speter Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem trutyis a nivópálca. Ugy nézki hogy egyelőre megusztam a dolgot ugyanis a szerelőnek is az a véleménye hogy nem hengerfejes a kocsi.Minden estre azért csinál egy olajcserét és kartel tisztitást mosóolajjal, és lecseréljük a hütővizet is mivel hogy aluminium a block nem mindegy hogy milyen minőségü a hütővíz.Hát egyelőre ennyi és további figyelemmel követem a fórumot. :lol: a gyári hűtővizet nem kell cserélgetni. Bár, ahogy gondolod. Nagyon jó ez az oldal, csak valamiért nem megy a grafikus rész... letöltöm ezt a ProQuest linkes vackot, de nem akar feltelepedni, valami Java hibára hivatkozva. Több gépen próbáltam, mindenhol ugyanezt csinálja (WinXP). Valaki túljutott valahogy ezen? java hiba? Akkor tegyél fel javat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Picco Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Szia! Idézek Ez a fehérvári fagyizós dolog lassan szállóige itt a fórumon, a lényege annyi hogy keress egy nagyjából 50km-nyi autópályaszakaszt és azon menj végig az autóval úgy hogy a fordulatszámot végig olyan 5000 körül tartod (mivel ez ötödikben igencsak 160 km/h feletti sebességnek felel meg és itt senki nem kérhet téged arra hogy szándékosan szegd meg a KRESZ előírásait, ezért nyugodtan mehetsz negyedikben is, a lényeg a huzamosabb ideig magas fordulaton pörgetett motor), ez majd kiégeti a lerakódásokat a folytószelepből és a motorból. Mivel az ötlet első felvetője budapesti illetőségű volt, kézenfekvőnek tűnt hogy a fehérvári fagyizást ajánlja, ha már a két említett település között adott az autópálya és a távolság is nagyjából megfelelő (bár azt nem tudom hogy a fagyi mennyire jó fehérváron ), így lett aztán szállóige a "fehérvári fagyizás". Ezt a fajta kezelést amúgy nézetem szerint nem árt mondjuk félévente egyszer elkövetni, különösen akkor ha egyébként szinte csak városban és/vagy alacsony fordulatú kímélő üzemmódben van használva az autó. Szia Szia! Köszi az infót! Én meg már azt hittem hogy le kell fagyasztanom freonnal a szelepet,majd hozzávagdosni a betonfalnak és utána belevizelni hogy olvadjon ki! :lol: Most azon gondolkozom hogy itt a környéken hol van kb.ekkora szakasz! Pályán csak Hegyeshalom-Győr 81.es lehajtó közötti szakasz jöhet szóba! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 a gyári hűtővizet nem kell cserélgetni. Bár, ahogy gondolod. java hiba? Akkor tegyél fel javat. fent a legújabb :lol: ez azt jelenti, hogy mindenkinek tökéletesen megy, csak nekem nem jön be a grafikus rész? ha igen, akkor megoldom egy XP újra telepítéssel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 fent a legújabb :lol: akkor amit a többiek mondtak, az image plugin nem megy csak explorer alatt, csak rendszergazdiként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Szia! Köszi az infót! Én meg már azt hittem hogy le kell fagyasztanom freonnal a szelepet,majd hozzávagdosni a betonfalnak és utána belevizelni hogy olvadjon ki! :lol: Most azon gondolkozom hogy itt a környéken hol van kb.ekkora szakasz! Pályán csak Hegyeshalom-Győr 81.es lehajtó közötti szakasz jöhet szóba! Jó,azért nem kell annyira szó szerint venni,hogy csak autópályán lehet meghajtani. Isteni szerencse,hogy uhuhu épp a Fehérvári fagyizást ajánlotta,mert képzeljük csak el mi van akkor,ha ő pont a Saint-Tropes-i fagyit szereti?(Esetleg a Tokyo-it) :( Most akkor mindenki a francia autópálya szakaszokat nézegeti,hogy lehet oda eljutni. Vagy pl. nekem mennyit kellene menni Székesfehérvárig. Szóval viccen kívül a lényeg az,hogy hosszabb 50-100 km-es távon, magasabb -4000 fordulat - körül menjen a motor,hogy a lerakódások kiégjenek. Ezt nem muszáj 5.-ben 160-nál megtenni lehet 4.ben is autózni.(vagy 3/2/1 :lol: aki bírja) Csak nehogy úgy járjunk,mint az amerikai túrista aki Pestre érkezve autót (Citroen) bérelt és lehajtott vele Pécsre egyesben,mert azt hitte automata. Pécsre érve elovadt a motorborítás a motor megfőtt.Ez nem kamu,ha lesz ma időm megkeresem a képet is a motorról. ui. már megint jól elnyujtottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Jó,azért nem kell annyira szó szerint venni,hogy csak autópályán lehet meghajtani. Isteni szerencse,hogy uhuhu épp a Fehérvári fagyizást ajánlotta,mert képzeljük csak el mi van akkor,ha ő pont a Saint-Tropes-i fagyit szereti?(Esetleg a Tokyo-it) :lol: Most akkor mindenki a francia autópálya szakaszokat nézegeti,hogy lehet oda eljutni. Vagy pl. nekem mennyit kellene menni Székesfehérvárig. Szóval viccen kívül a lényeg az,hogy hosszabb 50-100 km-es távon, magasabb -4000 fordulat - körül menjen a motor,hogy a lerakódások kiégjenek. Ezt nem muszáj 5.-ben 160-nál megtenni lehet 4.ben is autózni.(vagy 3/2/1 :lol: aki bírja) Csak nehogy úgy járjunk,mint az amerikai túrista aki Pestre érkezve autót (Citroen) bérelt és lehajtott vele Pécsre egyesben,mert azt hitte automata. Pécsre érve elovadt a motorborítás a motor megfőtt.Ez nem kamu,ha lesz ma időm megkeresem a képet is a motorról. ui. már megint jól elnyujtottam. http://index.hu/bulvar/0725hoax Link to comment Megosztás: More sharing options...
Picco Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Jó,azért nem kell annyira szó szerint venni,hogy csak autópályán lehet meghajtani. Isteni szerencse,hogy uhuhu épp a Fehérvári fagyizást ajánlotta,mert képzeljük csak el mi van akkor,ha ő pont a Saint-Tropes-i fagyit szereti?(Esetleg a Tokyo-it) :lol: Most akkor mindenki a francia autópálya szakaszokat nézegeti,hogy lehet oda eljutni. Vagy pl. nekem mennyit kellene menni Székesfehérvárig. Szóval viccen kívül a lényeg az,hogy hosszabb 50-100 km-es távon, magasabb -4000 fordulat - körül menjen a motor,hogy a lerakódások kiégjenek. Ezt nem muszáj 5.-ben 160-nál megtenni lehet 4.ben is autózni.(vagy 3/2/1 :lol: aki bírja) Csak nehogy úgy járjunk,mint az amerikai túrista aki Pestre érkezve autót (Citroen) bérelt és lehajtott vele Pécsre egyesben,mert azt hitte automata. Pécsre érve elovadt a motorborítás a motor megfőtt.Ez nem kamu,ha lesz ma időm megkeresem a képet is a motorról. ui. már megint jól elnyujtottam. Most csak itt tudok akkora távot lenyomni, mert nincs időm elmenni franciákhoz St. Tropesbe! :( De ha lesz egy kis időm,akkor elugrok egy tavaszi délutánon! :D Amúgy hallottam ezt a túrista dolgot én is,sőt azt a motort is láttam amit kinyírt!Haverom küldte el a képet a pesti Arval kölcsönző cégtöl,durva volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Picco Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 http://index.hu/bulvar/0725hoax Én a mai napig ugy tudtam, hogy igaz a hír, 4 képet is láttam a "motorrol" köztük ezt is ami a cikkben volt! Na de mindegy,ha nem azért égett ki mert balf...sz volt a turista akkor azért mert francia! :lol: A Peugeot pl. amint kijön a gyárbol elveszti a futómü garit! 0km. a gari rá! :lol: Ez ám a nem semmi! :( Sosem vennék francia kocsit! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Én a mai napig ugy tudtam, hogy igaz a hír, 4 képet is láttam a "motorrol" köztük ezt is ami a cikkben volt! Na de mindegy,ha nem azért égett ki mert balf...sz volt a turista akkor azért mert francia! :lol: A Peugeot pl. amint kijön a gyárbol elveszti a futómü garit! 0km. a gari rá! :lol: Ez ám a nem semmi! :( Sosem vennék francia kocsit! Picco! Ne rontsd a renomédat. Először benyalod a 4 képet aztán meg megfejeled ezzel a gari elvesztéses szöveggel? Mikulással hogy állsz? Hiszed még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Picco Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Picco! Ne rontsd a renomédat. Először benyalod a 4 képet aztán meg megfejeled ezzel a gari elvesztéses szöveggel? Mikulással hogy állsz? Hiszed még? Zachi ha nem hiszed járj utána!Futómű garanciárol volt szó nem másrol..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Zachi ha nem hiszed járj utána!Futómű garanciárol volt szó nem másrol..... Ez nem hit kérdése. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 fent a legújabb :lol: ez azt jelenti, hogy mindenkinek tökéletesen megy, csak nekem nem jön be a grafikus rész? ha igen, akkor megoldom egy XP újra telepítéssel :( én is próbáltam ugyanez volt én lemondtam róla. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Ok, köszönöm a részletes leírást. Utánanézek mely sprayek felelnek meg a fenti leírásodnak. Persze ha van egy konkrét amit könnyen betudok szerezni azt megköszönöm. Zsírzó spray neve és tipusa, Car-fon professional Multi 2002 zsírzóspray szintelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Zsírzó spray neve és tipusa, Car-fon professional Multi 2002 zsírzóspray szintelen. Köszi szépen, nézem is hol tudom beszerezni :lol:. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jegofe Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni egy eléggé idegesítő problémámmal kapcsolatban, hátha valaki tapasztalt már hasonlót. Az autó Astra G 1,8 benzines és kb. minden 10.000-dik kilométer után "eljátssza velem azt", hogy bedöglik a vezérmű-tengely jeladó. Felteszik gépre, minden érték rendben van, nem mutat semmi hibát, közben meg rohadtul nem megy az autó, mintha a fele lóerő elment volna belőle. Aztán ahogy kicserélik a jeladót, megint rendben van a következő kb. 10.000 kilométeren. Annyit még hozzátennék, hogy az autó gázos és lehet, hogy ez is bekavar, de már rohadtul unom, hogy a szerelő a "gázra mutogat", a gázos meg elküld, mert addig úgyse tud csinálni semmit, amíg benzinen nincs rendben. Ami még érdekes, hogy amikor a jeladó rossz, gázon se megy az autó, amikor meg ki van cserélve, rögtön tökéletes gázon is. Előre is kösz mindenkinek, aki segíteni tud, akár egy értelmes szerelő nevével, címével Kecskeméten vagy a környékben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni egy eléggé idegesítő problémámmal kapcsolatban, hátha valaki tapasztalt már hasonlót. Az autó Astra G 1,8 benzines és kb. minden 10.000-dik kilométer után "eljátssza velem azt", hogy bedöglik a vezérmű-tengely jeladó. Felteszik gépre, minden érték rendben van, nem mutat semmi hibát, közben meg rohadtul nem megy az autó, mintha a fele lóerő elment volna belőle. Aztán ahogy kicserélik a jeladót, megint rendben van a következő kb. 10.000 kilométeren. Annyit még hozzátennék, hogy az autó gázos és lehet, hogy ez is bekavar, de már rohadtul unom, hogy a szerelő a "gázra mutogat", a gázos meg elküld, mert addig úgyse tud csinálni semmit, amíg benzinen nincs rendben. Ami még érdekes, hogy amikor a jeladó rossz, gázon se megy az autó, amikor meg ki van cserélve, rögtön tökéletes gázon is. Előre is kösz mindenkinek, aki segíteni tud, akár egy értelmes szerelő nevével, címével Kecskeméten vagy a környékben. Talán szerelő ügyben tud segíteni JOhnny ,Ő kecskeméti. Keresd Őt a fórumon.Vagy privibe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Ma olvastam azt a cetlit amit a sárga angyal adott. Hibás alkatrész: AC pumpa A hiba: Mechanikai Megoldás: Ráhatás ( :lol: :( ) Ma reggel beindítom ,szépen ketyeg Lehúzom a jeget. Mellettem valaki beindított egy olajkályhát Nem hallottam amikor az enyém megállt ,csak tűnt fel amikor benéztem és világított a két piros. Rohadjmeg ,majd RÁHATÁSSAL elindítottam :D Bányából haza fele szintén rászámoltam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Ma olvastam azt a cetlit amit a sárga angyal adott. Hibás alkatrész: AC pumpa A hiba: Mechanikai Megoldás: Ráhatás ( :lol: :( ) Ma reggel beindítom ,szépen ketyeg Lehúzom a jeget. Mellettem valaki beindított egy olajkályhát Nem hallottam amikor az enyém megállt ,csak tűnt fel amikor benéztem és világított a két piros. Rohadjmeg ,majd RÁHATÁSSAL elindítottam :D Bányából haza fele szintén rászámoltam. :lol: Ezt próbáltad? Múkogggy!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Ezt próbáltad? Múkogggy!! Tényleg :lol: :( eccere műűűűűkodj Most újból és gondoljunk arra hogy A14NET legyen benne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sWvhV4657Ks Ezt próbáltad? Múkogggy!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Víg napot cartársak Olyan kérdésem lenne hogy az normális az astranál,hogy tegnap letettem a csillag garázsba ma reggel letekertem a kiegyenlító tartáy kupaklyát és egy hatalmasat sziszent ez mitől lehet? aggodnom kelenne vagy nyugott maradhatok? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Víg napot cartársak Olyan kérdésem lenne hogy az normális az astranál,hogy tegnap letettem a csillag garázsba ma reggel letekertem a kiegyenlító tartáy kupaklyát és egy hatalmasat sziszent ez mitől lehet? aggodnom kelenne vagy nyugott maradhatok? :lol: Nálam is szisszen minden alkalommal... bár az én hűtőm csöpög.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 de úgy hogy ellőtte órákig nem használtad az autót Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 de úgy hogy ellőtte órákig nem használtad az autót Igen az. Amikor hideg, és szisszen, akkor vákuum van a rendszerben, és a sapka levételekor egyenlítődik ki a nyomás. Mondjuk van a sapkán 2 szelep, az egyik feladata a levegő beengedése, a másiké a túlnyomás kiengedése. Persze mindez előre kalibrált értékeken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem. A bnőm kocsija kekeckedik vele. Nem Opel, de ezért ne kövezettek meg off sko fa on. Szoval olyat csinál, hogy indításnál főleg mikor a nagy hidegek voltak, felpörgött a motor 2000-2500-ig. Aztán vissza is áll. Kigyullad a sárga lámpa is, csak nem tudom abból hogy lehet kilovasni. Így látatlanba van-e valakinek valami ötlete? Megköszönném nagyon. Egyébként semmi más tünet, baj nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts