Norbedlee Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Üdv! Először is boldog új évet minden kedves cartársnak! Kicsit aggódni kezdtem. A cégnél ahol dolgozom, 4 kollégának van Astra G-je. Van két "rendes" G és két Classic, melyek közül az egyiknek vagyok boldog tulajdonosa :-) Az aggódásra ad okot, hogy mindkét normál G-nak tönkrement a motorvezérlő elektronikája 150 ekm körül. Az egyik még 2008-ban,. a másik most karácsony előtt. Ráadásul a motorok is eltérőek voltak (1.2 és 1.6, motorkódokat sajnos nem tudtak mondani) és az évjáratok is! Hallottatok már ilyenről? Típushiba? Kezdjek spórolni egy új vezérlőre? (az új valami 200 kHUF, a bontott megáll 60-70-ből beszerelve állítólag) Én szerintem ez nem jellemző lehet h csak belenyúltatok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 5W40-et írt! :lol: De jogos a kérdés... A kocsiban 5w40 van ... de nekem van egy lityó 5w30-as gm olajam. Az lett volna az egyszerű kérdésem, hogy HA már van, hozzáönthetem e pótlásként vagy vegyek inkább 5w40-et? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 UHUHU hol lehet átvezető csövet kapni olcsón te kb 10000 ft ot írtál az autósboltba meg 35000 az egy "kicsit" drága. a másik nekem felső átvezető csőfoyik attól az egész tartály hűtővíz bekerülhet az utastérbe és lehet-e javítani úgy,hogy levágom avégéről azt a műanyag bilincset és pótlom egy aba bilincsel ??? akkor valószinüleg 2 különböző csőről beszélünk. írd csak körbe milyen - hol ez a cső? ha az itastérbe folyik a víz akkor a radiátor és a tüzfal közötti cső folyik. emlékeim szerint az olyan 10 E forint körül van. az merev müanyag, és kár kókányolni nem lesz jó sose. lehet bele csak gumitömitést is venni, de 90% ban nem lesz jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 Üdv! Először is boldog új évet minden kedves cartársnak! Kicsit aggódni kezdtem. A cégnél ahol dolgozom, 4 kollégának van Astra G-je. Van két "rendes" G és két Classic, melyek közül az egyiknek vagyok boldog tulajdonosa :-) Az aggódásra ad okot, hogy mindkét normál G-nak tönkrement a motorvezérlő elektronikája 150 ekm körül. Az egyik még 2008-ban,. a másik most karácsony előtt. Ráadásul a motorok is eltérőek voltak (1.2 és 1.6, motorkódokat sajnos nem tudtak mondani) és az évjáratok is! Hallottatok már ilyenről? Típushiba? Kezdjek spórolni egy új vezérlőre? (az új valami 200 kHUF, a bontott megáll 60-70-ből beszerelve állítólag) sose megy tönkre a motorvezérl egység csak akkor ha velemit buheráltak és nem kellett volna, , vagy bikázták nem megfelelően,, vagy nem az nyult az autóhoz akinek kellett volna, és nem jött össze neki.... mi sose cserélünk motorvezélőt, azért mert magától tönkrement. mindig valaki, vagy valami tönkretette.... pl utángyártott trafóhid vagy hasonló Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 uhuhu melyik átmenő csó szokott tönkre menni a felső vagy az alsó egybe van ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 sose megy tönkre a motorvezérl egység csak akkor ha velemit buheráltak és nem kellett volna, , vagy bikázták nem megfelelően,, vagy nem az nyult az autóhoz akinek kellett volna, és nem jött össze neki.... mi sose cserélünk motorvezélőt, azért mert magától tönkrement. mindig valaki, vagy valami tönkretette.... pl utángyártott trafóhid vagy hasonló Ajjaj után gyártott trafóhíd? Ne ijeszges most cseréltem ki mert kellett és hát a gyári 56ezer lett volna igy maradt a fele annyiba kerülő után gyártott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 hát pedig igen.... volt nálunk egy jópár olyan autó amiben az utángyártott trafó okozott egy kis fájdalmat az autó tulajdonosának.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
peter... Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 hát pedig igen.... volt nálunk egy jópár olyan autó amiben az utángyártott trafó okozott egy kis fájdalmat az autó tulajdonosának.... akkor meggyorsítom a pénzgyűjtést az új autóra vagy cserélem a trafóhidat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 egybe van ... uhuhu ez a kettő külön van a felső ami nekem folyik az egy t formájú cső és gumiból van van egy kb2,5-3 cm és a blokk hátuljából a fűtőradiátor felső aluminium csövére megy rá és annak a közepétől indul egy 1cm és cső valahova a hengerfej felé ami rámegy a az aluminium csőre azon van valami bajonett záras megoldás Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 UHUHU Így néz ki csak a bilincses vége van a blokknál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 sose megy tönkre a motorvezérl egység csak akkor ha velemit buheráltak és nem kellett volna, , vagy bikázták nem megfelelően,, vagy nem az nyult az autóhoz akinek kellett volna, és nem jött össze neki.... mi sose cserélünk motorvezélőt, azért mert magától tönkrement. mindig valaki, vagy valami tönkretette.... pl utángyártott trafóhid vagy hasonló ennyi! rengeteg fórum, műhelyben minden egyes elektronikai hiba megoldására vezérlő egység csere! pf ettől nekem is égnek állt a hajam! Egyébként több helyen amikor gyujtáshibám volt azt mondták hogy hát ez betegség meg sabla sabla.... és vegyek 200K ért vezérlőegységet. Más helyeken 30-40 HUf trafó csere mert hát ugye a kocka egyből a gyujtáshiba kódra a gyujtás rendszerre asszociált. Közben meg a szelepek voltak lekokszosodva ami vezetési stílus megváltoztatása, egy kis adalék és magas oktánú benzin meg is oldott kb 5-7 ezer forintból! ami ugye mégsem 250.000 Ft. és ugyan úgy szar maradt volna. Lehet beleállítottam volna a fejükbe a motorral együtt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 belső nagytakarítás?12ezerért? :lol: én azért nem fizetnék, takarítom magamnak...de neked is kitakarítom a feléből :lol: Pedig szvsz én is ezt fogom választani tavasszal. 6-ért mondjuk nekem is megérné hogy megcsináld, de asszem megszenvednél a bézsszínű textilkárpitokkal. :P Még a sima víz is foltot hagy rajtuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 ennyi! rengeteg fórum, műhelyben minden egyes elektronikai hiba megoldására vezérlő egység csere! pf ettől nekem is égnek állt a hajam! Egyébként több helyen amikor gyujtáshibám volt azt mondták hogy hát ez betegség meg sabla sabla.... és vegyek 200K ért vezérlőegységet. Más helyeken 30-40 HUf trafó csere mert hát ugye a kocka egyből a gyujtáshiba kódra a gyujtás rendszerre asszociált. Közben meg a szelepek voltak lekokszosodva ami vezetési stílus megváltoztatása, egy kis adalék és magas oktánú benzin meg is oldott kb 5-7 ezer forintból! ami ugye mégsem 250.000 Ft. és ugyan úgy szar maradt volna. Lehet beleállítottam volna a fejükbe a motorral együtt :lol: Üdv! Azért időnként indokolt. Az első esetben a csere után megszűnt a hiba, egyértelműen az volt a gond. A hibakeresés egyébként úgy történt, hogy egy másik verdából kiszedték a cuccot, felprogramozták, beállították amit kellett, aztán próbaút. Mivel minden jó volt és nem jött elő a hiba, utána kellett csak a kollégának felhajtania egy újat (természetesen a donorautó visszakapta a sajátját és a másik lett beépítve a rossz helyett). A második esetben lehet valami abban, hogy az utángyártott cuccoktól óvakodni kell, mert pát héttel korábban tönkrement valami szenzor (nem tudta pontosan a kollégám sem, hogy mi, azt mondta, hogy a kipufogónál valami) Szóval az ki lett cserélve, de utána kezdett vacakolni a vezérlő. Könnyen lehet, hogy cserekor, vagy a szenzor tönkremenetelekor vágta haza a motorvezérlőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 UHUHU Így néz ki csak a bilincses vége van a blokknál szerintem mi elbeszélünk egymás mellett... ettől a csőtől nem vizes a lábad... hagyjuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január9, 2010 Megoszt Elküldve Január9, 2010 Üdv! Azért időnként indokolt. Az első esetben a csere után megszűnt a hiba, egyértelműen az volt a gond. A hibakeresés egyébként úgy történt, hogy egy másik verdából kiszedték a cuccot, felprogramozták, beállították amit kellett, aztán próbaút. Mivel minden jó volt és nem jött elő a hiba, utána kellett csak a kollégának felhajtania egy újat (természetesen a donorautó visszakapta a sajátját és a másik lett beépítve a rossz helyett). A második esetben lehet valami abban, hogy az utángyártott cuccoktól óvakodni kell, mert pát héttel korábban tönkrement valami szenzor (nem tudta pontosan a kollégám sem, hogy mi, azt mondta, hogy a kipufogónál valami) Szóval az ki lett cserélve, de utána kezdett vacakolni a vezérlő. Könnyen lehet, hogy cserekor, vagy a szenzor tönkremenetelekor vágta haza a motorvezérlőt. Persze nem mondtam hogy nem fordulhat elő. Azonban nálam és sok cartársnál nem állandó hibáról volt szó. hanem volt hogy napikig hetekig jó volt aztán naponta két szer stb stb. Ebben az esetben nem hinném, hogy egy vezérlőegység ami panelekből áll néha jó lenne néha nem. azért mondjuk semmi sem elképzelhetetlen. Én spec pont benéztem volna :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
matt73 Elküldve Január10, 2010 Megoszt Elküldve Január10, 2010 Sziasztok!tud valaki segíteni persze korrekt áron hol lehet Z12xe vezérlőegységet kapni?mert az enyém is tönkrement,egy sima akksicsere alkalmával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 belső nagytakarítás?12ezerért? :lol: én azért nem fizetnék, takarítom magamnak...de neked is kitakarítom a feléből :lol: Komplett külső kézi mosás, teljes körű porszívózás, nagyteljesítményű géppel, az autó műanyag alkatrészeinek szakszerű ápolása, kezelése, és az üvegek vegyszeres külső-belső tisztítása, teljes vegyszeres alsó, és felső kárpittisztítás, folt eltávolítás, ülések egyenkénti kárpit, vagy bőr tisztítása, és konzerválása, komplett külső-belső műanyagok mélyápolása, komplett üvegtisztítás. ???? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 ???? :lol: ööööö...izéééé..ööö.... 11.990ft.-ért akcióban csak most csak Neked, de csak ha 5 percen belül idehozod akkor él a fantasztikus ajánlatom. :lol: És téli akcióm keretein belül 2x fizetsz, 1x takarítom az autót :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Sziasztok!tud valaki segíteni persze korrekt áron hol lehet Z12xe vezérlőegységet kapni?mert az enyém is tönkrement,egy sima akksicsere alkalmával. van nálam egy., de mi történt vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 ööööö...izéééé..ööö.... 11.990ft.-ért akcióban csak most csak Neked, de csak ha 5 percen belül idehozod akkor él a fantasztikus ajánlatom. :lol: És téli akcióm keretein belül 2x fizetsz, 1x takarítom az autót :lol: Egyszer belefér a 12ezer, utána persze, ahogy eddig is, takarítgatom én, nem vagyok hülye, meg szeretem is csinosítgatni a kocsit, ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 ÜDV NEKTEK! Korábban (többször is) szenvedtem azzal, hogy kicseréljem valahogy a műszerfal világításomat. Nem csak azért mert szebbet akartam, de épp ki is égett pár... Jelentem, tegnap eljutottam EGYEDÜL a megoldásig! És torx fejű csavarhúzóm se volt :lol: KÉPILLUSZTRÁLT SZÖVEGES LEÍRÁS A HOZZÁM HASONLÓ LÁMÁKNAK HAMAROSAN.... 1 db izzó foglalatostul hiányzik is mondjuk, és van amit még nem értek: van benne eredetileg 4 db kisebb (a képen fekete foglalatos) izzó, és egy nagyobb (kék), ami ha jól láttam a km számlálót világítja meg: Elég a 4 db-ot cserélnem? Vagy ha kicserélem az 5-diket pl. fehér LED-esre, akkor a megtett km számláló is fehér háttérfényt kap? Gondolom a kijelző számok maradnak sárgák. Tényleg, azt hogy kell "beszínezni? ... ÉS ha már itt jártam, erről is kérdeztem anno, röviden a történet, 15 km/h-val többet mér az óra, a megtett távolságot viszont jól méri... A megoldás: Műszerfalat ki, burkolatot le, műszerfalat vissza, ÁRAMOT KAP, visszaugrik kb 10 km/h -ra... Ekkor manuálisan letekertem 0-ig a km/h-t és a fordulatszámmérőt is... Jöhet a próba, gyújtást rá... Oké, működik! Most már csak 5-7 km/h-t csal :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 ..... Most már csak 5-7 km/h-t csal :lol: 130 km/h nál csal az többet is! Akkor mész 130-al amikor 140-et mutat. Minden óra ilyen szándékosan. Egyébként ha kívácnsi vagy a pontos sebességre, menet közben megnyomod a a óra/gyári rádió kijelző melletti két gombot egyszerre, nyomva tartod egy kicsit és ki fogja írni a pillanatnyi sebességet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 130 km/h nál csal az többet is! Akkor mész 130-al amikor 140-et mutat. Minden óra ilyen szándékosan. Egyébként ha kívácnsi vagy a pontos sebességre, menet közben megnyomod a a óra/gyári rádió kijelző melletti két gombot egyszerre, nyomva tartod egy kicsit és ki fogja írni a pillanatnyi sebességet. 50nel mentem 65öt mért, 150el mentem 165-öt mért...... így már nem is számolok, 100at ír, elvileg csak 93-95-el megyek, az mindegy, tudom hogy kicsit mehetnék még jobban is így akkor se lenne 100as táblánál gond... Ezt a nyomógombos tippet meg köszi, imádom ezeket a TRÜKKÖKET :lol: nem gyári rádiót kiíratni nem tudok? :lol: a gyárinak kiírta az állomásait Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 50nel mentem 65öt mért, 150el mentem 165-öt mért...... Gumiméret megfelelő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január11, 2010 Megoszt Elküldve Január11, 2010 Gumiméret megfelelő? 14es van fent, és 15-ös lenne a gyári, bár azt mondta valaki olaszban 14el gyártották... mindegy a gumiméret, mert úgy se tudom lecserélni a felnit, így ez a megoldás amit tettem, ez lett a legmegfelelőbb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts