Amusing Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 jaja nagyon szép lett, gratula és köszjük a megosztott infókat róla!
Guest kumabushi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Eszembe jutott egy ötlet a fűtésszabályzó világításra pont volna is +2 ledem egyiket bedugom középre, ahova kell, de beakasztok vezetékeket az eredetire, és arra rákötök 1-1 izzót jobbra és balra, magyarán sorba kötöm (asszem ez a soros kötés :rolleyes: ) és leragasztom hogy ne mozogjon, és akkor tekerőnként 1 világítás, összesen 3 ma szerzek vezetéket és kipróbálom és ha már így benne vagyok, van a 2 szólamú kürtömhöz tartozó kapcsolón (normál duda vs. kürt) is egy led, de ellenállás is kell neki, na azt is bekötöm lassan, így világít az egyik (kürt) állásban :D szerk: PÁRHUZAMOS KÖTÉS, nem soros :P Szereztem si vezetéket, holnap megcsinálom
Guest kumabushi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 ide is beírom! Szóval felmerült a kérdés műszerfal mutatók ügyében, hogy gyújtás nélkül nektek mit mutat? MINDEN nulla? üzemanyag és vízhő is? (értelem szerűen értélige a víz nem 0 fok, hanem úgy értem hogy teljesen balra áll-e) Mert nekem láthatóan nem! Lehet ezeket is manipulálnom kell mint a fordulatszám- és sebesség mérőt? Köszi!
KGR Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Olaj téma. Na úgy néz ki, hogy vaklárma volt az, hogy magas lett olajszintem. (sötétben elemlámpával elég nehéz bármit is kivenni). Az olajszint leheletnyit van a max szint alatt, amiből úgy jöttem rá, hogy picit balra dől az autó azon a helyen ahol parkolok és világosban már láttam rajta a vízszintet. Az zavart meg, hogy csupa olaj lett a maximum jelölés feletti műanyag is. Valószínűleg a nívópálca tartó csövének oldaláról szedi fel az olajat amikor húzom ki (eddig ez nem tűnt fel) :rolleyes:.
jaygab Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Sziasztok! Ismét hozzátok fordulok, hátha tudtok segíteni. Két problémám is van a kocsival (Z17DTL): 1.) Menet közben felkapcsolt világításnál egyszercsak "elmegy" a világítás, és a műszerfalról is eltűnik a fény. Ha hozzáérek a világítás kapcsolóhoz, akkor újra világít minden. Nem kell le-, majd újra felkapcsolni, elég ha csak hozzáérek. Gondolom érintkezési gond lehet a kapcsolónál. Találkozott már valaki ilyennel, és ha igen mit javítsak rajta. 2.) A hamutartót már régen nyitottam ki, mert szerencsére nem dohányzom, de legutóbb mikor kinyitottam, szinte katapultált a helyéről. Azt hittem, hogy a hátsó üléstámla állítja meg. Ha emlékeim nem csalnak, akkor ennek csillapítva kellene nyílni, vagy tévedek? Ha jól gondolom, akkor hogyan tudom a hibát javítani? Előre is köszi! Hello, 100% vil.kapcsoló (kontkt)hiba. 30 perces művelet a javítása, én biztos nem vennék bele újat, mert még a bontottat is (a 2ködlámpa kapcsolósat) 8-12 ezerért adják. Könnyedén meg lehet javítani,amennyiben nem a kapcsoló égett szét (nekem F astrában volt rá példa sajnos, ott is ilyen tüneteket produkált, azt persze cserélni kellett!)
Guest kumabushi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 1.) Menet közben felkapcsolt világításnál egyszercsak "elmegy" a világítás, és a műszerfalról is eltűnik a fény. Ha hozzáérek a világítás kapcsolóhoz, akkor újra világít minden. Nem kell le-, majd újra felkapcsolni, elég ha csak hozzáérek. Gondolom érintkezési gond lehet a kapcsolónál. Találkozott már valaki ilyennel, és ha igen mit javítsak rajta. azért kezdtem bele én is a cserékbe mert állandóan ütögetnem kellett a műszerfalat, érintkezési hiba és amikor cseréltem az izzókat, valamelyik új led sem működött, 180 fokba fordítva sem, ... kicsit megnyomtam és jó volt szóval nagyon érzékenyek, kicsit össze kell nyomni az érintkezőket hogy ne lötyögjön benne
Asterx Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Na és akkor LED téma! KÉSZEN vagyok! Kivétel az ablakemelő gombok, és a lámpakapcsoló világítása. Elsőt forrasztani kell, utóbbit még nem találtam. Nem vagyok kocsi közelben, nem tudom hogy van megoldva, de Astránál nem lehet úgy megcsinálni, hogy a mutató más színű legyen?
Guest kumabushi Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Nem vagyok kocsi közelben, nem tudom hogy van megoldva, de Astránál nem lehet úgy megcsinálni, hogy a mutató más színű legyen? gyári technikailag tuti nem de én is láttam hasonlót a neten a szamlapok.hu-n, gondolom akkor mutató csere kell, esetleg uv lámpa alatt világító és akkor kell uv lámpa is... én amúgy ilyen eredményre számítottam, de ez valami spéci cucc lehet, tök egyforma fehér színárnyalat mindenhol :D http://www.szamlapok.hu/images/references/238-n.jpg bár ahogy nézem most a km számlálót, lehet hogy azt eltaláltam :rolleyes: http://www.szamlapok.hu/images/references/237-n.jpg na de majd írok én még NEKTEK! 1. izzó sorszorosítási megoldás a nagyobb fényerő érdekében a fűtéstekerőnél 2. smd led világítás :
törvényenkívüli Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 neked 400 az alapjárati fordulatszám? :rolleyes:
tommirra Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 9.5km/h-val megy. éppen sebességet váltott és azért esett vissza a fordulat. :rolleyes:
atom Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Nem vagyok kocsi közelben, nem tudom hogy van megoldva, de Astránál nem lehet úgy megcsinálni, hogy a mutató más színű legyen? megoldható,mutatót kihúzod a helyéről,sniccerrel lekaparod a gyári festéket,és olyanra fested amilyenre akarod.Visszarakásnál vigyázz,nem szabad a mutatót koppra letolni a kis pálcán,mert szorulni fog,és nem fog elfordulni..........tehát csak óvatosan..
astra Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Szia. 1.A mi szolgálati Astránk is csinál ilyen világításos dolgot,bár neki csak a műszerfal és konzol világítás megy el. Tényleg kontakt hiba lehet.Szerintem ha neked tuti a világításkapcsoló a ludas,akkor vegyél egyet (nem drága ,bontókban van milliószámra,F Astrához 2-3000 ft)vagy ha van valakinek próbáld ki,hogy tényleg az-e a hibás. Kivenni sem nehéz. 2.Hamutartót még nem szedtem szét,de csillapított az bizti.Majd holnap megnézem milyen a módszer ahogy be van rakva. De lehet már te is rájöttél hogy kell visszarakni,biztos nem nehéz. én szétszedtem a kapcsolót ovatosan és is -el feltöltöttem a kopott részét és azota is müxik. 5 éve
uhuhu Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Hello! Professzorok segítsetek! Trafóhid és gyertya cserém volt...GM gyertya ment bele és utángyártott trafóhíd ment bele de nem a legolcsobb. Az előző gyertyám NGK volt..szóval miért nőhetett meg a fogyasztásom vagy semmi köze ennek a dolognak a fogyasztáshoz? Fűtés mennyit befolyásol a fogyasztáson? Másik kérdésem múlt héten 1 reggel indításnál emelt fordulatszám plussz egy érdekes olyan csörgő hang vagy mittudomén szóval olyan hang mint amikor csúszik az ékszij egy 15éves auton elindulásnál...Mi lehet? Uhuhu, Wessz please vagy bárki köszönöm előre is... fogyasztást befolyásolja a termosztát meg a fütés is. a döglödő lambdasonda, gyujtáshiba, légszürő koszossága, guminyomsá, meg még mittómén :rolleyes: sajnos ez így nem megy...
atom Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 én szétszedtem a kapcsolót ovatosan és is -el feltöltöttem a kopott részét és azota is müxik. 5 éve az is megoldás,csak vigyázni kell,nehogy szétégesd.....
astra Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 megoldható,mutatót kihúzod a helyéről,sniccerrel lekaparod a gyári festéket,és olyanra fested amilyenre akarod.Visszarakásnál vigyázz,nem szabad a mutatót koppra letolni a kis pálcán,mert szorulni fog,és nem fog elfordulni..........tehát csak óvatosan.. vigyázni kell mert a tengely elöfeszitett /elmozdul/
atom Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 vigyázni kell mert a tengely elöfeszitett /elmozdul/ én nem vettem észre,hogy előfeszitett lett volna,pedig atomjaira szedtem..... annyit hibáztam,hogy koppig betoltam a tengelyre a mutatót,és akadozva ugrált..... ezért mondtam csak:)
steve78 Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Hello, 100% vil.kapcsoló (kontkt)hiba. 30 perces művelet a javítása, én biztos nem vennék bele újat, mert még a bontottat is (a 2ködlámpa kapcsolósat) 8-12 ezerért adják. Könnyedén meg lehet javítani,amennyiben nem a kapcsoló égett szét (nekem F astrában volt rá példa sajnos, ott is ilyen tüneteket produkált, azt persze cserélni kellett!) A 30 perces művelet pontosan mit takar?
