Barna Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 HELP Urak. Most jöttem fel, mert nem indul ez a tetű. Ma már mentem vele probléma nem volt vele. Mentünk volna de ő azt mondta nem. A csorósági jelző már világított ,az ámitó gép szerint 5 liter,átszaladtam vettem még bele 6-ot. Így lett a gép szerint 13 (valaki megint nem tud számolni) Hibakód nincs. 35300km Z14XEP Lilla köd:Bazi nagy. Valaki, valami? Mi a jelenség? Indító motor megy, csak nem indul a motor? vagy már az indítómotor sem megy? kattan? ha csak köszörül, esetleg benzinpumpa, vagy annak áramellátása? biztosítéktábla? én erre kezdenék. De ha leírod mi t tapasztalsz, esetleg más is tud segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Mi a jelenség? Indító motor megy, csak nem indul a motor? vagy már az indítómotor sem megy? kattan? ha csak köszörül, esetleg benzinpumpa, vagy annak áramellátása? biztosítéktábla? én erre kezdenék. De ha leírod mi t tapasztalsz, esetleg más is tud segíteni. Köszörül ügyesen,csak nem indul. Tehát a motort hajtja az önindító. 3körül tettem le az autót,és negyed hatkor már nem indult. semmi előjel nem volt. Holnap megnézem a bizti táblát. Nem tom mi a gyíkja,ráadásul még garis,ha nem tudom életre kelteni akkor viszem hogy kezdjenek vele valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Ha le akarom szedni az ékszíjat (Z14XEP), akkor a görgő csavarját kell lelazítanom? vagy melyik másikat a feszítő szerkezeten? le akarom szedni, hogy meghallgassam, hogy a zúgás a szíj körből jön-e (vízpumpa, generátor, kompresszor), vagy a lánckörből (láncnyúlás, láncfeszítő). Na itt lenne jó a H Astrás Hogyan Csináld, mert a G-sben már nincs benne a Z14XEP :lol: Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Köszörül ügyesen,csak nem indul. Tehát a motort hajtja az önindító. 3körül tettem le az autót,és negyed hatkor már nem indult. semmi előjel nem volt. Holnap megnézem a bizti táblát. Nem tom mi a gyíkja,ráadásul még garis,ha nem tudom életre kelteni akkor viszem hogy kezdjenek vele valamit. Ha nincs hibakód, akkor benzinpumpára gondolnék (inkább érintkezési hiba az áramellátásban, vagy biztosíték). Vagy immo!! de semmiképp nem egészséges, hogy délután még ment, most meg nem. Pótkulccsal sem indul? Hátha a kulcsban feküdt meg az immo adója. Még megpróbálhatod az aksi leszedést is. Le a pozitív ág, pár perc múlva vissza. Igaz, rádió, miegymás elveszti a memóriát, de az ECU-n is szokott segíteni ha kisebb gebasz van. Gondolom szervízintervallum számláló nullázva lett max 30e km-nél. Ha nem, még ezt is megpróbálnám. Több ötletem egyelőre nincs :lol:, ja de :lol: írnék a fórumra :( Többiek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Ha le akarom szedni az ékszíjat (Z14XEP), akkor a görgő csavarját kell lelazítanom? vagy melyik másikat a feszítő szerkezeten? le akarom szedni, hogy meghallgassam, hogy a zúgás a szíj körből jön-e (vízpumpa, generátor, kompresszor), vagy a lánckörből (láncnyúlás, láncfeszítő). Na itt lenne jó a H Astrás Hogyan Csináld, mert a G-sben már nincs benne a Z14XEP :lol: Köszi ha jól láttam akkor ki kell szedni a motortartó bakot hogy a szíjat le tud venni. az is lehet hogy valahogy félre lehet húzni . van neki feszítője a generátor és a főtengely között.(rugós akármi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 ha jól láttam akkor ki kell szedni a motortartó bakot hogy a szíjat le tud venni. az is lehet hogy valahogy félre lehet húzni . van neki feszítője a generátor és a főtengely között.(rugós akármi) Igen, le kell, ha teljesen ki akarom szedni az ékszíjat. De most nem akarom, csak "mellérakni", és szíj nélkül beindítani, hogy halljam, megmarad e a zúgás, vagy megszűnik. Ezért érdekelne hogy csak lelazításhoz melyiket kell oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Ha nincs hibakód, akkor benzinpumpára gondolnék (inkább érintkezési hiba az áramellátásban, vagy biztosíték). Vagy immo!! de semmiképp nem egészséges, hogy délután még ment, most meg nem. Pótkulccsal sem indul? Hátha a kulcsban feküdt meg az immo adója. Még megpróbálhatod az aksi leszedést is. Le a pozitív ág, pár perc múlva vissza. Igaz, rádió, miegymás elveszti a memóriát, de az ECU-n is szokott segíteni ha kisebb gebasz van. Gondolom szervízintervallum számláló nullázva lett max 30e km-nél. Ha nem, még ezt is megpróbálnám. Több ötletem egyelőre nincs :lol:, ja de :lol: írnék a fórumra :( Többiek? imo rendben, tartalék kulcs rendben van műszerem ........ nem tom........ de biztit megnézem,egy 20A-es van biztosítva. Meg az aksi sarú le azt is meg próbálom. tele van a f....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Igen, le kell, ha teljesen ki akarom szedni az ékszíjat. De most nem akarom, csak "mellérakni", és szíj nélkül beindítani, hogy halljam, megmarad e a zúgás, vagy megszűnik. Ezért érdekelne hogy csak lelazításhoz melyiket kell oldani. megfogod ismerni rúgós vacak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 imo rendben, tartalék kulcs rendben van műszerem ........ nem tom........ de biztit megnézem,egy 20A-es van biztosítva. Meg az aksi sarú le azt is meg próbálom. tele van a f....... Zümmög a penzinpumpa? vagy esetleg benzinszűrő? Ha karbis lenne mondanám öncs karbiba kevés benzint dehát nem az :lol: Szamaránál segített :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Zümmög a penzinpumpa? vagy esetleg benzinszűrő? Ha karbis lenne mondanám öncs karbiba kevés benzint dehát nem az :lol: Szamaránál segített :lol: nem hallottam,én biztire vagy relé gondolok. holnap megnézem csak ne essen elég instabil ezeknek ez autóknak az elektronyos rendszere. lehet hogy nem szerette hogy indítottam (1sec),(megcsúszott a kezembe) majd megint hirtelen és akkor már nem akarta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 az autódra van 2 év assistance. vitesd be a szervizbe, ne kókányold otthon. kapsz csereautót is max 4 napra ingyé... ( nekem is igy volt a skoda :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 az autódra van 2 év assistance. vitesd be a szervizbe, ne kókányold otthon. kapsz csereautót is max 4 napra ingyé... ( nekem is igy volt a skoda :lol: ) Nem akarok foglalkozni vele ,meg nézem a biztit,ha nem akkor marad a szerviz Legközelebb wallis van a kerepesin,de hát oda is el kéne vinni.... De Te is tudod hová vinném..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barna Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Nem akarok foglalkozni vele ,meg nézem a biztit,ha nem akkor marad a szerviz Legközelebb wallis van a kerepesin,de hát oda is el kéne vinni.... De Te is tudod hová vinném..... uhuhu úgy értette sztem, hogy az assistance szolgáltatás része, hogy ingyen és bérmentve be kell trélerezniük, nem neked kell bevinned. Régi szép idő, garancia, meg assistance :lol: egyetlen hőmérőt (külső hőmérséklet) cseréltek gariban :lol: minden más utána jön ki :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 uhuhu úgy értette sztem, hogy az assistance szolgáltatás része, hogy ingyen és bérmentve be kell trélerezniük, nem neked kell bevinned. Régi szép idő, garancia, meg assistance :lol: egyetlen hőmérőt (külső hőmérséklet) cseréltek gariban :lol: minden más utána jön ki :( Remélem én is hogy benne van. Na majd kiderül.... Azt nem tom hogy lehet-e garit hosszabitani... némi készpénzért Mert márc 27 és vége Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Üdv mindenkinek! Lassan itt a tavasz, olvad minden, az udvaron tökig ér a sár, legalábbis, a hátsó keréknek még a dísztárcsája is beleér. Na szóval, most, hogy a verda 5 éves lett és lassan vége a sózási szezonnak is, felötlött bennem, hogy vajh szükséges-e egy alvázvédelem szigorúan megelőzési célból. Tudom, hogy elvileg galvanizált a kaszni, meg 12 év átrozsdásodás elleni garancia, de azért csináltatott-e már valamelyőtök ilyent, vagy elég egy alapos alvázmosás márciusban? Mi az általános vélemény? Ha volt már szó róla, bocsánat, de nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Szia! Nekem 2008 telén jelentkezett ugyan az a tünet ami neked is, hogy a beöntőnél majonéz szerű fehér trutyi. Nagyon sokat hazsnáljuk az autót 2-3 km-es szakaszokon. Hosszas fórum olvasás után elmentem egy csapágy boltba és vettem "o" gyűrűt bele. Kicseréltem és még azon a télen eltünt belőle a trutyi és idén télen se jelentkezett többé. Na ezt jól leirtam. A mérete ha esetleg kell: Külső átmérő: 45mm, belső átmérő: 38 mm, a gyűrű keresztmetszete 4 mm. Köszönöm a választ venni fogok tömitőgyürüt ezen ne múljon,és kicserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Üdv mindenkinek! Lassan itt a tavasz, olvad minden, az udvaron tökig ér a sár, legalábbis, a hátsó keréknek még a dísztárcsája is beleér. Na szóval, most, hogy a verda 5 éves lett és lassan vége a sózási szezonnak is, felötlött bennem, hogy vajh szükséges-e egy alvázvédelem szigorúan megelőzési célból. Tudom, hogy elvileg galvanizált a kaszni, meg 12 év átrozsdásodás elleni garancia, de azért csináltatott-e már valamelyőtök ilyent, vagy elég egy alapos alvázmosás márciusban? Mi az általános vélemény? Ha volt már szó róla, bocsánat, de nem találtam. Lehet hogy kontárkodásnak tünik de én gözborotvával lemosom a kocsit és autósboltban lehet kapni alvázvédősprayt és lefujom a hátsókerékjárati íveket illetve elől ahol nem véd a kerékiíjárati müanyag ott is kifújom,persze vigyázva hogy a gólyalábakat le ne fújam.Utána bakra a kocsit és megnézem hogy alul is kell-e javitani valahol.Mivel az esetleges kőfelverődések illetve felakadások alul megsérthetik az alvázvédelmet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 Egeret Brigécéollal is kilehet retkelni? Mire kell figyelni, meg ilyenek? minden javaslatot szivesen fogadok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 megnéztem az összes biztit,okésak továbbra se indul.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Szerintem mindegyikben műanyag. Érdemes lekapni a szoknyát :D , és megkenni a felületeket, sokat tud javítani. Hali, Nálam is jelentkezik ez a probléma. Mondjuk minden 10. kapcsolásnál nem tudom behuzni 2-be csak másodikra :(, elég idegesítő tud lenni. A megkenni a felületek alatt pontosan mit kellene érteni :lol: és persze mivel :lol:? Ebből is látszik mennyire értek hozzá :D. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Üdv mindenkinek! Lassan itt a tavasz, olvad minden, az udvaron tökig ér a sár, legalábbis, a hátsó keréknek még a dísztárcsája is beleér. Na szóval, most, hogy a verda 5 éves lett és lassan vége a sózási szezonnak is, felötlött bennem, hogy vajh szükséges-e egy alvázvédelem szigorúan megelőzési célból. Tudom, hogy elvileg galvanizált a kaszni, meg 12 év átrozsdásodás elleni garancia, de azért csináltatott-e már valamelyőtök ilyent, vagy elég egy alapos alvázmosás márciusban? Mi az általános vélemény? Ha volt már szó róla, bocsánat, de nem találtam. Általános iránymutatást a kezelési könyv ad. Kíméletes mosás után viaszolás és PVC réteg ellenőrzése, sérüléseinek javítása. Egeret Brigécéollal is kilehet retkelni? Mire kell figyelni, meg ilyenek? minden javaslatot szivesen fogadok Féktisztító mindent visz és gyors is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika1000 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Hali, Nálam is jelentkezik ez a probléma. Mondjuk minden 10. kapcsolásnál nem tudom behuzni 2-be csak másodikra :(, elég idegesítő tud lenni. A megkenni a felületek alatt pontosan mit kellene érteni :lol: és persze mivel :lol:? Ebből is látszik mennyire értek hozzá :D. Köszönöm Zsírzó sprayel fujd le a sebbeségváltókar alatti müanyag gömböt azon csuszkál a kar.De ne kontact sprayel hanem mozgó alkatrészekre használható sprayel vagy kenőzsirral. De ne a sima gépzsirral én azt nem ajánlanám.Nekem bevált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Általános iránymutatást a kezelési könyv ad. Kíméletes mosás után viaszolás és PVC réteg ellenőrzése, sérüléseinek javítása. Féktisztító mindent visz és gyors is! :lol: féktisztitó inditásra is jó csodaszer:-) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csakis19 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 ASTRA G: a hátsó- utastéri - ajtókilincs nem mindig működik,emelgetés után többszöri kisérlet után nyillik csak ki. E jelenség télen van nyáron nincs gond vele. Ki tud ebben okosat mondani mi a teendő? kenetlen,de hol kell hozzáférni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
prono Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Zsírzó sprayel fujd le a sebbeségváltókar alatti müanyag gömböt azon csuszkál a kar.De ne kontact sprayel hanem mozgó alkatrészekre használható sprayel vagy kenőzsirral. De ne a sima gépzsirral én azt nem ajánlanám.Nekem bevált. Ok, köszönöm a részletes leírást. Utánanézek mely sprayek felelnek meg a fenti leírásodnak. Persze ha van egy konkrét amit könnyen betudok szerezni azt megköszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts