Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Engem ez az izzókiégős téma eddig elkerült az Astráimnál.Eddig azt hiszem első izzót

egyszer kellett cseréljek(3 Astra)Hátsót meg kettőt(féklámpa).

A Corsáknál(2 db) soha nem kellett cseréljek izzót.Tehát mégsem lehetnek olyan rosszak azok a "német" mérnökök.

Akkor nem tudom mit mondanak a kereklámpás E osztályú Mercik tulajai,mert amikor ujak voltak és az A2

tesztelte a kocsikat nem akarok hazudni ,azt hiszem 3 izzó ment ki elől,és a probléma utána is fennmaradt!

Ráadásul spec Mercis égő kell bele,mert máshogy vannak az égőkön a kis karmok,hogy nehogy egy sima H7 égőt

bele tudjál otthon rakni!

Vagy a haverom Renault Scenicében kiment az első izzó és szervizbe kell vinni az izzócseréhez,mert le kell

az izzócseréhez bontani a lőköst!

Mi meg otthon(vagy az út szélén) belerakunk 600 ft.-ért egy H7-et és go!

Link to comment
Megosztás:

Foglalkoztat vmi... elvileg a kipufogó résznél 2 szonda van... Lambda sonda ami felül van a katalizátor elött, és van a katalizátor után is egy. Ugye ha Lamda sonda ganyéra megy azt jelzi az ECU. Ha ami utánna van tönkre megy azt is? Vagy ha a katalizátor megy el?

Link to comment
Megosztás:

Foglalkoztat vmi... elvileg a kipufogó résznél 2 szonda van... Lambda sonda ami felül van a katalizátor elött, és van a katalizátor után is egy. Ugye ha Lamda sonda ganyéra megy azt jelzi az ECU. Ha ami utánna van tönkre megy azt is? Vagy ha a katalizátor megy el?

P0130=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 1) funkció-rendellenesség

P0131=Lambdaszonda(Bank 1, szonda 1) feszültség kicsi

P0132=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 1) feszültség nagy

P0133=Lambdaszonda (Bank 1. szonda 1) lassú

P0134=Lambdaszonda (Bank 1. szonda 1) inaktív

P0135=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség

P0136=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) funkció-rendellenesség

P0137=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) feszültség kicsi

P0138=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) feszültség nagy

P0139=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) lassú

P0140=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) inaktív

P0141=Lambdaszonda-fűtö áramkör (Bank 1. szonda 2) funkció-rendellenesség

P0142=Lambdaszonda {Bank 1, szonda 3) funkció-rendellenesség

P0143=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) feszültség kicsi

P0144=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) feszültség nagy

P0145=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) lassú

P0146=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 3) inaktív

P0147=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 3) funkció-rendellenesség

P0150=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) funkció-rendellenesség

P0151=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) feszültség kicsi

P0152=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) feszültség nagy

P0153=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) lassú

P0154=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) inaktív

P0155=Lambdaszonda-lüio áramkör (Bank 2. szonda 1) funkció-rendellenesség

P0156=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) funkció-rendellenesség

P0157=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) feszültség kicsi

P0158=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) feszültség nagy

P0159=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) lassú

P0160=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 2) inaktív

P0161=Lambdaszonda-fíító áramkör (Bank 2. szonda 2) funkció-rendellenesség

P0162=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) funkció-rendellenesség

P0163=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) feszültség kicsi

P0164=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) feszültség nagy

P0165=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) lassú

P0166=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 3) inaktív

P0167=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 2. szonda 3) funkció-rendellenesség

P0420=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)

P0421=Katalizátor-felmelegedési fázis (Bank 1) lassú

P0422=Főkatalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)

P0423=Fűtött katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank l) nem megfelelő (kicsi)

P0424=Fűtött katalizátor hőmérséklet (Bank 1) nem megfelelő (kicsi)

P0430=Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 2) nem megfelelő (kicsi)

P0431=Kaializálor-felmelegedési fázis (Bank 2) lassú

P0432=Főkatalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 2) nem megfelelő (kicsi)

P0433=Fűtött katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 2) nem megfelelő (kicsi)

No commennt! :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

akkor fogalmazzunk egyszerübben.... csak co méréssel vagy hibakód kiolvasással maga motorvezérlő visszajlző a műszerfalon nem...

Kivillogtatod. Aztán szakemberhez fordulsz, aki elmondja,hogy akkor most mi is a helyzet. Ja, ő meg kiolvasással fogja kezdeni.

Link to comment
Megosztás:

Nem szeretem villogtatni :rolleyes: mondjuk még nem is próbáltam, van ismerősöm aki 2000 é kitudja olvasni, ha van vmi

Mér nem szereted,? én csináltam és fantaaaaasztikus érzés :D

Kb 30mp az életemből megér 2000Ft-ot és az utánajárás mellőzését :P

Link to comment
Megosztás:

Ha töröltetni is kell, akkor tényleg mind1. De később azért szerintem próbáld ki, mert 1szerű és hasznos...

Mikor először nézettem, volt még főtengely érzékelő hiba is és kiv vok van e még az

mert akkor kitörölte, elindította újra indította, akkor csak a szonda maradt és hogy vissza jött e

szerk: meg esik a hó mint vadállat én ilyen időbe tuti nem villogatok

Link to comment
Megosztás:

Népítéletben olvastam, (szóval vagy igaz vagy nem) de nyugatra tőlünk állítólag rendszeresen szervizelt autóban 5 ezerrel a szervízintervallum előtt elszakadt a vezérműszíj. Szó nélkül kapott új motort az illető és sűrű elnézés mellett kicserélték.

F astrában 291e-nél szakadt, és 292e-re volt kiírva a csere.

Abban nem cserélték szó nélkül. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Mindenképp kell töröltetni mert a lambda sonda csere elött irta hibákat a régi szonda miatt.

Ha nekem volt bent hibás lambda de nem lett törölve az gáz lehet csak visszarakva a jó lambda? Ehet azért többet, vagy valami más baja? Vagy csak szépen tárol. Lehet rá kéne nézetnem tech2-vel.

Link to comment
Megosztás:

Ha nekem volt bent hibás lambda de nem lett törölve az gáz lehet csak visszarakva a jó lambda? Ehet azért többet, vagy valami más baja? Vagy csak szépen tárol. Lehet rá kéne nézetnem tech2-vel.

Kiirta hogy rossz feszültség a szondán, meg hogy szonda miatt rossza keverési arány

szerk: Azt mondták csak 1 dolog hogy rossz szondával járok rövid távon nem gond, de hosszú távon nem kéne, mert az olajat a rosz keverés miatt lemoshatja a benzin a henger faláról, ha többet adagol.

Tünet neme az volt hogy indításnál vagy 2000 es fordulat alatt világított a motorvézéérlő ikon, de 3000 es fordulat felett kialudt. Elmentem megnézetni és ott derült fény rá.

Link to comment
Megosztás:

Kiirta hogy rossz feszültség a szondán, meg hogy szonda miatt rossza keverési arány

szerk: Azt mondták csak 1 dolog hogy rossz szondával járok rövid távon nem gond, de hosszú távon nem kéne, mert az olajat a rosz keverés miatt lemoshatja a benzin a henger faláról, ha többet adagol.

Tünet neme az volt hogy indításnál vagy 2000 es fordulat alatt világított a motorvézéérlő ikon, de 3000 es fordulat felett kialudt. Elmentem megnézetni és ott derült fény rá.

asszem ez volt a hibakód: P0135=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség

Link to comment
Megosztás:

Ez az áramingadozásos történet nálam is látható. Álló helyzetbe nagyon megfigyelhető, először én is furcsálottam de aztán most már elmegyek mellette. Ami viszont zavar hogy álló helyzetbe elég gyengének érzem a rásegítést. Haver F jében amibe még sima szervó volt puhábbnak tűnik. Jah amúgy a CLIO2 ben elektromos szervó van tehát ott olaj ohne, vki azt mondta hogy olyan mint a C corsa-ban. Nagyobb akksi téma engem is mozgatott, én csak a nagyobb tartalékok miatt szeretnék majd nagyobbat beletenni. Amúgy havernak amit vittem akksi nagyon jól inditja a caravánt :rolleyes:.

