freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Talán még az ecu lehet, de azzal nem járnál jól... ne rémisztgess! :D ... már nagyon várom a tech2 eredményeket
bigboy Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! Van egy óriási gondom,és remélem tudtok segíteni.A gépsárkány egy opel astra g caravan 1999-es x17dtl. A gond az,hogy nehezen akar elindulni.Vadi új az aksi,teker is,mint az állat.A gázolajszűrőt is most cseréltem,az se lehet gond.Ja!!2005-óta van nálam a gép,és napi 100-110 km-tekerek bele.8000 km-enként teljes csere (olaj,olajszűrő,gázolajszűrő,légszűrő),tehát vigyázok rá,és nem szoktam tiporni sem.A tankban lévő szűrőt kitisztítottam,de semmi változás.A gázolajszűrő házból rejtélyes módon eltűnik a nafta,úgy,hogy nyoma sincs folyásnak.Ha hosszabb ideig nem megyek vele,be sem indul,csak többszöri gázolaj feltöltés(szűrőház)után.Az adagoló megy rendesen,mert kiszippantja a szűrőházba töltött naftát,és a nyomócsöveknél is megjelenik az anyag,de az elején nem akar az üzemanyag tartályból utánpótlást szívni. Van valakinek,valami használható ötlete??? Köszi szépen előre is!! Üdv:bigboy
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 No megjött a hiba: Motor fordulat jeladó, ez gondolom a főtengely jeladó. Még ráméretek nem vezetékhiba-e, de ha nem akkor ezt kell cserélnem úgy tűnik
potyo Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Sziasztok! Van egy óriási gondom,és remélem tudtok segíteni.A gépsárkány egy opel astra g caravan 1999-es x17dtl. A gond az,hogy nehezen akar elindulni.Vadi új az aksi,teker is,mint az állat.A gázolajszűrőt is most cseréltem,az se lehet gond.Ja!!2005-óta van nálam a gép,és napi 100-110 km-tekerek bele.8000 km-enként teljes csere (olaj,olajszűrő,gázolajszűrő,légszűrő),tehát vigyázok rá,és nem szoktam tiporni sem.A tankban lévő szűrőt kitisztítottam,de semmi változás.A gázolajszűrő házból rejtélyes módon eltűnik a nafta,úgy,hogy nyoma sincs folyásnak.Ha hosszabb ideig nem megyek vele,be sem indul,csak többszöri gázolaj feltöltés(szűrőház)után.Az adagoló megy rendesen,mert kiszippantja a szűrőházba töltött naftát,és a nyomócsöveknél is megjelenik az anyag,de az elején nem akar az üzemanyag tartályból utánpótlást szívni. Van valakinek,valami használható ötlete??? Köszi szépen előre is!! Üdv:bigboy Szerintem az üzemanyagszivattyú, ami a tartályból jutattja el az adagolóhoz az üzemanyagot, az visszaenged, és a gravitáció miatt visszafolyik mindenhonnan a tartályba az anyag. Aztán ennek idő kell, mire felnyomja ismét a renszerbe.
seck Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 helló szerintem az elemtartó kis lábak törhettek el, emiatt nem érintkezik rendesen és elfelejti amit korábban tanult én is így jártam nézd meg hátha, ha ügyes vagy, akkor még meg is tudod forrasztani Sziasztok, Nekem is pont ilyen volt, elvittem egy "óráshoz" vagy nevezhetjük műszerésznek is, az mondta, hogy ez OPEL hiba, tehát azt tudom javasolni, hogy vidd el egy olyanhoz, és javíttasd meg, forrasztani kell benne 1-2 dolgot. Körülbelül 1.000 ft-ért megcsinálja / kulcs.
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Sziasztok, Nekem is pont ilyen volt, elvittem egy "óráshoz" vagy nevezhetjük műszerésznek is, az mondta, hogy ez OPEL hiba, tehát azt tudom javasolni, hogy vidd el egy olyanhoz, és javíttasd meg, forrasztani kell benne 1-2 dolgot. Körülbelül 1.000 ft-ért megcsinálja / kulcs. igen opel hiba, csak az a baj, hogy hiba is marad, tehát forrasztás után javaslom a kitámasztást pluszban, különben újra eltörik. Nekem az tapasztalat sajna
Lacika85 Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 No megjött a hiba: Motor fordulat jeladó, ez gondolom a főtengely jeladó. Még ráméretek nem vezetékhiba-e, de ha nem akkor ezt kell cserélnem úgy tűnik Látod no para :D Mindenki mindig az ECU-t akarja cserélni már kivagyok tőle :)
G á b o r Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Sziasztok, Nekem is pont ilyen volt, elvittem egy "óráshoz" vagy nevezhetjük műszerésznek is, az mondta, hogy ez OPEL hiba, tehát azt tudom javasolni, hogy vidd el egy olyanhoz, és javíttasd meg, forrasztani kell benne 1-2 dolgot. Körülbelül 1.000 ft-ért megcsinálja / kulcs. Az enyémben is összehajtott papír van, a célnak tökéletesen megfelel és kb 0,2 forintba kerül. :D sixday ne vacakolj vele, pláne ne fizess érte! Szerintem...
