Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Még elég új vagyok itt a fórumon, sok jó ötletet vettem innen, de már regisztráltam, mert szükségem volna segítségre!

Vagy egy astrám ,x17dtl és lassan már ott járok, hogy felgyujtom :)

A hibajelenség, hogy bevillan a motorhibajelző, visszaesik a teljesítmény és amig világit a hibajelző nem is gyorsul. Miután eltűnik a hibajel, utána mintha mi sem történt volna és megy rendesen! Az egr ki lett tisztitva, le lett zárva, a vákumcső is le lett dugaszolva, kitakarítottam a légtömegmérőt is de sajna nem akar megszűnni a probléma! De amit megfigyeltem 120km/h felett nem jelentkezik a hiba... Bp- Gyöngyös között fel sem villant de 130 alatt nem is mentem, a másik meg az, hogy a motorhibajel az esetek 90%-ában 2000-es fordulatnál tűnik el... vagyis pont akkor amikor eléri ezt a tartományt. Azt hozzá kell, hogy tegyem, ez egr takarítás meg lezárás kb 1 hete történt...

Valaki tudna segíteni, hogy mi lehetet a gond, mert én már nagyon tanácstalan vagyok! :lol:

Senki? ;) ;) :P

Elküldve
Itt valahogy elcsúsztuink egymás mellett :)

Én csatornatervezéssel fogalakozom.

FÚÚÚÚÚÚ haver akkor nekünk jó anyagunk van ;)

Én vasas vagyok :lol:

Elküldve
Még nem volt.

Akkor talán ideje lenne cserélni!

jaj te oJan vagy. :)

Te mióta vagy modi? :lol:

Mióta olyan sok ember aludt a nyelvtan órán! ;)

Elküldve
Hello!

A bordás ékszijjnál veri ki az olajat a gépem....főtengely szijtárcsa és egyéb szimeringcsere megoldja a problémám? Mennyi egy ilyen beavatkozás?

Válaszokat előre is köszi!

Opelaner! Olajat kellett cserélnem!....

Szia! A bordás ékszíj előtt van az olajnyomáskapcsoló,arra is nézzél rá,hátha csak az csepeg,és a bordásszíj veri szét a menetszéltől.

Nekem is újabb segítség kellene!

Ugyanitt a probléma az olajnyomás kapcsolónál,de most a másik oldala: maga a vezeték végén lévő csati tört le,az-az véletlenül letörték,így nem tudom rögzíteni a csatlakozót!

Mit lehet tenni? Egyáltalán lehet ilyesmit kapni boltba,vagy bontóba keresgessek? :lol:

Elküldve
Sziasztok.

Eddigi kérdésekre sajnos nem kaptam választ de talán erre igen:D

Z16XE EGR szelepet lezártam de az én egr em en a szelep részen fel van peremezve,tehát nem tudom olyan lemezzel lezárni amin csak a csavarlyukak vannak kifúrva,semmi más,én csak az ovális részt tudtam lezárni,szerintetek ez igy is jó lesz? Nem lesz tőle semmi gond? nem fog igy beégni a szelep vagy bármi?

Ezzel azt lehet elérni, hogy a szelepbe annak nyitásakor bemegy a kipuff.gáz, de onnan nem tud menni a szívóoldalra, tehát a zárás működik. Ha mindenképpen ki akarod iktatni, akkor egy közbetétet kell csinál(tat)ni, amibe bele kell marni egy lyukat, amibe a szelep ki tud nyitni - így már a bemenő út is le van zárva. Úgy tudom, hogy erre a közbetétre volt valami gyári megoldás is (lehet még GM-cikkszáma is van...). Vagy akár el is lehet forgatni a szelepet, és csak az egyik csavarjával rögzíteni, így a szabadba tud nyitogatni, csak így meg esetleg szűretlen levegő kerülhet a szívósorra...

Utángyártott új szeleppel lehet még próbálkozni (persze nem lezárva), és kicsit forszírozottabban járni a géppel, úgy kevésbé kokszosodik el.

Elküldve

Holnap megejtem a cserét.

A nyeltani hibárol annyit hogy óra helyet inkább csajokkal mulattam az időt :lol: .Lehet hogy rosszul tettem?

Elküldve
Holnap megejtem a cserét.

A nyeltani hibárol annyit hogy óra helyet inkább csajokkal mulattam az időt :lol: .Lehet hogy rosszul tettem?

Mindkettő fontos! :)

Elküldve

Nem voltam kiolvastatni a hibát, de az agr takarítás mindig segített, mert elég sokáig jó volt! Csak már megutam a takarítgatást! Így döntöttem a lezárás mellett. Azóta már ritkábban villan fel, csak már nem értem a miértjét, mert össze vissza csinálja! :lol:

Milyen hibakódot írt ki amúgy,az AGR-t?
Elküldve
Nem voltam kiolvastatni a hibát, de az agr takarítás mindig segített, mert elég sokáig jó volt! Csak már megutam a takarítgatást! Így döntöttem a lezárás mellett. Azóta már ritkábban villan fel, csak már nem értem a miértjét, mert össze vissza csinálja! :lol:

Hát,akkor olvasd ki a hibát,lehet nem is egr!

Elküldve

Nekem is volt olyan Astrám amiben lezártuk az EGR-t,de annak lezárás után nem szabad hibát okozni!

Ha persze jól van lezárva.

Utána csak olyan szok lenni,hogy ritkán dob egy sárgát mikor ránéz az Egr-re,de az már lefulladással nem jár!

Elküldve
Nekem is volt olyan Astrám amiben lezártuk az EGR-t,de annak lezárás után nem szabad hibát okozni!

Ha persze jól van lezárva.

Utána csak olyan szok lenni,hogy ritkán dob egy sárgát mikor ránéz az Egr-re,de az már lefulladással nem jár!

Pisil? :lol:

Elküldve
Nekem is volt olyan Astrám amiben lezártuk az EGR-t,de annak lezárás után nem szabad hibát okozni!

Ha persze jól van lezárva.

Utána csak olyan szok lenni,hogy ritkán dob egy sárgát mikor ránéz az Egr-re,de az már lefulladással nem jár!

Az enyém sem fulladt le csak néha-néha bevillantja a sárgát. A tisztítás előtt sokkal sűrűbb volt a hibajel, de 130 fölött egyáltalán nem ír ki hibát.

Az EGR-t sztem jól zártam le, nem a kipufogó közeli résznél zártam le,hanem közvetlenül az EGR alatt a cső csatlakozásnál. Elvileg nincs jelentősége annak,hogy melyik végén zárom le vagy mégis?

Elküldve
Az enyém sem fulladt le csak néha-néha bevillantja a sárgát. A tisztítás előtt sokkal sűrűbb volt a hibajel, de 130 fölött egyáltalán nem ír ki hibát.

Az EGR-t sztem jól zártam le, nem a kipufogó közeli résznél zártam le,hanem közvetlenül az EGR alatt a cső csatlakozásnál. Elvileg nincs jelentősége annak,hogy melyik végén zárom le vagy mégis?

Nem értek hozzá,de nem maga az egért veszik le és azt zárják le?

Elküldve
Az enyém sem fulladt le csak néha-néha bevillantja a sárgát. A tisztítás előtt sokkal sűrűbb volt a hibajel, de 130 fölött egyáltalán nem ír ki hibát.

Az EGR-t sztem jól zártam le, nem a kipufogó közeli résznél zártam le,hanem közvetlenül az EGR alatt a cső csatlakozásnál. Elvileg nincs jelentősége annak,hogy melyik végén zárom le vagy mégis?

De így kezdted:

Sziasztok!

Még elég új vagyok itt a fórumon, sok jó ötletet vettem innen, de már regisztráltam, mert szükségem volna segítségre!

Vagy egy astrám ,x17dtl és lassan már ott járok, hogy felgyujtom

A hibajelenség, hogy bevillan a motorhibajelző, visszaesik a teljesítmény és amig világit a hibajelző nem is gyorsul. Miután eltűnik a hibajel, utána mintha mi sem történt volna és megy rendesen! Az egr ki lett tisztitva, le lett zárva, a vákumcső is le lett dugaszolva, kitakarítottam a légtömegmérőt is de sajna nem akar megszűnni a probléma! De amit megfigyeltem 120km/h felett nem jelentkezik a hiba... Bp- Gyöngyös között fel sem villant de 130 alatt nem is mentem, a másik meg az, hogy a motorhibajel az esetek 90%-ában 2000-es fordulatnál tűnik el... vagyis pont akkor amikor eléri ezt a tartományt. Azt hozzá kell, hogy tegyem, ez egr takarítás meg lezárás kb 1 hete történt...

Valaki tudna segíteni, hogy mi lehetet a gond, mert én már nagyon tanácstalan vagyok

De,hát itt írtad,hogy visszaesik a teljesítmény és nem gyorsul:nem ez a fulladás?

Szerintem minél előbb olvasd ki a hibát,ha mégis Agr lenne ,akkor vedd le és nézd át a lezárást is meg

az AGR-t is(takarítsd meg). Ha tuti AGR a rossz akkor vehetnél bele újat!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.