Link to comment
Megosztás:

Ez az áramingadozásos történet nálam is látható. Álló helyzetbe nagyon megfigyelhető, először én is furcsálottam de aztán most már elmegyek mellette. Ami viszont zavar hogy álló helyzetbe elég gyengének érzem a rásegítést. Haver F jében amibe még sima szervó volt puhábbnak tűnik. Jah amúgy a CLIO2 ben elektromos szervó van tehát ott olaj ohne, vki azt mondta hogy olyan mint a C corsa-ban. Nagyobb akksi téma engem is mozgatott, én csak a nagyobb tartalékok miatt szeretnék majd nagyobbat beletenni. Amúgy havernak amit vittem akksi nagyon jól inditja a caravánt :lol: .

Na, erre igazán kíváncsi lennék! :rolleyes: :D :P

Bioelektromos? :D :P :D

Link to comment
Megosztás:

. Amúgy havernak amit vittem akksi nagyon jól inditja a caravánt :rolleyes:.

Nekem a nagyobb akksiról mindig az a sztori jut eszembe,hogy mikor még régen egy nagy állami vállalatnál

dolgoztam ,ott mondogatta mindig a főnök:Ő azért rakott a Ladájába nagy akksit,mert sokat húz utánfutót és akkor

jobban bírja mikor meg van pakolva! :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem a nagyobb akksiról mindig az a sztori jut eszembe,hogy mikor még régen egy nagy állami vállalatnál

dolgoztam ,ott mondogatta mindig a főnök:Ő azért rakott a Ladájába nagy akksit,mert sokat húz utánfutót és akkor

jobban bírja mikor meg van pakolva! :rolleyes:

Igen.... mert a súly utánfútózásnál hátul van, így az eleje elemelkedik.

Nagyobb akksi nagyobb súly..... így kompenzálja az utánfutózásnál a súly megfelelő elosztását a kocsiszekrényre.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a nagyobb akksiról mindig az a sztori jut eszembe,hogy mikor még régen egy nagy állami vállalatnál

dolgoztam ,ott mondogatta mindig a főnök:Ő azért rakott a Ladájába nagy akksit,mert sokat húz utánfutót és akkor

jobban bírja mikor meg van pakolva! :rolleyes:

Igen.... mert a súly utánfútózásnál hátul van, így az eleje elemelkedik.

Nagyobb akksi nagyobb súly..... így kompenzálja az utánfutózásnál a súly megfelelő elosztását a kocsiszekrényre.

:D

Link to comment
Megosztás:

Igen.... mert a súly utánfútózásnál hátul van, így az eleje elemelkedik.

Nagyobb akksi nagyobb súly..... így kompenzálja az utánfutózásnál a súly megfelelő elosztását a kocsiszekrényre.

Én meg azért ülök a vezető oldalon, mert onnan könnyebb vezetni, mint az anyósülésről. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

hét ha tényleg szériahiba, vagy tervezési, vagy minek nevezzem, akkor igazából ez a korrekt hozzáállás. Mondjuk azt nem értem, hogy szerelést miért hárítják rád ebben az esetben.

nem háritották rám, hanem én ajánlottam fel nekik, hogy megoldom. hisz ott dolgozom ahol dolgozom, és nem szivesen vinném máshelyre a paripát, itt már megvan a szerelőm. mondjuk ő most azért nem örül, de majd kiengesztelem... :rolleyes:

amugy a legnagyobb köszönet azért jár nekik, mert én úgy vettem az autót, hogy ki volt zárva a garanciából, és ezt elfogadtam, amikor megvettem. főképp hogy a honda hungarytól vettem...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Továbbra is szar a verda!! Elmegy az erő, 3 henger megy csak, kinyomom a kuplungot leáll, de ezeket csak hidegen. Új tarfó lett bele téve kipróbálás végett, de azzal is ugyan úgy csinálja. Ami furcs amég, hogy kb 2 km után 80 fokos majdnem a víz, ami eddig nem igazán volt jellemző -10-ben. Jaaa! És mindezt hibajel nélkül! Légyszi ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom. Szerelő trafóra gyanakodott, de az mostmár így kilőve.

Ha valakinek van ötlete, előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.