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Látod no para :) Mindenki mindig az ECU-t akarja cserélni már kivagyok tőle :D Hát talán a lehetséges variációk közül még ez a legkevésbé fájó a büdzsének. Meg próbálom látni a rosszban a jót, mint örök optimista :D Mert az ECU vagy AC pumpa vagy gyújtásvezérlő drágább mulatság lenne
panizzi Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Hát talán a lehetséges variációk közül még ez a legkevésbé fájó a büdzsének. Meg próbálom látni a rosszban a jót, mint örök optimista :D Mert az ECU vagy AC pumpa vagy gyújtásvezérlő drágább mulatság lenne ecucsere jó mindenre :) főleg ha valaki el akarja adni (neked) :D
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 ecucsere jó mindenre :) főleg ha valaki el akarja adni (neked) :D egyébként, hogy így sokat beszélgettünk a lopásokról, az is megfordult a fejemben, hogy esetleg valaki elvágott valami vezetéket direkt, hogy ne induljon, aztán remélte, hogy emiatt otthagyom és akkor éjszaka meg kényelmesen elviszi. Ez már paranoia :D
panizzi Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 egyébként, hogy így sokat beszélgettünk a lopásokról, az is megfordult a fejemben, hogy esetleg valaki elvágott valami vezetéket direkt, hogy ne induljon, aztán remélte, hogy emiatt otthagyom és akkor éjszaka meg kényelmesen elviszi. Ez már paranoia :D zárat nem babrálták?
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 zárat nem babrálták? nem, nem volt semmi nyom meg hát tudjuk már hogy mi a hiba valójában, csak ilyenkor az embernek minden eszébe jut.
PGA Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 egyébként, hogy így sokat beszélgettünk a lopásokról, az is megfordult a fejemben, hogy esetleg valaki elvágott valami vezetéket direkt, hogy ne induljon, aztán remélte, hogy emiatt otthagyom és akkor éjszaka meg kényelmesen elviszi. Ez már paranoia :D A mai világban minden elképzelhető, de azért ez már "Kérdezzekezelőorvosátésgyógyszerészét"-kategória. :) Úgyhogy, "ne hagyd, hogy az erő sötét oldala a hatalmába kerítsen" - megmondta Yoda is...
panizzi Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 nem, nem volt semmi nyom meg hát tudjuk már hogy mi a hiba valójában, csak ilyenkor az embernek minden eszébe jut. Ez a főtengely jeladó szintén tipushiba. Majd a szakik megmondják.
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Ez a főtengely jeladó szintén tipushiba. Majd a szakik megmondják. Ja igen, tipushiba. Az eladó is mondta a vételkor, hogy egyszer neki is volt ilyen jelensége és akkor mondta is, hogy "valami relét, vagy jeladót kellet cserélni" szerintem neki ez lehetett akkor a problémája
tommirra Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 nekem meg nincs elem a kulcsban. az nagy gond? :D nem, nem volt semmi nyom meg hát tudjuk már hogy mi a hiba valójában, csak ilyenkor az embernek minden eszébe jut. én is beképzelném magamnak amilyen parás vagyok.
GH Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Ja igen, tipushiba. Az eladó is mondta a vételkor, hogy egyszer neki is volt ilyen jelensége és akkor mondta is, hogy "valami relét, vagy jeladót kellet cserélni" szerintem neki ez lehetett akkor a problémája de ha tipushiba akkor ménem olyat raktak bele ami már nem tipushibás? vagy csak ilyen van? :D
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 de ha tipushiba akkor ménem olyat raktak bele ami már nem tipushibás? vagy csak ilyen van? :D úgy értem, hogy a z16XEP-k re jellemző, hogy ez el szokott romlani... aszongyák. Remélem azóta fejlesztettek valamit a jeladón... bár nem ez az üzleti trend. Aszongyák el szokott melegedni benne a tekercs és akkor van, hogy melegen még megy, de mikor lehül a motor, akkor meg már nem adja a jelet. Ezt alátámasztja az is, hogy pont a nagy hidegek beköszöntekor kezdett eleinte bizonytalanul indulni, aztán tegnap este meg már nem is indult.
G á b o r Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 nekem meg nincs elem a kulcsban. az nagy gond? :) Gondolom a tiéd nem központi záras, ezért nincs benne elem. :D
GH Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 úgy értem, hogy a z16XEP-k re jellemző, hogy ez el szokott romlani... aszongyák. Remélem azóta fejlesztettek valamit a jeladón... bár nem ez az üzleti trend. Aszongyák el szokott melegedni benne a tekercs és akkor van, hogy melegen még megy, de mikor lehül a motor, akkor meg már nem adja a jelet. Ezt alátámasztja az is, hogy pont a nagy hidegek beköszöntekor kezdett eleinte bizonytalanul indulni, aztán tegnap este meg már nem is indult. Én ezt nem szeretem az opelben... úgy tűnik vannak (ezekszerint) köztudottan komoly tipushibák, amik nem olyanok hogy beragad a jobb hátsó kilincs vagy állandóan kiég a rendszámvilágítás hanem konkrétan mozgásképtelen lesz tőle az autó... Nem tűnik egy régi vasnak a tied, és ha már visszatérő probléma ez... hát nemtom. (lehet hogy az olajszűrővel együtt kell cserélni a főtengely jeladót is minden évben?) én is beszívtam a vízpumpa-csatlakozó töréses sztorit ráadásul külföldön, pedig csak annyit kellett volna csinálni hogy valamelyik garis szervizen kicserélni azt az 50ft-os csavart egy másikra, de mivel ilyet valamiért külön nem gyártanak (végülis csak típushiba), e helyett megvárhatod amíg mit sem sejtve lerohadsz az autóval és kompletten vízpumpát kell cserélned... (ez a hivatalos verzió, én megoldottam enélkül). Érthetetlen...
freeze Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Én ezt nem szeretem az opelben... úgy tűnik vannak (ezekszerint) köztudottan komoly tipushibák, amik nem olyanok hogy beragad a jobb hátsó kilincs vagy állandóan kiég a rendszámvilágítás hanem konkrétan mozgásképtelen lesz tőle az autó... Nem tűnik egy régi vasnak a tied, és ha már visszatérő probléma ez... hát nemtom. (lehet hogy az olajszűrővel együtt kell cserélni a főtengely jeladót is minden évben?) én is beszívtam a vízpumpa-csatlakozó töréses sztorit ráadásul külföldön, pedig csak annyit kellett volna csinálni hogy valamelyik garis szervizen kicserélni azt az 50ft-os csavart egy másikra, de mivel ilyet valamiért külön nem gyártanak (végülis csak típushiba), e helyett megvárhatod amíg mit sem sejtve lerohadsz az autóval és kompletten vízpumpát kell cserélned... (ez a hivatalos verzió, én megoldottam enélkül). Érthetetlen... Ezt már írtad korábban is jól emlékszem? Mintha rémlene a sztori... a vas 4.4 éves... valóban nem öreg darab
PGA Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Ezt már írtad korábban is jól emlékszem? Mintha rémlene a sztori... a vas 4.4 éves... valóban nem öreg darab Nálam közel 9 év alatt (160 egynéhány ezer km) ezek a nem várt dolgok jöttek elő: - ECU-csere (kb. fél évesen!) - mindkét hátsó rugó törés - gyújtótrafó - AGR bénázás - hátsó sárvédőívek kezdődő rozsdásodása Ezen felül a szokásos fogyó-kopó dolgok. Volt egy-két kritikus pillanatom, de összességében egyáltalán nem bántam meg, hogy megtartottam. :D
Lacika85 Elküldve Október14, 2009 Elküldve Október14, 2009 Hát talán a lehetséges variációk közül még ez a legkevésbé fájó a büdzsének. Meg próbálom látni a rosszban a jót, mint örök optimista :D Mert az ECU vagy AC pumpa vagy gyújtásvezérlő drágább mulatság lenne hát igen :) nekem is amikor gyujtás problémám volt vetettek velem: - Gyertyákat - Gyújtáselosztót - Fojtó szelepet és EGR szelepet tisztítottak jó pízé szét akarták szedni a motort 100.000 ért meg ECU-T akartak cserélni 180.000 + áfáért :D Szombaton meg tankoltam V-power racing-et és már 5 napja semmi baja :D de még így sem tudják mi az oka hogy 95el rossz 100-as oktánnal meg király :D Szóval: csináld magad :D:D:D:D
Recommended Posts