freeze Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Szerintem is az ékszíj csúszik! Vagy kapott egy kis vizet.A szolgálati Astra csinált ilyet nagy eső után,ha nagyobb viztócsába belementek vele és bejutott a viz a szíjhoz,de az egy idő után elmúlik. Ez nekem nem egy idő után elmúlik dolog... Ez csak kizárólag indításkor és fél másodperc. Elmúlt egy évben 3x fordult elő
nundee Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 "vagy éppen üldözzenek bűnözőket, amihez meg persze bátorság kéne..." Kedves astra1.6! Hidd el, hogy nem a bátorsággal van a baj, hanem a törvényekkel, jogszabályokkal stb... Bocs az OFF-ért mindenkitől!
Qpack Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Ez nekem nem egy idő után elmúlik dolog... Ez csak kizárólag indításkor és fél másodperc. Elmúlt egy évben 3x fordult elő ilyesmit anno én is hallotam tavaly a gépnél, de akkor igen fagyos idő volt...-10-15 körűl simán...én akkor attól tartottam lehet a kenés elegtelensége okozza, hiszen azért ott már sűrűsödik rendesen a csiríz...de most ez bárkinél is jelentekzik az még igen korai.....még plussz van rendesen... :huh: de lehet igazatok van és a szíj csúszott meg kicsit...a generátor tuti el kezdi tolni neki rendesen olyan hidegben...de most nektek ez nem hiszem hogy fennáll...
zsolti.astra Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 az 1000 is magas! 700-800 a jó üzemmeleg motornál Igen üzem melegen ennyi is. Csak első indításnál szökik fel magasra vagy ha hideg a motor még.
Opelaner Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Igen üzem melegen ennyi is. Csak első indításnál szökik fel magasra vagy ha hideg a motor még. Zsolti, amit Te leírsz az normális jelenség, míg a kollégáé "paranormális ". Hidegen a befecskendezés dúsabb ( ua. mint hagyományos motoroknál a szívató ) és levegőben szegényebb a keverék. Aztán ahogy melegszik a rendszer, ennek vissza kell állnia 800-körüli értékre. A túlzottan magas fordulatszámnak rengeteg oka lehet, a lukas vákum csővektől a hibás szenzorokig bármi előfordulhat. Ennek a pontos diagnosztizálására találták ki a Tech2-t, amivel nézni lehet a szenzorok üzem közbeni viselkedését. Távolról - így a fórumon keresztül meg pláne - csak ötletelés mehet...
robag Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 Helló! Érdekelne, hogy utólag lehet-e fűthetővé tenni a külső tükröket. Régebben láttam valahol fóliát, amit rá lehet rakni a tükörre és bekötve már fűthető is. Csak azt nem tudom, hogy van-e ilyen még, meg hogy mennyire lehet bonyolult ezt rákötni. Ha valaki esetleg tud valamit, vagy van ilyen tapasztalat, azt megköszönném.
ordogi Elküldve November23, 2009 Elküldve November23, 2009 nem tudom lehet elkerülte a figyelmem, de ha eddig senki sem válaszolt...a ventillátor után van az ellenállás fellül, jobban látni, amikor a csappantyúház is ki van szedve, de szerintem így is megtalálni....és amiatt megy csak a 4-es fokozat, mert ahhoz nem kell előtét ellenállás..szóval visszadugod a csatiját és megy minden... Nagyon köszönöm! Remélem megtalálom! András
speter Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Helló! Érdekelne, hogy utólag lehet-e fűthetővé tenni a külső tükröket. Régebben láttam valahol fóliát, amit rá lehet rakni a tükörre és bekötve már fűthető is. Csak azt nem tudom, hogy van-e ilyen még, meg hogy mennyire lehet bonyolult ezt rákötni. Ha valaki esetleg tud valamit, vagy van ilyen tapasztalat, azt megköszönném. Az elektromos tükrök alapból fűthetőek. Szerintem érdemesebb arra váltani, ha ilyesmit szeretnél.
Norbedlee Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Az elektromos tükrök alapból fűthetőek. Szerintem érdemesebb arra váltani, ha ilyesmit szeretnél. Nekem elektromos van, és elvileg mivel kapcsolom a külső tükör fűtését? A hátsó szélvédőfűtéssel együtt?
freeze Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Nekem elektromos van, és elvileg mivel kapcsolom a külső tükör fűtését? A hátsó szélvédőfűtéssel együtt? igen
Ernie Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Helló! Érdekelne, hogy utólag lehet-e fűthetővé tenni a külső tükröket. Régebben láttam valahol fóliát, amit rá lehet rakni a tükörre és bekötve már fűthető is. Csak azt nem tudom, hogy van-e ilyen még, meg hogy mennyire lehet bonyolult ezt rákötni. Ha valaki esetleg tud valamit, vagy van ilyen tapasztalat, azt megköszönném. Helló! Én tőlük szereztem be a Fűtőfóliát /130x70-est/. Igaz, nem G Astrára, hanem Corsa D-re kellett. Elég jól fűt.
Dom Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Szevasztok Urak.Problémám a következő,reggel az első elindulásnál a kuplung felengedésekor rázza az autót,utána semmi probléma nincs vele.Gyorsan hozzátenném,hogy nem csúsztatom a kuplungot feleslegesen,nem indulok pörgő kerekekkel.Valami okosat modjatok nekem ezzel kapcsolatban,hogy mi okozhatja ezt.Köszönöm előre is.
Guest kumabushi Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 üdv számomra "általános" és "probléma", de nem biztos, hogy "műszaki" ezért előre elnézést kérek! Szeretnék VÉGRE ködlámpát a Caravan-ba, a csatlakozók ott is vannak gyárilag, lámpakapcsoló is van, vissza is jelez a műszerfalon, csak lámpatestek nincsenek, illetve amiért most írok, a lökhárítóban nincs kivágva a helye... Valamelyikőtök rakott már be házilag ködlámpát? Hogyan fogjak hozzá a kivágáshoz? Köszönöm
freeze Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 üdv számomra "általános" és "probléma", de nem biztos, hogy "műszaki" ezért előre elnézést kérek! Szeretnék VÉGRE ködlámpát a Caravan-ba, a csatlakozók ott is vannak gyárilag, lámpakapcsoló is van, vissza is jelez a műszerfalon, csak lámpatestek nincsenek, illetve amiért most írok, a lökhárítóban nincs kivágva a helye... Valamelyikőtök rakott már be házilag ködlámpát? Hogyan fogjak hozzá a kivágáshoz? Köszönöm Talán huani kollegina foglakozott ezzel korábban.
speter Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 üdv számomra "általános" és "probléma", de nem biztos, hogy "műszaki" ezért előre elnézést kérek! Szeretnék VÉGRE ködlámpát a Caravan-ba, a csatlakozók ott is vannak gyárilag, lámpakapcsoló is van, vissza is jelez a műszerfalon, csak lámpatestek nincsenek, illetve amiért most írok, a lökhárítóban nincs kivágva a helye... Valamelyikőtök rakott már be házilag ködlámpát? Hogyan fogjak hozzá a kivágáshoz? Köszönöm Ha vissza is jelez baromi egyszerű dolgod van. Vegyél két ködlámpát, vágd ki a lyukat szereld be és örvendezzél. Ha a lököst lekapod, akkor láthatod, hogy a ködlámpa helye bele van sütve, pontosan ezen vonal mentén vágd ki, úgy, hogy a kivágott rész pont akkora legyen, mint a besütött rész. Valszeg cserélték valamiért a lökösödet, csak épp nem volt ködlámpás, vagy drága volt...
robag Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Az elektromos tükrök alapból fűthetőek. Szerintem érdemesebb arra váltani, ha ilyesmit szeretnél. köszi az ötletet, majd még meggondolom
robag Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Helló! Én tőlük szereztem be a Fűtőfóliát /130x70-est/. Igaz, nem G Astrára, hanem Corsa D-re kellett. Elég jól fűt. köszi, és nehéz volt bekábelezni?
BaZolika Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Reggel induláskor közvetlen önindítózás után volt egy rövid (fél mp) de hangos nyüszítő hang. Az elmúlt egy év alatt kb 3x fordult ilyen elő. Ez mi lehet? Helló! Nekem tavaj a hideg beáltával csinálta ezt. Az önindítóból kellett a kuplungtárcsától keletkező port kitakarítani. Azóta nem fordult elő. Üdv.: Zoli
oggy Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Ha vissza is jelez baromi egyszerű dolgod van. Vegyél két ködlámpát, vágd ki a lyukat szereld be és örvendezzél. Ha a lököst lekapod, akkor láthatod, hogy a ködlámpa helye bele van sütve, pontosan ezen vonal mentén vágd ki, úgy, hogy a kivágott rész pont akkora legyen, mint a besütött rész. Valszeg cserélték valamiért a lökösödet, csak épp nem volt ködlámpás, vagy drága volt... Pontosan! én is így csináltam!
Ernie Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 köszi, és nehéz volt bekábelezni? Hy! A G Astrát nem ismerem, a Corsámon az ajtóig el volt vezetve a villany, csak ki kellett sakkozni, hogy melyik megy a fűtéshez. A bizti is bent volt a helyén. Azért leírom, hogy hogyan lett megoldva. Az ajtóban már nem volt meg a vezeték. Az ajtón lévő csatiba úgy oldottam meg a vezetéket, hogy tömör rézdrótot lapítottam el és reszeltem addig, míg nem passzolt a párjába. Persze nem ezzel a tömörrel lett végig vezetékelve. Ez volt számomra a legegyszerűbb megoldás. A tükröt viszont kompletten le kellett szedni, hogy be lehessen fűzni a vezetéket. Mielőtt hozzáfogtam volna, ellenőriztem a fóliát, hogy fűt-e? A Conrad-nál több méretű van, nekem az volt a legmegfelelőbb mit írtam.
freeze Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Helló! Nekem tavaj a hideg beáltával csinálta ezt. Az önindítóból kellett a kuplungtárcsától keletkező port kitakarítani. Azóta nem fordult elő. Üdv.: Zoli Kössz!
atom Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Helló! Nekem tavaj a hideg beáltával csinálta ezt. Az önindítóból kellett a kuplungtárcsától keletkező port kitakarítani. Azóta nem fordult elő. Üdv.: Zoli vagy csak megdermedt picit a zsir,és bennragadt a bendix...
KGR Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Sziasztok, Eddig mindig saját magam mostam az autómat, de most egyszerűen nem jutok el odáig, hogy leutazzak vidékre autót mosni (panel előtt nem igazán van rá lehetőségem). Szeretnék érdeklődni, hogy Pesten a kézi autómosókban hogy bánnak az autókkal? Vigyáznak rá? Nem karcolják össze a kefékkel?
Norbedlee Elküldve November24, 2009 Elküldve November24, 2009 Sziasztok, Eddig mindig saját magam mostam az autómat, de most egyszerűen nem jutok el odáig, hogy leutazzak vidékre autót mosni (panel előtt nem igazán van rá lehetőségem). Szeretnék érdeklődni, hogy Pesten a kézi autómosókban hogy bánnak az autókkal? Vigyáznak rá? Nem karcolják össze a kefékkel? Nem tudod elvinni valami benzinkúton lévő mosóba? és ott letudod mosni saját magad
Recommended Posts