Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Na ezen őszintén csodálkozom, mert ha belsőre teszed akkor párásodik csak igazán!

Hát igen. Az a lényeg, hogy a belső keringetést ki kell kapcsolni és a középen lévő fűtést ki kell kapcsolni és akkor full-ra oda fog menni a szélvédőre. A hátsó nekem is atomra párásodik és ráadásul a fűtő szállaim is elvannak szakadva az összes.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Az a lényeg, hogy a belső keringetést ki kell kapcsolni és a középen lévő fűtést ki kell kapcsolni és akkor full-ra oda fog menni a szélvédőre. A hátsó nekem is atomra párásodik és ráadásul a fűtő szállaim is elvannak szakadva az összes.

Én is így szoktam plusz az oldalsó terelőket az oldalablakra irányítom. Ha nagyon muszáj akkor meg jön a klíma szárításra, de az nagyon ritkán kellett eddig.

Egy esetben el tudom képzelni a belső keringetést, de ez csak elmélet, hogy ha klímával szárítasz. Mert akkor talán igaz lehet, az, hogy egyre szárazabb levegő keletkezik bent és nem jut be a kinti párásabb levegő, de ez csak tipp, így még nem próbáltam.

De klíma nélkül tuti, hogy agyonpárásodik belső keringetéskor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

sikerült vissza tornáznom a helyére a rádiót,

És Ahogy azt kell AS gomb nyomva tart + bekapcsolom, kiírja hogy 7 SAFE, percekig csak nyomtam az AS-t de semmi...

Mi lehet a probléma??

nem teljesen világos amit leírtál, de as gombot benyom, nyomva tart, bekapcsol. Ezután pittyen, as elenged 1-4-ig gombokkal benyomod a kódot ha 4783, akkor 1 gombot négyszer, kettest hétszer stb. Aztán megint AS pitty és megszólal vagy lekezd memo-t keresni. A 7 nekem fura, ezek szerint már 3X elrontottad a kódot?

Link to comment
Megosztás:

Én azt tudom hogy be kell, de nyomom az AS gombot, és be kellene jönni a 4 kis vonalnak, amikor a kódot kell írni, de nem jön elő hiába nyomom...

Az én régi rádiómon nem kellett nyomni az AS-t bekapcsoláskor. Csak simán bekapcsoltam kérte a kódot, majd utána nyomtam AS-t.

(F astra CD-s Blau)

Link to comment
Megosztás:

nem teljesen világos amit leírtál, de as gombot benyom, nyomva tart, bekapcsol. Ezután pittyen, as elenged 1-4-ig gombokkal benyomod a kódot ha 4783, akkor 1 gombot négyszer, kettest hétszer stb. Aztán megint AS pitty és megszólal vagy lekezd memo-t keresni. A 7 nekem fura, ezek szerint már 3X elrontottad a kódot?

3x elrontottam, de meg van a kód.

VDO CDR 500-ról van szó!

Mindenhol azt írják h AS+bekapcsolás, eddig normálisan előjött a 4 kis vonal, hogy beírjam, de most semmi... remélem nem kuka...

Link to comment
Megosztás:

Na ezt most leltem, még ezt meg próbálom:

**Ha valakinek 7SAFE, vagy annál kevesebbi számot mutat és nem engedi beirni a kódot akkor a kód beiró _ _ _ _ lehetőséget a fentebb feltüntetett várakozási idők betartásával tudja megtenni méghozzá így:

add rá a gyujtást és a rádiót kapcsold ki majd az AS gomb nyomvatartása mellett kapcsold be egy pillanatra de az AS gombot még tarst úgy hogy sípoljon egyet a rádió, ekkor azt fogja kiirni hogy SAFE 7 (vagy mást attól függ hányszor lett elrontva a kód beírás) és így gyujtáson és ezzel a felirattal hagyd annyi percet amely feljebb látható, majd ha ez megtörtént letelt az előírt perc akkor vedd le a gyujtást húzd ki a kulcsot helyezd be újra a kulcsot és kezd a gépkönyv szerinti kódólási műveletettel!**

Link to comment
Megosztás:

2 nap folyamatos gyújtás alatt és bekapcsolt rádióval? mert úgy kéne kivárni a fél órát

Sőt! Jobbat mondok!

Kollégám VW Golf 4-ggyel járt ugyanígy. Akkor az volt a megoldás, hogy az autóval menni kellett 1 órát! Mire Veszprémből Győrbe értünk, addigra éppen beírhatta a kódot (2 éve ködös november volt, Cseszneki szerpentinen járt valamelyőtök? :huh: )

Szóval 1 óra motorjáratás volt a gyári előírás és láss csudát működött!

Link to comment
Megosztás:

Szóval 1 óra motorjáratás volt a gyári előírás és láss csudát működött!

Tulajdonképpen ez is egy megoldás, ha az a lényeg hogy gyújtáson legyen... ez csak akkor gáz ha már annyiszor elrontottad a kódot hogy két napig folyamatosan bekapcsolt gyújtásnak kéne lennie... akkor aztán autózhatsz összevissza. :huh:

(Jah és én már jártam a cseszneki szerpentinen, de mivel helybeli vagyok és aránylag közel van, gondolom ez nem nagy szám :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Tulajdonképpen ez is egy megoldás, ha az a lényeg hogy gyújtáson legyen... ez csak akkor gáz ha már annyiszor elrontottad a kódot hogy két napig folyamatosan bekapcsolt gyújtásnak kéne lennie... akkor aztán autózhatsz összevissza. :lol:

(Jah és én már jártam a cseszneki szerpentinen, de mivel helybeli vagyok és aránylag közel van, gondolom ez nem nagy szám :lol: )

Így könnyű :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ja ja, csak nekem az elsőktől megszűnt a hiba, azé nem írtam a hátsókat is.

Nem kell semmit csinálni! Nem a kontakt miatt csinálja hidegben hanem mert a gumi alkatrészek a fék vacuumdobban összemennek ezért elmegy a fék vacuum, és mikor motor beindul hirtelen újra megjön ezt nem tudja mire vélni az elektronika. Ugyanis önteszt fut minden indításkor. Ha álló motornál megpumpálod a féket keményre és úgy indítasz akkor minden kontakt ellenére ezt fogod kapni. Ha kontakt hiba van akkor az nem fog kialudni amíg ki nincsen törölve a hibakód.

Link to comment
Megosztás:

Sőt! Jobbat mondok!

Kollégám VW Golf 4-ggyel járt ugyanígy. Akkor az volt a megoldás, hogy az autóval menni kellett 1 órát! Mire Veszprémből Győrbe értünk, addigra éppen beírhatta a kódot (2 éve ködös november volt, Cseszneki szerpentinen járt valamelyőtök? :huh: )

Szóval 1 óra motorjáratás volt a gyári előírás és láss csudát működött!

én a régi [off] Mazda 323-mal [on] jártam úgy, hogy nem tudtam a kódot. Szervizes srác kb. 10 mp alatt megmondta a kódot (Blaupunkt, a sorozatszámból fésülte össze) azt mondta, járassam az autót 1 órán át és írjam be. Eljöttem tőle, beálltam a garázsba járó motorral és egy óra múlva ki tudtam próbálni. S láss csodát, működött.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.