Picco Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 A hibakód minden esetben 4 számjegyű Na akkor ujra! Villog 10-et majd 4-et majd ujra 10-et és ujra 10et!
madár Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Sziasztok. A hűtő ventilátoraim (klima) állandóan mennek. Ha a termosztát melletti jeladóról lehúzom a csatlakozót még nagyobb fordulaton megy. Állítólag van még egy hőpatron valahol, és az lesz a rossz. Az alkatrész boltba azt mondták hogy fogalmuk sincs róla hogy van e-olyan, vigyem szervizbe! Ha lehet kicserélném én, de nem tudom hogy van e, és hogyha van, hol? 17 dtl
Korzika Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Na akkor ujra! Villog 10-et majd 4-et majd ujra 10-et és ujra 10et! az akkor:0400 P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség Ez EGR tísztítás lenne akkor?
Zachi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 az akkor:0400 P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség Ez EGR tísztítás lenne akkor? Alapellátásként igen. Mehet egerészni!
Picco Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Alapellátásként igen. Mehet egerészni! Le van zárva az AGR szelepem,de azt már cseréltettem kb 20-30-ezer kilóméterrel ezelött
Korzika Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Le van zárva az AGR szelepem,de azt már cseréltettem kb 20-30-ezer kilóméterrel ezelött Ja az más ,ha le van zárva akkor semmi baj.Időnként ránéz a rendszer és érzékeli,hogy lezárt és akkor dob egy hibaüzit! De egyébként jól megy a gép,vagy valami baja is van?Most nem olvastam vissza bocs. Közben visszaolvastam,látom ,leáll a motor.Akkor átadom a terepet a nálamnál okosabbaknak.
Picco Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Mikor volt utoljára meghajtva a gépsárkány? Nap mint nap megyek vele,van úgy hogy 100-150km-t is egy nap!De csak legyen 100km átlagban!És azt sem mondanám hogy tatásan közlekedek,szoval ki van kormolva.... Egy mellékes kérdés...hol találom meg az alapjárati motort?Lehet vak vagyok de nem találom,még azt akarom kipucolni,hátha az a hiba oka...
Gregleader Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Jó lenne a hibakódot tudni,utána sokkal okosabbak lennénk! :lol: Kiolvasták a hibakódot:főtengely jeladó. Ez volt az egyetlen hibakód.Akkor most cserélnem kellene? :lol:
wessz Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Kiolvasták a hibakódot:főtengely jeladó. Ez volt az egyetlen hibakód.Akkor most cserélnem kellene? :lol: hát ha kitörlés után is visszajön akkor igen.
wessz Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Le van zárva az AGR szelepem,de azt már cseréltettem kb 20-30-ezer kilóméterrel ezelött ha 2004-es a vasad vagy utána lévő akkor kilehet iktatni az egr-t szoftveresen...
Korzika Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Sziasztok!Én tegnap regiztem be ide,mert hasznosnak vélem ezt az oldalt! Problémám a következő: 2001-es évjáratu a gépem,2007ezer van benne.Kanyarodásnál, vagy pirosnál amikor kinyomom a kuplungot akkor leáll a motor,ugy mintha simán leállítanám!Már többször csinált ilyent és nem jövök rá mitöl van!Vagy ha éppen nem áll le akkor 500-ra leesik a fordulat és ott dadog! Kipucoltam a levegőrendszert,AGR szelepet lezártam,újak a gyertyák és a gyujtótrafóm is! (A "poénos" az az egészben hogy néha csinálja néha nem!) Menet közben tökéletes a vas! Még alapjárati motorra gondolok de egyenlőre nem volt időm megkeresni hogy hol van! Tudna valaki nekem segíteni? Előre is köszönöm! További elakadásmentes napot! :lol: Itt írt először,2001-es a kocsija! :lol:
wessz Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Itt írt először,2001-es a kocsija! :lol: szerinted visszaolvasok? akkor egr marad.... :lol:
Korzika Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Azé kerestem meg! :lol: (meg mert én sem tudtam.)
Picco Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 szerinted visszaolvasok? akkor egr marad.... :lol: Az AGR szelepet lezártam egy tele tömítéssel így az ki van iktatva!Próbáljam meg szoftveresen inaktiváltatni? Ettöl a szeleptöl is leállhat a motor ha megállok a pirosnál? A p0400 hibakód gyujtáshiba ha jól tudom és ha jól emlékszem!Anno erre a hibára a szervíz kezdődő gyujtótrafó hibát vagy szelepvezető kopást ecsetelt... nem akartam elhinni,mert a szel.vez. kopás egy kicsit morbid... :lol: a gyujtótrafóm meg új volt!
uhuhu Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Az AGR szelepet lezártam egy tele tömítéssel így az ki van iktatva!Próbáljam meg szoftveresen inaktiváltatni? Ettöl a szeleptöl is leállhat a motor ha megállok a pirosnál? A p0400 hibakód gyujtáshiba ha jól tudom és ha jól emlékszem!Anno erre a hibára a szervíz kezdődő gyujtótrafó hibát vagy szelepvezető kopást ecsetelt... nem akartam elhinni,mert a szel.vez. kopás egy kicsit morbid... :lol: a gyujtótrafóm meg új volt! mért gondolja mindenki hogy a szerviz mindig baromságokat mond? ezekszerint te jobban értesz hozzá? ha igen, akkor meg minek kérdezel? más is baromságokat mond. vagy mit szeretnél hallani? mivan??? :lol:
uhuhu Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 na, hogy lehessen röhögni, meg fikázni, meg mindent. hát tessék: én meg ma 2x rohadtam le a vassal. mentem az alagutban egyszer csak egy váltás után nem vette a gázt. 1.000 fordulat volt a legmagasabb fordulat amit ki lehetett csikarni az autóból. Assistance hiv, autómentő a 40 perc helytt majdnem kettő óra alatt megérkezik, Honda Örmezőhöz autó bevisz. otthagy. majd hivnak hogy az autó most meg, az üzemanyag továbbitással van baj, és ők gázolaj szürőt cserélnének. kicserélték. autó jó hurrá indulás haza. 14 km után az autó megint megáll. autómentő - honda örmező. most ott áll, én meg kaptam egy csodálatos skoda fábiát csereautónak.... ugyhogy így kell elbaszni AZ emberek a nappalból kb 4 órát várakozással a minusz kettő fokban.... asszem lassan eljutok oda hogy nemszeretem ezt az autót. még sose rohadtam le egy autómmal se... pedig volt már egy pár..... nincs valakinek valami jó opele eladó? :lol:
julien Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 ....G Astra (2005 és utána, twinport motor!) alkatérsz jegyzékhez (Opel cikkszámokkal)... Müller autó oldala esetleg segíthet
wessz Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Az AGR szelepet lezártam egy tele tömítéssel így az ki van iktatva!Próbáljam meg szoftveresen inaktiváltatni? Ettöl a szeleptöl is leállhat a motor ha megállok a pirosnál? A p0400 hibakód gyujtáshiba ha jól tudom és ha jól emlékszem!Anno erre a hibára a szervíz kezdődő gyujtótrafó hibát vagy szelepvezető kopást ecsetelt... nem akartam elhinni,mert a szel.vez. kopás egy kicsit morbid... :lol: a gyujtótrafóm meg új volt! p0400 egr .... hiba nincs kiiktatva és nem gyujtás hiba olyan nincs az autón............... legalábbis nem hibakód alapján.
Barna Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Müller autó oldala esetleg segíthet Tökéletes! Köszönöm, pont erre kaptam fülest, hogy az EPC a megoldásom :lol: már épp torrenteztem érte :lol:
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 na, hogy lehessen röhögni, meg fikázni, meg mindent. hát tessék: nincs valakinek valami jó opele eladó? :( Neked ez nagyon achillesi pont! :lol: Ne vedd a szivedre ennyire! :D Mondjuk halkan jegyzem meg: a szelepvezetőnek mi köze a gyujtáshoz? :lol:
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 ha 2004-es a vasad vagy utána lévő akkor kilehet iktatni az egr-t szoftveresen... Wessz!Te ezt láttad már? :lol: Szerinted?
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Kiolvasták a hibakódot:főtengely jeladó. Ez volt az egyetlen hibakód.Akkor most cserélnem kellene? :lol: Egyértelmű! :lol:
andris83 Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 ha 2004-es a vasad vagy utána lévő akkor kilehet iktatni az egr-t szoftveresen... 2002-esben megpróbálták uhuhuék szoftveresen kiiktatni, de nem vettem észre igazából semmi változást utána
wessz Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Wessz!Te ezt láttad már? :lol: Szerinted? eddig codoztam abban volt cheater szidtam is de egr cheater hehe jót nevettem :lol:
Recommended Posts