Korzika Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Engem ez az izzókiégős téma eddig elkerült az Astráimnál.Eddig azt hiszem első izzót egyszer kellett cseréljek(3 Astra)Hátsót meg kettőt(féklámpa). A Corsáknál(2 db) soha nem kellett cseréljek izzót.Tehát mégsem lehetnek olyan rosszak azok a "német" mérnökök. Akkor nem tudom mit mondanak a kereklámpás E osztályú Mercik tulajai,mert amikor ujak voltak és az A2 tesztelte a kocsikat nem akarok hazudni ,azt hiszem 3 izzó ment ki elől,és a probléma utána is fennmaradt! Ráadásul spec Mercis égő kell bele,mert máshogy vannak az égőkön a kis karmok,hogy nehogy egy sima H7 égőt bele tudjál otthon rakni! Vagy a haverom Renault Scenicében kiment az első izzó és szervizbe kell vinni az izzócseréhez,mert le kell az izzócseréhez bontani a lőköst! Mi meg otthon(vagy az út szélén) belerakunk 600 ft.-ért egy H7-et és go! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Foglalkoztat vmi... elvileg a kipufogó résznél 2 szonda van... Lambda sonda ami felül van a katalizátor elött, és van a katalizátor után is egy. Ugye ha Lamda sonda ganyéra megy azt jelzi az ECU. Ha ami utánna van tönkre megy azt is? Vagy ha a katalizátor megy el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Foglalkoztat vmi... elvileg a kipufogó résznél 2 szonda van... Lambda sonda ami felül van a katalizátor elött, és van a katalizátor után is egy. Ugye ha Lamda sonda ganyéra megy azt jelzi az ECU. Ha ami utánna van tönkre megy azt is? Vagy ha a katalizátor megy el? P0130=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 1) funkció-rendellenesség P0131=Lambdaszonda(Bank 1, szonda 1) feszültség kicsi P0132=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 1) feszültség nagy P0133=Lambdaszonda (Bank 1. szonda 1) lassú P0134=Lambdaszonda (Bank 1. szonda 1) inaktív P0135=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség P0136=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) funkció-rendellenesség P0137=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) feszültség kicsi P0138=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) feszültség nagy P0139=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) lassú P0140=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) inaktív P0141=Lambdaszonda-fűtö áramkör (Bank 1. szonda 2) funkció-rendellenesség P0142=Lambdaszonda {Bank 1, szonda 3) funkció-rendellenesség P0143=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) feszültség kicsi P0144=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) feszültség nagy P0145=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) lassú P0146=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) inaktív P0147=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 3) funkció-rendellenesség P0150=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) funkció-rendellenesség P0151=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) feszültség kicsi P0152=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) feszültség nagy P0153=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) lassú P0154=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) inaktív P0155=Lambdaszonda-lüio áramkör (Bank 2. szonda 1) funkció-rendellenesség P0156=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) funkció-rendellenesség P0157=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) feszültség kicsi P0158=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) feszültség nagy P0159=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) lassú P0160=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) inaktív P0161=Lambdaszonda-fíító áramkör (Bank 2. szonda 2) funkció-rendellenesség P0162=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) funkció-rendellenesség P0163=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) feszültség kicsi P0164=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) feszültség nagy P0165=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) lassú P0166=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) inaktív P0167=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 2. szonda 3) funkció-rendellenesség P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi) P0421=Katalizátor-felmelegedési fázis (Bank 1) lassú P0422=Főkatalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi) P0423=Fűtött katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank l) nem megfelelő (kicsi) P0424=Fűtött katalizátor hőmérséklet (Bank 1) nem megfelelő (kicsi) P0430=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 2) nem megfelelő (kicsi) P0431=Kaializálor-felmelegedési fázis (Bank 2) lassú P0432=Főkatalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 2) nem megfelelő (kicsi) P0433=Fűtött katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 2) nem megfelelő (kicsi) No commennt! :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 akkor fogalmazzunk egyszerübben.... csak co méréssel vagy hibakód kiolvasással maga motorvezérlő visszajlző a műszerfalon nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 akkor fogalmazzunk egyszerübben.... csak co méréssel vagy hibakód kiolvasással maga motorvezérlő visszajlző a műszerfalon nem... Kivillogtatod. Aztán szakemberhez fordulsz, aki elmondja,hogy akkor most mi is a helyzet. Ja, ő meg kiolvasással fogja kezdeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Kivillogtatod. Aztán szakemberhez fordulsz, aki elmondja,hogy akkor most mi is a helyzet. Ja, ő meg kiolvasással fogja kezdeni. Nem szeretem villogtatni :rolleyes: mondjuk még nem is próbáltam, van ismerősöm aki 2000 é kitudja olvasni, ha van vmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Nem szeretem villogtatni :rolleyes: mondjuk még nem is próbáltam, van ismerősöm aki 2000 é kitudja olvasni, ha van vmi Mér nem szereted,? én csináltam és fantaaaaasztikus érzés :D Kb 30mp az életemből megér 2000Ft-ot és az utánajárás mellőzését :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Mér nem szereted,? én csináltam és fantaaaaasztikus érzés :rolleyes: Kb 30mp az életemből megér 2000Ft-ot és az utánajárás mellőzését :D Mindenképp kell töröltetni mert a lambda sonda csere elött irta hibákat a régi szonda miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Mindenképp kell töröltetni mert a lambda sonda csere elött irta hibákat a régi szonda miatt. Ha töröltetni is kell, akkor tényleg mind1. De később azért szerintem próbáld ki, mert 1szerű és hasznos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ha töröltetni is kell, akkor tényleg mind1. De később azért szerintem próbáld ki, mert 1szerű és hasznos... Mikor először nézettem, volt még főtengely érzékelő hiba is és kiv vok van e még az mert akkor kitörölte, elindította újra indította, akkor csak a szonda maradt és hogy vissza jött e szerk: meg esik a hó mint vadállat én ilyen időbe tuti nem villogatok Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Azért látszik, hogy nemnagyon értenek az egybegyültek a villamossághoz. ... csak ne ajánlgassa másnak mindenféle hozzáértés nélkül, mert felesleges pénzkidobás és környezetszennyezés. Ez érdekes volt. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Népítéletben olvastam, (szóval vagy igaz vagy nem) de nyugatra tőlünk állítólag rendszeresen szervizelt autóban 5 ezerrel a szervízintervallum előtt elszakadt a vezérműszíj. Szó nélkül kapott új motort az illető és sűrű elnézés mellett kicserélték. F astrában 291e-nél szakadt, és 292e-re volt kiírva a csere. Abban nem cserélték szó nélkül. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Mindenképp kell töröltetni mert a lambda sonda csere elött irta hibákat a régi szonda miatt. Ha nekem volt bent hibás lambda de nem lett törölve az gáz lehet csak visszarakva a jó lambda? Ehet azért többet, vagy valami más baja? Vagy csak szépen tárol. Lehet rá kéne nézetnem tech2-vel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ha nekem volt bent hibás lambda de nem lett törölve az gáz lehet csak visszarakva a jó lambda? Ehet azért többet, vagy valami más baja? Vagy csak szépen tárol. Lehet rá kéne nézetnem tech2-vel. Kiirta hogy rossz feszültség a szondán, meg hogy szonda miatt rossza keverési arány szerk: Azt mondták csak 1 dolog hogy rossz szondával járok rövid távon nem gond, de hosszú távon nem kéne, mert az olajat a rosz keverés miatt lemoshatja a benzin a henger faláról, ha többet adagol. Tünet neme az volt hogy indításnál vagy 2000 es fordulat alatt világított a motorvézéérlő ikon, de 3000 es fordulat felett kialudt. Elmentem megnézetni és ott derült fény rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Kiirta hogy rossz feszültség a szondán, meg hogy szonda miatt rossza keverési arány szerk: Azt mondták csak 1 dolog hogy rossz szondával járok rövid távon nem gond, de hosszú távon nem kéne, mert az olajat a rosz keverés miatt lemoshatja a benzin a henger faláról, ha többet adagol. Tünet neme az volt hogy indításnál vagy 2000 es fordulat alatt világított a motorvézéérlő ikon, de 3000 es fordulat felett kialudt. Elmentem megnézetni és ott derült fény rá. asszem ez volt a hibakód: P0135=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ez az áramingadozásos történet nálam is látható. Álló helyzetbe nagyon megfigyelhető, először én is furcsálottam de aztán most már elmegyek mellette. Ami viszont zavar hogy álló helyzetbe elég gyengének érzem a rásegítést. Haver F jében amibe még sima szervó volt puhábbnak tűnik. Jah amúgy a CLIO2 ben elektromos szervó van tehát ott olaj ohne, vki azt mondta hogy olyan mint a C corsa-ban. Nagyobb akksi téma engem is mozgatott, én csak a nagyobb tartalékok miatt szeretnék majd nagyobbat beletenni. Amúgy havernak amit vittem akksi nagyon jól inditja a caravánt :rolleyes:. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ez az áramingadozásos történet nálam is látható. Álló helyzetbe nagyon megfigyelhető, először én is furcsálottam de aztán most már elmegyek mellette. Ami viszont zavar hogy álló helyzetbe elég gyengének érzem a rásegítést. Haver F jében amibe még sima szervó volt puhábbnak tűnik. Jah amúgy a CLIO2 ben elektromos szervó van tehát ott olaj ohne, vki azt mondta hogy olyan mint a C corsa-ban. Nagyobb akksi téma engem is mozgatott, én csak a nagyobb tartalékok miatt szeretnék majd nagyobbat beletenni. Amúgy havernak amit vittem akksi nagyon jól inditja a caravánt :lol: . Na, erre igazán kíváncsi lennék! :rolleyes: :D :P Bioelektromos? :D :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Na, erre igazán kíváncsi lennék! :rolleyes: :D :P Bioelektromos? :lol: :D :P Olyan a szervója hogy egy léptetőmotor van a kormányon ami a tekerés irányába rásegít. Tehát nem elektro hidraulikus hanem elektromos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 . Amúgy havernak amit vittem akksi nagyon jól inditja a caravánt :rolleyes:. Nekem a nagyobb akksiról mindig az a sztori jut eszembe,hogy mikor még régen egy nagy állami vállalatnál dolgoztam ,ott mondogatta mindig a főnök:Ő azért rakott a Ladájába nagy akksit,mert sokat húz utánfutót és akkor jobban bírja mikor meg van pakolva! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Nekem a nagyobb akksiról mindig az a sztori jut eszembe,hogy mikor még régen egy nagy állami vállalatnál dolgoztam ,ott mondogatta mindig a főnök:Ő azért rakott a Ladájába nagy akksit,mert sokat húz utánfutót és akkor jobban bírja mikor meg van pakolva! :rolleyes: Igen.... mert a súly utánfútózásnál hátul van, így az eleje elemelkedik. Nagyobb akksi nagyobb súly..... így kompenzálja az utánfutózásnál a súly megfelelő elosztását a kocsiszekrényre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Nekem a nagyobb akksiról mindig az a sztori jut eszembe,hogy mikor még régen egy nagy állami vállalatnál dolgoztam ,ott mondogatta mindig a főnök:Ő azért rakott a Ladájába nagy akksit,mert sokat húz utánfutót és akkor jobban bírja mikor meg van pakolva! :rolleyes: Igen.... mert a súly utánfútózásnál hátul van, így az eleje elemelkedik. Nagyobb akksi nagyobb súly..... így kompenzálja az utánfutózásnál a súly megfelelő elosztását a kocsiszekrényre. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Igen.... mert a súly utánfútózásnál hátul van, így az eleje elemelkedik. Nagyobb akksi nagyobb súly..... így kompenzálja az utánfutózásnál a súly megfelelő elosztását a kocsiszekrényre. Én meg azért ülök a vezető oldalon, mert onnan könnyebb vezetni, mint az anyósülésről. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Na,ez már majdnem olyan mint "milyen olajat rakja bele" :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 hét ha tényleg szériahiba, vagy tervezési, vagy minek nevezzem, akkor igazából ez a korrekt hozzáállás. Mondjuk azt nem értem, hogy szerelést miért hárítják rád ebben az esetben. nem háritották rám, hanem én ajánlottam fel nekik, hogy megoldom. hisz ott dolgozom ahol dolgozom, és nem szivesen vinném máshelyre a paripát, itt már megvan a szerelőm. mondjuk ő most azért nem örül, de majd kiengesztelem... :rolleyes: amugy a legnagyobb köszönet azért jár nekik, mert én úgy vettem az autót, hogy ki volt zárva a garanciából, és ezt elfogadtam, amikor megvettem. főképp hogy a honda hungarytól vettem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Sziasztok! Továbbra is szar a verda!! Elmegy az erő, 3 henger megy csak, kinyomom a kuplungot leáll, de ezeket csak hidegen. Új tarfó lett bele téve kipróbálás végett, de azzal is ugyan úgy csinálja. Ami furcs amég, hogy kb 2 km után 80 fokos majdnem a víz, ami eddig nem igazán volt jellemző -10-ben. Jaaa! És mindezt hibajel nélkül! Légyszi ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom. Szerelő trafóra gyanakodott, de az mostmár így kilőve. Ha valakinek van ötlete, előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts