helyen ragasztva és kapcsozva van. Nem akartam ilyen hűtővel belemenni a nyárba.

A csere óta mentünk 160km-t autópályán. Minden Ok volt vele. Végig 85-87 fok között volt a mutató. Pestre beérve piros lámpáknál felment 90-re. Úgy gondolom, hogy ez így tökéletes. Utángyártott hűtőről van szó, mert a gyárira 100 körüli összeget mondtak és kinézetre 0 különbséget láttam rajta.

Már értek mindent. :lol:

Akkor ügyes legyél,és vigyázz rá :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Első fékbetét csere előtt állok.Érdeklődnék,hogy ki mire esküszik.Gyári,nem gyári,Brembo,Textar.Nem tudom hogy tavaly milyet vettem a csergőbe,de az élég sokáig bírta.Azaz mostanáig.Azt tudom hogy még 40%os kedvezménnyel is 10ezer körül volt az akkori betét ára.

11e a gyári most ,kedvezmény nélkül.

Link to comment
Megosztás:

várjál még vele egy icsit... mármint a szervizzel.

ha holnap reggel is rendesen megy a motor, nem büfög-csattog, akkor lehet hogy ez megoldotta a problémádat...

menjél vele egy pár napot, és ha minden ok, és nem alszik el a lámpa kkor menjél csak hibakódot töröltetni....

Szia

Elöször is köszönöm mindenkinek aki segitett mert a hiba ugy néz ki hogy megoldodott!

Tegnap is és ma is ment mind a 4 hengerem és a hangja is szép volt plusz mintha jobb lenne egy kicsit az uj gyertyák miatt.

A lényeg hogy ma még beinditottam egy 4-5 ször és az 5. re már nem jött elö a sárga led a müszerfalon valoszinüleg kellett pár hibátlan inditás a kod törlésére.

Szoval köszi mégegyszer mindenkinek!!!!

Link to comment
Megosztás:

szerintem trafóhidas

ugy szoktam hogy rakok bele 4 db uj gyertyát és ha akkor egy rövid ideig megszünik a rángatozás akkor trafós.

mielőtt trafót cserél(tet)sz, érdemes valakitől szerezni egyet és megnézni azzal is. 50e körül van egy új gyújtótrafó és annál nincs rosszabb, ha kicseréled és a hiba mégis marad. Ha van a közeledben G Astrás ismerős ugyanolyan trafóval, pár perces meló átdobni rá a másikat és megnézni azzal is csinálja e.

Link to comment
Megosztás:

mielőtt trafót cserél(tet)sz, érdemes valakitől szerezni egyet és megnézni azzal is. 50e körül van egy új gyújtótrafó és annál nincs rosszabb, ha kicseréled és a hiba mégis marad. Ha van a közeledben G Astrás ismerős ugyanolyan trafóval, pár perces meló átdobni rá a másikat és megnézni azzal is csinálja e.

Szerintem Ő ezzel tisztában van :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.