uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Kicsit? NAGYON :blink: KIRÁLYOM azt mond meg nekem csak cserélni lehet a csövet és ha igen mennyibe kerül? :rolleyes: sajnos nem emlékszem rá pontosan, de ha mindenigaz olyan 10 körül van a cucc, és tömény szopás kicserélni. az olyan 5-10 körül. de nem biztos... csak asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Köszi, továbbítom :rolleyes: . Ebben a villogó jeles témába, ötlet esetleg? motorkontrol villog? benzines? vagy szorul egy szelep a hengerfejben, vagy nincs gyujtásod 1 hengerben, vagy szar a befecskendeződ.... de inkűább a szelepszorulásra szavazok. fagyi , székesfehérvár - 5 ezres fordulaton..... jó lesz az... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Egyetértek! Nekem is volt hasonló a régi audimmal. Arra is rengeteget ráköltöttem, kicseréltek benne már mindent, aztán ugyan úgy rossz volt. Nyomtam a gázt, 2500-nél megállt, elkezdett dadogni, és annyi. Előzés közben jó volt az ilyen. Szóval olyanok az autószerelők is mint a dokik. Próbálkoznak. Felírnak egy gyógszert, ha nem jön be és nem hal meg a páciens, akkor kap majd másikat. Siralmas. Ezért nem akartam most elvinni a vasat sem szerelőhöz. azért vannak olyan szerelők akik láttak már autót, és korrektek. csak azok nem olcsók. van is munkájuk dögivel, cserébe a reklamálások száma nulla körül van, ha mégis becsúszik egy akkor korrekten megoldják, kárpótolnak... a sarki füszeres aki a skoda 120 ast is meg tudja javitani, az ritkán ért az opelhez. igaz olajat cserélni mindenki tud, de az autó azért nem csak ebbő áll.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 uhuhu a királyok ilyen korán nem kelnek....vagy ilyen sok a gond a "birodalomban"? :lol: :D bazz, ez hogy feltünt mindenkinek :rolleyes: korán kelek-korán fexek. ennyi :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 azért vannak olyan szerelők akik láttak már autót, és korrektek. csak azok nem olcsók. van is munkájuk dögivel, cserébe a reklamálások száma nulla körül van, ha mégis becsúszik egy akkor korrekten megoldják, kárpótolnak... a sarki füszeres aki a skoda 120 ast is meg tudja javitani, az ritkán ért az opelhez. igaz olajat cserélni mindenki tud, de az autó azért nem csak ebbő áll.... Persze írtuk is hogy tisztelet a kivételnek :rolleyes: pl: a szerelőm :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 motorkontrol villog? benzines? vagy szorul egy szelep a hengerfejben, vagy nincs gyujtásod 1 hengerben, vagy szar a befecskendeződ.... de inkűább a szelepszorulásra szavazok. fagyi , székesfehérvár - 5 ezres fordulaton..... jó lesz az... Jól mondja a kolléga :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sakkay Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Szorul a hengerfej? És akkor mit kell csinálni? Csak érdekel , hogy ne legyek teljesen tompa. Maga a villogó jelzés az iszonyat pontosan ugyanakkor jön elő mindig , órát lehetne állítani hozzá. Gondolom a fordulattól függően ugyanannál a teljesítmény adásnál...csak ne gondolkodjak mi?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sakkay Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 A befecskendező nem lehet szar, meg lett cserélve az 1. a 2. helyére és fordítva. Viszont a gép utána ugyanazt a hengert írta le hibás működésűnek..a kettest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 akkor vagy gyujtás, vagy szorul a szelep a hengerfejbe. hengerfej le. vagy trafó, vagy computer nem ad áramot a 2. henger gyujtásának. - nem hiszem... vagy fagyi - székesfehérvár, és megpróbálni a kokszot kiégetni belőle, bár nem hiszem hogy sikerülni fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 augusztus óta 50 km re dolgozom :lol: és fél 8 ra bent kő lenni, mert a sok ideges ügyfél a torkomralép még a végén :blink: amugy ma fájt a felem kurvára, és felkeltem korábban mint ahogy az óra csörgött... cserébe most leragad a szemem. MÉG AZÓTA SEM FEKÜDTEM LE :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sakkay Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Ez a 100km táv 5000 fordulaton komoly vagy csak én értem félre.. :rolleyes: amolyan utolsó esély taktika mi..trafó is kizárva mert pár napig cserélve volt, de jött az üzenet így is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Ez a 100km táv 5000 fordulaton komoly vagy csak én értem félre.. :rolleyes: amolyan utolsó esély taktika mi..trafó is kizárva mert pár napig cserélve volt, de jött az üzenet így is. nem érted félre. a korom okoz szelepragadást, ezt 2 módon lehet leszedni róla: széthajtod mintaz állat hogy a hő és a fordulat leégesse róla, vagy leveszed a hengerfejet. de a széthajtást, csak akkor ha megy mind a 4 henger! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 nem érted félre. a korom okoz szelepragadást, ezt 2 módon lehet leszedni róla: széthajtod mintaz állat hogy a hő és a fordulat leégesse róla, vagy leveszed a hengerfejet. de a széthajtást, csak akkor ha megy mind a 4 henger! Hát akkor ezek szerint lehet nekem is ezt kéne. 100 KM ekkora fordulaton nekem nem fog gondot okozni?? Mert én eddig max 20 KM-t mentem ekkora fordulaton. 100 KM nem lesz sok neki? Bár igaz nekem nem a szelepek miatt hanem nekem a fogyasztás miatt kéne egy jó kis "kifüstölés". Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Hát akkor ezek szerint lehet nekem is ezt kéne. 100 KM ekkora fordulaton nekem nem fog gondot okozni?? Mert én eddig max 20 KM-t mentem ekkora fordulaton. 100 KM nem lesz sok neki? Bár igaz nekem nem a szelepek miatt hanem nekem a fogyasztás miatt kéne egy jó kis "kifüstölés". kezelési könyv elő. valahol hátul ott van a megengedett maximális fordulat... az olyan 6250. 5000 nél 5. ben 150-160 . az azért nmég nem durva.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 kezelési könyv elő. valahol hátul ott van a megengedett maximális fordulat... az olyan 6250. 5000 nél 5. ben 150-160 . az azért nmég nem durva.... 6250 nél szabályoz a kocsi. Most akkor a leirás szerint lehet szabályzás környékén használni a motort tartósan?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 6250 nél szabályoz a kocsi. Most akkor a leirás szerint lehet szabályzás környékén használni a motort tartósan?? lehet, de ott már kicsit nagyot kopik a motor, de az 5000 et még azért bőven elviseli... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Jó reggelt!! Most egyenlőre 4 napja megint jó. Bízok benne, most már így is marad. Mondjuk pörög is a kis drága :rolleyes: Ha ez bejön jó tanulópénz volt, hogy ok, hogy vigyázzunk az autóra, de azért nem kell agyon sajnálni. Egyébként ahogy nézem elég sokan küzdenek hasonló problémával. Na szép napot mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Jó reggelt!! Most egyenlőre 4 napja megint jó. Bízok benne, most már így is marad. Mondjuk pörög is a kis drága :blink: Ha ez bejön jó tanulópénz volt, hogy ok, hogy vigyázzunk az autóra, de azért nem kell agyon sajnálni. Egyébként ahogy nézem elég sokan küzdenek hasonló problémával. Na szép napot mindenkinek! Nah király :rolleyes: adjad csak neki ha megszokod a 3000 váltást meg magas oktánnal telelsz akkro jó lesz az. a Nyomaték legyen veled :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 6250 nél szabályoz a kocsi. Most akkor a leirás szerint lehet szabályzás környékén használni a motort tartósan?? A mechanikus kopások döntő többségét hidegindításkor és a felmelegedő szakaszban szedi össze a motor. Ha üzemmelegen járatod magasabb fordulaton - ésszerű határig -, az nem probléma. A motor egyébként tudna jóval 6000 RPM felett is teljesíteni, a leszabályzási fordulatszám a gyár által beépített védelem, mert ugye az autó azért mégis tartós fogyasztási cikknek készül. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DrKonor Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Na ez már így vili és logikus magyarázat. Egyetlen észrevétel: az F-en (16SZR) anno 20 km/ó alatt állt vissza 800ra, itt a G-n meg 5-nél. Itt már korszerűbb a technika. 80-as évek végén tervezett vezérlőbe a 8bites mikrokontroller is csodának számított, a mostaniba meg lehet hogy 32bites van, precízebben tud széles tartományban mérni. Boldog Karácsonyt mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Itt már korszerűbb a technika. 80-as évek végén tervezett vezérlőbe a 8bites mikrokontroller is csodának számított, a mostaniba meg lehet hogy 32bites van, precízebben tud széles tartományban mérni. Szerintem semmi köze a két dolognak egymáshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Békés boldog karácsonyi ünnepeket és Check Engine lámpa világításmentes, illetve villogásmentes szabadságot :rolleyes: Én megyek és halalraeszem magam! :lol: Tegyétek ti is ezt :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Békés boldog karácsonyi ünnepeket és Check Engine lámpa világításmentes, illetve villogásmentes szabadságot :rolleyes: Én megyek és halalraeszem magam! :lol: Tegyétek ti is ezt :blink: C S A T L A K O Z O M A Z E L Ö T T E M S Z Ó L Ó K H O Z .......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Szintén! Békés Boldog Karácsonyt Mindenkinek!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Békés boldog karácsonyi ünnepeket és Check Engine lámpa világításmentes, illetve villogásmentes szabadságot :rolleyes: Én megyek és halalraeszem magam! :D Tegyétek ti is ezt :lol: ÉN is nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek UI.:Rendőr;Check Engine;és probléma mentes Újévet Minden opelesnekés ismerőseinek :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts