Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Jó van na! Csak vigasztalni akartalak, hátha bejön! :? Néztél már esetleg csatikat a motortérben? Ott a gyújtásmodul környékén szaglásszál! Meg az injector részen is vannak csatik...

Vagy esetleg hallgasd meg, hogy megy-e az AC, persze nem tudom, lehet-e hallani. Esetleg bizticheck.

Elküldve
Jó van na! Csak vigasztalni akartalak, hátha bejön! :? Néztél már esetleg csatikat a motortérben? Ott a gyújtásmodul környékén szaglásszál! Meg az injector részen is vannak csatik...

Vagy esetleg hallgasd meg, hogy megy-e az AC, persze nem tudom, lehet-e hallani. Esetleg bizticheck.

Felhívtam az Assistance-t, mert nem akarok belenyúlkálni. Végül is ezért fizetem az éves díjat. Az AC-t elvileg lehetne hallani, amikor ráadom a gyújtást, hogy felszívja a naftát, nem?

Ehhhh, nem értek én ehhez :D

Majd meglássuk :wink:

Elküldve

Hibalámpa valamit jelez? Persze nem tudom, hogy így álló motornál jelent-e valamit, ha világít. Hálistennek még sose kellett ez a rész a használati utasításból.

Azért jelezz vissza, mi volt!! Kiváncsi vagyok, mennyi idő alatt érnek oda :?:

Elküldve
Hibalámpa valamit jelez? Persze nem tudom, hogy így álló motornál jelent-e valamit, ha világít. Hálistennek még sose kellett ez a rész a használati utasításból.

Azért jelezz vissza, mi volt!!

Természetesen visszajelzek. A központi zár problémám megoldását is leírtam :wink:

Minden kontrolllámpa kialszik gyújtás után idővel, csak a töltés, az olajnyomás, és a sárga motor világít, de szerintem ez normális.

Elküldve

Meg is oldották a problémát. Megszívta magát az én kicsikém :roll: . Ez úgy fordulhatott elő, hogy tegnap kiálltam a garázsból ablakokat meg lámpát lemosni, aztán visszaálltam. Két hidegindítás egymás után és kb 10 mp motorjáratás. Ezt állítólag nem szeretik. Ma reggel volt a 3. hidegindítás, amitől "eláztak" :D a gyertyák és nem indult. Azt mondta a MAK-os szerelő, hogy ilyenkor ne foglalkozzak a használati utasítással. Indítás + padlógáz és kiégetni. Ő is reszegtette kb 15 mp-ig a motort mire magához tért.

A fene gondolta, hogy ezeknél az autóknál is létezik ilyen, hogy megszívja magát :? . Na mindegy, most már ezt is tudom :wink: . Aztán nem kiröhögni, hogy nem is az autó szívta meg magát, hanem én szívtam meg :P

Elküldve

Ha belegondolok, nekem is volt már hasonló. Garázsban párszor elindítottam, mert arrébb kellett tenni a kocsit kicsit. Utána másnap reggel olyan hörögve indult, eleve többet kellett indítózni és utána is eltelt vagy 5-10 mp, mire helyreállt a rendes hangja meg a fordulata. Csak éppen nem állt le. Bocs, nem ugrott be, de eddig még nem is gondolkodtam ezen, mi lehet a probléma.

Szóval ez!

Elküldve

akkor erre varajtok gombot:

haveromnak corsája van, és lejtőn állt meg negyed tankal, és 2 napi állás után nem indul a kocsija. már mindent néztek mire elkezték vontatni, és az egyik srác mondta hogy próbálják meg most, és láss csodát, vízszintbe beindul t a kocsi :D hát amikor mesélte pusztultam a röhögéstől :twisted:

Elküldve

ejnye! ez már porno :oops: :oops: :oops:

az egy másik topik :D :P :D

Ejnye! Miért kell mindig rosszra gondolni? Csak rőzsét mentünk gyűjteni... :wink: :roll: :D

Elküldve
Ha belegondolok, nekem is volt már hasonló. Garázsban párszor elindítottam, mert arrébb kellett tenni a kocsit kicsit. Utána másnap reggel olyan hörögve indult, eleve többet kellett indítózni és utána is eltelt vagy 5-10 mp, mire helyreállt a rendes hangja meg a fordulata. Csak éppen nem állt le. Bocs, nem ugrott be, de eddig még nem is gondolkodtam ezen, mi lehet a probléma.

Szóval ez!

No problem. Ezer oka lehet, ha nem indul be egy autó. Senki sem látnok, hogy így a "távolból" megmondja, hogy mi baja. :wink:

Most már ezt is tudjuk, és aki olvassa a fórumot és hasonlóan fog járni, legalább már nem rohan rögtön szerelőért :wink: .

Elküldve
Sziasztok. SEGÍTSÉG kellene.

