freeze Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Köszönöm a segítséget váltó témában. Megnézem amit írtatok... Ha már itt vagyok, akkor leírom a másik idegesítő dolgot az autóval kapcsolatban (Astra Classic II 1.4): Kb. 2000-es fordulatnál berezonál valami a műszerfalon és zizeg, ciripel. Nektek van hasonló problémátok? Köszi. nekem az első szélvédő ablak alatti rács szokott zizeregni, ha hallod fogd meg és kiderül Link to comment Megosztás: More sharing options...
Misi22 Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 nekem az első szélvédő ablak alatti rács szokott zizeregni, ha hallod fogd meg és kiderül Mit tehetek ha idegesít? (mondjuk a nyugtatón kívül) Szervíz tud valamit tenni vele majd ha ugyis viszem egyszer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 nekem az első szélvédő ablak alatti rács szokott zizeregni, ha hallod fogd meg és kiderül én kiszedtem és igazítottam a fém kapcsokon és azóta csend van. Nekem is volt hang, középkonzolt kiszedtem, helyére tettem az elakadásjelző kapcsoló vezetékét... De ennyi erővel bárhol lehetett volna félretett vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Misi22 Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 én kiszedtem és igazítottam a fém kapcsokon és azóta csend van. Nekem is volt hang, középkonzolt kiszedtem, helyére tettem az elakadásjelző kapcsoló vezetékét... De ennyi erővel bárhol lehetett volna félretett vezeték. kinyomozom. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 kinyomozom. :rolleyes: kitartást <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 nekem is van kicsit dízelesen brummogó hangja, z14xep én úgy tudom hogy a twinport az ilyen (régebben mintha szó lett volna már erről valamelyik topicban), nem aggódtam eddig emiatt :rolleyes: Nekem is meg van ez a hang (Z14XE). Először engem is idegesített de miután másik autóknál (Opel) hallottam, majd apámék Z14XEP-je is ugyanezt produkálta akkor megnyugodtam. Tudom idegesítő, főleg szűk utcában, de ez ilyen. Nyugi!! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Ez a nehéz egyes kapcsolás általános,nincs tőle semmi baj.Meg lehet szokni ,idővel könnyebbé válik. Lehet rajta kenegetéssel esetleg javítani,lehet bejön,nekem a C Corsám volt ilyen újkorában! Már rutin volt,hogy egyes előtt valamelyik másik sebességbe raktam.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
seck Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Esetleg vedd le a váltószoknyát, és a kulisszában az egymáson mozgó műanyag cuccokat kend be valamivel (a többiek esetleg mondanak valami kegyszert). Régebben én puha szappannal (nem vizessel!) kezeltem, és könnyebbedett a váltókar mozgása. Ettől függetlenül gurulás közben ne pakolj 1. gangot. Ez szerintem nem így van, ha épphogy gurul az autó én simán 1-esbe rakom, ha 2-esbe raknám elkezdene a kocsi remegni, meg a műszerfalon villogni az aksi jelzéstől kezdve minden, tehát én 1-esbe rakom vissza mindig. Lehet nálam ez a baj? Írtam máskor, hogy indulásnál ha nem adok neki elég gázt akkor a fordulat leesik az alapjárat alá ( volt már amikor 500-ra) , és szintúgy elkezd remegni a kocsi meg világítani a műszerfalon minden, tehát majdnem leállás előtt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Ez szerintem nem így van, ha épphogy gurul az autó én simán 1-esbe rakom, ha 2-esbe raknám elkezdene a kocsi remegni, meg a műszerfalon villogni az aksi jelzéstől kezdve minden, tehát én 1-esbe rakom vissza mindig. Lehet nálam ez a baj? Írtam máskor, hogy indulásnál ha nem adok neki elég gázt akkor a fordulat leesik az alapjárat alá ( volt már amikor 500-ra) , és szintúgy elkezd remegni a kocsi meg világítani a műszerfalon minden, tehát majdnem leállás előtt van. Talán kicsit több gázt kellene adni induláskor Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Talán kicsit több gázt kellene adni induláskor hadd égjen a kuplung <_< én úgy vettem észre hogy van az a kis sebesség amikor szó nélkül veszi az 1-est és neki is kényelmesebb így (de ekkor tényleg éppen hogy gurul), én ilyenkor nem kínoznám kettessel... az F astrámon máshogy volt, ott amíg nem bólintott le az autó állóra addig nem esett be 1-be az odatámasztott váltókar sem de itt nem így van :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Ez szerintem nem így van, ha épphogy gurul az autó én simán 1-esbe rakom, ha 2-esbe raknám elkezdene a kocsi remegni, meg a műszerfalon villogni az aksi jelzéstől kezdve minden, tehát én 1-esbe rakom vissza mindig. Lehet nálam ez a baj? Írtam máskor, hogy indulásnál ha nem adok neki elég gázt akkor a fordulat leesik az alapjárat alá ( volt már amikor 500-ra) , és szintúgy elkezd remegni a kocsi meg világítani a műszerfalon minden, tehát majdnem leállás előtt van. meg is lehet állni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 anno vettem tolatóizzót, pittyegőset, de nem pittyegett dobozra az volt írva hogy csak negatív testelésű autóba jó állítólag enyimé az rámértünk, és NEM AZ! Valaki tud olyan izzót ami jó nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 én B corsán tanultam. azon sem lehetett 1est szúrni amíg meg nem állt a kocsi. astrán lassításnál kettőből simán megy az 1. múltkor be is nyaltam volna mert fölfelé a 2 kevés volt és vissza kellett rakni. corsához képest nem kellett megállni szerencsére. csak kipörgő kerekekkel másztuk meg a domboldalt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 én B corsán tanultam. azon sem lehetett 1est szúrni amíg meg nem állt a kocsi. astrán lassításnál kettőből simán megy az 1. múltkor be is nyaltam volna mert fölfelé a 2 kevés volt és vissza kellett rakni. corsához képest nem kellett megállni szerencsére. csak kipörgő kerekekkel másztuk meg a domboldalt. nekem se megy egyesbe csak ha megállok vagy majdnem de nem is baj mert ha tényleg nincs domb akkor jó a kettes oda csúsztatva el is indulok vele :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 a sógoréknál csak olyan domboldal van, hogyha havazik a kukások le sem mennek oda. sógorék is inkább megállnak fentebb és gyalogolnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
seck Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 a sógoréknál csak olyan domboldal van, hogyha havazik a kukások le sem mennek oda. sógorék is inkább megállnak fentebb és gyalogolnak. Akkor az olyan mint ez a videó: http://www.youtube.com/watch?v=qfxhlGLOvT8 :rolleyes::) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Akkor az olyan mint ez a videó: http://www.youtube.com/watch?v=qfxhlGLOvT8 :rolleyes::) valszeg ezek sem ismerik a téligumi fogalmát. amúgy ja. de inkább úgy írnám körül mint egy falu széli utca utolsó pár háza egy domboldalban. dózerúttal. nem megyek gumis topikba, megkérdem itt. szerintetek hogy jobb? nektek hogy van? a. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1 pótkerék téli. b. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1 pótkerék nyári. c. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1+1 pótkerék téli+nyári. kerékméretek gyári ajánlás szerint. (185/65/R15; 195/60/R15) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 valszeg ezek sem ismerik a téligumi fogalmát. amúgy ja. de inkább úgy írnám körül mint egy falu széli utca utolsó pár háza egy domboldalban. dózerúttal. nem megyek gumis topikba, megkérdem itt. szerintetek hogy jobb? nektek hogy van? a. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1 pótkerék téli. b. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1 pótkerék nyári. c. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1+1 pótkerék téli+nyári. kerékméretek gyári ajánlás szerint. (185/65/R15; 195/60/R15) nekem 1 szett téli lemezfelniken 185/65/R15 (?); 1 szett nyári alufelniken 195/60/R15; 1 pótkerék nyári lemezfelnin 195/60/R15. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Akkor az olyan mint ez a videó: http://www.youtube.com/watch?v=qfxhlGLOvT8 :rolleyes::) Kár hogy nem -val járnak.. <_< Tudom..tudom..ez nem chat topic.. de nem hagyhattam ki, s eddig nem is csináltam ilyen csúnya dolgot. :D Amúgy a jégen szerintem a téligumi se tud többet mint a nyári.. hacsak azt nem, hogy nem fagyott keményre és úgy csúszik meg.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 valszeg ezek sem ismerik a téligumi fogalmát. amúgy ja. de inkább úgy írnám körül mint egy falu széli utca utolsó pár háza egy domboldalban. dózerúttal. nem megyek gumis topikba, megkérdem itt. szerintetek hogy jobb? nektek hogy van? a. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1 pótkerék téli. b. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1 pótkerék nyári. c. 1 szett téli; 1 szett nyári; 1+1 pótkerék téli+nyári. kerékméretek gyári ajánlás szerint. (185/65/R15; 195/60/R15) Nálam a "b." válasz a helyes. Szerintem a mi éghajlatunkon azért túlzás még téliben is pótkereket tartani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Ha már nem tekinted teljesértékű keréknek a teljesértékű pótkereket, akkor én inkább a téli pótkerékre szavaznék, mert az nyáron is tapad, viszont a nyári gumi télen már nemannyira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Ha már nem tekinted teljesértékű keréknek a teljesértékű pótkereket, akkor én inkább a téli pótkerékre szavaznék, mert az nyáron is tapad, viszont a nyári gumi télen már nemannyira. Ez igaz, viszont a gyárilag kapott, valószínűleg tök jó állapotban lévő nyári gumit levenni, csak azért, hogy egy jó drága téligumit rátegyél, szerintem nem érdemes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Ez igaz, viszont a gyárilag kapott, valószínűleg tök jó állapotban lévő nyári gumit levenni, csak azért, hogy egy jó drága téligumit rátegyél, szerintem nem érdemes. Hát ha új autót veszek valamikor, akkor nálam biztos nem lesz jobb állapotban egyik kerék sem, mint a másik négy. De ez már volt itt téma, és nem túl sokan értettek benne velem egyet... (Ha télen veszek autót, akkor téli gumival adják? Mert ha nem, akkor szerintem ebből jó kis pert lehetne a nyakukba akasztani, ha már ebből lehet visszahívást csináltatni: http://www.a5.hu/cikkek/52/36045.shtml) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 ...a téli pótkerékre szavaznék, mert az nyáron is tapad, viszont a nyári gumi télen már nemannyira. Ez kétségtelen. Én arra utaltam, hogy az esetleges téli felhasználás miatt nem vennék egy külön lemezfelnit+téligumit. Nem extrém körülmények között (3 napig csontig havazik, nem tisztítják az utakat, nem tudok eljutni gumishoz), a pótkerék úgyis csak addig marad fenn, amíg a gumisnál rendbe teteti az ember az eredetit. A defekt, vagy egyéb gumiprobléma meg azért ritka ahhoz, hogy tízezreket áldozzak arra, hogy "De mi van akkor, ha...". Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Hát ha új autót veszek valamikor, akkor nálam biztos nem lesz jobb állapotban egyik kerék sem, mint a másik négy. De ez már volt itt téma, és nem túl sokan értettek benne velem egyet... ( Már én is emlékszem, jó nagy polémia alakult itt ki erről. Egyébként a tökéletesre való törekvésedet szerintem akkor sem vonta kétségbe senki (meg azt, hogy alapjában véve jó az, ahogy gondolod), csak a megvalósítás túl bonyolult/nyakatekert/költséges (számomra, és nem bántásból írom). :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts