zed Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 sok sikert! Nah meg is jöttem, hát a teszt eredmény nem javult. Mentem vele gyorsforgalmin ugy 30km-t 4-6 ezres fordulat között de semmi sem változott a kis sárga led ugyan ugy világit mint amikor elindultam, a jo hir az hogy végig ment mind a 4 henger és nem volt fura hangja sem csak a led égett :lol: Azt hiszem holnap jön a szerviz ujra :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Igen tényleg ezt! Akkor lehet benne valami. A másik ami igaz szinte csak városban használom ugy 10 percet de. meg 10 perc du. Max hétvégén megyek vele hosszabb távra A legnagyobb baj az szerintem hogy 10 perc alatt semmi sem melegszik fel :lol: Akkor meghajtom egy kicsit. Köszi a segitséget Ez a városozás a baja. Kicsit sűrűbben látogasd meg a vidéki rokonokat Mátészalkán... :) Egyébként ha nagyon kokszos a hengerfejed, akkor tényleg le kell kapni, aztán elpucolni. Azért ha megy mind a 4 hengered, most március 15-én próbálj esetleg még forszírozott menetet hosszabb távra. Ha ettől gyógyulás van, és nincs több égéskimaradásod, a sárga lámpa is le fog pihenni... (csak letárolt hibaként őrzi meg a computer) (Az olajad nem annyira nyerő a 2004-es autódba, olajos topikot lesd meg.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Nah meg is jöttem, hát a teszt eredmény nem javult. Mentem vele gyorsforgalmin ugy 30km-t 4-6 ezres fordulat között de semmi sem változott a kis sárga led ugyan ugy világit mint amikor elindultam, a jo hir az hogy végig ment mind a 4 henger és nem volt fura hangja sem csak a led égett :lol: Azt hiszem holnap jön a szerviz ujra :) várjál még vele egy icsit... mármint a szervizzel. ha holnap reggel is rendesen megy a motor, nem büfög-csattog, akkor lehet hogy ez megoldotta a problémádat... menjél vele egy pár napot, és ha minden ok, és nem alszik el a lámpa kkor menjél csak hibakódot töröltetni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 én nem értek hozzá, csak kérdem. az ilyen PGA féle durva elkoszolódáson az E85 nem segít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zed Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 várjál még vele egy icsit... mármint a szervizzel. ha holnap reggel is rendesen megy a motor, nem büfög-csattog, akkor lehet hogy ez megoldotta a problémádat... menjél vele egy pár napot, és ha minden ok, és nem alszik el a lámpa kkor menjél csak hibakódot töröltetni.... Köszi a segitséget akkor megfogadom a tanácsod, még megyek vele pár napot és ha minden ok akkor csak töröltetni viszem be :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zed Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 én nem értek hozzá, csak kérdem. az ilyen PGA féle durva elkoszolódáson az E85 nem segít? Ha jol tudom az valami rendszer és be kell szereltetni nem ? jobb oktán számu talán 105? Szerintem elég ha tankolok majd néha valami v-power-t . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Ha jol tudom az valami rendszer és be kell szereltetni nem ? jobb oktán számu talán 105? Szerintem elég ha tankolok majd néha valami v-power-t . :lol: felesben tankolásnál nem kell semmi csak 2 benzinszűrő csere. előtte meg 4-500km-el utánna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Miután sokadjára kitöröltem a P0136 hibát (mindig not present),ma délután nemvolt benne. Utoljára tegnap délelőtt volt benne,akkor töröltem. Majd mentem vele,és nem jött vissza.HURRRÁÁ Ma kapott 200km pályát,meg 100km egyéb ide-oda ,megint semmi.Hurrrááá Pedig nagyon vártam már a jó időt hogy átnézem a csatikat,mert valószínűleg valamelyik nem oxidáció léphetet fel. Holnap megint kap 250km.Majd kiderül. Szerk.P0141 volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tódy Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Sziasztok! Valami baja van az 1.4 16V G Astrámnak 99-es évjárat. 