jaygab Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 A 30 perces művelet pontosan mit takar? kiszeded a kapcsolót, szétpattintod, és megpucolod belülről, a csatlakozási pontokat -ha szükséges- megkapirgálod, kontaktspray-vel befújod, vigyázz a kis rugók nehogy elrepüljenek amikor a belsejét kapod szét, szóval csak figyelmesen, mert szétszedni könnyű, összerakni is csak akkor nehéz, ha szétugrik és nem figyeled meg előtte, hogy hogy volt... Szerintem ha ezt megcsinálod jó lesz :D Ha jól emlékszem, akkor a "0" (kikapcsolt) állásban tud szétugrani, ha elfordítod helyzetjelzőre, vagy tovább tompítottra (itt már a szétszerelt állapotról van szó persze) akkor már a helyén marad, de finoman emeld le a "0" állásnál és jól nézd meg mi hogy van, bár csak egyféleképp lehet visszatenni.Nehéz így leírni , de majd látni fogod. A kiszedéshez kell kicsi csavarhúzó, amit befeszítesz oldalról, meg egy harmadik, amivel kipattintod magát a kapcsolót a helyéről, utána már ki tudod húzni az egészet. Előtte viszont a tekerőgombot (amivel kapcsolod a pilácsot) húzd ki (belső világítás állás) és alulról egy hegyes, vagy vékony szerszámmal (ez akármi is lehet, csak vékony legyen) nyomd felfelé és úgy tudod lehúzni. Végülis fordított sorrendben írtam le, de a lényeg benne van :rolleyes:
xXxGáborxXx Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Lehet kapni külön csak hátsó ablaktörlőkart? Ugyanis ahogy bekapcsolom a hátsó ablak fűtést, a felolvadt jég leve lecsorog és a tengelynél ahol elfordul ott megfagy a víz. Bekapcsoltam és a motor eltörte a karnak az aljánál azt a kis pöcköt. :rolleyes: És mennyibe kerülhet ez körülbelül? Előre is köszi a válaszokat.
atom Elküldve Január22, 2010 Elküldve Január22, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Lehet kapni külön csak hátsó ablaktörlőkart? Ugyanis ahogy bekapcsolom a hátsó ablak fűtést, a felolvadt jég leve lecsorog és a tengelynél ahol elfordul ott megfagy a víz. Bekapcsoltam és a motor eltörte a karnak az aljánál azt a kis pöcköt. :rolleyes: És mennyibe kerülhet ez körülbelül? Előre is köszi a válaszokat. Szerintem lehet.Bontóban tuti van.....
Humannet Elküldve Január23, 2010 Elküldve Január23, 2010 Üdv 98 as astra Gm van. Használtan vettem a gépet, és leirását most nézegettem. A légzsák visszajelzőjéhez az volt irva kb 4 mp ig világitania kell majd kialszik akkor jó. ennél ki sem gyullad. mi lehet a gond?
uhuhu Elküldve Január23, 2010 Elküldve Január23, 2010 kivette a kereskedő az izzót belőle, mert valami baj van a rendszerrel... sétálj be egy márkaszervizbe.....
Humannet Elküldve Január23, 2010 Elküldve Január23, 2010 Megoldódott. Mondák mikor megvettem hogy kilett cserélve az egész mutató rész. és csak levolt takarva a légzsák vissza jelző elötti rész. most mutatja is meg ki is alszik Köszi azért
Humannet Elküldve Január23, 2010 Elküldve Január23, 2010 meg egy olyan kérdés, hogy a motortérben van 1 szabadon hagyott csati, és egy lógó vezeték. ha lefényképezem megtudja mondani valaki mi lehet? azt tom ami lóg a másik vége a lámpába csatlakozik
wessz Elküldve Január23, 2010 Elküldve Január23, 2010 meg egy olyan kérdés, hogy a motortérben van 1 szabadon hagyott csati, és egy lógó vezeték. ha lefényképezem megtudja mondani valaki mi lehet? azt tom ami lóg a másik vége a lámpába csatlakozik lássuk....
Recommended Posts