Adva van: 1.4 Astra G 4 ajtós, 2 éves, 38e km. Tavaly ilyenkor 130 km/h-nál az autópályán egyszerre csak egy furcsa hang jelentkezett (olyan mintha felfújsz egy lufit, elszorítod a végét és kis lyukon engeded ki a levegőt, szürcsög és felváltva sípol). A hang forrása ismeretlen, a hangot belülről is és kívülről is lehet hallani. Belül a szélvédő közepe aljától hallható, ott ahol a levegő kiömlő nyílás van. Ha lehúzom az ablakot, az szél behozza a hangot. Azonban csak 100 km/h felett jelentkezik, de a legjobban akkor ha ennél a sebességnél egy kamion szembe jön velem, és nagy a szele. Valamibe belekap a menetszél. Szervízben volt, tavaly áprilisban, ott tettek tömítő pasztát az ablaktörlő motor alatt lévő forrasztásra. Azután elnémult a hang, kibírta egy évig, és ez év március elején újra előjött. Valószínűleg nem ott volt a baj ugyanis azt a részt két hete újra bekentem szilikon kaucsukkal, és semmi eredménye. Újra hallom a sípoló szörcsögő hangot.

Az alábbi próbálkozásoknál is hallható volt a hang: ha levettem az ablaktörlőt valamint az ablaktörlő alatt lévő műanyag elemet. A szerelő rendben találta a szélvédő ragasztását. A szélvédőn nincs látható sérülés, vagy lyuk. A motorház-tető tartó gumibakokat bekentem szilikon kaucsuk pasztával, semmi eredmény. A hang jelentkezik akkor is ha megy az ablaktörtlő, megy a fűtés, vagy a légkondi. Független attól hogy téli gumi acél tárcsával vagy nyári gumi könnyűfém felnivel van fenn.

A hang forrása egyértelműen nem deffiniálható. Probléma az is hogy 100 km/h alatt megszűnik. Ha valaki tud valamilyen ötletet, esetleg előfordult vele ilyen, nagyon megköszönném a válaszát.

Próbáld meg leragasztani nagy szigetelőszalaggal a bal oldali ablaktörlő alatti levegőbeömlő nyílást, hogy akkor is van-e a hang... Ezzel behatárolható lenne, hogy az onnan jövő levegő csinálja-e a hangot. Ha nincs változás, tovább kell kutakodni, hogy honnan jön a levegő, ami a süvítést okozza... mert sztem nagy valószínűséggel vmi levegősüvítésről van szó.

Elküldve

Sziasztok!

Biztos tudtok nekem segíteni, a kérdéseim a következők:

1. Hány watt-os izzó kell tompított fényszórónak egy 1999-es G-s Astrába? Esetleg van kódja is?

2. A helyzetjelzőbe hány watt-os izzó kell?

Szeretném tudni, de a lámpát még nem tudtam megbontani, hogy megnézzem az izzón feltüntetett értékeket, viszont ma meg kellene vennem az izzókat.

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv,

Edgeri

Elküldve
Sziasztok!

Biztos tudtok nekem segíteni, a kérdéseim a következők:

1. Hány watt-os izzó kell tompított fényszórónak egy 1999-es G-s Astrába? Esetleg van kódja is?

2. A helyzetjelzőbe hány watt-os izzó kell?

Szeretném tudni, de a lámpát még nem tudtam megbontani, hogy megnézzem az izzón feltüntetett értékeket, viszont ma meg kellene vennem az izzókat.

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv,

Edgeri

Hi

http://www.tungsram.hu/tungsram/jarmu/opel.html

De biztosabb, ha felhívod őket telefonon, mert nem találtam a táblázatban külö Astra G-t.

Elküldve
EDGERI!

H7 55W, ára típusfüggő, 900-2000 HUF.

Helyzetjelző hátul sztm 21 W.

Az "új" G Astrákba is H7-es kell?

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Köszönöm a segítségeteket!

Igazság szerint 2 hete vettem az Astrámat és még nem nagyon tudok ilyen alapokat, meg ez az első kocsim is :D

Üdv,

Edgeri

Elküldve
Sziasztok!

Köszönöm a segítségeteket!

Igazság szerint 2 hete vettem az Astrámat és még nem nagyon tudok ilyen alapokat, meg ez az első kocsim is :D

Üdv,

Edgeri

hát akkor gratula hozzá

Elküldve

Sziasztok! A problémám a következő: Párásodik az autó. Télen okozott kellemetlenséget, ha többen ültünk benne szinte folyt az abalkokról a víz. Még a klíma se tudta lenyomni a párát. Kicseréltettem a pollenszűrőt, de csak minimálisan javult a helyzet. Mi lehet a baj?

Elküldve
Sziasztok! A problémám a következő: Párásodik az autó. Télen okozott kellemetlenséget, ha többen ültünk benne szinte folyt az abalkokról a víz. Még a klíma se tudta lenyomni a párát. Kicseréltettem a pollenszűrőt, de csak minimálisan javult a helyzet. Mi lehet a baj?

Elsőre én is a pollenszűrőre gyanakodnék... Fura, hogy nem oldotta meg a problémát. Azt lehetne még megnézni esetleg, hogy a klíma kondenzvíz lefolyója nem tömődött-e el, de nem hinném, hogy ez okozza a problémát, mert télen sztem nem keletkezik nagy mennyiségű kondenzvíz, és ami esetleg még ott volt víz, az meg csak elpárolgott már... Most így hirtelen nincs több ötletem, miért párásodhatsz még így szűrőcsere után is... Fúj rendesen a venti? Jól jön a levegő? Nem érzed-e, hogy kicsit dohos, nedves a befújt levegő?

Elküldve

el van törve a belső levegőkeringető motorja, és állandóan belső keringésen van , akkor is mikor a kapcsolót kikapcsolod. ezért párásodik.

okos vagyok 8) :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.