Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A nagyszámú erősítő egyre inkább megterheli az autó elektromos rendszerét, így gyakran azt is fejleszteni kell. Kiállításokon lehet látni autókat, amelyekben egy csomó akksi figyel: ezekre csak álló helyzetben van szükség, tehát az alapvetően kiállításra szánt demóautókban úgyszólván nélkülözhetetlenek. A hétköznapi, közlekedésre és normális zenehallgatásra szánt járművekben komoly hangminőségbeli javulást eredményezhet egy akkumulátor csere. A kifejezetten autóhifizésre szánt spirálcellás akksik sokkal nagyobb indítóárammal rendelkeznek mint normál társaik, javítva ezzel a rendszer dinamikáját.

Jó kis marketingszöveg, kár hogy nem igaz. :lol: Ha gyakran álló motornál hallgatsz zenét, akkor jól jön a ciklikus üzemre szánt akku, mert ez birja a rendszeres lemerítés-feltöltést. A spirálcellának ehhez nem túl sok köze van, mert az alapvetően a nagy indítóáramra van kitalálva, főleg nagy dízelmotorokhoz. Na persze ebből is van olyan változat, ami jobban birja a ciklikus üzemet is, de ennek nem túl sok köze van az autóhifis használathoz, mivel ettől még egy alapvetően lusta szerkezet marad az akku, így a rendszer dinamikáján nem javít különösebben semmit. Arra a kondenzátor való.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2002-es évjáratú Opel Astra 1.7 TDi-s kocsim melegen nehezen indul. Egy autószerelő sem tudja pontosan megmondani mi a probléma... :lol: Ha valaki hallott már ilyesfajta problémáról vagy van valami ötlete kérem segítsen:) Előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

én nem akarok internetes távgyógyításba belefolyni főleg zajok esetében, ezért javaslom keress inkább vkit, akit itt ismernek és ajánlanak, vidd el hozzá megmondja. Kicsit nehéz ajánlani bárkit is, mert nem tudjuk az ország melyik részén tengeted mindennapjaidat.

Budapest, XV ker.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Remélem találkozott valaki hasonló problémával és tudja rá a megoldást:

1.2 16V Astra G 2003-as, 92 e km. Egy jó ideje azt vettem észre, hogy indítás után, mikor a motor bemelegszik ilyen csattogós hang jön a motortérből. Egyenletes, mintha valami gőzmozdony lenne, csatt-csatt-csatt. Fogalmam sincs mitől lehet, de ami a lgeszomorúbb, hogy két autószerelőnek is megmutattam és kb fingjuk nem volt mégcsak arról se, hogy egyáltalán mit mondjanak:( Az egyik azt mondta, ez tipikusan ékszíj. Na persze...Kicserélte, a hang megmaradt. Kérdeztem, nem lehet-e a generátor?Azt mondja megnézi. Levette a szíjat és elindítottuk úgy, a hang megint ott volt...Azt mondta már csak egy valami ami mozgó alkatrész: a lánc. mindennel együtt kb 80 ezer a csere.köszi. Csak éppenséggel nem biztos benne, hogy ez lenne a baj, ezt meg is mondta.

Szóval elvesztettem a bizalmamat már. Olvasgattam itt ott a neten, sokan hidrotőkét mondtak, vagy hogy retkes a motor belül, meg hogy rossz az olaj. 12 e km-el ezelőtt volt cserélve, Mobil1, azelőtt valvoline volt, de a pontos típusát nem tudom, de a lényeg, hogy nem holmi 4 liter 4 ezerért. Az érdekesség talán annyi, hogy miután olajcsere volt, akkor pár héttel később kezdte el, bár nem tudom hogy van-e összefüggés, és sajnos nem emlékszem teljesen.

Valaki találkozott már ilyen problémával? Mindennemű segítséget előre is köszönök!

Üdv.

vezérműlánc csere az szokott megnyúlni kb 40 e ft .

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki!!

Segítségre volna szükségem! Mint már említettem nyikorog a kocsim eleje ha felmegyek egy fekvőrendőrre vagy kisseb buckára. Olyannyira nyikorog hogy egy lőcsös szekér is megirigyelné. Nagyon gáz mindenki rajtam röhög meg hát nagyon idegesít is. Vki már korábban irta hogy be kell fújni szilikonnal. Nah most én minden ilyen gumi szilentet ami alul volt befújtam. Volt két ilyen trapéz alakú vmi oda is a motortartó baknál is. Bár szerintem a hang a trapézok felől jön. De hiába fújtam be tisztességesen a hang maradt. Hova hogyan kell befújni??? Ha vki képeket is tudna annak nagyon örülnék! Remélem nem kell cserélni a komplett szilentrendszert mert az gondolom marha sok. És most már nagyon cserés az olajam is szal jó lenne ha nem kéne még erre is költeni!!! HELP!!!!!

Erre vki vmit

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2002-es évjáratú Opel Astra 1.7 TDi-s kocsim melegen nehezen indul. Egy autószerelő sem tudja pontosan megmondani mi a probléma... :lol: Ha valaki hallott már ilyesfajta problémáról vagy van valami ötlete kérem segítsen:) Előre is köszönöm!!!

kezdödő adagoló probléma?

azért irtam kérdőjellel mert a szakik úgyis megcáfolnak vagy megerősítenek.amúgy hány km van a kocsiba?

de azért kérdezd meg egy dízel mágust ő többet fog tudni mondani.

Link to comment
Megosztás:

Erre vki vmit

..és ha az ősi módszerhez folyamodsz és hallgatózol?

Első körben akna, alámész és irgalmatlanul rángatod ahol éred, és fülelsz..

ha nem hallani akkor megkérsz vkit amig te az lent vagy, hogy nyomkodja le erősen az autó elejét, mert több fül mégiscsak többet hall..

Vagy a legbiztosabb, csápos emelővel megemelni az autót (igaz így terheletlen a futómű) és így mozgatva/tekergetve mindent megkeresni a hang forrását, és ha megvan jól belocsolni WD40-el.

Egyenlőre ennyit tudtam segíteni (és ez még nem költséges dolog) mert már látom régóta kínlódsz ezzel a nyekergéssel.

Üdv: oggy

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a szilikonnal való fújkodás b*romság, mert egy ideig lehet hogy jó lesz, aztán meg a szilikontól szépen kiszárad

a gumi alkatrész. Nekem is hasonló problémám volt, először a toronycsapágy gumira gondoltam, de ezt a kaszni mozgatásával

kizártuk. Ami a megoldást jelentette a jobb és baloldal közötti stablizátor rúdon lévő két szilentgumi itt megnézheted mire gondolok:

http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=3725

ezek sajna a lengőkar trapéz közelében vannak a rúdra ráoperálva, ezért cseréjük némi kézügyességet igényel, de az én szerelőm

ezt megoldotta anélkül, hogy mindent szét kelljen szedni. Szerintem próbáld meg ezeket kicserélni. Emellett javaslom még

a jobb és baloldali stabilizátor pálcákat kicserélni egy komolyabbra.

Erre vki vmit
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én az első ajtókárpitot szeretném leszerelni, de sehogy sem tudom az ablak tekerőt leszedni. Kerestem valami sieger gyűrűt, de nem találtam (láttam) semmit.

A választ előre is köszi.

Pedig olyasmi van benne. A tekerő kar irányából azzal párhuzamosan kell feltolni neki valamit, a tekerőcsonk két oldalára és már jön is lefele.

Link to comment
Megosztás:

Pedig olyasmi van benne. A tekerő kar irányából azzal párhuzamosan kell feltolni neki valamit, a tekerőcsonk két oldalára és már jön is lefele.

Én egy erősebb drótot meghajlítottam kampósra, benyomtam a kárpitot és egyszerűen a próbáltam beakasztani....elsőre sikerült megtalálnom így. Látni nem láttam semmit csak tudtam, hogy ott van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én egy erősebb drótot meghajlítottam kampósra, benyomtam a kárpitot és egyszerűen a próbáltam beakasztani....elsőre sikerült megtalálnom így. Látni nem láttam semmit csak tudtam, hogy ott van. :)

Hát én kettő kanálnak a nyelével oldottam meg a dolgot. Sikerült ki is lőnöm a gyűrűt :lol: De meglett!

Még egyszer köszi szépen mindenkinek, már túl vagyok az egész szerelésen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.