potyo Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 A nagyszámú erősítő egyre inkább megterheli az autó elektromos rendszerét, így gyakran azt is fejleszteni kell. Kiállításokon lehet látni autókat, amelyekben egy csomó akksi figyel: ezekre csak álló helyzetben van szükség, tehát az alapvetően kiállításra szánt demóautókban úgyszólván nélkülözhetetlenek. A hétköznapi, közlekedésre és normális zenehallgatásra szánt járművekben komoly hangminőségbeli javulást eredményezhet egy akkumulátor csere. A kifejezetten autóhifizésre szánt spirálcellás akksik sokkal nagyobb indítóárammal rendelkeznek mint normál társaik, javítva ezzel a rendszer dinamikáját. Jó kis marketingszöveg, kár hogy nem igaz. :lol: Ha gyakran álló motornál hallgatsz zenét, akkor jól jön a ciklikus üzemre szánt akku, mert ez birja a rendszeres lemerítés-feltöltést. A spirálcellának ehhez nem túl sok köze van, mert az alapvetően a nagy indítóáramra van kitalálva, főleg nagy dízelmotorokhoz. Na persze ebből is van olyan változat, ami jobban birja a ciklikus üzemet is, de ennek nem túl sok köze van az autóhifis használathoz, mivel ettől még egy alapvetően lusta szerkezet marad az akku, így a rendszer dinamikáján nem javít különösebben semmit. Arra a kondenzátor való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
A-dee Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok! 2002-es évjáratú Opel Astra 1.7 TDi-s kocsim melegen nehezen indul. Egy autószerelő sem tudja pontosan megmondani mi a probléma... :lol: Ha valaki hallott már ilyesfajta problémáról vagy van valami ötlete kérem segítsen:) Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dknox Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 én nem akarok internetes távgyógyításba belefolyni főleg zajok esetében, ezért javaslom keress inkább vkit, akit itt ismernek és ajánlanak, vidd el hozzá megmondja. Kicsit nehéz ajánlani bárkit is, mert nem tudjuk az ország melyik részén tengeted mindennapjaidat. Budapest, XV ker. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Budapest, XV ker. Akkor Wessz (Törökbálint, magán), vagy Uhuhu (Opel Danubia, Budaörs). Válaszd ki ki a szimpibb, keress rá a nickre és küldj nek pü-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Azt azé leadom havernál, ő gyűjti. hogy minek azt nem tudom. van egy huszon-x éves mercije, de nem hiszem hogy ahhoz kellene neki. Dehogynem ,kiváló üzemanyag!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dknox Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Akkor Wessz (Törökbálint, magán), vagy Uhuhu (Opel Danubia, Budaörs). Válaszd ki ki a szimpibb, keress rá a nickre és küldj nek pü-t. köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok, Remélem találkozott valaki hasonló problémával és tudja rá a megoldást: 1.2 16V Astra G 2003-as, 92 e km. Egy jó ideje azt vettem észre, hogy indítás után, mikor a motor bemelegszik ilyen csattogós hang jön a motortérből. Egyenletes, mintha valami gőzmozdony lenne, csatt-csatt-csatt. Fogalmam sincs mitől lehet, de ami a lgeszomorúbb, hogy két autószerelőnek is megmutattam és kb fingjuk nem volt mégcsak arról se, hogy egyáltalán mit mondjanak:( Az egyik azt mondta, ez tipikusan ékszíj. Na persze...Kicserélte, a hang megmaradt. Kérdeztem, nem lehet-e a generátor?Azt mondja megnézi. Levette a szíjat és elindítottuk úgy, a hang megint ott volt...Azt mondta már csak egy valami ami mozgó alkatrész: a lánc. mindennel együtt kb 80 ezer a csere.köszi. Csak éppenséggel nem biztos benne, hogy ez lenne a baj, ezt meg is mondta. Szóval elvesztettem a bizalmamat már. Olvasgattam itt ott a neten, sokan hidrotőkét mondtak, vagy hogy retkes a motor belül, meg hogy rossz az olaj. 12 e km-el ezelőtt volt cserélve, Mobil1, azelőtt valvoline volt, de a pontos típusát nem tudom, de a lényeg, hogy nem holmi 4 liter 4 ezerért. Az érdekesség talán annyi, hogy miután olajcsere volt, akkor pár héttel később kezdte el, bár nem tudom hogy van-e összefüggés, és sajnos nem emlékszem teljesen. Valaki találkozott már ilyen problémával? Mindennemű segítséget előre is köszönök! Üdv. vezérműlánc csere az szokott megnyúlni kb 40 e ft . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 A fáradt olajat is ? :lol: ..csak vicc volt ... Az egyik ismerősöm azzal fűt :) Vett fáradt olajégőt. Nagyon jó szerkezet Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Az egyik ismerősöm azzal fűt :lol: Vett fáradt olajégőt. Nagyon jó szerkezet Van, ahol autószalont fűtenek (fáradt)olajas kazánnal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Van, ahol autószalont fűtenek (fáradt)olajas kazánnal... Tudom,csak ez is jellemző hogy M.o ezt illegális lehet csinálni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dknox Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 vezérműlánc csere az szokott megnyúlni kb 40 e ft . Csak a lánc? nem kell az egész szettet cserélni? nekem ilyen hatvan akárhányezret mondtak plusz 15 munkadíj.