Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A foglalatot márkaszervizen kívül sehol nem tudtam beszerezni (mostanság kb. 1700 Ft/db). Eddigi 2-2 izzócsere alkalmával mindig kukába került a "régi", mert letört (de inkább lemorzsolódott) a fül. Régebben már panaszkodtam erre a sz@r minőségre.

Érdemes volna alaposan átnézni a világítás minden elemét. Nálam - mint azt fentebb említettem - mindössze 4db H7 izzó fogyott eddig, pedig a jobbos fényszóróm még be is párásodik. 2 kiégés miatt, 2 az egyre gyengébb fény miatt.

kell egy kis előtét ellenállás, igaz nem világít úgy, de nem is eszik annyi izzót.

Elküldve
igen, jól érted

az anyósülés előtt a burkolat alatt van valami vezérlő, ott kell átkötni

de valahol itt a fórumon már volt róla szó kb a nyáron

Szó volt róla, de autentikus hozzászólás nem érkezett. :D

Talán még Wessz is mélyen hallgatott? :rolleyes:

Elküldve
igen, jól érted

az anyósülés előtt a burkolat alatt van valami vezérlő, ott kell átkötni

de valahol itt a fórumon már volt róla szó kb a nyáron

Hát akkor ez elkerülte a figyelmem.

Nem tudom vissza tudom-e keresni, így kérem, ha valakinek van erről konkrét infója, kapcsolás, esetleg kép, írja már meg nekem!

Köszönöm:

FRZ

Elküldve
A foglalatot márkaszervizen kívül sehol nem tudtam beszerezni (mostanság kb. 1700 Ft/db). Eddigi 2-2 izzócsere alkalmával mindig kukába került a "régi", mert letört (de inkább lemorzsolódott) a fül. Régebben már panaszkodtam erre a sz@r minőségre.

Érdemes volna alaposan átnézni a világítás minden elemét. Nálam - mint azt fentebb említettem - mindössze 4db H7 izzó fogyott eddig, pedig a jobbos fényszóróm még be is párásodik. 2 kiégés miatt, 2 az egyre gyengébb fény miatt.

Még jó hogy nem esett be a búrába belülre :rolleyes:

Hát megnézem müllerautónál, aztán ha nincs akkor márkaszervízbe begurulok vele.

Ilyen műanyag sz@r, mondjuk a hideg sem tesz jót neki az biztos, ilyenkor könnyebben törik....erről van szó:

http://autoalkatreszfutar.com/index.php?pa...rt&Itemid=1

a bemenő 2 vezetéket át kell forrasztani, vagy hogy van rajta, azt most nem figyeltem

Elküldve
Szó volt róla, de autentikus hozzászólás nem érkezett. :D

Talán még Wessz is mélyen hallgatott? :rolleyes:

Aha... hmmm

DE talán csak megcsinálta valaki, ha Dom cartárs ilyen határozottan nyilatkozott!?

Elküldve
kell egy kis előtét ellenállás, igaz nem világít úgy, de nem is eszik annyi izzót.

7 év alatt 2 lámpába 4 izzó.

Ez neked sok?

Elküldve
Még jó hogy nem esett be a búrába belülre :rolleyes:

Hát megnézem müllerautónál, aztán ha nincs akkor márkaszervízbe begurulok vele.

Ilyen műanyag sz@r, mondjuk a hideg sem tesz jót neki az biztos, ilyenkor könnyebben törik....erről van szó:

http://autoalkatreszfutar.com/index.php?pa...rt&Itemid=1

a bemenő 2 vezetéket át kell forrasztani, vagy hogy van rajta, azt most nem figyeltem

Nincs külön bal-jobb, mindkettő u.a.

Jobbos v. balos izzó nem érdekel valakit? :D

Elküldve
Nincs külön bal-jobb, mindkettő u.a.

Jobbos v. balos izzó nem érdekel valakit? :rolleyes:

hát az nyilvánvaló számomra is, de nem is az volt a kérdés...

hanem az, hogy a cserénél hogyan kell...

Elküldve
hát az nyilvánvaló számomra is, de nem is az volt a kérdés...

hanem az, hogy a cserénél hogyan kell...

Lehúzod a régiről és átdugod az újba.

Guest kumabushi
Elküldve
Ennyiért csinál egy imos, kp zár kapcsolós kulcsot amivel manuálisan is kitudod nyitni az ajtót

az jó, ez lesz a tartalék kulcs

és ott az enyém

de meg kell csinálni a gyújtáskapcsolót is hogy abba is belemenjen ez az egy fajta kulcs (nekem oda egy második fajta kulcs kell most)

Elküldve
az jó, ez lesz a tartalék kulcs

és ott az enyém

de meg kell csinálni a gyújtáskapcsolót is hogy abba is belemenjen ez az egy fajta kulcs (nekem oda egy második fajta kulcs kell most)

Kuma!

Nézz körül, itt, van mit olvasgatni a honlapján, normálsinak tűnik és itt minden igényedet kielégítik. Na jó AZT nem biztos :rolleyes:

Hívd fel, van skype-ja is a szaktanácsadás ingyenes nála!

http://www.hevederzar.hu/Szolg/html/kulcsk...kodalapjan.html

Elküldve
két megoldás van:

- átkötöd, szerintem nem jó, mert mindig áram alatt van az ablak és a vészmechanizmus kapcsolja le az áramot a motorról

- építesz egy kis időzítő áramkört, amit tegnap belinkeltem. Az annyival másabb, hogy 30 sec után leveszi az "átkötést" így nem terheli tovább.

Melyiket szeretnéd? Arról küldök több infót.

A második megoldás kúltúráltabbnak tűnik, az érdekelne

Elküldve
az jó, ez lesz a tartalék kulcs

és ott az enyém

de meg kell csinálni a gyújtáskapcsolót is hogy abba is belemenjen ez az egy fajta kulcs (nekem oda egy második fajta kulcs kell most)

Ezeket az árakat Tatabányán kérdeztem, azt hogy máshol is ennyie ezt nem tudom.

Guest kumabushi
Elküldve
...hogy 30 sec után leveszi az "átkötést" így nem terheli tovább.

Ez az a mód amivel nem kell nyomva tartani a gombot, mert 30mp-ig éri az impulzus

DE ez csak akkor jó ha nyomva tartva is működne nem?

de nem így van

Elküldve

Nézegettem új dizel opelokat.... TSI meg TFSI motorok.... én nem vennék senki helyébe ilyen autókat. Főként hogy mi csináljuk a turbókat bele :rolleyes:

Elküldve
A második megoldás kúltúráltabbnak tűnik, az érdekelne

Kapcs rajz

Nyák rajz, de ez nem feltétlenül kell. A relében van a ló elásva, amíg az nincs meg, addig nem kell hozzákezdeni, mert nagyban módosíthatja a nyákot.

Ez az a mód amivel nem kell nyomva tartani a gombot, mert 30mp-ig éri az impulzus

DE ez csak akkor jó ha nyomva tartva is működne nem?

de nem így van

ez akkor tuti mukodik, ha bedugod a kulcsot elfordít, elfordítva tartra felhúzza az ablakot. Utána a reteszeléskor megnyomod elengeded a távi gombot felhúzza az ablakot.

Elküldve
Kapcs rajz

Nyák rajz, de ez nem feltétlenül kell. A relében van a ló elásva, amíg az nincs meg, addig nem kell hozzákezdeni, mert nagyban módosíthatja a nyákot.

ez akkor tuti mukodik, ha bedugod a kulcsot elfordít, elfordítva tartra felhúzza az ablakot. Utána a reteszeléskor megnyomod elengeded a távi gombot felhúzza az ablakot.

Ezer köszönet :rolleyes:

Guest kumabushi
Elküldve
ez akkor tuti mukodik, ha bedugod a kulcsot elfordít, elfordítva tartra felhúzza az ablakot. Utána a reteszeléskor megnyomod elengeded a távi gombot felhúzza az ablakot.

ez két mondat? két lehetőség? vagy kérdések?

kulcsot elfordít, elfordítva tartra felhúzza az ablakot? IGEN

Utána a reteszeléskor megnyomod elengeded a távi gombot felhúzza az ablakot.? NEM

már csak azért nem mert "utána" már nem húzza fel, mert már előtte felhúzta!

Elküldve
Ezer köszönet :rolleyes:

Akkor leírom az én olvasatomban mit jelentenek a fent ismertetett megoldások, hátha nem jól értettem:

Alaphelyzet:

A kulcsot az indítózárból kivesszük, akkor elveszi az áramot az ablakelemelőtől, nem lehet gombokkal emelni.

De ha kulccsal zárunk , akkor a kulcsot elfordítva tartva visszaadja az áramot és felhúzza az ablakot.

Ha elengedem a kulcsot félúton, akkor viszont megáll az emelés, tehát nem húzza fel automatikusan, hanem tartani kell.

Nekem így működik.

Átkötött helyzet:

1.

Ha simán átkötnénk, akkor felhúzná az ablakot ajtózárásra és az ablakemelést a normál belső használatú üzemnek megfelelően a végállásnál állítaná le. Viszont áram alatt maradna a motor és a belső emelőkapcsolók, úgy mint mikor bent van a kulcs az indítózárban. Tehát elvileg a nyomógombok segítségével belülről működtethető lenne az ablak.

2.

Relé közbeiktatással annyit változik a 1. pontban részletezett megoldás, hogy az ablak felemelkedik, a motor megáll, de 30 mp után a relé teljesen elveszi az áramot, így már nem marad áram alatt a rendszer, az ablak továbbakban nem üzemeltethető.

JÓL ÉRTEM?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.