190ezer km óra szerint. Az lenne a probléma vele, hogy 3,4,5 fokozatban alacsony fordulaton 1800 és 2000között elkezd finoman rángatni. Másodikban is csinál ilyet ha hideg a motor de ha üzem meleg lesz abbahagyja mindig, bár ezt mostanában nem tapasztaltam. De most a fenti fokozatokban üzem meleg motornál is ezt csinálja. Mindig szervizelve van időben, benzin szűrőt akarok rajta cserélni 20ezer km előtt lett cserélve. Mostanában a magas benzin árak miatt felesben van tankolva magyar 95ös és ukrán 95ös. Lehet a rossz benzin okozza? Bár most csak tiszta 30liter magyar van benne mégis rángat. A dolog abba marad ha a 2ezer fölé forgatom. 1500 és 2000között csinálja ezt mindig! Valaki tudna segíteni esetleg?? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv. T Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Sziasztok! Valami baja van az 1.4 16V G Astrámnak 99-es évjárat. 190ezer km óra szerint. Az lenne a probléma vele, hogy 3,4,5 fokozatban alacsony fordulaton 1800 és 2000között elkezd finoman rángatni. Másodikban is csinál ilyet ha hideg a motor de ha üzem meleg lesz abbahagyja mindig, bár ezt mostanában nem tapasztaltam. De most a fenti fokozatokban üzem meleg motornál is ezt csinálja. Mindig szervizelve van időben, benzin szűrőt akarok rajta cserélni 20ezer km előtt lett cserélve. Mostanában a magas benzin árak miatt felesben van tankolva magyar 95ös és ukrán 95ös. Lehet a rossz benzin okozza? Bár most csak tiszta 30liter magyar van benne mégis rángat. A dolog abba marad ha a 2ezer fölé forgatom. 1500 és 2000között csinálja ezt mindig! Valaki tudna segíteni esetleg?? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv. T szerintem trafóhidas ugy szoktam hogy rakok bele 4 db uj gyertyát és ha akkor egy rövid ideig megszünik a rángatozás akkor trafós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kcsszofi Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Tisztelt hozzáértők! Az lenne a kérdésem, hogy Z16 XE-nél ha ráadom a gyújtást akkor az AC pumpának be kell indulnia vagy csak ha megy a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Néhány másodpercre mindenféleképpen be kell indulnia, hogy létrehozza a nyomást az injektorok előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Sziasztok! A bal első ajtónál van egy csúnya nyikorgó hang (nyitáskor-záráskor). Már fújtam mindent mindennel, de a hang csak a jó párás időben hallgat el. Mi a fenét hagyhattam ki a zsírzással, olajozással? A választ előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kcsszofi Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Néhány másodpercre mindenféleképpen be kell indulnia, hogy létrehozza a nyomást az injektorok előtt. Akkor értem. Az opcom hibát ír rá ki, és csak akor megy az ac ha jár a motor. Valakinek volt már ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Akkor értem. Az opcom hibát ír rá ki, és csak akor megy az ac ha jár a motor. Valakinek volt már ilyen? Mi volt a hiba kód ?Ha tudod a szöveget is írd hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Megtörtént a hűtő cserém. 26 pénz volt munkadíjjal együtt. Úgy gondolom, hogy viszonylag olcsón megúsztam. Remélem többet nem kell költenem egy darabig a kocsira. Ezzel átlépte az 1Mft-ot vásárlási árral együtt. 7 hónap és ~5500km alatt. Mondjuk ebbe benne van a téli gumi is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Megtörtént a hűtő cserém. 26 pénz volt munkadíjjal együtt. Úgy gondolom, hogy viszonylag olcsón megúsztam. Remélem többet nem kell költenem egy darabig a kocsira. Ezzel átlépte az 1Mft-ot vásárlási árral együtt. 7 hónap és ~5500km alatt. Mondjuk ebbe benne van a téli gumi is. Mi volt vele? Vagy írtad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Mi volt vele? Vagy írtad... Az autót ár alatt vettük, mert törött volt régebben (hátulról belementek és beletolták egy másik autóba). Mindent szépen megcsináltak rajta, csak a hűtőt gányolták össze. Eleinte csak annyit lehetett látni rajta, hogy itt-ott van rajta horpadás. Aztán a tél közepén elkezdett csöpögni. Akkor kiszereltük és láttuk, hogy több helyen ragasztva és kapcsozva van. Nem akartam ilyen hűtővel belemenni a nyárba. A csere óta mentünk 160km-t autópályán. Minden Ok volt vele. Végig 85-87 fok között volt a mutató. Pestre beérve piros lámpáknál felment 90-re. Úgy gondolom, hogy ez így tökéletes. Utángyártott hűtőről van szó, mert a gyárira 100 körüli összeget mondtak és kinézetre 0 különbséget láttam rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Az autót ár alatt vettük, mert törött volt régebben (hátulról belementek és beletolták egy másik autóba). Mindent szépen megcsináltak rajta, csak a hűtőt gányolták össze. Eleinte csak annyit lehetett látni rajta, hogy itt-ott van rajta horpadás. Aztán a tél közepén elkezdett csöpögni. Akkor kiszereltük és láttuk, hogy több helyen ragasztva és kapcsozva van. Nem akartam ilyen hűtővel belemenni a nyárba. A csere óta mentünk 160km-t autópályán. Minden Ok volt vele. Végig 85-87 fok között volt a mutató. Pestre beérve piros lámpáknál felment 90-re. Úgy gondolom, hogy ez így tökéletes. Utángyártott hűtőről van szó, mert a gyárira 100 körüli összeget mondtak és kinézetre 0 különbséget láttam rajta. Már értek mindent. :lol: Akkor ügyes legyél,és vigyázz rá :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Sziasztok.Első fékbetét csere előtt állok.Érdeklődnék,hogy ki mire esküszik.Gyári,nem gyári,Brembo,Textar.Nem tudom hogy tavaly milyet vettem a csergőbe,de az élég sokáig bírta.Azaz mostanáig.Azt tudom hogy még 40%os kedvezménnyel is 10ezer körül volt az akkori betét ára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Sziasztok.Első fékbetét csere előtt állok.Érdeklődnék,hogy ki mire esküszik.Gyári,nem gyári,Brembo,Textar.Nem tudom hogy tavaly milyet vettem a csergőbe,de az élég sokáig bírta.Azaz mostanáig.Azt tudom hogy még 40%os kedvezménnyel is 10ezer körül volt az akkori betét ára. 11e a gyári most ,kedvezmény nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zed Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 várjál még vele egy icsit... mármint a szervizzel. ha holnap reggel is rendesen megy a motor, nem büfög-csattog, akkor lehet hogy ez megoldotta a problémádat... menjél vele egy pár napot, és ha minden ok, és nem alszik el a lámpa kkor menjél csak hibakódot töröltetni.... Szia Elöször is köszönöm mindenkinek aki segitett mert a hiba ugy néz ki hogy megoldodott! Tegnap is és ma is ment mind a 4 hengerem és a hangja is szép volt plusz mintha jobb lenne egy kicsit az uj gyertyák miatt. A lényeg hogy ma még beinditottam egy 4-5 ször és az 5. re már nem jött elö a sárga led a müszerfalon valoszinüleg kellett pár hibátlan inditás a kod törlésére. Szoval köszi mégegyszer mindenkinek!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 szerintem trafóhidas ugy szoktam hogy rakok bele 4 db uj gyertyát és ha akkor egy rövid ideig megszünik a rángatozás akkor trafós. mielőtt trafót cserél(tet)sz, érdemes valakitől szerezni egyet és megnézni azzal is. 50e körül van egy új gyújtótrafó és annál nincs rosszabb, ha kicseréled és a hiba mégis marad. Ha van a közeledben G Astrás ismerős ugyanolyan trafóval, pár perces meló átdobni rá a másikat és megnézni azzal is csinálja e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 mielőtt trafót cserél(tet)sz, érdemes valakitől szerezni egyet és megnézni azzal is. 50e körül van egy új gyújtótrafó és annál nincs rosszabb, ha kicseréled és a hiba mégis marad. Ha van a közeledben G Astrás ismerős ugyanolyan trafóval, pár perces meló átdobni rá a másikat és megnézni azzal is csinálja e. Szerintem Ő ezzel tisztában van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Szerintem Ő ezzel tisztában van ;) Nem is wessz-nek írtam, ezerszer többet ért hozzá, mint én :lol: Csak gondoltam megemlítem Tódy-nak, bár lehet, ő is tisztában volt vele :) én már spóroltam ezzel, pontosan egy trafó árát Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts