Guest kumabushi Elküldve Január19, 2010 Elküldve Január19, 2010 lehet kicsit összekarcoltam a műszeregység burkolatot... lehet ilyet ócsón szerezni?
tgabika76 Elküldve Január19, 2010 Elküldve Január19, 2010 lehet kicsit összekarcoltam a műszeregység burkolatot... lehet ilyet ócsón szerezni? Az óracsoportra gondolsz? Nem tudom hogy bontva van-e külön (szvsz csak a műszerekkel együtt adják, úgy meg annyira nem olcsó), újban meg lehet venni külön is, csak elég drága. Kétféle van belőle, másmilyen a fordulatszámmérős műszerfal plexije, meg más a fordszámmérő nélkülié. Utóbbi gyári újban nagyjából 10e Ft, előbbi több mint 30e. :lol:
Guest kumabushi Elküldve Január19, 2010 Elküldve Január19, 2010 Az óracsoportra gondolsz? Nem tudom hogy bontva van-e külön (szvsz csak a műszerekkel együtt adják, úgy meg annyira nem olcsó), újban meg lehet venni külön is, csak elég drága. Kétféle van belőle, másmilyen a fordulatszámmérős műszerfal plexije, meg más a fordszámmérő nélkülié. Utóbbi gyári újban nagyjából 10e Ft, előbbi több mint 30e. :lol: a ford.szám mérős, sebességes cucc ja, azon ami van plexi lap... 10 körül láttam kompletten műszeregységet szóval nem tudom jó ez így, csak erős vakus képen láttam valami karcokat, élőben majd meglesem, de ha cserélni kell akkor kell valami
törvényenkívüli Elküldve Január19, 2010 Elküldve Január19, 2010 a képen az alábbi LED-ek láthatóak balról jobbra --> 1. MŰSZERFALVILÁGÍTÁS - LED 2DB FEHÉR 2. ugyanezen foglalatos izzóból kioperált CSAK izzó 3. IZZÓ LAMPA 12 V - T5 5 DB FEH.LED img Szemrevételezve a jobb oldali izzófejeket, úgy tűnik tök egyformák img Vagyis létezik foglalat nélkül is ugyanez az izzó fajta Az hogy ugyanúgy világít e valóban, azt még nem tudom, most nem érek rá szerelni (az üllőin meg nem bontanak próbára izzót, csak a fehérvárin :lol: ) Összegzés: Egy fajta izzó (fehér, piros, zöld, klk, ...) kerülhet a műszerfal világításhoz és a középkonzol világításhoz Összesen kell 6 db foglalatos, 2db-jával lehet kapni (első képen balról az első) és 3 db foglalat nélküli, 5 db van egy csomagban (első képen jobbról az első) műszerfalhoz 4 db foglalatos km számlálóba 1 db foglalat nélküli középkonzolnál a dátum/óra kijelzőbe 2 db foglalatos fűtés tekerő konzolhoz 1 db foglalat nélküli szivargyujtó körüli fénynek 1 db foglalat nélküli ENNYI! ÁR kb: 3380 ft itt jegyezném meg hogy 8 ledes sofita izzó 2 is van a kocsiba (csomagtér, kesztyűtartó) azok is voltak ennyik, csak a két db :lol: no meg én mást is vettem, van amit feleslegesen De ha lehetne szerezni T5 méretben SMD ledet, azért azt kipróbálnám! EZ VOLT AZ ELMÉLET, új szerzemény izzóim próbája később legjobb helyen a leburkolt fűtésszabályzónál látszik majd http://images.netbag.hu/20100119/05203959914.jpg a homasitánál van már kedvezményed? :P
sakkay Elküldve Január19, 2010 Elküldve Január19, 2010 Hali. Nemsokára viszem a gépet szakszervizbe mert egyszerűen még mindig nem tudjuk mi a baja,(mot.elektronika ég, ha nagyon nyomom villog, és a hiba üzenet a 2 hengert jelzi) frissítik a számítógépet. Várhatok ettől olyat , hogy lekérdezéskor pontosabban adja meg a hibakódot? Vagy bármi mást esetleg?!
Guest kumabushi Elküldve Január19, 2010 Elküldve Január19, 2010 a homasitánál van már kedvezményed? :lol: nem, se törzsvásárlói kártya, de reklámozási fizetség de nem ismerek más üzletet a közelben :lol: azért vannak gagyi cucaik amik a kukában végezték
oggy Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 3 éve cseréltem pollenszűrőt :lol: . Még egy évet kibír nem? :lol:
speter Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Erről jut eszembe. Pollenszűrőt amúgy mikor illik cserélni? Amikor már elkezdett szürkülni, vagy elég akkor, ha már fekete? :lol: A pollenszűrő nem az a szűrő fajta, amin látod, hogy koszos-e vagy sem. Hacsak nincs mikroszkópod és nem azon nézed.
wessz Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 3 éve cseréltem pollenszűrőt :lol: . Még egy évet kibír nem? :lol: még jó hogy évente kéne pollenszüröt cserélni nem hogy 3 év.
Guest kumabushi Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 A pollenszűrő nem az a szűrő fajta, amin látod, hogy koszos-e vagy sem. Hacsak nincs mikroszkópod és nem azon nézed. de ha dohos, poros, fullasztó szagot érzek akkor cseréljem? :lol: Úgy is lesz nyárra klíma javítás is, majd akkor
oggy Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 még jó hogy évente kéne pollenszüröt cserélni nem hogy 3 év. Tudom évente kell cserélni, de minden szezon elején kivettem és megnéztem mikroszkópszememmel ,hogy nem koszos e és visszatettem. De azért egy klímatisztító habot is befújtam a radiátorra ha már kint van.
wessz Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Tudom évente kell cserélni, de minden szezon elején kivettem és megnéztem mikroszkópszememmel ,hogy nem koszos e és visszatettem. De azért egy klímatisztító habot is befújtam a radiátorra ha már kint van. pollenszürő nem azért pollenszürő, hogy szabadszemmel lásd "mikroszkópszemmel" a port pollent(virágport) a "dohot" is látod vagy mi?
freeze Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Erről jut eszembe. Pollenszűrőt amúgy mikor illik cserélni? Amikor már elkezdett szürkülni, vagy elég akkor, ha már fekete? :lol: Én olajcserekor szoktam az összes szűrőt cserélni... Én is olajcserekor szoktam, amit sosem húzok tovább egy évnél. MÁs: Kumabushi: Szard le a vakus képet, valóságban olyan fényviszony nincs. Vakunál minden apró hiba előjön.
Zachi Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 de ha dohos, poros, fullasztó szagot érzek akkor cseréljem? :lol: Úgy is lesz nyárra klíma javítás is, majd akkor Gyanítom elkéne ott egy komplett klímatisztítás is.
oggy Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 pollenszürő nem azért pollenszürő, hogy szabadszemmel lásd "mikroszkópszemmel" a port pollent(virágport) a "dohot" is látod vagy mi? ...igen én vagyok a mindentlátószem.. :lol: ..ha vkinek a jövővel kapcsolatos kérdése akadna azzal is nyugodtan fordulhat hozzám.. :lol: Viccet félretéve most egy pollensz., gázolajsz., légszűrő +olajcs. prodzsektbe kezdek.
tg-hooker Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 ogggy ezekután hívhatunk sentinel-nek :lol: ja ha ráérsz a nyertes lotto számokat leírhatnád :lol:
PGA Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Át tudom élni a helyzeted, tood nekem is volt az a dugattyúlyukadás, az is hasonló eset volt. Remélem minél olcsóbban megúszod a dolgokat! Ez annyira most nem játszik, a hengerfúrás indult el tegnap...
gemini Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 angol leírás, hogy cseréld ki az izzókat otthon a középkonzolban és a km órában gondoltam hátha segít :lol: AOC-n sok érdekes info van ezzel kapcoslatban
freeze Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Ez annyira most nem játszik, a hengerfúrás indult el tegnap... Mégis kellett? Először ezt írtad, hogy az talán nem kell :S Ilyenkor mind a négy hengert fúrják, ha jól sejtem...
PGA Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Mégis kellett? Először ezt írtad, hogy az talán nem kell :S Ilyenkor mind a négy hengert fúrják, ha jól sejtem... Így van, mind 4-et + új dugósort fog kapni + nyugvócsapágy és hajtókarcsapágy sort. Gépműhelyben derült ki, hogy mégiscsak megsérült a 3-as henger.
freeze Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Így van, mind 4-et + új dugósort fog kapni + nyugvócsapágy és hajtókarcsapágy sort. Gépműhelyben derült ki, hogy mégiscsak megsérült a 3-as henger. ajajj és így mennyi lesz a mutatvány?
PGA Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 ajajj és így mennyi lesz a mutatvány? Még nem tudom pontosan. A blokk újrafűzésre még rájön a hengerfej felújítás is... Próbáltam bontott motort keresni, de vagy a papírokkal volt baj, vagy a megbízhatósággal... Mondjuk lett volna egy Z14XE 70 ezer km-rel 150 ezerért, de aztán mégsem mertem bevállalni, ráadásul uhuhu és wessz is lebeszélt a bajos bontott cuccokról, úgyhogy nem lesz óccsó, de lesz egy "új" motorom. Ha lábra áll a gép, leírom, hogy mi mibe fájt, hátha valaki kedvet kap a generálhoz. :lol: Hát, evvan...
oggy Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 ogggy ezekután hívhatunk sentinel-nek :lol: ja ha ráérsz a nyertes lotto számokat leírhatnád :lol: Igen, én vagyok azőrszem! :P A lottószámokat nem írhatom le mert nagy a lebukás veszélye ( párszor már lekarmoltam a főnyereményeket), most kicsit várni kell.
freeze Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 Még nem tudom pontosan. A blokk újrafűzésre még rájön a hengerfej felújítás is... Próbáltam bontott motort keresni, de vagy a papírokkal volt baj, vagy a megbízhatósággal... Mondjuk lett volna egy Z14XE 70 ezer km-rel 150 ezerért, de aztán mégsem mertem bevállalni, ráadásul uhuhu és wessz is lebeszélt a bajos bontott cuccokról, úgyhogy nem lesz óccsó, de lesz egy "új" motorom. Ha lábra áll a gép, leírom, hogy mi mibe fájt, hátha valaki kedvet kap a generálhoz. :lol: Hát, evvan... Hát sajnálom az esetet, de az biztos, hogy egy ilyen felújítással tényleg bejáratós új motorod lesz! kb 1000-2000 km-en keresztül ne is nagyon pörgessed, mert eltörhet a gyűrű! Én is csak max 3000-3500 ford/perc körül jártam az elején. Ha így csinálod az jót tesz a majdani olajfogyasztásnak is.
Guest kumabushi Elküldve Január20, 2010 Elküldve Január20, 2010 De ha lehetne szerezni T5 méretben SMD ledet, azért azt kipróbálnám! februárban lesz http://www.vatera.hu/t5_muszerfal_led_1_na..._159247228.html 4 db van benne, 3 kell (km,fűtés,szivargy) h jobb úgy, akkor lehet még szerezni utólag a többi fényhez is :lol: (a foglalatosokba)
Recommended Posts