astra Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 gyári 15-ös lemezkerék :blink: de jövőre akarok 16" alufelnit csak rá kéne jönni mi okozza ezt a hangot vagy mit. mert azon 205/55 16 gumi lenne :rolleyes: ami mutat is. vagy jobb választás lenne a 15" 195/60 15? ÉN 16" akarok :lol::D:D:D:D:D:D nem a szervosziv. mert ha kitekerem akár merre kop-ig akkor bugo hangot ad de nem kellemetlen a hang.B U É K . Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 EGR,fojtószelepház? Folytószelepház! A motorkódod nem Z14XEP véletlenül? ly=j Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Szia! Nincs olyan opel motor kb 93-óta amiben nincs EGR. A kipufogogáz visszavezetés szabvány az összes autóban még a suzukikban is. nem-nem... nincs benne... 2004 től a Z14XE ben nincs EGR... a miénbe se volt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Folytószelepház! A motorkódod nem Z14XEP véletlenül? pontos Jé... én is sokáig ly nal írtam, de mindenhol J vel irják :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Szerintem is kell lennie EGR-nek, mert elektronika nem fogja a kipuff gázt visszavezetni a szívóoldalra. :rolleyes: Boldog Új Évet Mindenkinek!!! módositottak a katalizátoron ( jobb hatásfokú) és így nincs rá szükség Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 nem-nem... nincs benne... 2004 től a Z14XE ben nincs EGR... a miénbe se volt :blink: Oh. Megint tanultam valamit. Ezexerint www.opel-infos.de se ír mindig igazat. :rolleyes: (Öö... vagy mégis? 2005-től ugye az már Classic II volt, azt meg lehet hogy nem árulták Németországban, ezért nem tud róla az opel-infos.de semmit?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 az aszony volt autója még nem Classic II volt, de már lengyelországi volt... és NO AGR :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 pontos Jé... én is sokáig ly nal írtam, de mindenhol J vel irják :rolleyes: Bocs, javítottam! Tudod ha anno kijárom mind a nyolc osztályt akkor nincs ez probléma! De már akkor is a csajok voltak a fontosabbak! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Bocs, javítottam! Tudod ha anno kijárom mind a nyolc osztályt akkor nincs ez probléma! De már akkor is a csajok voltak a fontosabbak! :blink: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Oh. Megint tanultam valamit. Ezexerint www.opel-infos.de se ír mindig igazat. :rolleyes: (Öö... vagy mégis? 2005-től ugye az már Classic II volt, azt meg lehet hogy nem árulták Németországban, ezért nem tud róla az opel-infos.de semmit?) Nos, az evolúciós folyamat a következő volt: 1. Z14XE - közbetét EGR szeleppel szerelve ( az enyém 2003-as volt, azon még volt... ) 2. Z14XE - közbetét gyárilag lezárva tömítéssel és egy kb. 8mm-es lemezzel 3. Z14XE - közbetéten már ki sincs öntve az EGR csatorna - EGR nélkül szerelve 4. Z14XE - gyártás befejezve A legyártott motorok mennyisége alapján a többségen volt EGR, ezért írja az opel-infos.de a " tutit ". A 2.-3.-as fázisok már a gyártás befejezése előtti évre vonatkoznak... B.Ú.É.K. ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Bocs, javítottam! Tudod ha anno kijárom mind a nyolc osztályt akkor nincs ez probléma! De már akkor is a csajok voltak a fontosabbak! :blink: Akkor mégiscsak jól írtam! :rolleyes: Megint BUÉK! Ma már vagy ötödjére! Link to comment Megosztás: More sharing options...
endorf Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Sziasztok! Először is BUÉK minden Opelesnek! Ma rászántam magam és állítani szerettem volna a kézifékemen,mert nem igazán fogott.... A kézifék alatti spanolón húztam egy kicsit és fog is frankón.(3. kattanásra tökéletes) A bibi az,h csak a jobb hátsó blokkol behúzáskor a balos gurul tovább. Aknára álltam és nem találtam további állítási lehetőséget szemmel. Gondolom a kerék levételével a hátsó dobban kellene matatni valamit,h jó legyen. Erősítsetek meg benne és mire vigyázzak esetleg?? Előre is köszönöm:endorf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Sziasztok! Először is BUÉK minden Opelesnek! Ma rászántam magam és állítani szerettem volna a kézifékemen,mert nem igazán fogott.... A kézifék alatti spanolón húztam egy kicsit és fog is frankón.(3. kattanásra tökéletes) A bibi az,h csak a jobb hátsó blokkol behúzáskor a balos gurul tovább. Aknára álltam és nem találtam további állítási lehetőséget szemmel. Gondolom a kerék levételével a hátsó dobban kellene matatni valamit,h jó legyen. Erősítsetek meg benne és mire vigyázzak esetleg?? Előre is köszönöm:endorf 1. Ma már nem dolgozzál, meg ne javítsál - BULIZZÁL !! 2. Holnap se dolgozzál, hanem - JÓZANODJÁL ! 3. Amúgy nézzed meg a kézifékköteledet, mert lehet, hogy be van rohadva, ezért nem mozgatja a baloldali fékpofákat. 4. Ha a 3. pont igaz, akkor csere 5. A kézifékkarnál lazítsd vissza a bowdent, mert először mindig a kerekeknél állítunk, ha ott jó a beállítás, akkor megyünk be spannolni a karnál. 6. A féktányéron hátul van egy furat a kerékfékhengernél, ott lehet egy racsnival állítani a fékpofákon, mennyire legyen közel a dobhoz. 7. amúgy, betét van a fékpofákon ?? :rolleyes: :blink: B.Ú.É.K. ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Folytószelepház! A motorkódod nem Z14XEP véletlenül? ly=j Corsika tudja jól. Pontos j-vel van, mint sokak meglepetésére mondjuk a csevej :rolleyes: (A csevelyt biztos így írná, k sokan, de NEM ÍGY KELL!) No meg a muszájt, ezt is sokan ly-nal írnák... Álljunk meg egy szóra, Grésty László és Vágó István műsorát láttátok :blink: És ha már szóltam (UFF), akkor BÚÉK minden Cartársamnak és családjának és MINDENKINEK. Kitörő jókedv, pedig MÁSNAP van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Corsika tudja jól. Pontos j-vel van, mint sokak meglepetésére mondjuk a csevej :blink: (A csevelyt biztos így írná, k sokan, de NEM ÍGY KELL!) No meg a muszájt, ezt is sokan ly-nal írnák... Álljunk meg egy szóra, Grésty László és Vágó István műsorát láttátok :lol: És ha már szóltam (UFF), akkor BÚÉK minden Cartársamnak és családjának és MINDENKINEK. Kitörő jókedv, pedig MÁSNAP van! Légyszi-légyszi ne bántsatok már! Ígérem, hogy megtanultam a leckét! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Légyszi-légyszi ne bántsatok már! Ígérem, hogy megtanultam a leckét! :rolleyes: Dehogy bántalak :blink: csak érdekességként írtam, mert ezek nekem meglepőek voltak, mikor megtanultam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Légyszi-légyszi ne bántsatok már! Ígérem, hogy megtanultam a leckét! :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Január1, 2010 Megoszt Elküldve Január1, 2010 Jó reggelt! :rolleyes: Remélem jól telt a szilveszter mindenkinek. Lenne egy kérdésem. A 2003-as Z14XE-s Astrába lehet-e tenni tempomatot. Mert haver H Astrájában minden előkészítés meg volt, és valami pici pénzért bele tették neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Jó reggelt! :rolleyes: Remélem jól telt a szilveszter mindenkinek. Lenne egy kérdésem. A 2003-as Z14XE-s Astrába lehet-e tenni tempomatot. Mert haver H Astrájában minden előkészítés meg volt, és valami pici pénzért bele tették neki. lehet, csak itt nincs előkészités, be kő huzogatni a kábeleket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 lehet, csak itt nincs előkészités, be kő huzogatni a kábeleket... Köszi! És kb. mibe fáj ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Fhhuu kartársak szétb@sz az ideg!!! :rolleyes: Ma reggel indítom szekerem (4napot állt) és mit látok? Nem alszik el a töltés lámpám, és persze szervó sincs!! Két hónapja cseréltem diódahidat és most megint bekrepált, ez normális dolog?? Lehet valami zárlatom van esetleg? Nagyon megköszönném ha vkinek lenne hasznos ötlete. Komolyan mondom felgyújtom ezt a fostalicskát! Egy majd nyolc éves autóval, hogy csak probléma van, ezt nem akarom elhinni!! Még azt mondom ha csesznék rá, de ezzel az autóval Foglalkozva is van!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Fhhuu kartársak szétb@sz az ideg!!! :rolleyes: Ma reggel indítom szekerem (4napot állt) és mit látok? Nem alszik el a töltés lámpám, és persze szervó sincs!! Két hónapja cseréltem diódahidat és most megint bekrepált, ez normális dolog?? Lehet valami zárlatom van esetleg? Nagyon megköszönném ha vkinek lenne hasznos ötlete. Komolyan mondom felgyújtom ezt a fostalicskát! Egy majd nyolc éves autóval, hogy csak probléma van, ezt nem akarom elhinni!! Még azt mondom ha csesznék rá, de ezzel az autóval Foglalkozva is van!! Generátorban a csúszógyűrű, fesz.szab., akku. Ezeket kéne átnézni. Nekem az elöregedő (6 éves), végül cellazárlatos akksi miatt szintén 2x ment el a dióda. Persze a diódák is elég változó minőségűek. Azért sz@raxik veled az autó, mert le fostalicskáztad. :blink: Lehet, hogy nem neked való? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Generátorban a csúszógyűrű, fesz.szab., akku. Ezeket kéne átnézni. Nekem az elöregedő (6 éves), végül cellazárlatos akksi miatt szintén 2x ment el a dióda. Persze a diódák is elég változó minőségűek. Azért sz@raxik veled az autó, mert le fostalicskáztad. :blink: Lehet, hogy nem neked való? :lol: Melyik volt előbb? A tyúk vagy a tojás? Szerintem először szarakodott vele , csak utána fostalicskázta le... ;) Bár én is azt hittem, hogy a fórumozók nem beszélnek így a szeretett autójukról semmilyen körülmények között :rolleyes: :D oggy! Ami elromolhat az el is romlik, bármilyen márkávl megesik. Vagy belenyúltál a tutiba, vagy csak nem jó helyre vitted eddig szerelőhöz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 szép jó reggelt :rolleyes: BUÉK mindenkinek :blink: csak idetévedtem idén én is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Január2, 2010 Megoszt Elküldve Január2, 2010 Generátorban a csúszógyűrű, fesz.szab., akku. Ezeket kéne átnézni. Nekem az elöregedő (6 éves), végül cellazárlatos akksi miatt szintén 2x ment el a dióda. Persze a diódák is elég változó minőségűek. Azért sz@raxik veled az autó, mert le fostalicskáztad. :rolleyes: Lehet, hogy nem neked való? :blink: Köszönöm! Akksi kizárva (1éves) a többi lehetséges, főleg a dióda minőségében nem bíztam. Egyébként hirtelen felindulásból írtam ezt a f.t. dolgot, de kinél ne szakadna el a cérna ha ugyanaz a dolog két hónap múlva ismét elszáll!! :lol: Még csak annyit erről a kinek mi való dologról, h ez már az 5. Opelem és eddig sziklaszilárdan hittem a márkában (és hiszek is), de ez a legutóbbi "kis" incidens kiverte már nálam is a biztosítékot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts