Korzika Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Emlékszem erre, és tiszteletben is tartom, én arra gondoltam hogy akkor most a Müllerautó honlapjáról sem lehet beszélgetni? Az hogy ott mi van és hogy az jogtiszta-e vagy sem, az meg legyen az ő bajuk szvsz. Ja, ez a "tiszteletben tartás" a TIS ,EPC és társaira vonatkozna itt a fórumon.
Zachi Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Az EPC mint program illegális terjesztéséről sztem se kéne beszélgetni, de mivel ez publikus (hiszen fent van a neten), sztem nyugodtan kitárgyalható. Pedofil tartalmú oldalak is vannak a neten. Nézegesd és utána targyald ki nyugodtan. :lol: :lol: Attól, hogy fent van v.mi a neten még nem jelenti azt, hogy az törvényes, publikus volna.
tgabika76 Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Oké. Szóval nem elég ha nem vagyok bűnöző, de azt se említsem meg ha esetleg ismerek orgazdákat? (De befejeztem, mert ez itt erősen off)
tuzer Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 A gondom a következő: Astra-g (vagy classic II, tudja a fene mi a kül., for. szerint GCC 1.4), 2004. 12. havi, motor: z14xe Toronytámasz cserére javasolták, 50-60k közötti áron (Csergő szervíz). Váci úti maszek (Szivák) szerint 7k az alkatrészár (valami 2 db-os gumicsoda a Bárditól) az 14k+10k munkadíj. Kérdés: lehetséges ekkora kül.? Ugyan arról beszélt a két szervíz? Köszönöm!
Szabee Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Sziasztok! Az elkövetkező 1-2 hétben szeretnék vásárolni egy 2003 évi OPEL ASTRA G Viva 1.2-16V típusú kocsit! Az lenne a kérdésem vásárláskor mit érdemes átnézni igy hírtelenjében az autón? A leírás szerint 75000 km van a kocsiba, esetleg ezt ki lehet deríteni, hogy valós adat-e? Esetleg valami kis listátok nincsen ezzel a típussal kapcsolatban a széria hibákról? 75Le-rős az autó, klíma nincs, nem túl gyenge az 1145kg-os kasznihoz? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdvözlettel.: Szabee
seck Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Sziasztok! Az elkövetkező 1-2 hétben szeretnék vásárolni egy 2003 évi OPEL ASTRA G Viva 1.2-16V típusú kocsit! Az lenne a kérdésem vásárláskor mit érdemes átnézni igy hírtelenjében az autón? A leírás szerint 75000 km van a kocsiba, esetleg ezt ki lehet deríteni, hogy valós adat-e? Esetleg valami kis listátok nincsen ezzel a típussal kapcsolatban a széria hibákról? 75Le-rős az autó, klíma nincs, nem túl gyenge az 1145kg-os kasznihoz? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdvözlettel.: Szabee Ha nem értesz annyira a kocsihoz akkor vigyél inkább magaddal egy szerelőt, inkább olyat aki ért az opel-ekhez. Állítólag én úgy tudom, ( ez se törvényszerű), hogy a kormány duda része minden autónál 120.000 felett szétmegy, úgy hogy ha szétszakadt akkor szerintem nem 75.000 van benne.
Zachi Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Sziasztok! Az elkövetkező 1-2 hétben szeretnék vásárolni egy 2003 évi OPEL ASTRA G Viva 1.2-16V típusú kocsit! Az lenne a kérdésem vásárláskor mit érdemes átnézni igy hírtelenjében az autón? A leírás szerint 75000 km van a kocsiba, esetleg ezt ki lehet deríteni, hogy valós adat-e? Esetleg valami kis listátok nincsen ezzel a típussal kapcsolatban a széria hibákról? 75Le-rős az autó, klíma nincs, nem túl gyenge az 1145kg-os kasznihoz? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdvözlettel.: Szabee Üdv a Fórumon! Rágd át magad ezen a topicon! Ha még mindig lennének kérdéseid, kétségeid ott tedd fel. Sok sikert!
Korzika Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Sziasztok! Az elkövetkező 1-2 hétben szeretnék vásárolni egy 2003 évi OPEL ASTRA G Viva 1.2-16V típusú kocsit! Az lenne a kérdésem vásárláskor mit érdemes átnézni igy hírtelenjében az autón? A leírás szerint 75000 km van a kocsiba, esetleg ezt ki lehet deríteni, hogy valós adat-e? Esetleg valami kis listátok nincsen ezzel a típussal kapcsolatban a széria hibákról? 75Le-rős az autó, klíma nincs, nem túl gyenge az 1145kg-os kasznihoz? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdvözlettel.: Szabee Szia szabee,először is amit minden autón megnéznél:Nem volt-e törve,festve valahol(színeltérés,illesztések ajtóknál,motorháztetőn) Motor hogyan jár ,szépen,csendesen esetleg csörög zakatol stb..,menet közben nem kopog-lötyög a felfüggesztés,nem húz félre az autó. De ami még nagyon fontos az a belső tér:egy 75 ezret futott kocsiban a kormány nem lehet kopott és kifényesedett karimájú,a dudagomb szakadt, a kézifék és a váltószoknya nem lehet kicsit sem kopott -szakadozott, a pedálgumik sem kophatnak ennyi km .alatt el, ,indexkaron-ablakmosókaron a fehér jelölések nem kopottak tisztán láthatók. Ezeket feltétlen nézd meg,de a szerelő jelenléte feltétlen előny!
speter Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Ezeket feltétlen nézd meg,de a szerelő jelenléte feltétlen előny! Sajnos nem mindig. Rokonomék vettek autó papa, elment jó ismerőssel autót venni, aki karosszéria lakatos. Errefel megvettek egy helyreállított törött autót, amiről 2 lépésről virít, hogy törve volt. Most erre nem mondok semmit. Máskor se. A papának sem szóltam, mert nagyon örült, hogy milyen jó vételt csinált.
Korzika Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Sajnos nem mindig. Rokonomék vettek autó papa, elment jó ismerőssel autót venni, aki karosszéria lakatos. Errefel megvettek egy helyreállított törött autót, amiről 2 lépésről virít, hogy törve volt. Most erre nem mondok semmit. Máskor se. A papának sem szóltam, mert nagyon örült, hogy milyen jó vételt csinált. Na az aztán a karosszériás! :lol: Akkor módosítom a mondatot:hozzáértő autószerelővel érdemes menni! :lol:
Zachi Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Sajnos nem mindig. Rokonomék vettek autó papa, elment jó ismerőssel autót venni, aki karosszéria lakatos. Errefel megvettek egy helyreállított törött autót, amiről 2 lépésről virít, hogy törve volt. Most erre nem mondok semmit. Máskor se. A papának sem szóltam, mert nagyon örült, hogy milyen jó vételt csinált. :( :lol: :lol:
KGR Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Ha nem értesz annyira a kocsihoz akkor vigyél inkább magaddal egy szerelőt, inkább olyat aki ért az opel-ekhez. Állítólag én úgy tudom, ( ez se törvényszerű), hogy a kormány duda része minden autónál 120.000 felett szétmegy, úgy hogy ha szétszakadt akkor szerintem nem 75.000 van benne. Nekem 143.000 km-t ír az óra és csak most kezd repedezni a duda. A kormány már fényesedik rendesen, a váltókar bőr be van töredezve.
dsteel Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Nekem 143.000 km-t ír az óra és csak most kezd repedezni a duda. A kormány már fényesedik rendesen, a váltókar bőr be van töredezve. Nekem is 143E van benn :lol: A váltókar dettó, kormány bőrös, még bírja, a bal dudagomb felpúposodott, de nem repedt ki... Pedálok még OK...
oggy Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Nekem is 143E van benn :lol: A váltókar dettó, kormány bőrös, még bírja, a bal dudagomb felpúposodott, de nem repedt ki... Pedálok még OK... 172e nél nálam u.e. van annyi különbséggel, hogy a kormányom nem bőr, de még jó rücnis.
seck Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Nekem is 143E van benn :lol: A váltókar dettó, kormány bőrös, még bírja, a bal dudagomb felpúposodott, de nem repedt ki... Pedálok még OK... Na ilyenkor nem bírja ki az ember hogy ne basztassa a púpot és előbb utóbb kilyukad. :lol:
dsteel Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Na ilyenkor nem bírja ki az ember hogy ne basztassa a púpot és előbb utóbb kilyukad. :lol: Ja, én kényszerítem magam, h nagy ritkán, mikor használom, a jobb oldalit használjam. De - gondolom a váltás miatt - mindenkinél a bal dudagomb engedi el magát általában... Ha majd kilukad, elmegyek ehhez a kecskemét melletti dudabőrözőshöz :lol:
tgabika76 Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Ha majd kilukad, elmegyek ehhez a kecskemét melletti dudabőrözőshöz :lol: Nem kell olyan messze menni, van hozzád közelebb is. És ez egész igényes szvsz.
speter Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 Nem kell olyan messze menni, van hozzád közelebb is. És ez egész igényes szvsz. 10000 huf, a dudabőrözés :lol: Akkor inkább nem gyömöszködöm, nehogy kiszakadjon. szerk: azt elfelejtettem írni, hogy ez biztos csak photoshop. :lol:
dsteel Elküldve Február25, 2010 Elküldve Február25, 2010 10000 huf, a dudabőrözés :lol: Akkor inkább nem gyömöszködöm, nehogy kiszakadjon. szerk: azt elfelejtettem írni, hogy ez biztos csak photoshop. :( Az kicsit drága. Úgy emléxem, a másik 5E körül van+itt úgy látom, a kormányleszedés is egy ezres :lol: majd összekötöm egy városnézéssel és akkor a gázolaj sem kidobott pénz!
tgabika76 Elküldve Február26, 2010 Elküldve Február26, 2010 Igen, valóban van egy cég Környén amelyik bruttó 5000-ért csinálja, de az nagyságrendekkel rondább sztem: Sztem az előző jobb, simán megér +3000Ft-ot.
Zachi Elküldve Február26, 2010 Elküldve Február26, 2010 Ja, én kényszerítem magam, h nagy ritkán, mikor használom, a jobb oldalit használjam. De - gondolom a váltás miatt - mindenkinél a bal dudagomb engedi el magát általában... Ha majd kilukad, elmegyek ehhez a kecskemét melletti dudabőrözőshöz :lol: Igen, sajnos nem a dudálástól kopik ki a gomb. Jellemzően a bal oldali megy szét, mert pont ott nyúl rá az user amikor egy kézzel tekeri. Én már próbáltam tekerőgombot applikálni rá, de fölötte nagyon magasan van és nem is áll kézre, alatta pedig zavar a beszállásnál és a távirányító kezelését is akadályozza. Igen, valóban van egy cég Környén amelyik bruttó 5000-ért csinálja, de az nagyságrendekkel rondább sztem: http://hunyadi.co.hu/6575/duda.jpg Sztem az előző jobb, simán megér +3000Ft-ot. Hát, tényleg ég és föld a különbség.
dsteel Elküldve Február26, 2010 Elküldve Február26, 2010 Igen, valóban van egy cég Környén amelyik bruttó 5000-ért csinálja, de az nagyságrendekkel rondább sztem: Sztem az előző jobb, simán megér +3000Ft-ot. Lehet benne valami, nem túl szép kidolgozás...
Kicsilány Elküldve Február26, 2010 Elküldve Február26, 2010 Sziasztok! Egy nagyon-nagyon jó szerelőre lenne szükségem, akinek végtelen türelme van. 2001-es Astra G kocsim hibája: reggeli indítás után az első lassításnál a fordulatszám mérő leesik és a kocsi leáll. ha sikerül elindítani akkor meg az a baja, hogy hiába nyomod a gázt erőtlen az egész kocsi és lassul le, és fura hangja van (három hengeres) A műszerfalon a "helikopter kivillant". A hibaüzenetet kiolvastuk, de nincs benne semmi használható. A vezetékeket ellenőrizték, trafót, gyújtásindítót lecserélték. Valakinek ötlet? Lassan 1,5 éve játszom ezt. Kicsilány
Barna Elküldve Február26, 2010 Elküldve Február26, 2010 Szia szabee,először is amit minden autón megnéznél:Nem volt-e törve,festve valahol(színeltérés,illesztések ajtóknál,motorháztetőn) Motor hogyan jár ,szépen,csendesen esetleg csörög zakatol stb..,menet közben nem kopog-lötyög a felfüggesztés,nem húz félre az autó. De ami még nagyon fontos az a belső tér:egy 75 ezret futott kocsiban a kormány nem lehet kopott és kifényesedett karimájú,a dudagomb szakadt, a kézifék és a váltószoknya nem lehet kicsit sem kopott -szakadozott, a pedálgumik sem kophatnak ennyi km .alatt el, ,indexkaron-ablakmosókaron a fehér jelölések nem kopottak tisztán láthatók. Ezeket feltétlen nézd meg,de a szerelő jelenléte feltétlen előny! Az a jó, ha szervízkönyve vezetve van. Akkor az Opelnél is meg tudják mondani, hogy valós e a km. Legalábbis irányadó, ha az Opelnél már volt 120e km-es szervizen a gép, de azt állítja, hogy 75e van benne. A váltószoknyát cáfolnám sajnos :lol:... nekem már 60-70e-nél kezdett lefoszlani a felső karimája... első tulaj, azaz télleg annyi volt benne :lol:
Lacika85 Elküldve Február26, 2010 Elküldve Február26, 2010 Sziasztok! Egy nagyon-nagyon jó szerelőre lenne szükségem, akinek végtelen türelme van. 2001-es Astra G kocsim hibája: reggeli indítás után az első lassításnál a fordulatszám mérő leesik és a kocsi leáll. ha sikerül elindítani akkor meg az a baja, hogy hiába nyomod a gázt erőtlen az egész kocsi és lassul le, és fura hangja van (három hengeres) A műszerfalon a "helikopter kivillant". A hibaüzenetet kiolvastuk, de nincs benne semmi használható. A vezetékeket ellenőrizték, trafót, gyújtásindítót lecserélték. Valakinek ötlet? Lassan 1,5 éve játszom ezt. Kicsilány szia. én első körben a fojtószelepet kitisztítanám az EGR szeleppel együtt. lehet le van taknyolódva. ha ezek után működik akkor érdemes jól meghajtani magas fordulaton :lol:
Recommended Posts