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 higgyé neki... kb 40 és csöndbe lesz a motor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hali mindenki!! Segítségre volna szükségem! Mint már említettem nyikorog a kocsim eleje ha felmegyek egy fekvőrendőrre vagy kisseb buckára. Olyannyira nyikorog hogy egy lőcsös szekér is megirigyelné. Nagyon gáz mindenki rajtam röhög meg hát nagyon idegesít is. Vki már korábban irta hogy be kell fújni szilikonnal. Nah most én minden ilyen gumi szilentet ami alul volt befújtam. Volt két ilyen trapéz alakú vmi oda is a motortartó baknál is. Bár szerintem a hang a trapézok felől jön. De hiába fújtam be tisztességesen a hang maradt. Hova hogyan kell befújni??? Ha vki képeket is tudna annak nagyon örülnék! Remélem nem kell cserélni a komplett szilentrendszert mert az gondolom marha sok. És most már nagyon cserés az olajam is szal jó lenne ha nem kéne még erre is költeni!!! HELP!!!!! Erre vki vmit Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Nincs jelen. Lehet hogy régebb óta benne volt,vagy csak akkor nem jött elő. Majd meglátogatól valamikor és megnézzük. ok köszönöm szépen akkor szerintem 1-2 héten belül majd megbeszélünk valamit de előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Erre vki vmit Nem caravan a kocsid? Mert akkor a csomagtartó ajtó is tud ilyet produkálni. Nekem az nyikorog, ha nincs lekenve a gumikéder (5 ajtóssal nincs tapasztalatom) Akkor aztán hiába fújogatod a szilenteket odakint :lol: üdv:freeze Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Sziasztok! 2002-es évjáratú Opel Astra 1.7 TDi-s kocsim melegen nehezen indul. Egy autószerelő sem tudja pontosan megmondani mi a probléma... :lol: Ha valaki hallott már ilyesfajta problémáról vagy van valami ötlete kérem segítsen:) Előre is köszönöm!!! kezdödő adagoló probléma? azért irtam kérdőjellel mert a szakik úgyis megcáfolnak vagy megerősítenek.amúgy hány km van a kocsiba? de azért kérdezd meg egy dízel mágust ő többet fog tudni mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dknox Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 higgyé neki... kb 40 és csöndbe lesz a motor... Hiszek neki, sztem amint meglesz rá a keret, fel is veszem vele a kapcsolatot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Erre vki vmit ..és ha az ősi módszerhez folyamodsz és hallgatózol? Első körben akna, alámész és irgalmatlanul rángatod ahol éred, és fülelsz.. ha nem hallani akkor megkérsz vkit amig te az lent vagy, hogy nyomkodja le erősen az autó elejét, mert több fül mégiscsak többet hall.. Vagy a legbiztosabb, csápos emelővel megemelni az autót (igaz így terheletlen a futómű) és így mozgatva/tekergetve mindent megkeresni a hang forrását, és ha megvan jól belocsolni WD40-el. Egyenlőre ennyit tudtam segíteni (és ez még nem költséges dolog) mert már látom régóta kínlódsz ezzel a nyekergéssel. Üdv: oggy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balek Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Sziasztok! Én az első ajtókárpitot szeretném leszerelni, de sehogy sem tudom az ablak tekerőt leszedni (miért nem elektromos?:lol:). Kerestem valami sieger gyűrűt, de nem találtam (láttam) semmit. A választ előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Szerintem a szilikonnal való fújkodás b*romság, mert egy ideig lehet hogy jó lesz, aztán meg a szilikontól szépen kiszárad a gumi alkatrész. Nekem is hasonló problémám volt, először a toronycsapágy gumira gondoltam, de ezt a kaszni mozgatásával kizártuk. Ami a megoldást jelentette a jobb és baloldal közötti stablizátor rúdon lévő két szilentgumi itt megnézheted mire gondolok: http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=3725 ezek sajna a lengőkar trapéz közelében vannak a rúdra ráoperálva, ezért cseréjük némi kézügyességet igényel, de az én szerelőm ezt megoldotta anélkül, hogy mindent szét kelljen szedni. Szerintem próbáld meg ezeket kicserélni. Emellett javaslom még a jobb és baloldali stabilizátor pálcákat kicserélni egy komolyabbra. Erre vki vmit Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Sziasztok! Én az első ajtókárpitot szeretném leszerelni, de sehogy sem tudom az ablak tekerőt leszedni. Kerestem valami sieger gyűrűt, de nem találtam (láttam) semmit. A választ előre is köszi. Pedig olyasmi van benne. A tekerő kar irányából azzal párhuzamosan kell feltolni neki valamit, a tekerőcsonk két oldalára és már jön is lefele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balek Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Oké, köszi, meglesem jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuri1985 Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Oké, köszi, meglesem jobban. Szia, én már szedtem le házilag és csináltam közben 1-2 fotót csak nem tudom hol van. ha gondolod akkor megkeresem és köztétté nyilvánítom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Pedig olyasmi van benne. A tekerő kar irányából azzal párhuzamosan kell feltolni neki valamit, a tekerőcsonk két oldalára és már jön is lefele. Én egy erősebb drótot meghajlítottam kampósra, benyomtam a kárpitot és egyszerűen a próbáltam beakasztani....elsőre sikerült megtalálnom így. Látni nem láttam semmit csak tudtam, hogy ott van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balek Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Én egy erősebb drótot meghajlítottam kampósra, benyomtam a kárpitot és egyszerűen a próbáltam beakasztani....elsőre sikerült megtalálnom így. Látni nem láttam semmit csak tudtam, hogy ott van. :) Hát én kettő kanálnak a nyelével oldottam meg a dolgot. Sikerült ki is lőnöm a gyűrűt :lol: De meglett! Még egyszer köszi szépen mindenkinek, már túl vagyok az egész szerelésen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts