Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az olajszintet meleg motornál kell nézni,leállítás után 5-10 perccel mikor már lecsorog mind az aljára.

Ép mostanában írta valaki hogy "hidegen kell nézni az olajat"

Hát ha ő úgy szereti akkor tegye :lol:

De szerintem is melegen az igazi.......,na most mindenki arra gondol amire akar.

Más

Én is toyotat vennék ha engedné a bux index :(

Vagy bubu ,de arra esély nincs. :lol:

Elküldve

Ha véletlen tudnék venni azt amit szeretnék az a Cadillac CTS,STS lenne, de

akkor tuti vennék hobbyautónak egy régi Opelt.(Gt,Manta,Rekord,Admiral,Commodore ilyesmi...)

Elküldve
Ha véletlen tudnék venni azt amit szeretnék az a Cadillac CTS,STS lenne, de

akkor tuti vennék hobbyautónak egy régi Opelt.(Gt,Manta,Rekord,Admiral,Commodore ilyesmi...)

Jah ,valami barkácsolósat :lol:

Amibe befér egy c36get :lol:

Elküldve
Ép mostanában írta valaki hogy "hidegen kell nézni az olajat"

Hát ha ő úgy szereti akkor tegye :(

De szerintem is melegen az igazi.......,na most mindenki arra gondol amire akar.

Más

Én is toyotat vennék ha engedné a bux index :D

Vagy bubu ,de arra esély nincs. :lol:

jaja, Toyota, de csak 2005 előtti, amikor még nem Törökben rakták össze... Mióta vezettem kint, nálam a Dodge Charger is nyerő, de a 2010-es T Chamry sem rossz :lol:

Elküldve
Nemtudom, mi életveszélyes egy beragadó gázpedálon. Féket, kuplungot benyomni, váltó üresbe, gyújtás le és szépen megállni. Vagy automatánál fék, váltó N-be, gyújtás le. Sima lejáratókampány az egész, ami a hülye amerikaiaktól indult a Toyota ellen, a média meg felkapta...

A gyújtást azért menet közben nem venném le a kocsiról....(szervó)

Elküldve
A gyújtást azért menet közben nem venném le a kocsiról....(szervó)

Persze, inkább menjünk neki 150-el valaminek, mint hogy kicsit szervó nélkül kelljen csavarni a kormányon...

Elküldve

...hát inkább lenne egy Toyotám, amit kétévente visszahívnak felfújt csip-csup hibák miatt, mint egy Astrám, aminek eltörik a vezérműtengelye, gyári hiba miatt és még csak annyit sem mondanak 2005 óta, hogy bocs, nem csináljuk meg ingyen, de legalább hozd vissza, hogy 15ért meghúzzuk azokat a csavarokat (ráadásul első tulajnak)... de egyébként többek között ezért mondtam, hogy 2005 előtti Toyota :lol:

visszatérve Opelékhez: van valakinek Z14XEP-hez gyári cikkszámos alkatrész lista illetve "Hogyan Csináld" könyve?

Tudunk még bármi más típushibáról amire számíthatok a kocsival kapcsolatban (megnéztem a vízpumpa kivezetését és szerencsére ez már fém)?

Elküldve
freeze hol vagy te ilyenkor? :lol: ez már aztán futásteljesítmény....2007000km....ez már döfi... :D nem csoda ha leáll néha...megpihen :lol:

a kérdéshez....szerintem wessz segít, ha lesz egy kis ideje, de az előző story gondolom elvonta a figyelmét...én mindenképpen vmi kontakt hibára gyanakodnék...pl kuplung kapcsoló...de ez egy igen gyenge tipp....várd meg, mit írnak mások...

ÓÓÓÓ, hát erről lemaradtam :(

Kicsit sűrű volt a 7vége... nem voltam sokat gép előtt

síelés, koncert, Bálint nap (Fiam)

Elküldve
ÓÓÓÓ, hát erről lemaradtam :lol:

Kicsit sűrű volt a 7vége... nem voltam sokat gép előtt

síelés, koncert, Bálint nap (Fiam)

Milyen koncert,milyen sielés,milyen névnap? :lol:

Elküldve
...van valakinek Z14XEP-hez gyári cikkszámos alkatrész lista...

Ilyen lista szvsz nem létezik. Egy Astra több tízezer (ha nem több százezer) alkatrészből áll, egy ennyi cikkszámot tartalmazó lista kábé használhatatlan lenne. Ami neked kell az az EPC nevű program, de ez meg hivatalosan nem hozzáférhető, csak márkaszervizek használhatják.

Tudtommal Twinport motoros G Astrákhoz nem készült újabb kiadás az "Így csináld..." könyvekből. Ha mindenképp ez a terved akkor esetleg járható útnak látom megvenni a hagyományos (régebbi konstrukciójú/még nem Twinport) motorral szerelt G Astrákhoz való könyvet, illetve a H Astrák ugyanilyen könyvét, abban nagyobb eséllyel szerepel a Twinport.

Elküldve
Ilyen lista szvsz nem létezik. Egy Astra több tízezer (ha nem több százezer) alkatrészből áll, egy ennyi cikkszámot tartalmazó lista kábé használhatatlan lenne. Ami neked kell az az EPC nevű program, de ez meg hivatalosan nem hozzáférhető, csak márkaszervizek használhatják.

Tudtommal Twinport motoros G Astrákhoz nem készült újabb kiadás az "Így csináld..." könyvekből. Ha mindenképp ez a terved akkor esetleg járható útnak látom megvenni a hagyományos (régebbi konstrukciójú/még nem Twinport) motorral szerelt G Astrákhoz való könyvet, illetve a H Astrák ugyanilyen könyvét, abban nagyobb eséllyel szerepel a Twinport.

Köszönöm szépen! A sima G Astrás megvan, és alkatrész listám is van XE motoros gépekhez (persze csak főbb alkatrészek, mintegy 19 A4-es oldal) :lol: gondoltam, hátha van XEP-hez is, mert pl gyertya is állítólag más van bele, mint az XE-hez (NGK-katalógusban nincs is benne pl az XEP motor, nem mondom, hogy az XE be való gyertyától tönkremegy :lol:) Azért télleg köszönöm, akkor élek azzal amim van :(

Elküldve

Szevasztok lenne egy olyan gondom hogy 3 ajtos g astrám van és a Jobb első (anyos) ülést nem tudom előre hajtani.

Tudna ebben segiteni valaki hogy hogy tudom megcsinálni

Kössz előre is

Elküldve
milyen motorkód? ha z-s akkor fékgáz modszer....

Igen wessz, "z"-s! Z1.4XE Mit is takar a fék gáz módszer?Ezt nem nagyon értem!

Elküldve

Rátaposol egyszerre a fék és gázpedálra ,utána ráadod a gyujtást és akkor villogja ki a hibakódot! :lol:

Én így tudom,még próbálni nem tudtam ,az enyém X-es!

Elküldve
Igen wessz, "z"-s! Z1.4XE Mit is takar a fék gáz módszer?Ezt nem nagyon értem!

megnyomod egyszerre a féket és a gázpedált, és ráadod a gyújtást (önindítózás nélkül :lol: )

És akkor a motordiagnosztikai lámpa ki fogja villogtatni a hibakódot(kat)

Elküldve
Na ezt még sehol sem hallottam.... de most megyek és kitaposom... a hibakódot! :lol: A bele talán benne marad! :lol:

Csak azért nem hallottad, mert csak 3 napja fórumozol :(:D

Egyébként Üdv a fórumon :D

Elküldve
Na ezt még sehol sem hallottam.... de most megyek és kitaposom... a hibakódot! :lol: A bele talán benne marad! :lol:

Megtörtént a vallatás! :( Elsőre villogott 10-et majd egy kis szünet után 4et,majd megint 10et!

Van egy listám de abban nem szerepel 104-es hiba viszont van egy 14-es ami a hűtőközeg hőszenzorra utal (feszültség túl alacsony).... Nem tudom hogy ez okozhat e leállást illetve 500-as körüli fordulatot a kuplunk kinyomása esetén....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.